Niin että kun mä meinaan kirjottaa/lähettää sitä postia Rowlingille, nii mulle tuli heti alussa pikku onkelmainen... Kun mä en keksi/tiiä kumpi ois kohteliaampaa: "Dear J.K Rowling" vai "Dear Joanne"?
Fani-postia J.K Rowlingille...
6
737
Vastaukset
- ...käyttää...
...Koko nimee tai siis etu ja sukunimee niinku
Dear Joanne Rowling.... - varmaan
ole nyt niin hirveän tarkkaa. Tuskin se hirveesti suuttuu jostain sellasesta et miten kirje alkaa.
- Vanaja
Jos tahdot kuitenkin tietää, niin ehkä "Dear Mrs. Rowling", eli "Hyvä rouva Rowling"
- enkunmaikka
Tai jos haluat olla moderni, niin "Dear Ms. Rowling", josta ei näy onko neiti vai rouva, sillä eihän miestenkään titteli Mr. paljasta parisuhdestatusta!
- Potterhead
Mää tartteisin sen osotteen ku musta tuntuu et se ei oo
Cupoard under the stairs vai miten se nyt menee privet drive- lkdafljslafljlfsd
Kaikki faniposti, kysymykset ja kommentit, jotka halutaan lähettää J.K. Rowlingille, osoitteeseen:
J.K. Rowling
C/O Bloomsbury Publishing PLC
50 Bedford Square
London WC1B 3DP
UK
Tieto löytyy https://www.jkrowling.com/enquiries/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815430Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151432- 105941
- 78841
- 41813
- 50812
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43799Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 56784
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773