Kykykaupan purku

Miten.

Eli eikö kytkykauppaa voi muka mitenkään purkaa?
On ruvennut nimittäin rumasti sanottuna vituttamaan
tuo Elisan vitkastelu liittymien avaamisen suhteen.
Ja nyt olis halu purkaa kauppa ja heti.

9

4494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuke

      Jos olet tehnyt kytkykaupan netissä tai puhelimitse voit purkaa sopimuksen. Muuten et voi..

      • Purkaa!

        Sopimus on sen 24kk eikä sitä voi purkaa. Se on ihan normaalia että liittämän aukeaminen kestää..


      • Sampo
        Purkaa! kirjoitti:

        Sopimus on sen 24kk eikä sitä voi purkaa. Se on ihan normaalia että liittämän aukeaminen kestää..

        Tietyin ehdoin.Ja ei se nyt normaalia ole että liittymä aukeaminen kestää kun muut operaattorit saa auki vähintään muutamassa tunnissa mutta Elisa ei sitte millään sama juttu oli Radiolinjan ajoilla.Se on ihan naurettavaa toimintaa tässä suhteessa tuo Elisan toiminta ne tutkii asikkaiden tiedot vähän liian tarkasti minka takia siinä kestää niillä niin kauan tai sitte muilla on vaan niin perkeleen paljon nopeampaa toimintaa.Mutta mitä tulee tuohon purkuun niin mulla on tuore sopimus kädessä jossa

        sanotaan näin:Jos asiakkaalle tulee sopimuksen syntymisen jälkeen nk.sosiaalinen suorituseste täyttää sopimuksen velvoitteita,sovitaan sopimuksen purkamisesta tapauskohtaisesti.Siitä
        pitää tehdä Elisalle kirjallinen pyyntö esim suoritusesteen takia sekä esitettävä todisteet esteestä.Myöskin maksujen laimminlyönti purkaa sopimuksen mutta se ei varmaan ole ihan suositeltava strategia jos ei halua päästä tekemisiin perintä toimiston kanssa.


      • mulla
        Sampo kirjoitti:

        Tietyin ehdoin.Ja ei se nyt normaalia ole että liittymä aukeaminen kestää kun muut operaattorit saa auki vähintään muutamassa tunnissa mutta Elisa ei sitte millään sama juttu oli Radiolinjan ajoilla.Se on ihan naurettavaa toimintaa tässä suhteessa tuo Elisan toiminta ne tutkii asikkaiden tiedot vähän liian tarkasti minka takia siinä kestää niillä niin kauan tai sitte muilla on vaan niin perkeleen paljon nopeampaa toimintaa.Mutta mitä tulee tuohon purkuun niin mulla on tuore sopimus kädessä jossa

        sanotaan näin:Jos asiakkaalle tulee sopimuksen syntymisen jälkeen nk.sosiaalinen suorituseste täyttää sopimuksen velvoitteita,sovitaan sopimuksen purkamisesta tapauskohtaisesti.Siitä
        pitää tehdä Elisalle kirjallinen pyyntö esim suoritusesteen takia sekä esitettävä todisteet esteestä.Myöskin maksujen laimminlyönti purkaa sopimuksen mutta se ei varmaan ole ihan suositeltava strategia jos ei halua päästä tekemisiin perintä toimiston kanssa.

        Kait elisankin pitää sopimuksessa pysyä, mulla ainakin lukee sopimuksessa liittymän avaus päivämäärä, ja kun elisa ei siihen päivään mennessä ole toiminut niin se on silloin toiminut sopimuksen vastaisesti, ja silloin on toisella sopiapuolella oikeus sopimuksen purkuun.


      • tojuha
        mulla kirjoitti:

        Kait elisankin pitää sopimuksessa pysyä, mulla ainakin lukee sopimuksessa liittymän avaus päivämäärä, ja kun elisa ei siihen päivään mennessä ole toiminut niin se on silloin toiminut sopimuksen vastaisesti, ja silloin on toisella sopiapuolella oikeus sopimuksen purkuun.

        liittymän piti aueta tänään 18.04.2006 mutta paskat menee kuulemma ainakin vielä pari viikkoa.voi saatana että tuli vaihdettua elisaan.


      • kestää
        tojuha kirjoitti:

        liittymän piti aueta tänään 18.04.2006 mutta paskat menee kuulemma ainakin vielä pari viikkoa.voi saatana että tuli vaihdettua elisaan.

        joo mulla on kestäny reilu kaks kuukaut ja sanotaan koko ajan et joo koht aukee mut millä purkaa tehty sopimus


    • Juba1999

      Niin no...riippuu tapauksesta... kytkypuhelimen / tikun /mokkulan etc.n voi purkaa
      pätevin syin ilman tappelua esim:Saunalahti lupasi minulle Saunalahti plus paketin
      Kolumbuksen liittymään... Ei ilmestynyt.
      Kävin Elisa-shopitissa pyytämässä plus palvelun... homma ok (väärin)

      Ja sit alkokin tulemaan laskua Elisan laajakaistasta...(syy??)

      Koska Saunalahti ei voinut toimittaa
      minulle lupaamaansa palvelua, päädyimme yhteisymmärykseen sopimurikkomuksesta
      näin ollen saan purkaa sopimuksen.Nyt selvitän onko se taloudellisesti kannattavaa,
      koska itse nettitikku on toiminut sopimuksen mukaan.

      Suora paskapuhe myyjän suusta sopimuksen teko hetkellä,
      riitti siis perusteeksi... Mutta jos tämä olisi ollut mahdollista ilman liittymätyypin
      vaihtoa, olisi sopimus jäänyt voimaan 14 päivää
      sopimuksen tekemisestä... Se olisi kannaltani 24 kk... mikä on sopimuksessa sovittu.

      Sopimuksen purku sovitusta sopimussakosta on myös aina mahdollinen,
      eli purat sopimuksen ja korvaat liittymän tarjoajalle summan minkä sovitte.

      Olen oppinut töissäni, että täysin poikkeuksetta
      telia-sonera(tele),elisa,kolumbus,(radiolija) saunalahti,dna ovat
      kaikki valmiina kompromisseihin.

      Keskustelut käytiin Elisan ja Saunalahden välillä sähköpostitse jotta molemmille
      osapuolille jäi mustaa valkoisella.

      Ymmärtääkseni kun vaan sopii niin kaikki on mahdollista?

      Esimerkki sopimussakosta markka ajalta oli 150 000 mk.

    • ??

      voi purkaa 14 ? vrk aikana jos olet sen tilannut, 14 vrk siitä kun olet saanut sen auki ja kekäyttöösi.
      eikös se myös purkaannu aina jos et ala käytämään

      Avaus kestää aina kauan ja takkuaa monestakin syystä, jos siirrät numerosi, pahimmassa tapauksesa edellinen jarruttaa eikä jkerro että oletkin vain haltija et omistaja, tms., ei se yleensä ole uuden vika.

      Minusta elisa on ihanhyvä, kunhan ostaa tuotteet valikoiden ja miettii, joukossa on viisaitakin,
      vaika ensin tarjotaan kalleimpia.

      • linssiinviilattu

        Kun kotonani kuuluvuus on surkea, puhelut pätkii ja välillä katkeaa kokonaan??? Katsoin kyllä elisan kuuluvuuskartasta, että kyllä toimii ja uskoin mainosta jossa lihava ukkeli tarpoo pitkin erämaata, että on suomen kattavin verkko. Pari kilsaa taajaman ulkpuolella ei kuitenkaan sitten toimi, joten ihan on huuhaata. Kai pitää alkaa taistelemaan, jotta sopimuksen sais purettua. On siinä kyllä sitten taas tavallinen ihminen aika pieni suuren mahdin rinnalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe