Meiltä olisi lähdössä 9 hengen porukka (4 aikuista 5 lasta (9-15 v.)) Pattayalle tai vaihtoehtoisesti Phuketiin. Mitä vinkkejä porukallemme? Kannattaako Bangkokiiin lähteä lasten kanssa?
Pattaya
4
1728
Vastaukset
- muksujen
kanssa bangkogiin.
sillä se on niin metropoli, pari päivää pysähdytte siinä ja jatkatte eteenpäin.
Muualla sen verran halvenpaa, jotta kannattaa myös sikäli.- suunnistaja
Pattaya ei mielestäni ole lasten paikka,ja uimarannalle täytyy mennä johonkin saarista jotta löytää kirkasta vettä,mutta Phuket on todellinen "paratiisi saari" uimarannat lapsiystävälliset suosittelen,sillä kummassakin paikassa olemme mieheni kanssa käyneet.
- vfrvs
suunnistaja kirjoitti:
Pattaya ei mielestäni ole lasten paikka,ja uimarannalle täytyy mennä johonkin saarista jotta löytää kirkasta vettä,mutta Phuket on todellinen "paratiisi saari" uimarannat lapsiystävälliset suosittelen,sillä kummassakin paikassa olemme mieheni kanssa käyneet.
EHDOTTOMASTI PHUKET
- Bangkok on suurkaupunki
Kyllä joku muu paikka on ehdottomasti lasten kanssa parempi kuin likainen suurkaupunki. Kuumaa ja liikenne kauhea, savusumua ja paljon ihmisiä........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818