Mitä mieltä olette Lokomon kaivureista. Onko kestäviä/hyviä? Mitä malleja ja minkä painoisia on valmistettu? Itse olen nähnyt mm. mallit T325C ja 320B. Kenties 20 tonnin koneitako? Mitä tarkoittaa nuo mallinumeroiden alussa ja perässä olevat kirjaimet T, C, B, ym. Mitä moottoreita näissä käytetään? Olen harkinnut Lokomon hankintaa kun tuntuvat melko edullisilta. Kannattaako?
LOKOMO
Kaivinkoneet
2
1428
Vastaukset
- älä osta älä
olen kuullut että koneet muuten hyviä , mutta kääntökehä liian matalalla , koska sinne ei mahdu sinkkiämpäreitä roikkumaan ja keräämään vuotavaa öljyä.
- kaivuri pitäs saada
samat asiat kiinnostaisi minua, olen hankkimassa noin 5000 vanhaa 70 luvun kaivuria ja Lokomot olisivat edullisia, millanen sitten poclain on ??vammas kessua jot arjottiin volvo n koneella hp 4500. mielipiteitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465720Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2405511Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2352983Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,822742Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171482496- 702139
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina492026- 711868
- 2131784
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871389