Karhumiehet

Bear

Tuntuu kuin kaikki suomalaiset karhumaiset/karvaiset miehekkäät homomiehet olisivat kaapissa ja muutenkin piilossa.
Miehen pitää olla miehen näköinen ja kokoinen ei naismainen, narsistinen mallipoju.

23

4941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karhu

      Varmasti osa on kaapissa. Karhuryhmiä on kyllä joillakin paikkakunnilla ja toimintaakin järjestetään. Käypä vaikka katsomassa Fin-Bearsin nettisivuilta.

    • häh?

      Katselin sitä yle teeman "homo-suomen historia" -dokkaria, ja siinä esiteltiin karhut tavallisissa punkerobaareissa kaljaa juovina vatsakkaina nahkarotsi&lippis -miehinä. Huh, ei sellaisia uskalla iskeä, saa pian turpaansa...On sen verran erehtymisen riskiä. Jos ne siis ovat niitä karhuja, niin ei kyllä homoksi uskoisi.

      • bear

        Niinhän se on, että ei kaikki homot ole hinteliä H&M-pojuja. Minäkin olen juuri kuvailemasi kaljaa juova parrakas ja vatsakas homomies. Miksi minun pitäisi olla muuta kun olen mieluiten sellainen kuin olen?

        Eiköhän tuo turpiin saannin riski ole melko pieni jos tekee iskuyrityksensä homopaikassa eikä lähiöpubissa? Sitäpaitsi karhukerhoihin saa tulla myös sellaiset miehet jotka pitävät karhuista vaikka eivät itseään karhuina pitäisikään.


      • sinuahan
        bear kirjoitti:

        Niinhän se on, että ei kaikki homot ole hinteliä H&M-pojuja. Minäkin olen juuri kuvailemasi kaljaa juova parrakas ja vatsakas homomies. Miksi minun pitäisi olla muuta kun olen mieluiten sellainen kuin olen?

        Eiköhän tuo turpiin saannin riski ole melko pieni jos tekee iskuyrityksensä homopaikassa eikä lähiöpubissa? Sitäpaitsi karhukerhoihin saa tulla myös sellaiset miehet jotka pitävät karhuista vaikka eivät itseään karhuina pitäisikään.

        ole etsinyt koko ikäni....vielä löytämättä, nimim. "ei karhu mutta sellaista etsivä"


      • Kahdenkerroksenhomot
        bear kirjoitti:

        Niinhän se on, että ei kaikki homot ole hinteliä H&M-pojuja. Minäkin olen juuri kuvailemasi kaljaa juova parrakas ja vatsakas homomies. Miksi minun pitäisi olla muuta kun olen mieluiten sellainen kuin olen?

        Eiköhän tuo turpiin saannin riski ole melko pieni jos tekee iskuyrityksensä homopaikassa eikä lähiöpubissa? Sitäpaitsi karhukerhoihin saa tulla myös sellaiset miehet jotka pitävät karhuista vaikka eivät itseään karhuina pitäisikään.

        Helsingin trendibaarien homojen maailmassahan ei ole edes olemassa karvaisia, vatsakkaita, vähän koulutettuja, juntteja Karjalaa juovia duunari homoja.


      • Oletko varma?!
        Kahdenkerroksenhomot kirjoitti:

        Helsingin trendibaarien homojen maailmassahan ei ole edes olemassa karvaisia, vatsakkaita, vähän koulutettuja, juntteja Karjalaa juovia duunari homoja.

        Olen eri meiltä, suurin osa bilehomoista on hävettävän typeriä ja sivistymättömiä.


    • Mando

      Olenko ihan väärässä kuvitellessani, että useimmat karvaiset ja lihavat kutsuvat itseään "nallekarhuiksi", jotta hekin kuvittelisivat heillä olevan jotain saumaa seksin suhteen?

      Ja että he omaksuvat "karhu" -identiteetin vain siksi, että heidän ei tarvitsisi laihduttaa ja lopettaa roskaruoan ahmimista?

      Ja olenko väärässä, että sanoessaan itseään "miehen" näköiseksi, karhut lähinnä tarkoittavat sontaisen, karvaisen porsaan näköistä ja että miehen näköinen on enemmänkin nuoren Arnold Schwarzeneggerin näköiset tapaukset?

      Olenko väärässä kuvitellessani, että useimmat näistä "karhuista" maksaisivat tosiasiassa mitä vain saadakseen samanlaisen vartalon kuin solvaamillaan "mallipojuilla"? Paitsi että laihduttamaan eivät rupea.

      Saattaa toki olla, että minulla on outoja käsityksiä. Mutta en ihastu vartaloihin, ihastun luonteeseen, ulkonäössä ensimmäisenä huomaan kasvot, en keskivartaloa. Kyllä miehellä kokoakin saa olla, mutta jos on, niin mieluummin kyllä lihaksia kuin läskiä. Olen sillä tavalla omituinen.

      • väärässä

        olet ;)


      • oletolet

        väärässä jos haluu olla Arnoldin näköonen niin jossain mättää ja pahemman kerran...


      • H&m-POJU
        oletolet kirjoitti:

        väärässä jos haluu olla Arnoldin näköonen niin jossain mättää ja pahemman kerran...

        kyllä sellaisen mallin iskisin kuin mitään 100kg likaista "nallekarhua" . hyi ihan oksettaa!!


      • olet saanut
        H&m-POJU kirjoitti:

        kyllä sellaisen mallin iskisin kuin mitään 100kg likaista "nallekarhua" . hyi ihan oksettaa!!

        ajatuksen päähäs että "nallekarhut " on likaisii eikö noi saunassa ja suihkussa käy siinä missä sinäkin...vai mitä hienoo on olla B-luokan näyttelijä jolla ei ole ensimmäistäkän ajatusta päässä ja vielä toiset tollot äänestää joksikin v..tun kuvernööriks (ei ole kyllä kauan) mutta usko sinä noita arnoldin ja stallonen juttuja ps.kuis siinä Vietnamin sodassa kävikään?


      • että pysyt
        H&m-POJU kirjoitti:

        kyllä sellaisen mallin iskisin kuin mitään 100kg likaista "nallekarhua" . hyi ihan oksettaa!!

        niisä mallikuvioissa, miehet EI tarvii mallipojuja...


      • cybotron

        rankkoja ennakkoluuloja ja suorastaan kummallisia ennakkokäsityksia sinulla, mutta minkäs teet. En lähtisi pystyttämään mitään sen korkeampia aitoja eri alakulttuurien(tai ihmisen ulkonäön perusteella) välille vaikka homoja ollaankin...

        Hyvää kevättä kaikille vasta talviunilta heränneille karhuille! :)


      • Mando
        cybotron kirjoitti:

        rankkoja ennakkoluuloja ja suorastaan kummallisia ennakkokäsityksia sinulla, mutta minkäs teet. En lähtisi pystyttämään mitään sen korkeampia aitoja eri alakulttuurien(tai ihmisen ulkonäön perusteella) välille vaikka homoja ollaankin...

        Hyvää kevättä kaikille vasta talviunilta heränneille karhuille! :)

        En nyt sanoisi niitä ennakkoluuloiksi, yksi päätelmä, mikä havaintojen perusteella olen tehnyt. En toki sitä faktaksi ole julistanut.

        Ihmiset tekevät joka päivä johtopäätöksiä. Kun joskus olet havainnut, että esim. joku henkilö on mielestäsi näkyvästi mustasukkainen, suivaantunut, iloinen tms. olet tehnyt vain havaintojesi perusteella jonkin päätelmän. Niinkuin minäkin.

        Ehkä silmiisi pisti havaintojeni yleistäminen. Noh, kun on kymmenen kertaa tippunut majoneesia paidalle ja joka kerta jäänyt tahra, sitä alkaa helposti sanomaan, että kaikista majoneeseista jää tahra, jos sitä tippuu valkoiselle paidalle. Inhimillistä ajattelua minusta.


    • Chaser-Cub

      Kuka vittu nyt jotain mansikalle ja kermavaahdolle haisevaa D&G-homoa panis? En ainakaan minä, onnittelut teille.
      Nuoret pulskat karhupojat kunniaan!

      • 1234321

        Kiitos -.-


      • 4´+ 3

        Itse kyllä tykkään mansikalle ja kermavaahdolle haisevasta D&G homosta 19v karhumaisena 26bmi tykkään, vaikken kyllä samoja elämänarvoja omaakkaan... kiva vaan jos sellanen tulis joskus vastaan :(


    • akurboy

      OLET TÄYSIN OIKEASSA. BEAR PITää meihen olla

    • ScenenLaitamilta

      Kirjottelinkin aiheesta toiseen keskusteluun täällä jokin aika sitten.

      Karhu en todellakaan ole. Päinvastoin, olen juuri ja juuri täysi-ikäinen, hoikahtava ja hyvin tyylitellyn näköinen H&M-homo. Neiti en ole, pidän itseäni iän huomioon ottaen miehekkäänä ja pikkuvanhuuden myönnän.

      Kuitenkaan en kiinnostu itseni ikäisistä tai näköisistä, vaan ainoastaan nimenomaan karhumiehistä. Parta, karva ja koko vetää puoleensa. Kaiketi karhumies vaan on sitten sen "puhtaimman miehisyyden" ruumiillistuma, ja se siinä kai sitten puree. En tiedä, karhut vaan ovat seksikkäitä.

      Joku jossain yläpuolellani pohti, onko karhuus synonyymi laiskuudelle. Tähän sanon vain, että painonhallinta on minulle helppoa ja liikun paljolti. Kuitenkin olen vartavasten suunnitellut nostavani vartalomassaani jonain tulevina vuosina. Haaveilen karhu-kehosta.
      Iän koen silti vielä esteeksi: mielestäni 19-vuotiasta ei vielä voisi kovin tosissaan edes bear cubina ottaa ja hoikkuus vaan koetaan ikäisilleni yleisseksikkääksi. Odottelen siis kiltisti lähemmäs kolmeakymmentä, jolloin luulisi myös parrankasvun parantuneen ei-niin-heikoksi.
      Näin ollen en sanoisi tuon laiskuus-väittämän olevan pätävä ollenkaan.

      En tekstilläni hae seuraa, ilmaisen vain omia aatoksia ja tuntemuksiani. Toivottavasti myös keskustelua heräisi.

    • Tervehdys. Olen sitä kaappia etsinyt jo 30 vuotta, jotta saisin tutustu itse karvaiseen, karhumaiseen, mukavaan mieheen, joka ei ole arsissi, vaikka onkin homo. Itse odotin ja odotin, että tulisin karvaiseksi. Enpäs tullutkaan muuten kuin, että kasvaa musta pukinparta (poskissa pari hassua karvaa, perkele), tukka musta, jalat mustaa karvaa, perseessä ja munaskuissa niin paljon, että jo huvittaa...
      Katsoin jo pentuna kateellisena sitä, että muilla oli karvaiset käsivarret, minulla vain tietyssä valossa näkyvää karvoitusta, untuvanomaista. Äsch, sanon minä. En voi sille mitään, että semmoinen mies, jolla on parransänki, karvainen rinta ja vielä karvainen selkä saa minut sanomaan mielessäkin, huh! Ei väliä hiuksilla. Hikinenkin kun olisi niin...
      Aukeaisko se kaappi jo lopultakin minullekin?! En ole baareista löytänyt.
      t. niskakarvainen

    • Halukas0

      Olisi kiva tavata sellainen kaapissa oleva kaveri joka haluaisi panna ja olla pantavana!

    • KeittiöMesu

      Ne laihat mallipojat on oikein maukasta tavaraa kontiobileissä.
      Pojat huutaa ihan eri tavalla kuin karhut ja poikaset. Varsinkin takaa astuttaessa.

      Töissä ne on usein reippaita ja iloisia, ja mahtuu kapeisiin väleihin pöytien väliin.
      Ei pilkata hoikkia poikia.

      • Anonyymi

        Jep hyvin sanottu mallipojat on hyviä astuttavia mutta löytyy hyviä astuttavia karhuistakin tosi hyviä ja osaavat homman todella hyvin.Itse 184cm84kg 68v karhu panen mieluusti mallipoikiakin mutta kyllä karhun kanssa nainti on parasta,siisti karvainen puhdas perse on parasta mitä tiedän.En toistaiseksi ole vielä tavannut yhtäkään haisevaa tai likaista karhua ja kyllä miehessä saa olla miehen tuoksu se vaan antaa lisää potkua.Kyllä karhun karvainen puhdas peppu on mahtava työstää tekee niin hyvää......ja mitä useampaa karhua saa sitä parempi ja karhut kyllä antaa...


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe