Mietityttää

Äiti...

Tyttärelläni häntä vanhempi on iranilainen poikakaveri. Osaatteko muslimit neuvoa kuinka menetellä kun he haluaisivat olla yötä tyttäreni huoneessa? Onko se teidän mielestänne ok. niinkuin poika väittää?

23

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti...

Siis tytärtäni vanhempi tarkoitin.

• tyttärelleen

ei-muslimipoikaystävän..
        ja vielä samaan huoneeseen ilman ns esiliinaa ..

Enempää ei voi sanoa koska palstan ns sheriffi sensuroi kaiken.

• Äiti...
        tyttärelleen kirjoitti:

ei-muslimipoikaystävän..
        ja vielä samaan huoneeseen ilman ns esiliinaa ..

Enempää ei voi sanoa koska palstan ns sheriffi sensuroi kaiken.

Poka kyllä väittää heidän perheensä olevan hyvinkin suvaitsevaisia, hänelä on jopa kaksi äitiä.

• Herää nyt
        Äiti... kirjoitti:

Poka kyllä väittää heidän perheensä olevan hyvinkin suvaitsevaisia, hänelä on jopa kaksi äitiä.

Katsele hieman ympärillesi..
        Missä näet että muslimityttö voisi seurustella ei-muslimin kanssa ja vielä mennä tytön kotiin..

Tokihan muslimipojille on sallittua vääräuskoisten tyttöjen tapaaminen..

Islam kun on tasa-arvon "esikuva"..

Ei mene kuin hetki kun muslmi alkaa tuputtaa "islamiin palaamista" ja suhteiden katkaisemista ei-muslimien kanssa.

Olen tällaisen jutun läheltä nähnyt.

• sinulla ole selkärankaa vai oletko äiti ollenkaan?? :)

• en hyväksyisi

moista. Haluan että tytärtäni kohdellaan hyvin, mutta sitä tuskin voisin odottaa muslimimieheltä, koska naisella ei ole paljoakaan arvoa, nainen on vaan käyttötavara.

• seksiä................

eikä mitään kanssakäymistä naisten kanssa ellei nainen ole äiti tai oma biologinensisar.Jätkä yrittää vaan päästä pukille...ei muslimi tee tollasta saati että kehuu olevansa oikeassa.Eihän tollanen ole enää muslimi.Sano sille että pelkää allahia voi tosin olla että poika on niin tyhmästä perheestä ettei ne tiedä mitään islamista muuta kuin että ovat muslimeja.

Ota äiti koraani käteen ja istuta nuoret penkille ja sano että mitä Jumala sanoo...veikkaa että poika esittäytyy kohta ei-harjoittavaksi muslimiksi jos taas menevät naimisiin niin alkaakin harjoittaa islamia mutta ei itse vaan tyttärellesi.

TÄRKEIN NEUVO KÄSKE NÄYTTÄÄN PASSI B LUVAT YM: EI KELPAA EIKÄ MÄÄRÄAIKAISET.SOITAPA ULKOMAALAISVIRASTOON JA KYSY ASIOITA JA PAPERIAVIOLIITOISTA SEKÄ KOUKUISTA MITÄ NE KÄYTTÄÄ NIISSÄ SEKÄ LUVISTA.

JOS TYTTÖS ON RASKAANA KOHTA SAA TYYPPI ITSELLEEN OLESKELULUVAN JA TYTTÖSI JÄÄ YKSIN TAI PETETTÄVÄKSI TAI PIEKSETTÄVÄKSI.ISLAM EI HYVÄKSY MITÄÄN NÄISTÄ MIEKKOSEN TEOISTA MUUTEN!

• Pato_Donaldo

niin mä olen Minni-Matleena ! ;)

• Kysyn vaan

Jokaisellahan meistä äiti on...

• Kysyn vaan kirjoitti:

Jokaisellahan meistä äiti on...

...leikkiä kenen tahansa äitiä.

• huhheijaa

Tietysti äidin kysymys on provo Pato_Donaldo:n mukaan, koska muslimimiehet eivät harrasta esiavollisia suhteita.

• Kultaseni...
        Aabra-ham kirjoitti:

...leikkiä kenen tahansa äitiä.

Sinäkin voit olla vaikka isä! Eihän nimimerkki sinua sido mihinkään. Varsinkaan kun vastailet itsellesi anona. Minullakin on useita eri nimimerkkejä, tässä ja tänään olen anona.. Kaikilla elävillä tosin on äiti ja se jos mikä sitoo, sillä lapset ovat suurin omaisuutemme!

• Näin meillä
        Kultaseni... kirjoitti:

Sinäkin voit olla vaikka isä! Eihän nimimerkki sinua sido mihinkään. Varsinkaan kun vastailet itsellesi anona. Minullakin on useita eri nimimerkkejä, tässä ja tänään olen anona.. Kaikilla elävillä tosin on äiti ja se jos mikä sitoo, sillä lapset ovat suurin omaisuutemme!

Arabeista en tiiä mithään???

• Toinen äiti
        Näin meillä kirjoitti:

Arabeista en tiiä mithään???

Taidat olla Äiti itsekin kun saat nuo vierasnimiset aisoihin noinkin mallikkaasti.

• Kirjuutin
        Toinen äiti kirjoitti:

Taidat olla Äiti itsekin kun saat nuo vierasnimiset aisoihin noinkin mallikkaasti.

Juu taitaa Allu kirjoittaa vastinetta oikein pitemmän kaavan mukaa... vielä on muutama sivistyssana etsittävä netistä ennen kuin päästää vastineensa julki;)

• Kultaseni... kirjoitti:

Mutta ei kai sillä ole väliä.

• Pato_Donaldo
        Kultaseni... kirjoitti:

Lapset eivät ole OMAISUUTTAMME.
        Meillä ei ole oikeutta lapsiimme, vaan lapsilla oikeus meihin ! Sanon isänä.

• Pato_Donaldo
        huhheijaa kirjoitti:

Tietysti äidin kysymys on provo Pato_Donaldo:n mukaan, koska muslimimiehet eivät harrasta esiavollisia suhteita.

tottakai ne harrastaa "esiaviollisia" suhteita !
        Niin kuin kaikki muutkin. Voi pyhä pietari.

• AINOITA

miehiä, jotka eivät harrasta esiaviollisia suhteita, koska Muhametti on sen heiltä kieltänyt, joten on TÄYSIN turvallista päästää tyttö viettämään yötä tuon kiltin pojan kanssa.

(Näin ainakin teoriassa, käytäntö saattaa kuitenkin vaihdella riippuen siitä onko poika sunni vai shiia)

• toisistaan

Miten nuo kaksi suuntaa eroavat toisistaan tämän kysymyksen suhteen?

• Pato_Donaldo
        toisistaan kirjoitti:

Miten nuo kaksi suuntaa eroavat toisistaan tämän kysymyksen suhteen?

Shia = 4 kirjainta
        sunni = 5

joten shia on nopeammin toisen peiton alla ;)

• Aabra-ham
        Pato_Donaldo kirjoitti:

Shia = 4 kirjainta
        sunni = 5

joten shia on nopeammin toisen peiton alla ;)

on peräti 11 kirjainta,eivätkä kaikki suomalaisetkaan aivan maailman hitaimpia tuossa asiassa ole. Jopa pohjanmaalainen (sanassa 15 kirjainta) saattaa olla yllättävän vikkelä, kun sille päälle sattuu. Näin kuullut kerrottavan mikäli ei vallan kerskuttavan.

Lukukinkereiltä entisaikana:

Huonolukuinen isäntä lukee tekstiä "Minä olen emännän nainut...": "Minä olen enimmin nainut..."

Pappi keskeyttäää äkäisenä: "So so! Miehiä täällä ovat muutkin!"

• ei tule niin
        Aabra-ham kirjoitti:

on peräti 11 kirjainta,eivätkä kaikki suomalaisetkaan aivan maailman hitaimpia tuossa asiassa ole. Jopa pohjanmaalainen (sanassa 15 kirjainta) saattaa olla yllättävän vikkelä, kun sille päälle sattuu. Näin kuullut kerrottavan mikäli ei vallan kerskuttavan.

Lukukinkereiltä entisaikana:

Huonolukuinen isäntä lukee tekstiä "Minä olen emännän nainut...": "Minä olen enimmin nainut..."

Pappi keskeyttäää äkäisenä: "So so! Miehiä täällä ovat muutkin!"

äkkiä juu toisinaa on liiankin nopeaa...heh..

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      379
      8371
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2740
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1032
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      978
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      883
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      866
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      853
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      762
    Aihe