Mitä mieltä olette Lokomon kaivureista. Onko kestäviä/hyviä? Mitä malleja ja minkä painoisia on valmistettu? Itse olen nähnyt mm. mallit T325C ja 320B. Kenties 20 tonnin koneitako? Mitä tarkoittaa nuo mallinumeroiden alussa ja perässä olevat kirjaimet T, C, B, ym. Mitä moottoreita näissä käytetään? Olen harkinnut Lokomon hankintaa kun tuntuvat melko edullisilta. Kannattaako?
LOKOMO
Kaivinkoneet
2
1360
Vastaukset
- älä osta älä
olen kuullut että koneet muuten hyviä , mutta kääntökehä liian matalalla , koska sinne ei mahdu sinkkiämpäreitä roikkumaan ja keräämään vuotavaa öljyä.
- kaivuri pitäs saada
samat asiat kiinnostaisi minua, olen hankkimassa noin 5000 vanhaa 70 luvun kaivuria ja Lokomot olisivat edullisia, millanen sitten poclain on ??vammas kessua jot arjottiin volvo n koneella hp 4500. mielipiteitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663