Tietääkö Kukaan mitään kujetusliike U Laksosta
Vantaalla, hakee kuskeja.
U Lakkso
10
5830
Vastaukset
- isoja Volvoja
siinä lukee Laakso,liian kalliita ja isoja autoja aloittelijalle. Mene ajamaan jakelua ja opettele kirjoittamaan,sitäkin tarvii harjoitella koska pitää osata kirjoittaa.
- ne ovat
jostain Klaukkalan takaa,pitää olla rekkakortti.
muistelisin nähneeni vetämässä irtoperiä, en kyllä muista kenen. Ainakin punanen iveco on niitä vetäny.
Ja itse olen sitä mieltä että tekemällä oppii, eli ratin taakse vaan. Toisaalta eihän nuppi kokemus aluksi ole yhtään huono juttu.- Juise
sitten näin punasen U.Laakson Iveco Eurostarin, irtoperäveturi ja teliveto(!) ilmajousilla
- Rekkaeetu
Kuljetusliike U. Laakso Oy pitää majaansa keimolan takana vanhan nurmijärventien varressa. Autot on kaikki ivecoja. Vetävät irtoperiä kotimaassa ja jonkin verran myös ulosajoa. Hyvämainen talo mutta harva viittii niillä ivecon rouskuilla töitä tehdä.
- Juise
sillä niin väliä mikä auto on alla niin kauan ku isännän nimi lukee ovissa
- Arska
Juise kirjoitti:
sillä niin väliä mikä auto on alla niin kauan ku isännän nimi lukee ovissa
Jos sä sillä autolla meinaat töitä tehdä, niin mun mielestä sillä on aika paljonkin merkitystä. Tottakai palkkaus on ykkösenä, mut työkalun käteensopivuus on hyvänä kakkosena. Jotkut joutuu samalla palkalla rääpiin jopa jollain Volvoilla.
- Juise
Arska kirjoitti:
Jos sä sillä autolla meinaat töitä tehdä, niin mun mielestä sillä on aika paljonkin merkitystä. Tottakai palkkaus on ykkösenä, mut työkalun käteensopivuus on hyvänä kakkosena. Jotkut joutuu samalla palkalla rääpiin jopa jollain Volvoilla.
Tiellä ajaa huonollaki autolla ;)))
- tunnen
kyseisen kuljetus liikkeen omistajan henk. koht.
pelkkii ivekoit pää asias. ajaa irtoperii . palkka tietääkseni tessin mukaan ja tuleee sopimuksen mukaa ajallaan. varmasti jees duuni mesta. T: jani vantaa- Höpsis
Seppo Kouhia omistajana tällä U. Laaksolla. Kouhia nimen perusteella täytyy tehdä omat ratkaisunsa, sillä pari kouhiaa ovat ainakin toisillensa tuttuja. Palkkaa tulee mutta vähän herää epäilys tuosta tessistä. Vähän muuta ne miehet puhuu, eli kilsaliksaa ja erittäin pientä tuntipalkkaa ainakin joskus aikoinaan raskinut maksaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862