Kun psykiatrian "hoidossa" ollut ihminen tekee itsemurhan perustelevat alan ihmiset sitä niin, että "henkilö ei ehtinyt saada tarpeeksi hoitoa".
Olen itse jo kauan aikaa epäillyt asian oleva juuri päinvastoin. Psykiatrisilla hoitomuodoilla ei ole minkäänlaista näyttöä siitä, että menetelmät parantaisivat ketään. Potilaan tuntemukset ainoastaan tukahdutetaan lääkehuumenarkoosilla.
Tämän päivän Hesarissa oli taas juttua siitä, miten potilaat tekevät itsemurhan viikon sen jälkeen kun pääsevät kotiin psykiatrisesta "hoidosta". Eli jutun mukaan 1/3 kaikista itsemurhan tehneistä tulee itseasiassa psykiatrian laitoksilta huumetokkuraisina kotiinsa ja vetävät ranteensa auki. Yhteensä siis 300 ihmistä vuodessa. Kyllä huumetokkurassa varmaan itsemurhan tekeminen luonnistuukin helpommin kuin ihan selvin päin.
Lisäksi jutussa todettiin, että kun psykiatrisia hoitoja lyhennettiin, pieneni myös kuolleisuus kolmasosaan (25 vuoden seurantajakson aikana)
Eikö tuosta nyt voi jo kuka tahansa vetää johtopäätöksen, että psykiatrinen hoito on tappavaa? Mitä pidempi hoitojakso, sitä varmempi kuolema.
Koittakaa hyvät ihmiset selvitä ilman näitä "täsmä"huumelääkkeitä. Ne voivat johtaa tosi ikävään Amok-juoksuun. Tulee vielä aika, jolloin todetaan, että psykiatrinen lääkitseminen oli yhtä lailla epäonnistunutta kuin lobotomiat aikanaan.
Tämä on raskas asia kohdattavaksi niin omaisille kuin yhteiskunnallekin, mutta olisiko jo aika avata silmät ja todeta, että psykiatristen lääkkeiden kokeilu on epäonnistunut. Kyllähän eläinkokeetkin lopetetaan jos eläimiä alkaa kuolemaan solkenaan. Tai minun mielestäni ainakin se olisi inhimillistä.
Psykiatria auttaa?
51
2129
Vastaukset
- U.K.K.
Naapurin Reiskan tuttava olisi kiinnostunut tuosta väitteestäsi että huumaantuneena itsemurha onnistuu melko varmasti?
Hän on vieläkin poissa tolaltaan kum muija lähti. Kolme kertaa hän on hypännyt junan alle, kerran tukkirekan ja kolmesti hän on soittanut suutaan jurvan grillijonossa kello 2 yöllä.
Seuraavaksi hän aikoo matkustaa intiaan rienaamaan lehmiä. Myydäänkö siellä sellaista huumetta mitä lyhennelmässäsi tarkoitit? - pätkätyöläishoitsu
Nyt puhut lööperiä. Jos joku tekee itsemurhan, on se hänen oma ratkaisunsa eikä hoidon vika. Vikaa on siinä, että laitoksesta kotiutunut ei saa riittävästi tukea kuntoutumiseen ja kotona pärjäämiseen eikä ehkä osaa pyytää tukea. Monenlaiset tunteet ja pelot saattavat saada aikaan sen, ettei ihminen näe muuta vaihtehtoa kuin itsemurha. Tiedän heitä, jotka ovat kokeneet olevansa umpikujassa josta ainoa vaihtoehto on kuolema. He ovat olleet niin huonossa jamassa, että eivät ole nähneet metriä kauemmas eli eivät ole nähneet että muitakin keinoja on. Kun ovat tilanteesta selvinneet, ovat huomanneet että ei se tilanne niin paha ollutkaan kun vain joku näytti tietä.
Etelässä varmaan osasyy on resurssien riitämättömyys mutta täällä keski-suomessa apua saa jos sitä haluaa. Kaikki eivät halua.
Psykiatrisiin sairauksiin lääkehoito on tärkeä, ja koska maailma ei ole täydellinen, niin niistä tulee sivuoireita useasti. Jos olo on tokkurainen, vika voi olla siinä että ihminen on vielä psyykkisesti sekaisin, tai että lääkitystä on liikaa. Jos lääkitystä on liikaa, lääkärin kanssa voi asiasta keskustella. Ainakin meilläpäin lääkäri kuuntelee potilasta ja pyrkii tekemään parhaansa jotta potilas saa parhaan mahdollisen avun. Olen kuullut paljon kehuja potilailta, että asiasta puhuttuaan vointi on parantunut.
Itse hoitajana koen ongelmaksi sen, että potilas kuvittelee hoitajien ja lääkärien olevan noitia joiden tehtävä on vain kiduttaa potilasta. Jos ihminen on psykoottinen, tämän ymmärtää. Mutta kun ihminen on jo paremmassa kunnossa, hänen pitäisi kyetä ottamaan apu vastaan ja suhtautua hiukan positiivisemmin tarjottuun apuun.
Kaiken psykiatrisen hoidon tarkoitus on AUTTAA POTILASTA HYVÄÄN MIELENTERVEYTEEN JA KIINNITTÄÄ HÄNET TAKAISIN NORMAALIIN YHTEISKUNTAAN. Tämä ei onnistu jos potilas käyttäytyy normeista poiketen. Kuvittele tilanne: olet ystäväsi luona kahvilla ja juttelet kuulumisia. Ystäväsi kertoo naapurien vainoavan häntä; lukevan hänen postinsa, kuuntelevan puhelinta, seuraavan häntä kun hän on kävelemässä jne. Ystäväsi kertoo ettei poliisi usko häntä eikä kukaan muukaan, hän on kertonut siitä pankissa ja postissakin.
Miten luulet tämän ihmisen sulautuvan yhteiskuntaan? Saavan töitä tai ystäviä? Vai uskotko että ystäväsi puhuu totta?
Itse on hoitaja ja välitän kaikista potilaistani. Tarkoitukseni on auttaa, mutta jos potilas ei kerro mikä mättää, miten voin myöskään auttaa? Syy miksi olen hoitaja, löytyy varmaan jostain geeneistä. Minulle tuottaa mielihyvää nähdä ihmisen voivan hyvin ja olevan onnellinen. Olen joutunut urani aikana monenlaisiin tilanteisiin, myös puolustamaan potilaiden oikeuksia silloin kun he eivät itse ole siihen kyenneet. Minua loukkaa valheet, jotka väittävät hoitajien ja lääkärien tekevän pahaa ja haluavan vain potilaat hiljaisiksi lääkkeillä. Tämä ei ole totta! Jos sinulla on korvien välissä aivot, niin yritä ymmärtää seuraava lause: SUOMESSA ON LAKI, JOTA NOIDATTAVAT LÄÄKÄRIT JA HOITAJAT. JOS LAKIA EI NOUDATETA, SIITÄ SEURAA RANGAISTUS. SUOMALAISET HOITAJAT JA LÄÄKÄRIT,OMAISET JA POTILAAT OVAT NYKYÄÄN HYVIN LAKITIETOISIA JA USKALTAVAT NOSTAA METELIN JOS LAKIA RIKOTAAN.
Eli luota sinä vain hoidon tasoon Suomessa. Osallistu omaan hoitoosi tekemällä yhteistyötä. Kysy, kerro mielipiteesi, pyydä perusteluja. Asiallisesti, ei syyttäen tai huutaen. Ja usko, että hoitaja/ lääkäri on sinun puolellasi, ei sinua vastaan.- sadismiin
taipuvainen lähestulkoon lapsenmielinen hoitaja, joka mielsi mielisairaalan yhdistetyksi tuomioistuin- ja rangaistuslaitokseksi. Hänen ainoana tehtävänä oli tuottaa pahaa oloa potilaille siksi, että oppikirjat sanovat potilailla olevan paha olo ja on oikeaoppista kun potilailla on paha olo.
Kun poliisi tutki omasta pynnöstäni tekemisiäni eräässä asiassa niin ylilääkäri väitti sanottuani, että poliisi tutkii asioitani tämän olevan harhamaailmaa. Kuitenkin samainen ylilääkäri julistuksensa jälkeen keskusteli itse tutkivan poliisin kanssa mutta ei poistanut merkintää harhoista vaikka oli täysin selvää että poliisi todella tutki asioitani. Niin ikään lääninlääkäri ei nähnyt mitään moitittavaa ylilääkärin toimissa vaikka sairaskertomuksissa luki selvästi käydyn keskusteluja poliisn kanssa tutkinnasta.
Erään toisen hoitajan laatimat sairaskertomukset ovat kauttaaltaan virheellisiä ja minusta todellakin tehtiin psykoottista sepittämällä tekoja papereihin, joita en ollut koskaan tehnyt ja muuntamalla puheitani siten, että muunnoksen mukaan osoittaduin sairaaksi.
Kirjeideni todellisesta sisällöstä ei avohoito välittänyt mitään vaan tulkitsi niitä mielivaltaisesti. TEO ei niin ikään nähnyt mitään virhettä tehdyn vaikka kirjeissä selvästi tuotiin esiin asioiden toisenlaatuinen todellisuus kuin ylilääkäri ja hoitaja mielikuvituksesaan olivat luoneet.
Kysynkin sinulta hoitaja voisinko minä varata ajan tuolle ylilääkärille ja hoitajalle terveyskeskuksesta jotta saataisiin käyntiin psykiatriset tutkimukset siitä, että onko kumpikin psykoosissa kun puhtaan mielikuvituksensa varassa toimivat ?
En kerro missä avohoidossa ja missä sairaalassa näin tehtiin monen muun suorastaan rikollisen toiminnan lisäksi, koska minut vain toimitettaisiin sairaalaan uudestaan ja tekisin silloin itsemurhan, jota suunnitelin sairaalassa ollesani. Sairaalasta pääsin pois koska äitini kuoli ja katsotiin, että minulla tulisi olla yhteistä aikaa vanhan isäni kanssa kotona.
Sairaalaan jouduin 36 vuotiaana ja siitä lähtien olen ollut poissa töistä ja olin silloin etsimässä elämänkumppani itselleni, mutta nyt mielisairaana ( en tiedä olenko virallisesti sitä enää, olen eläkkeellä ) en koskaan voi löytää puolisoa itselleni enkä enää ikänikään puolesta voi tulla isäksi.
Minulla olisi paljon kerrottavaa syistä joiden mukaan olin muka psykoottinen, mutta minut voitaisiin tunnistaa ja perinteiseen mielisairaalaitoksen tapaan olisin "kiireellisen psykiatrisen hoidon tarpeessa" epäiltyäni korkearvoisia psykiatreja jopa rikoksista. Paljon jää kertomatta.
Itsemurhia potilaat tekevät koska mielisairaan leima estää heiltä normaalin elämän. Kyllä potilaat yleensä asemansa tajuavat.
Sanon kyllä, että on niitä hyvääkin tarkoittavia hoitajia jopa sairaaloissa ja etenkin avohoidossa, mutta yllättävän moni sadisti pilaa koko systeemin.
Parasta hoitoa olen saanut terveyskeskuksessa ja yksityisellä psykologilla. Monet avohoidon hoitajat ja lääkärit ovat pitneet minua jopa ihmisenä ja terveyskeskuksessa minuun on suhtauduttu vakvasti ja kuin hyväänkin ystävään vaikka pelkkä asiallisuus riittäisi. Sairaaloissa on todella vakavia ongelmia ja epätoivo sai minut silloin sairaalassa suunnittelemaan itsemurhaa, mutta kavahdin ajatuksiani ja luovuin, pian pääsinkin pois sairaalasta. Sairaala ei tiedä mitään itsemurha-ajatuksista tuolloin ja ne johtuivat suoraan mielivallasta jolla minuun hullun leimaa lyötiin oikein päätyökseen. Minusta mielisairaalat ovat paikoin vakavassa kriisissä.
Sinä voit sitä liturgiaasi täällä sepustaa, mutta jos olisin hoidossasi en kyllä uskoisi, että sinulla jotain geenejä on jotka saavat sinut "auttamaan". Minä en apua tarvitse miltään psykiatriselta sairaalalta.
Nyt olen päivisin täysin tyhjän panttina ja tuskin kauaa elän ellei sitten tapahdu jotain merkittävää parannusta elämääni. Siitä kerron myöhemmin lisää. "Jos lääkitystä on liikaa, lääkärin kanssa voi asiasta keskustella."
Lääketokkurassa se ei tietenkään onnistu. Jos potilas jotenkin onnistuu sanomaan sanottavansa niin mikä estää lääkäriä sanomasta vastaan: "potilaan hoitovastaisuus johtuu liian vähästä lääkityksestä, siispä huolehdin potilaan oikeudesta lääkitykseen kun tämä itse ei siihen pysty".
"Minua loukkaa valheet, jotka väittävät hoitajien ja lääkärien tekevän pahaa ja haluavan vain potilaat hiljaisiksi lääkkeillä. Tämä ei ole totta! Jos sinulla on korvien välissä aivot, niin yritä ymmärtää seuraava lause: SUOMESSA ON LAKI, JOTA NOIDATTAVAT LÄÄKÄRIT JA HOITAJAT. JOS LAKIA EI NOUDATETA, SIITÄ SEURAA RANGAISTUS. SUOMALAISET HOITAJAT JA LÄÄKÄRIT,OMAISET JA POTILAAT OVAT NYKYÄÄN HYVIN LAKITIETOISIA JA USKALTAVAT NOSTAA METELIN JOS LAKIA RIKOTAAN."
Laki on niinkuin se tulkitaan ja tulkinnan tekee aina viranomainen, tässä tapauksessa psykiatrian lääkäri, ei koskaa potilas. En ole mikään juristi mutta minusta laki ja oikeudenmukaisuus ei käsittääkseni ole sama asia. Yksinkertaistaen laki on valtaeliitin käsitys oikeasta ja väärästä. Minusta Ritva Salusen tapauksessa ovat viranomaiset toimineet väärin, en tiedä saadaanko heitä koskaan kiinni minkään lain rikkomisesta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=599&posting=22000000015242635
Perustuslaissa sanotaan kansalaisen oikeudesta hoitoon. Tarkoittaako se Salusen "oikeutta" pakkohoitoon? Tämäkö on sitä Orwelin tarkoittamaa uuskieltä eli sanahaureutta? Laissa on hyvin paljon porsaanreikiä jotka antavat mielisairaaloille lähes rajattomat valtuudet tehdä potilaalle mitä huvittaa, kunhan vain vetoavat "potilaan etuun", minkä lääkärit, hoitajat ja omaiset tietävät erittäin hyvin.
Hullun leima vaientaa potilaan varsin tehokkaasti, joitakin poikkeustapauksia lukuunottamatta. Oletko muuten koskaan verrannut netin keskustelupalstaa minkä tahansa lehden yleisönosastoon? Jotenkin minusta tuntuu siltä että lehdet kirjoittavat mielenterveysasioista lähinnä viranomaisten näkökulmasta. Miksi?- että meilläkin näin
Matti.W kirjoitti:
"Jos lääkitystä on liikaa, lääkärin kanssa voi asiasta keskustella."
Lääketokkurassa se ei tietenkään onnistu. Jos potilas jotenkin onnistuu sanomaan sanottavansa niin mikä estää lääkäriä sanomasta vastaan: "potilaan hoitovastaisuus johtuu liian vähästä lääkityksestä, siispä huolehdin potilaan oikeudesta lääkitykseen kun tämä itse ei siihen pysty".
"Minua loukkaa valheet, jotka väittävät hoitajien ja lääkärien tekevän pahaa ja haluavan vain potilaat hiljaisiksi lääkkeillä. Tämä ei ole totta! Jos sinulla on korvien välissä aivot, niin yritä ymmärtää seuraava lause: SUOMESSA ON LAKI, JOTA NOIDATTAVAT LÄÄKÄRIT JA HOITAJAT. JOS LAKIA EI NOUDATETA, SIITÄ SEURAA RANGAISTUS. SUOMALAISET HOITAJAT JA LÄÄKÄRIT,OMAISET JA POTILAAT OVAT NYKYÄÄN HYVIN LAKITIETOISIA JA USKALTAVAT NOSTAA METELIN JOS LAKIA RIKOTAAN."
Laki on niinkuin se tulkitaan ja tulkinnan tekee aina viranomainen, tässä tapauksessa psykiatrian lääkäri, ei koskaa potilas. En ole mikään juristi mutta minusta laki ja oikeudenmukaisuus ei käsittääkseni ole sama asia. Yksinkertaistaen laki on valtaeliitin käsitys oikeasta ja väärästä. Minusta Ritva Salusen tapauksessa ovat viranomaiset toimineet väärin, en tiedä saadaanko heitä koskaan kiinni minkään lain rikkomisesta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=599&posting=22000000015242635
Perustuslaissa sanotaan kansalaisen oikeudesta hoitoon. Tarkoittaako se Salusen "oikeutta" pakkohoitoon? Tämäkö on sitä Orwelin tarkoittamaa uuskieltä eli sanahaureutta? Laissa on hyvin paljon porsaanreikiä jotka antavat mielisairaaloille lähes rajattomat valtuudet tehdä potilaalle mitä huvittaa, kunhan vain vetoavat "potilaan etuun", minkä lääkärit, hoitajat ja omaiset tietävät erittäin hyvin.
Hullun leima vaientaa potilaan varsin tehokkaasti, joitakin poikkeustapauksia lukuunottamatta. Oletko muuten koskaan verrannut netin keskustelupalstaa minkä tahansa lehden yleisönosastoon? Jotenkin minusta tuntuu siltä että lehdet kirjoittavat mielenterveysasioista lähinnä viranomaisten näkökulmasta. Miksi?virhearviointeja sattuu. Hankalasta henkilöstä tehdään mielisairas kuten syyttömiä ihmisiä on tuomittu rikoksista... meilläkin. Ei mitään syytä epäillä, valta ei ole välttämättä yhtä kuin oikeudenmukaisuus.
Monet ihmiset eivät uskalla hakea apua siksi, koska pelkäävät nielisairaan leimaa ja syystäkin. Yksityiset ovat rikkaan pelastus ja köyhän vain ammattitaitoiset ihmiset... jos kohdalle sattuu. - Matti
Matti.W kirjoitti:
Hullun leima vaientaa potilaan varsin tehokkaasti, joitakin poikkeustapauksia lukuunottamatta. Oletko muuten koskaan verrannut netin keskustelupalstaa minkä tahansa lehden yleisönosastoon? Jotenkin minusta tuntuu siltä että lehdet kirjoittavat mielenterveysasioista lähinnä viranomaisten näkökulmasta. Miksi?Nyt minä vaikenen, koska en voi kirjoittaa kaikkea mitä sairaalassa koin, sillä jos niin teen minut tunnistetaan ehkä ja olenkin "psykiatrisen hoidon tarpeessa harhaisena".
Kysyn kuitenkin: Minkäköhänlaista on pohjois-korealainen psykiatria ? Neuvostoliittolaisen psykiatrian me samme kokea päivittäin mutta tuon eksoottisen maan psykiatria lienee vertaansa vailla. - vastustaja koko maailmassa on
Matti kirjoitti:
Nyt minä vaikenen, koska en voi kirjoittaa kaikkea mitä sairaalassa koin, sillä jos niin teen minut tunnistetaan ehkä ja olenkin "psykiatrisen hoidon tarpeessa harhaisena".
Kysyn kuitenkin: Minkäköhänlaista on pohjois-korealainen psykiatria ? Neuvostoliittolaisen psykiatrian me samme kokea päivittäin mutta tuon eksoottisen maan psykiatria lienee vertaansa vailla....Skientologien ylläpitämä järjestö nimeltään CCHR (www.cchr.org). Heillä on myös Suomessa sivukonttori, mutta en tiedä miten heihin saisi yhteyttä. Heidän tarkoituksenaan on lopettaa koko maailmanlaajuinen psykiatrien ylivalta ja psykiatrien käyttämät epäinhimilliset "hoitomuodot", joista Matti kerroit. Ilmeisesti he ovat maailmalla jo laittaneet telkien taakse monia alan "ammatilaisia", jotka pakottavat ihmisiä syömään näitä huumeita (psyykenlääkkeitä), ottamaan sähköshokkeja yms.
Matti kirjoitti:
Nyt minä vaikenen, koska en voi kirjoittaa kaikkea mitä sairaalassa koin, sillä jos niin teen minut tunnistetaan ehkä ja olenkin "psykiatrisen hoidon tarpeessa harhaisena".
Kysyn kuitenkin: Minkäköhänlaista on pohjois-korealainen psykiatria ? Neuvostoliittolaisen psykiatrian me samme kokea päivittäin mutta tuon eksoottisen maan psykiatria lienee vertaansa vailla.Olen minäkin ollut hoidossa, mutta siitä on jo aikaa. Olen kyllä kirjoittanut naapuripalstalla mitä olen sairaalassa kokenut. Minut on varsin helppo tunnistaa, katso vaikka profiiliani galleriasta. En turhaan elämöi toisinajattelustani jokaiselle tuntemalleni ihmiselle kuin hurahtanut, mutta toisaalta eihän tämä ole mikään salaisuuskaan. Aloitin nettikirjoittelun varsinaisesti heinäkuun lopussa 2002 ja vieläkin vaan kirjoittelen. Kyllähän se Salunenkin toimi varsin pitkään ennenkuin joutui pakkohoitoon ja vähän muutenkin kuin näin kirjoittamalla julkiseen sanaan. Pakkohoidon uhka ei ole tämän homman ensimmäinen ja pahin ongelma, vaan ihan muut seikat.
Jos luet viestejäni, niitä on toki paljon, hieman tarkemmin huomaat niistä tietyn varovaisuuden. Paras tapa sanoa kiistelty asia on sanoa se tyyliin tosiasiat puhuu puolestaan. On ihan turha väittää sellaista mikä ei mene ihmisillä läpi. Valitettavan moni toisinajattelija on saanut vainoharhaisen ja kylähullun leiman sanoessaan liikaa. Miksi muuten he sairastuivat juuri silloin kun he alkoivat toisinajattelijoiksi?
On joskus hyvä pysähtyä ja katsella toimintaansa pitkällä ja laajalla perspektillä, suunta ei saa hukkua jokapäiväisyyksiin. Nettikirjoitteluni auttaa sinunlaistasi ymmärtämään mistä pakkoauttamisesta todella on kyse tulkitsemalla sairaalassa tehtyjä havaintoja.
Jokainen kansanliike kun tarvitsee omat totuudenetsijänsä, haluan olla yksi heistä (mutta ilman mitään elkeitä joten keskinkertaisuudet älkööt saako hepulia). Kirjoittelussani on oleellista se että joskus saa sanottua jotain osuvaa, ei niinkään se että voittaa jokaisen väittelyn, vaikka se joskus niin mieltä lämmittääkin. Keskustelun kun voi voittaa kaikenlaisilla tempuilla. Ei pidä hukkua arvovaltapelleilyn suohon, se ei edistä yhtään mitään.
Mieti, mikä on sinun osasi muutosprosessissa.- Anonyymi
Pitää muistaa että psykiatria on myös politiikkaa, jota tarkoitusta varten he ovat listanneet joka kehon kivun päästä varpaisiin mielisairaudeksi.
Silloin he hyökkää heti kuin stalinin KGB potilaan kimmpppuun ja 4 minuutissa hänellä on umpi hullun paprut.
Poliittinen psykiatria tuli stalinilta taisto sinisalolle ja sieltä suomen sosialistiseen julkis terveyteen tuotiin ja nimenomaan siksi psykiatria ainakin mulle puoskaroi aivokalvon tulehduksesta hullun paprut ja osaavat olla ivallisempia. Pahempia ja vaarallisempia kuin saksan nazit, ja akitoivat muut tohtorit vihaan leimaamaansa akuutissa aivokalvon tulehduksessa olevia ja eivät tutki eivätkä korjaa , eivätkä hoida kun yksityiseltä tuodaan oikea diaknoosi, ottavat sen pois kortistosta ja jatkavat ivaa jos siihen sossikka jilkislafkaan menee joku jolla ei ay korttia ole.
Eli kyl se on puhdas nazimimin jatke se psykiatria ja yhtä kaukana auttamisesta kuin stalin isä aurinkoisesta.
Stlain ja psykiatri ja saksan nazi ei korjaa "juutalaisten" kehon kivuista tai.kallon muodosta sorvattuja hullun papruja, koska valtio sorvaa niitä vangitsemisen oikeuttamiseksi kriitikoille,
Koska suomen laki ei salli kriitikkojen pidätystä. On suomi aktiivisesti käyttänyt siihen psykiatriaa ja sillon ne nazit hyökkää kehon kipuihin, eivät anna edes rauhassa sairastaa koska antisosialisteille julkiesella on aina tehty saksalaisella nazi mallilla hullun.paprut.
Siitä jää kammottavat traumat ja suomi inho. Mitä se julkisparatiisi tekee.
Sitä päivää ei tule että siihen stalinistiseen poliittisen poliittisten hullun paprujen tehtailu.pesään päätåni panen.
Koska ay korttia ei ole koskaan ollut, sinne ei ole asiaa, ne psykiatrisoi, koska antisosialismi on mielisairautta sos.demokratiassa poliittisia hullun papruja tehdään vai vihkaaa koko ajan ja samalla niille ihmisille tehdään suomi inho, koska se näkyy heti ettå nää hullun.paprut oli tilaustavara ja ainoastaan valtion terveys tekee sitä ja siitä pitää pysyä yhtä kaukana kuin juutalainen SS sotilaasta,.sillä.psykiatrit ovat poliittinen pidättäjä KGB ja julkinen on gestabo, että se niistä valtion kiduttaja psykiatrien auttamisesta.
Auttavat.sossikkaa kriitikkojen kidutuksessa. - Anonyymi
Matti kirjoitti:
Kysyn kuitenkin: Minkäköhänlaista on pohjois-korealainen psykiatria ? Neuvostoliittolaisen psykiatrian me samme kokea päivittäin mutta tuon eksoottisen maan psykiatria lienee vertaansa vailla.Et voi kirjoittaa joudut vaikenemaan, koska suomessa kaikki kauhu mitä julkienen tekee sen joudut salaamaan, voit kertoa silloin jos olet etelä afrikassa että suomalais sadisti nazi eiterveyteen pääse sinua pidättåmään kuvottavien sadististen psykopaattisten psykiatrien kidutettavaksi.
Toki vanhana ennen kuolemaa voit kertoa, ja.pitää.kertoa totuus kuinka suomen sosialisti julkien hallinnoi poliittisilla mielipipuoli pidätyksillä.
Koska autoritaari kilpailuttomia julkisia ei voida pitää yllä.muuten kuin rautakouralla
Eli.kriitikkojen pidätyksellä, pidättäjänä julkienen ja kiduttajana psykiatrit.
Psykiatri on yhtä paljon auttaja kuin stalin isä aurinkoinen.
Eli molemmat ovat super sadisteja ja esiintyvät tv, ssä auttjaana.
Valtion kiduttjia psykiatrit on.
Näppärää varjätä kidutus auttamiseksi. - Anonyymi
Matti.W kirjoitti:
Olen minäkin ollut hoidossa, mutta siitä on jo aikaa. Olen kyllä kirjoittanut naapuripalstalla mitä olen sairaalassa kokenut. Minut on varsin helppo tunnistaa, katso vaikka profiiliani galleriasta. En turhaan elämöi toisinajattelustani jokaiselle tuntemalleni ihmiselle kuin hurahtanut, mutta toisaalta eihän tämä ole mikään salaisuuskaan. Aloitin nettikirjoittelun varsinaisesti heinäkuun lopussa 2002 ja vieläkin vaan kirjoittelen. Kyllähän se Salunenkin toimi varsin pitkään ennenkuin joutui pakkohoitoon ja vähän muutenkin kuin näin kirjoittamalla julkiseen sanaan. Pakkohoidon uhka ei ole tämän homman ensimmäinen ja pahin ongelma, vaan ihan muut seikat.
Jos luet viestejäni, niitä on toki paljon, hieman tarkemmin huomaat niistä tietyn varovaisuuden. Paras tapa sanoa kiistelty asia on sanoa se tyyliin tosiasiat puhuu puolestaan. On ihan turha väittää sellaista mikä ei mene ihmisillä läpi. Valitettavan moni toisinajattelija on saanut vainoharhaisen ja kylähullun leiman sanoessaan liikaa. Miksi muuten he sairastuivat juuri silloin kun he alkoivat toisinajattelijoiksi?
On joskus hyvä pysähtyä ja katsella toimintaansa pitkällä ja laajalla perspektillä, suunta ei saa hukkua jokapäiväisyyksiin. Nettikirjoitteluni auttaa sinunlaistasi ymmärtämään mistä pakkoauttamisesta todella on kyse tulkitsemalla sairaalassa tehtyjä havaintoja.
Jokainen kansanliike kun tarvitsee omat totuudenetsijänsä, haluan olla yksi heistä (mutta ilman mitään elkeitä joten keskinkertaisuudet älkööt saako hepulia). Kirjoittelussani on oleellista se että joskus saa sanottua jotain osuvaa, ei niinkään se että voittaa jokaisen väittelyn, vaikka se joskus niin mieltä lämmittääkin. Keskustelun kun voi voittaa kaikenlaisilla tempuilla. Ei pidä hukkua arvovaltapelleilyn suohon, se ei edistä yhtään mitään.
Mieti, mikä on sinun osasi muutosprosessissa.Minä.uskallan sanoa mitä psykiatria on koska en koskaan lähde suomen valtion terveyteen enkä asu suomessa,
Toki suomen valtio yrittää kriitikkojen pidätystä heti jos ihmiskaupan ja sadismin vastustaja menee terveyden hoitoon.
Koska psykiatria on ihmiskauppaa ja sinä.olet kauppatavara
Ja kauppa keskus gestabo on julkisterveys, jossa kauppaa käydään kahon kivuilla joita sadistiset tohtorit pilkkaa mielisairaudeksi saadakseen kauppatavaraa hermomyrkky tehtailleen.
Suomi ei ole sivistynyt vaan barbaari siksi että se pitää valtio. Terveyttä eikö siirry sivistyneempään ja turvallisempaan vakuutus terveyteen sveitsin ja saksan mallilla.
Suomi on puhdas ihmiskauppias ja aivan järkyttävä naxismi jossa kehon kipuja käytetään kaupan perusteena.
Näin ei olisi jos suomi olisi länsimaa,
Nyt olemme barabaari julkis terveys joka hallinnoi pelolla ja kriitikkojen pidätyksillä kuin stalinin KGB.
Turhaa tallaista aivopestyä kansaa on sivistää, koska yle jauhaa koko ajan että kaikki.muut järjestelmät on pahoja, paitsi tåmä brutalisti kriitikkojen pidätys ja vangitsemis ja pelolla hallinnoiva ihmiskauppias julkinen.
Jolla kilpailu tilanteessa olisi asiakaina vain sosialistit jotka saa ay kortilla sieltä hyvää hoitoa, muut saa hullun paprut ja lähtevät itkien sivistyneempiin itsemaksettaviin keskuksiin.
Sadismin tikkatauluksi ei pidä.jäädä, ja jos olet sadismin tikkataulu julkisella, silloin sinua pidätetään sieltä ja joka vaivasi polvikivuista rintapatteihin on psyykkehäiriö.
Älä.mene nazi keskuksiin pilkattavksi. Psykiatrit ei ole kummempia kuin saksan nazit. - Anonyymi
Matti.W kirjoitti:
Hullun leima vaientaa potilaan varsin tehokkaasti, joitakin poikkeustapauksia lukuunottamatta. Oletko muuten koskaan verrannut netin keskustelupalstaa minkä tahansa lehden yleisönosastoon? Jotenkin minusta tuntuu siltä että lehdet kirjoittavat mielenterveysasioista lähinnä viranomaisten näkökulmasta. Miksi?Sosialisti valtioissa pakkokidutus on sääntö, jos tuot eriäviä poliittisia näkemyksiä esiin ja tarjoat vaihtoehtoja autoritaari julkisen tilalle, jossa olet sadismin tikkataulu ja demarin mielestä se on hyväksyttävää joukkovoimaa, eli kollektiivista sadismia eri tavoin ajattelevaa yksilöä vastaan
Ja hänelle ei saa maksaa muuta kuin julkisen, joka agresiiviena barbaarina pidättää antisosialistin ja antipsykiatristin, koska sosialismissa joukkovoima, joukko sadismi eri tavoin näkevää yksilö vastaan on sääntö ja yksilö on roska,
Tallaisilla stalinistisilla pidätyksillä saadaan suomalainen pelkäämään ja vihaamaan pelolla hallinnoivaa julkista, joka ei poikkea tippaakaan KGB, n kulakki pidätyksistä,
Se on kammottavaa kokea, kun yksilön ainut rikos on se ettei ole sosialisti, eikä kannata sadismia jossa kehon kipuja ivataan mielisairaideksi räkänokkana ja räkänokka sanoo hän on tieteilijä ja henkilö on "tiedettä," eli sadismia vastaan ja hänet pidätetään, koska valtio on julistanut sadismin tieteeksi eli psykiatrian,
Joka on puhdas eugenistisen psykiatrian jatke,
Jossa 10 milj. Ihmistä kaasutettiin ja sitten ruumiskasan päällä ensimmäiset saksalaiset alkoi miettiä, oliko psykiatreilla tieto ja totuus hallinnassa kunkin yksilön näkymättömästä sisimmästä?
Oliko nämä kaikki degeneratiivejä ja kehityskelvottomia ecoluution kannalta eli mielisairaita?
Kaasutetuille oli psykopaatti eugenisti psykiatrit tehneet kalloharpilla ja nenänleveys hohtimilla hullun paprut
Ja leimoillaan akitoi hitlerin, SS sän ja saksan kansan juutalaisia vastaan.
Ilman psykiatriaa juutalaisvainoja ei koskaan olisi ollut.
Koululääketiteelle ei tullut järki päähän 10 milj. murhan jälkeenkään se ei tajunnu, että sillä on tieto ja totuus täysin hukassa ihmisen näkymättömästä sisimmästä jolla se tänään militanttina puoskaroi,
Kehon mittojen sijaan nyt kehon kivut on mielisairauden merkki, ja nyt psykiatrit akitoi muut tohtorit leimoillaan ivaan, pilkkaan, vihaan ja sadismiin niitä yksilöitä kohtaan jotka he sadismissaan leimaa syöpä tai muista oireista mielisairaudeksi ja kiduttavat barbaareina ja eivät edes korjaa hullun papruja ennen kuolemaa vaikka yksilö kuoli siksi että he teki hullun paprut kehon kivuista ja esti tutkimukset, koska tieto ja totuus oli jo leimassa jonka he tekee kuin juutalaiselle.
Tällainen ykiviisas vaarallinen ja vastuuntunnoton puoskari koululääketiede on, täys puoskari kuin 1930 juutalaisia vastaavalla tavalla leimatessaan.
Vain eugenistinen psykiatria kiellettiin ja loppu psykiatria joka on samaa nazismia ja ihmisten brutaalia halventamista ja leimaamista kuin eugensmi.
Koululääketiede nyt kuten 1930 intti että sillä on järkkymätön totuus ja tieto hallinnassa kunkin yksilön näkymättömästä sisimmästä.
Tiedän ystävät te olette samalla tavalla traumatisoituja ja pelkäätte kuin juutalainen näitä nazeja,
Meidän on jaksettava elää että saamme tämän järkyttävän sairaan teorian pois maapallolta.
Suomen itsenäisyys ei ole siinä tärkeä, koska näemme että suomi on vainoharhainen, se näkee mielisairauksia kaikkialla, joka kehon kivussa kuin saksalainen nazi joka kallon muodossa, joka poikkesi sen omasta kivusta tai kallon muodosa.
Me näemme että maamme on yhtä totallinen psykiatrian teoriassa kuin soviet marxin teorioissa,
Me näemme me emme saa oikeutta tämän nazismin vavastustajille eikä soviet antanut okeutta antikommunisteille .
Kaikkia teoriota on aina hallittu pelolla ja brutaaleilla barbaareilla pidätyksillä, jolla psykiatria kuten kommunismi hiljentää vastustajansa.
Vielä le voitamme, mutta ilman ruumiita stalin ja psykiatrit ei luovu sakraista teorioistaan,
Eli on varauduttava brutaaleihin sadistisiin pidätyksiin,
Jos olet kriitkko, kierrä julkisterveys,
Opettele luontais lääketiedettä ja hoida sillä minkä voit,
Teetä leikkaukset yksityisellä, ota vaikka velkaa, mutta julkis nazi keskukseen älä mene, ne tekee poliittisia pidätyksiä kriitikoille, olen sen nähnyt.
Se on kamalaa suomessa.
Ainoa rikos minkä olet tehnyt on se että ajattelet omilla aivoilla ja vaadit maatasi paranemaan vainoharhaisista nazi teorioistaan jota yksikään teoria ei siedä, ja monopoli terveys pitää itseään paratiisina eikä käsitrele yhtä ainutta valitusta joka paratiisi julkisesta on tehty,.
Eli puhdas stalinistinen autoritaari hallinto. - Anonyymi
Teidän pilleriinne dobamiini sulkijat tekee jokaiselle kroonisen masennuksen ja masennus itsemurhaisuuden.
Itsekin tiedät että valhetelet ihmisille ilman labra kokeita päin naamaa että heillä on kemiallinen epätasapaino, ja barbaarina pakkoinjektoit, koska kukaan älykäs ei usko että näet kemialliset epätasapainot silmilläsi.
Dobamiini on vitaali aine, jota tarvitaan liikkeeseen, alykkyyteen, oppimiseen, hyvän tasapainoisen mielen ylläpitoon ja te järkyttävä koululääketieteen puoskarit suljette dobamiinit neurolepteillä, jolloin uhrillennne tulee krooninen masennus, itsenurhaisuus, kemiallinen Parkinson, kemiallinen turpoaminen jolloin maksat munuaiset ja kaikki on turvoksissa ja ei toimi normaalisti.
Se kemiallinen epätasapaino jota te valehtelvat psykiatrit teette hermomyrkyilläänne tekee sellaisen kemiallisen epätasapainon että kilometrin päähän näkyy että yksilö on käynyt koululääketieteen valhetelevalla myrkky €€€€ puoskarilla. - Anonyymi
sadismiin kirjoitti:
taipuvainen lähestulkoon lapsenmielinen hoitaja, joka mielsi mielisairaalan yhdistetyksi tuomioistuin- ja rangaistuslaitokseksi. Hänen ainoana tehtävänä oli tuottaa pahaa oloa potilaille siksi, että oppikirjat sanovat potilailla olevan paha olo ja on oikeaoppista kun potilailla on paha olo.
Kun poliisi tutki omasta pynnöstäni tekemisiäni eräässä asiassa niin ylilääkäri väitti sanottuani, että poliisi tutkii asioitani tämän olevan harhamaailmaa. Kuitenkin samainen ylilääkäri julistuksensa jälkeen keskusteli itse tutkivan poliisin kanssa mutta ei poistanut merkintää harhoista vaikka oli täysin selvää että poliisi todella tutki asioitani. Niin ikään lääninlääkäri ei nähnyt mitään moitittavaa ylilääkärin toimissa vaikka sairaskertomuksissa luki selvästi käydyn keskusteluja poliisn kanssa tutkinnasta.
Erään toisen hoitajan laatimat sairaskertomukset ovat kauttaaltaan virheellisiä ja minusta todellakin tehtiin psykoottista sepittämällä tekoja papereihin, joita en ollut koskaan tehnyt ja muuntamalla puheitani siten, että muunnoksen mukaan osoittaduin sairaaksi.
Kirjeideni todellisesta sisällöstä ei avohoito välittänyt mitään vaan tulkitsi niitä mielivaltaisesti. TEO ei niin ikään nähnyt mitään virhettä tehdyn vaikka kirjeissä selvästi tuotiin esiin asioiden toisenlaatuinen todellisuus kuin ylilääkäri ja hoitaja mielikuvituksesaan olivat luoneet.
Kysynkin sinulta hoitaja voisinko minä varata ajan tuolle ylilääkärille ja hoitajalle terveyskeskuksesta jotta saataisiin käyntiin psykiatriset tutkimukset siitä, että onko kumpikin psykoosissa kun puhtaan mielikuvituksensa varassa toimivat ?
En kerro missä avohoidossa ja missä sairaalassa näin tehtiin monen muun suorastaan rikollisen toiminnan lisäksi, koska minut vain toimitettaisiin sairaalaan uudestaan ja tekisin silloin itsemurhan, jota suunnitelin sairaalassa ollesani. Sairaalasta pääsin pois koska äitini kuoli ja katsotiin, että minulla tulisi olla yhteistä aikaa vanhan isäni kanssa kotona.
Sairaalaan jouduin 36 vuotiaana ja siitä lähtien olen ollut poissa töistä ja olin silloin etsimässä elämänkumppani itselleni, mutta nyt mielisairaana ( en tiedä olenko virallisesti sitä enää, olen eläkkeellä ) en koskaan voi löytää puolisoa itselleni enkä enää ikänikään puolesta voi tulla isäksi.
Minulla olisi paljon kerrottavaa syistä joiden mukaan olin muka psykoottinen, mutta minut voitaisiin tunnistaa ja perinteiseen mielisairaalaitoksen tapaan olisin "kiireellisen psykiatrisen hoidon tarpeessa" epäiltyäni korkearvoisia psykiatreja jopa rikoksista. Paljon jää kertomatta.
Itsemurhia potilaat tekevät koska mielisairaan leima estää heiltä normaalin elämän. Kyllä potilaat yleensä asemansa tajuavat.
Sanon kyllä, että on niitä hyvääkin tarkoittavia hoitajia jopa sairaaloissa ja etenkin avohoidossa, mutta yllättävän moni sadisti pilaa koko systeemin.
Parasta hoitoa olen saanut terveyskeskuksessa ja yksityisellä psykologilla. Monet avohoidon hoitajat ja lääkärit ovat pitneet minua jopa ihmisenä ja terveyskeskuksessa minuun on suhtauduttu vakvasti ja kuin hyväänkin ystävään vaikka pelkkä asiallisuus riittäisi. Sairaaloissa on todella vakavia ongelmia ja epätoivo sai minut silloin sairaalassa suunnittelemaan itsemurhaa, mutta kavahdin ajatuksiani ja luovuin, pian pääsinkin pois sairaalasta. Sairaala ei tiedä mitään itsemurha-ajatuksista tuolloin ja ne johtuivat suoraan mielivallasta jolla minuun hullun leimaa lyötiin oikein päätyökseen. Minusta mielisairaalat ovat paikoin vakavassa kriisissä.
Sinä voit sitä liturgiaasi täällä sepustaa, mutta jos olisin hoidossasi en kyllä uskoisi, että sinulla jotain geenejä on jotka saavat sinut "auttamaan". Minä en apua tarvitse miltään psykiatriselta sairaalalta.
Nyt olen päivisin täysin tyhjän panttina ja tuskin kauaa elän ellei sitten tapahdu jotain merkittävää parannusta elämääni. Siitä kerron myöhemmin lisää.Näistä on turha keskustella suomi on eugensiti 2 teorian harjoittaja.
Eugensimi 1 harjoitti kalloharppi psykiatrit joka nyky psykiatriasta on jätetty pois,
Mutta kalloharppi ja silmäväri kartasta skitsofrenia diaknooseja tehneet professorit oli viroissaan 1990 luvulle asti ja he teki nyky psykiatrian,
Eli eugenismi 2 sen, jossa kaasun sijaan tapetaan hermomyrkyillään ja hitaammin.
Aivosi surkastuvat ja etulohko neurolepteillä, joista tulet hajamieliseksi. Välinpitämättömäksi itseäsi, lapsiasi ja ympäristöä kohtaan,
Tämä tehdään lääkkeillä että sosialisti valtiomme saa lapsesi pois sulta.
Koska sosialismissa sinulla on oikeus syntyä orjaksi, herroille rahaa tuottamaan syomällä hermomyrkyjä, osta vakuutus terveys itsellesi niin kukaan ei pakota sua mihinkään, eikä kukaan pidätä tai kuskaa sua hullujen huonelle kuten barbaari ja stalinistinen julkksterveys tekee.
Usko mua saat olla vapaa vain jos ostat vakuutuksen ja et koskaan käy valtion terveydessä.
Vakuutus teeveys ei pakota sua tuhoamaan itseäsi hullun pillerein
Eikä pakota psykiatrille, koska inhoat heidän Stalin rautakouraa sadismia ja barbarismia ja valehtelua mitä nyky psykiatria on eugenismi 2 nen eli samaa kuin juutalais vainot, mutta ilman kalloharppia ja kaasuhoitoja. - Anonyymi
Matti.W kirjoitti:
Olen minäkin ollut hoidossa, mutta siitä on jo aikaa. Olen kyllä kirjoittanut naapuripalstalla mitä olen sairaalassa kokenut. Minut on varsin helppo tunnistaa, katso vaikka profiiliani galleriasta. En turhaan elämöi toisinajattelustani jokaiselle tuntemalleni ihmiselle kuin hurahtanut, mutta toisaalta eihän tämä ole mikään salaisuuskaan. Aloitin nettikirjoittelun varsinaisesti heinäkuun lopussa 2002 ja vieläkin vaan kirjoittelen. Kyllähän se Salunenkin toimi varsin pitkään ennenkuin joutui pakkohoitoon ja vähän muutenkin kuin näin kirjoittamalla julkiseen sanaan. Pakkohoidon uhka ei ole tämän homman ensimmäinen ja pahin ongelma, vaan ihan muut seikat.
Mieti, mikä on sinun osasi muutosprosessissa.Kun sanot totuuden sitä ensin kummastellaan, sitten sua pidetään outona ja vangitaaankin totuuden puhumisesta mutta 10 vuoden sisällä he tajuaa että sehän oli ainoa totuuden puhuja tässä valheen maailmassa.
Silloin kun valtio on staliniksi tullut Marxin tai Freudin teoriasta, silloin on vaarallista puhua totta, mutta aina nousee se Martin Luther king korokkeelle joka on saanut niin tarpeekseen nyky menosta että nousee pilkattavaksi parrikaadille, mutta lopulta yksi yhdeltä kääntyy hänen puolelleen.
Psykiatria on uusi orjkaupan muoto jossa valhein ihmisiä myydään orjaksi hermomyrkky tehtaille tasan samalla väkivalla meitä viedään kuin viidakosta kiinni saatua orjaa psykiatrian orjalaivaan ja orjakauppiaat rahastaa €€€€ pillereillään ja valehtelevat että sinä tarvitset niitä ja olet hullu, koska muuten orjakauppiaat ei saa nahastasi rahaa kuin valehtelemalla.
Orjakauppaa pyörittää ja maksaa valtio ja orjakaupan opettaja ja orjakauppa teorioita tekee koululääketiede joka myy sinut hermomyrkky tehtaalle orjaksi.
Sankari on jokainen joka nousee tätä barbaari koululääketieteen valhe teoriaa vastaan ja taistelee meille ihmisoikeudet asua rauhassa omassa maassamme, jota nyt ihmisoikeus rikollinen suomen julkksterveys ei salli, koska se on kilpailuton ja niin paha
Sadistinen orjakaupias.. Osta vakuutus jos voit se ei vie ketään vankilaan, eikä hauku ketään mielisairaaksi, jos varmsitat että menet ainoastaan tohtoreille jotka eivät ole olleet julkisella saastumassa opiskelu jaksoa pidempään.
Valtion terveys se tää pidättää barbaari Stalin on ja sitä tulee pelätä, pysy pois valtion terveydestä, säästä vaikka kaurapuuroa syömällä, sekin on makea vapaudessa,
Verrattuna siihen mitä Stalin pidätyksiä julkksterveys valtion poliittisesta käskystä tekee kriitikoille, se on hirveää, eivan hirveää, sen jälkeen tajuaa että Suomen julkishallinto on stalinistinen.
Ei me jaksella taistella tätä ihmisoikeus rikos valtiota vastaan, seuraavassa sodassa annetaan tän valtion mennä sinne mistä se tulikin itään,
Koska mentaliteetti jolla suomea julkishallinto johtaa on stalinisrinen. - Anonyymi
Psykiatrian hoito on tekee yhtä pahat traumat kuin juutalais leirit,
Ja ne traumat pasahtaa päälle jos radiosta kuulet psykiatri sanan,saat post traumaattisen tressi reaktion jota pahentaa mamme yksipuolinen psykiatrien puolustaminen, kuten nazi saksakin puolusti kaasuleirillä silmäväsristä hullun papruja tehneitä psykiatreja ja operoi heidät vapaaksi. Sama on nyt eugenismi teoria 2 sessa eli nyky psykiatriassa
Yksilöt tekee itsemurhia niiden post traumaattisten jaksojen aikana (kestää 2 viikkoo)
Jotka Stalin luonteiset eugenismi 2 eli nyky psykiatria tekee.
Herkillä psykiatriasta saadut traumat on samaa voimakkuus luokkaa kuin psykiatrien pitämillä kaasuleirillä oleilla, - Anonyymi
Hoitaja puhuu kuin Saksassa koulutettu eugenisti psykiatri että toisilla vika on geeneissä
Eli akitoi ihmisiä uskomaan rodulliseen juutalais vainoon, heilläkin sanottiin että vika on geeneissä kun psykiatri oli tarkistanut silmävärin ja tehnyt siitä skitsofrenia diaknoosin ja väitti että mielisairaus joka silmäväristä näkyy on geeneissä ja steriointiin pakkokuskattiin muka geenivikaiset juutalaiset ja stelilontia jatkettiin kaasuttamalla.
Kaikki oli psykiatrian valhetta ja sinä sairauden tunnoton hoitaja joka vainoharhassasi näet kuin saksan eugenismi geeni mielisairauksia silmilläsi muissa ja kuvittelet olevasi auttaja, ja ihmettelet ettei ihmiset tuollaiselle tyyyyyyperykselle puhu.
He näkevät Hitler kasvosi, sehän kuuluu jo väitteistäsi että olet geeni oppinut kuin saksalaiset kaasuleiri psykiatrit.
Ymmärrät kai että eugenisti psykiatrit oli professorina 1990 luvulle asti, ja he teki nyky psykiatrian, josta puuttuu kallloharppi mutta leimat on samat
Keskitysleirit ja vaivalta on sama.
Silloin väkivalloin psykiatriset silmävärin mittaajat työnsi kaasu uuniin väkivallalla, nyt ihmisiä kiskotaan kaasuttomiin keskityselireihin väkivalla.
Samat valheet mielisairaus on geneettistä, vaikka yhdenkään ihmisen näkymättömässä sisimmästä ei ole koskaan otettu kuvaa tai biopsia, joten ainoastaan vainoharhaiset kuvittelevat näkevänsä sairauksia ja geenejäkin toisten näkymättömässä sisimmässä,
Eikä poloinen tajua että psykiatria oppina on 100% valhetta A sta O hon.
Ja kohta kaasuleirit savuaa kun koululääketieteen huijarit näkee sairaita geenejä toisten näkymättömässä sisimmässä, hullu sinä olet jos uskot koululääketieteen sairaita ja sairauden tunnottomia teorioita, kuten näet tauteja toisten näkymättömässä sisimmässä,
Vaatii todella vainoharhaisen ja sairauden tunnottoman yksilön jos jo yhden kansan murhan jälkeen 1940 luvulla yhä opettaa samoja valheita näkymättömän sisimmän geeneistä, jonka vuoksi juutalaiset tapettiin ettei arjalaiset saa juutalaisten näkymättömän sisimmän geeneistä tartuntaa, tajuatko kuinka sairas nyky psykiatria on ja saomirauden tunnoton, kuin juutalaisia kaasu uuniin tuontäessään, koska heidän näkymättömän sisimmän geenit oli huonot..
Hullu valhe maailma talalalisia valheita keksii toisten kiduttamiseksi ja tämä hullu on aina ollut koululääketiede josta kansan murhat tulee, kun se näkee näkymättömissä sisimmässä geenejä, eli on umpihullu kuten 1940 luvulla. - Anonyymi
Matti.W kirjoitti:
Hullun leima vaientaa potilaan varsin tehokkaasti, joitakin poikkeustapauksia lukuunottamatta. Oletko muuten koskaan verrannut netin keskustelupalstaa minkä tahansa lehden yleisönosastoon? Jotenkin minusta tuntuu siltä että lehdet kirjoittavat mielenterveysasioista lähinnä viranomaisten näkökulmasta. Miksi?Hoitovastaisuus johtuu siitä että terve yskilö ei usko freudismiin joka oli eugenismi 1 sairas lajittelu teoria josta tuli eugenismi 2 eli juutalais vaino teoria, jossa psykiatrit kalloharpilla ja silmäväristä teki hullun diaknoosjea ennen kaasutusta ja kun juutalaiset vaati korjaamaan silmäväristä saamansa hullun diknoosit, psykiatri vastasi sairauden tunnottomia.
Eugenismi 3 sen eli nyky psykiatrian teki eugenismi 2 koulutuksen saaneet psykiatrit jotka oli viroissaan vielä 1990
Ja tämä eugenismi on tarkka kopio juutalaisvainoista, heit vainottiin sen jälkeen kun psykiatrit teki silmäväristä skitsofrenia diaknoosjea,
Nyt samat barbaarit tekee kehon kivuista paksumpia diaknoosjea kuin juutalaisille silmäväristä ja kun me vaadimme aivokalvon tulehduksista puoskarien tekemiä hullun papruja korjattavaksi puoskarit vastaa kuin juutalaiselle: sairauden tunnottomuutta.
On päivänselvää että isänmaani on saiaratunut teorioihin kuin saksa ja Suomi on tullut vaaralliseksi kuin saksa omalle kansalleen joten suoraan sanottuna tälle teorioista sairaaksi tulleelle valtiolle saa tulla saksan kohtalo, kahtia, että omatunto palautuisi mitä kauhuja tuli kansalle tehtyä itsenäisyyden aikana.
Ei teorioihin sairastuneet maat saa omaa tuntoaan takaisin kuin kunnon iskulla.
- *M*
En ole koskaan saanut pienintäkään viitetä siitä, että mielenterveydenhoidolla sairalaolosuhteissa kyettäisiin parantamaan mielenterveyttä. Tosin olen saanut viitteitä siitä, että mielenterveysala saattaa sotkea ihmisten terveitä näkökantoja. Lääkityksillä pyritään ehkä jonkilaiseen psykologiseen vaikutukseen, koska ei ole olemassa ainuttakaan viitettä siitä, että lääkkäillä olisi kyetty parantamaan konkreettista sairautta. Mielenterveyden hoito on pikemminkin politiikkaa kuin tiedettä.
- Anonyymi
Mielialalääkitys ei paranna ketään, siksi sitä pitää jatkaa täältä ikuisuuteen "ylläpitohoitona".
- pätkätyöläishoitsu
Helpompaahan se on syyttää sairastumisesta hoitohenkilökuntaa kuin hyväksyä se, että on sairas. Minun vastaani on tullut samanlaisia "syyttäjiä" muutamia: he kaikki ovat olleet psykoottisia. Silminnähden. Ellei kymmenen ihmistä ole väärässä samaa aikaan.
- Anonyymi
Ilmankos oletkin pätkätyöläinen..
- Anonyymi
Sinähän sairastat sairautta nimeltä psykiatria.
Ja olet opeistasi yhtä vainoharhaiseksi tullut kuin Stalin joka näki agentteja kaikkialla ja sinä näet psykooseja kaikkialla, ja teet diaknooseja omassa vainoharhaisessa päässäsi, jonka vainoharhaiseksi tekee koululääketiede, Stalinin teki vainoharhaiseksi Marxin tiede.
Outoa maapallo on tuhansia vuosia tullut toimeen ilman hermomyrkkyjä.
Freudin eikana oli nerosia ja hysteriaa joihin freud myi opioodeja suoraan vastaan otolta ja niillä rahoitti oman opioidi addiktionsa.
Sitten tuli jakomielitauti ja nyt tauteja on satoja, se joka ei tajua että koululääketiede opettaa vainoharhaiseksi tohtorinsa näkemään mielisairauksia kaikkialla, eugenismi 1 teoriassa silmäpigmentistä sairas koululääketiede teki hullun papruja ja kaasutti.
Nyt elämme eugenismi 2 kautta jossa samat vainoharhaiset koululääketieteen sairaat tohtorit näkee mielisairauksia kehon kivuissa ja kaikessa mikä vielä liikkuu se näkee mielisairauksia kuin KGB valtion vastaista toimintaa jos opiskeli vieraita kieliä.
Joka ikinen teoria joka maapallolla on on sairas ja kaikkien aikojen sairain teoria on nyky psykiatria joka on kalloharpiton kopio kalloharppi psykiatriasta eli eugenismi 1 sestä ja nyt eugenismi 2 sessa eli nyky psykiatriassa kaasu hoito on vaihdettu hitaammin tappavin hermomyrkkyihin jotka tekee sellaisen kemiallisen epätasapainon että saat haimatulehduksia ja tauteja jotka tappaa sut 20 vuotta ennen,
Laskeehan neroleptit valkosolutkin AIDS potilaan tasolle, eli saat kemiallisen AIDS In jos uskot koululääketieteen huijareita joka on eugenismi 2.
Näihin sairaisiin koululääketieteen oppeihin suomi on sairastunut kuin nazi saksa eugenismi 1 seen, joten olen puhtaasti sitä mieltä että Suomi on niin sairaaksi tullut teorioistaan että sen rajoja puolustaa ei pidä, menköön nazi valtiomme sinne mistä tulikin,
- Anonyymi
Luulen, että psykiatrinen hoito on oikein hyvä hoitomuoto monelle mutta lähinnä heille, joiden työkyky ei vielä ole vaarassa. He hakevat psykiatrisesta hoidosta kevyttä jutteluapua ja empatiaa ikävään lyhytkestoiseen elämäntilanteeseen. Tämä voi olla vaikkapa ero, pitkän työputken jälkeinen uupumus, joku yksittäinen konflikti ihmissuhteissa tms. Saattaapa täältä löytyä myös ihmisiä, jotka hakevat johonkin "tunnelukkoon" apua, eli ovat enemmän lifestylemeiningillä mukana, itsensä kehittämisen näkökulmasta.
Ongelmat tulee varmaan niiden kanssa, joilla on pitkäaikainen masennustausta (esim. pitkäaikainen hyväksikäyttö, väkivalta, koulukiusaaminen, vaikea parisuhde), joku vaikea eksistentiaalinen kriisi tai "harhaluuloisuutta"/"skitsofreniaa". Skitsofreniassahan taitaa olla juuri niin, että kuolleisuus on todella korkea juuri osastohoidon aikana tai välittömästi sen jälkeen. Mikä tässä hoidossa mättää näin pahasti?- Anonyymi
Skitsofrenia on näennäissairaus. Ei mielikuvitukselliset sairaudet vaikuta elinikään mitenkään, eivät lyhentävästi, eivät pidentävästi.
Psykiatrinen hoito on eufemismi kontrolli-/rankaisutoimenpiteelle, joten se kenen mielestä toiminta on "hyvää" tai "tehokasta" riippuu arvioijasta. Psykiatrit eivät keskustele. Se ei ole heidän tehtävänsä. Psykiatrit käskevät ja uhkailevat. Se on heidän tehtävänsä.
Et ole ymmärtänyt mistä psykiatriassa on oikeasti kysymys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skitsofrenia on näennäissairaus. Ei mielikuvitukselliset sairaudet vaikuta elinikään mitenkään, eivät lyhentävästi, eivät pidentävästi.
Psykiatrinen hoito on eufemismi kontrolli-/rankaisutoimenpiteelle, joten se kenen mielestä toiminta on "hyvää" tai "tehokasta" riippuu arvioijasta. Psykiatrit eivät keskustele. Se ei ole heidän tehtävänsä. Psykiatrit käskevät ja uhkailevat. Se on heidän tehtävänsä.
Et ole ymmärtänyt mistä psykiatriassa on oikeasti kysymys.Wikipediasta voi lukea , mitä skitsofrenia on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wikipediasta voi lukea , mitä skitsofrenia on.
Wikipediahan on automaattisesti oikeassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wikipediasta voi lukea , mitä skitsofrenia on.
Wikipediasta voi lukea myös noidista. Todistaako se sinulle, että noidat ovat todellisia?
- Anonyymi
Skitsofrenian hoidossa käytetyt antipsykootit aiheuttavat monia äkkikuolemia ja nöyryyttävä pakkohoito pahentaa psykososiaalista stressiä, joka toimii ikävien, usein komentelevien, ääniharhojen polttoaineena. Siksi kuolleisuus nousee rajusti hoidon aikana sekä sen jälkeen. Vaikeaan jaetusta todellisuudesta erkaantumiseen liittyy paljon sellaisia elementtejä, joita lääketieteellisesti koulutetut psykiatrit eivät oikein hahmota. Nuo elementit ovat usein psykosososiaalisia - ihminen kuulee mielestään vaikka telepaattisesti läheistensä häpeällisiä salaisuuksia, tai ilkeä pilkkaaja hänen päässään edustaa hänen lapsuuden aikaista kiusaajaansa tai hyväksikäyttäjäänsä.
Mielisairas tavallaan kantaa mielessään väkivaltaisia, salattuja ja häpeällisiä narratiiveja suvustaan, yhteisöstään ja itsestään. Nuo narratiivit voivat kuitenkin olla osittain niin symbolisella ja kulttuurisella tasolla, ettei niitä materialistisesti ajatteleva konkreettinen ihminen oikein kykene hahmottamaan, koska ne eivät kerro suoraan ihmisen konkreettisesta tuskasta, eivätkä kutsu mukavaan ja helposti ymmärrettävään pikku keskusteluun kahden pikkusivistyneen pikkuporvarin välillä. Siksi annettava hoito on usein karkeaa, väkivaltaista ja perustuu hyvin stereotyyppiseen ajatteluun, koska hoitotaho ei oikeasti ymmärrä potilastaan eikä hänen ajatteluaan. Hoito näin tulee pahentaneeksi ihmisen ongelmia perustuessaan ongelmien turruttamiseen vaarallisilla psykoaktiivislla aineilla, minkä johdosta hoitomyöntyväiset potilaat lukuisten tutkimusten mukaan kroonistuvat todennäköisemmin kuin ne, jotka eivät käytä lääkitystä eivätkä sitoudu psykiatriseen hoitoon
Kun Eugen Bleuer 1900-luvun alussa nimesi taudin skitsofreniaksi, sitä kuvattiin kuolemaan johtavaksi dementiaksi. Myöhemmin siitä erotettiin virusperäinen encephalitis lethargica, jolloin "taudin" ennuste parani huomattavasti. Kyseisen diagnoosin historiallinen tausta on kuitenkin niin syvälllä karkeassa 1900-luvun alkupuolen eugeniiikassa ja siihen perustuvissa rotuhygieenisissä ennakkoluuloissa, että nuo ennakkoluulot ohjaavat edelleen skitsofrenian tutkimusta ja hoitoa. Kun yhdistää psykososiaaliset traumat ja eugenismin perinnön, niin ei voi muuta tuottaa, kuin ruumiita. Siksi psykiatrit ovat mullistavilla hoidoillaan lähinnä heikentäneet entisestään potilaidensa ennustetta sitten 1970-luvun ja laskeneet heidän elinajan ennustettaan suhteessa muuhun väestöön.
- Anonyymi
skitsofrenia on sairaus, mutta ennen kaikkea mielikuvitukseen liittyvä sairaus.
sen voi jo sanoa 20 vuoden kokemuksella.
mitä enmmän kuntoutuu sitä enemmän hoitohenkilöstö keksii vikaa päänupistä,
jos menee huonompaan kuntoon.. hellitetään vähän... ja sama rumba jatkuu.
minä ne tiedä mikä normaali on. mutta onneksi hoitohenkilökunta tietää sen?
se on henkilö joka on äärimmäisen karismaattinen, sosiaalinen, lihaksikas, treenattu, oikea fittness ihminen, sivistynyt, sosiaalisesti älykäs, toiset aina huomioon ottava, hyvännäköinen, hyvän hygiean ja vaatetuksen omaava, omaa kohtuullisen yleissivistyksen,
hemmetti, kun tämäkään ei riitä, vaan kuntoutus jatkuu vaan!- Anonyymi
Skitsofrenia-nimistä sairautta ei ole tieteellisesti katsoen olemassakaan. Skitsofrenia, kuten kaikki mielisairaudet, on uskon asia.
Sinua on vedätetty 20 vuotta. Aiotko antaa heidän vedättää sinua vielä toisetkin?
- Anonyymi
ei, pitäisi vaan keskittyä mikä itselle on tärkeää elämässä.
minua on kyllä vedetty nenästä oikein joukolla vuosien varrella,
enemmän kuin tarpeeksi.
pitää silti kuntoutua kun ei tiedä mikä paskahurrikaani odottaa nurkan takana jos ei kuntoudu. - Anonyymi
Ymmärtääkseni jotkut psykiatrit, jopa analyytikot ovat päätyneet itsemurhaan. Tämä vain lehtitietojen perusteella lausuttuna, Mutta näinkin voi käydä. Kaikki olemme vain ihmisiä.
- Anonyymi
tietysti, kaikki olemme vain ihmisiä, ihmeen hyvin päänuppi on kestänytkin hoitoa.
se on todella ihmeellistä, ehkä hoito aluksi tuntuu pidemmän aikaa parodialta kunnes tajuaa että se on tradegiaa, tai sen sekoitusta kuitenkin.
taidan kuitenkin ottaa vähän syömistä ja toivottaa hyvää yötä.
oli mukavaa jutella. - Anonyymi
Se on yksi niistä monista harhaisuuden oireista, että uskoo psykiatriankin takana olevan jonkun itseään uhkaavan, jopa salaliiton. Tietenkin tulokset riippuu myös potilaasta itsestään. Mitä harhaisempi, sen vaativampi hoito. Tietenkään psykiatria ei voi estää ihmistä tekemästä itsemurhaa, jos sellaiseen ratkaisuun päätyy. Psykiatrian syyttäminen siitä on kyseenalaista, varsinkin kun syyttelijä ei tunne tapausta. Syyttelijällä onkin motiiviensa takana oma sairaus, joka saa näkemään itsemurhan jopa murhana. Ja jonka mahdollinen uhri hänkin uskoo olevansa. Harhaisuus on siitä v....nen asia, että se on harhaiselle todellisuutta. Sen harhatodellisuuden murtaminen on haaste, johon vaaditaan työtä ja suunnittelua ja opiskelua ja lisää työtä. Sinun, harhaisen ihmisen tunteminen, aivotoiminnan tunteminen, on ammattilaisten työtä, jonka tavoitteena on saada sinut tuntemaan olosi hyväksi ja terveeksi, jotta elämäsi on hallinnassasi. He tietävät kyllä, että uskot heidän olevan vainoajasi ja vihollisesi.
- Anonyymi
Totta. Erimielisyys on sairaus, erimielisyyshäiriö. Mitä ehdotat hoidoksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Erimielisyys on sairaus, erimielisyyshäiriö. Mitä ehdotat hoidoksi?
Enpä ole ennen moista kuullutkaan, että erimielisyys olisi sairaus.
- Anonyymi
Psykiatria aiheuttaa itsemurhia lukuisista syistä.
1. Lääkkeiden puhkaisema akatisia, sairaalloinen levottomuustila, neurologinen häiriötila, missä voi tuntea menevänsä järjiltään, ei voi istua/maata, pakko olla liikkeessä, menettää kontrollin itsestään, itsensä tappaminen voi tuntua vapautukselta . Voi johtaa myös aggressiiviseen käytökseen. Tässäkin kun potilas kärsii, voidaan tila tulkita väärin ja ajaa lisälääkkeillä potilas tappamaan itsensä jos akatisia pahenee.
2. Lääkkeiden vieroitusoireet, haitat ja ihmisyyttä kaventavat haittavaikutukset kuten tunteiden leikkautuminen ja seksuaalisuuden ja libidon katoaminen ja menettäminen. Usein nämä kiistetään tai jätetään kirjaamatta lääkärin toimesta tai diagnosoidaan potilaan mielenterveysongelmaksi ja lääkitään lisää. Jos ongelma tulee lääkkeistä ja sitä lääkitään lisää, niin jokainen voi miettiä mitä kurjaa siitä voi seurata. Pitemmällä tähtäimellä lääkkeet usein huonontavat potilaan tilaa, kroonistavat ongelmia ja altistavat potilaan esim dementialle, kognitiivisille ongelmille ja ties mitä tekevät, psykiatrialla ei kiinnosta tutkia vieroitusoireita ja pitkäaikaiskäyttöä. Lääkkeet tuodaan lyhyillä tutkimuksilla markkinoille pitäen potilaita koekaniineina. Isommissa lääkekoktaileissa mitä usein pakkohoidossa ja osastolla määrätään tutkimusta on vielä vähemmän.
3. Traumatisoivat pakkokeinot ja psykiatrian hoitokeinot osastolla missä usein jo valmiiksi traumatisoituneita potilaita uudelleentraumatisoidaan. Pakkohoidossa on oikeus kajota henkilön kehoon ja mieleen tavoin, mikä ei ole sallittua missään muualla, ja pakottaa käyttämään psykoaktiivisia aivoja muokkaavia aineita mikä voi olla kamalaa, ahdistavaa ja nöyryyttävää, etenkin jos potilas ei pidä näistä vaikutuksista eikä potilas saa tehdä päätöstä käytöstä. Hoito voi olla mitä vaan lopputulokseltaan, eikä kellään kiinnosta vaikka potilaan vointi huononisi loppupeleissä. Tärkeintä ei ole potilaan paras vaan hoitosuositusten kaavamainen noudattaminen hoidossa ja potilaaseen lääkeaineiden pumppaus. Silloinkin potilasta kun hän ei parane syyllistetään sanomalla häntä "hoitoresistentiksi". Psykiatriassa viat kaivetaan aina potilaasta. Osastolla pakkohoidossa ollessan potilaaseen hänen kieltäytyessä lääkkeistä saa injektoida takapuoleen raiskausta muistuttavalla toimenpiteellä useiden hoitajien kajotessa potilaaseen. Pelkkä pakkohoito on äärimmäisen pelottavaa, kun potilaalta viedään oikeuksia tietäen mitä kaikkea hänelle voidaan "hoidossa" tehdä ja hänellä ei ole mitään kontrollia asioista, ja hän on osastohenkilökunnan armoilla. Kun on leimat paperissa, mitään oikeutta usein ei saa väärinkäytöksistä ja "saa vain huutaa tuuleen", kukaan ei kuuntele. Koko elämä riepotellaan hoitokertomuksissa ja hetken aikaa potilasta tavanneet ihmiset tekee hurjia pitkälle meneviä olettamuksia potilaasta ja innokkaana heti on tarjoamassa erilaisia kemiallisia ratkaisuja.
Pakkohoidossa käytettävät lääkekoktailit ovat usein typerryttäviä, turruttavia, väsyttäviä. Rauhoittavaa antipsykootin päälle. Sitä ei sanota että lääkkeillä yritetään tehdä potilas mahdollisimman helpoksi kontrolloida, siksi niitä ollaan niin innokkaita käyttämään, potilaan mielipiteistä viis. Kaikenlainen liika kiihtymys usein lääkitään heti. Voikin miettiä kuka lääkityksistä eniten osastoilla hyötyy?
Parhaiten elämässä menestyvät potilaat usein ovat vain keskusteluapua hakeneita, kun aletaan pillerinsyöntiin, ja yhä raskaampiin pillereihin niin sitä epätodennäköisemmin potilas on tuottava yhteiskunnan jäsen. - Anonyymi
Mielestäni osaamista ja tietämystä itsetuhoisuudesta kansalaisten keskuudessa pitäisi lisätä. ELi mitä teen, jos kohtaan itsetuhoisia aiheita puhuvan. Tai mitä teen, jos minulle tulee itsutuhoisia ajatuksia mieleen.
Kukaan ei voi vahtia toista ja estää, jos haluaa itsemurhan tehdä. Voi sanoa kaikille, että "lupaan etten tapa itseäni", ja tappaa kuitenkin. Onko tähän kenelläkään vinkkejä.
Hyviä neuvoja itsetuhoisia puhuvan ensiapuun on täällä:
https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsehoito-ja-oppaat/oppaat/mielenterveys_puheeksi/Pages/default.aspx- Anonyymi
Minkä takia toinen ihminen ei saisi tappaa itseään, jos niin tahtoo? Minä en ainakaan tekisi mitään painostavaa saatika pakottavaa. Kunnioitan jokaista ihmistä ja jokaisen ihmisen vapautta päättää omasta elämästään ja kuolemastaan.
Mielenterveystalo on valtio-psykiatriapropagandaa, joten en suosittele käyttämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia toinen ihminen ei saisi tappaa itseään, jos niin tahtoo? Minä en ainakaan tekisi mitään painostavaa saatika pakottavaa. Kunnioitan jokaista ihmistä ja jokaisen ihmisen vapautta päättää omasta elämästään ja kuolemastaan.
Mielenterveystalo on valtio-psykiatriapropagandaa, joten en suosittele käyttämään.Mielenterveystalo on aiheuttanut vahinkoa mielenterveydelleni. Ahdistava sivusto, en pysty enää käymään siellä.
- Anonyymi
Sairaus nimeltä psykiatria on sairaudentunnton, älkää keskustelko, älkääkä uskotko heitä.
Kun opipideilla sai paljon rahaa, piti tehdä sairaus nimeltä psykiatria, joka leimasi, ja teki orjaksi ja kun heille tuli opioidien vieroitus oireet, psykiatri huijarit sanoi se on psykosomatia uusi tauti joka nyt tekee nämä (vieroitusoire) kivut,
Tällainen huijari ja € ja $ tiede psykiatria on.
Olet mielisairas siinä tapauksessa, jos kuvittelet että nuo sairaat psykiatrit näkee näkymättömän sisimpäsi ja sinulla on juuri sellainen näkymätön sisin kun tuo pillereitä kauppaava huijari sanoo ja selän takana nostaa sinusta tiln lääketehtaalta, jonka valtio sinusta maksaa kelan kautta varmistaakseen että joka mummo on kaupattu hermomyrkky
Tehtaalle ihmisorjaksi, psykiatria on maapallon suurin huijaus.
Ja koululääketiede käärii rahat ja tekee näkymättömän sisimmän sairauksia sinulle saadaksesi sinusta € ja koululääketiede on aika suuri huijari, usko ainoastaan labra ja fakta perusteista koululääketiedettå, älä satusetiä ja joulupukkia jotka vain selostaa, luuletko todella heidän näkevån kaikkien näkymättömät sismmät ja oikein.
Psykiatrit ovat itse huijattuja, sokeita, alastomia, eivätkä mitään tajua paitsi €- Anonyymi
Runollisesti sanottu, ja ehkä vähän sekavasti, mutta totta. Kannattaa tiputtaa illuusiot.
- Anonyymi
Voin kokemuksesta kertoa, että melkoista huttua useissa tapauksissa. Ihmisen oikeita ongelmia, jotka mahdollisesti johtavat oireisiin, ei ratkaista tai edes selvitetä, vaan kehittävät keskenään jonkun "teorisen mallin" tai vastaavaa, jonka pohjalta sitten ihmistä saa luokitella ja vaikka vainota vaikka loputtomasti, jotta vain oireita ei näkyisi ja potilas pidetään pimennossa usein ja tulkitaan käyttäytymistä tätä omaa mielipidettä tukevaksi. On sitten jotain tehty. On sitten potilaan oma asia, jos mikään ei mennyt paremmaksi. Ja noillahan olisi jo ainakin kohtuullisesti toimiviakin työkaluja: avoin dialogi noin ympäristön ristiriitojen ratkaisuun ja terapia psykedeeliavustuksella. Molemmat kyllä tarvitsevat enemmän ihmistaitoja, kuin keskimääräisellä psykiatrilla on tai on opetettu. Kuka sitten maksaa ja kenellä ja keltä lähtisi valtaa, kun ei edisty? Kaikki nykyiset tilastot näyttävät huonoilta.
- Anonyymi
Tutkimusten mukaan skitsofreniaan liittyvissä lääkeokeissa skitsofreenikoiden kuolleisuus on jopa viisinkertainen skitsofreenikoiden tavalliseen kuolleisuuteen verrattuna. Niistä ei vain pahemmin raportoida. Se kyllä muistetaan raportoida, miten tehokkaita ja turvallisia nuo hullujen hoidossa käytetyt lääkkeet ovat. Vaikka lääkekokeissa on jopa 70 % kato, potilaat kärsivät sytemaattisesti vieroitusoireista ja plasebokontrolli purkautuu suurella osalla ja siltikin keskimääräinen ero PANSS skaalalla ainakin kroonistuneen skitsofrenian hoidossa on reippaasti puolet alle kliinisen merkitsevyyden raja-arvosta, 6 pistettä kun raja-arvona pidetään 15 pistettä. Aivopestyt kansalaisetkin uskovat, että noilla lääkkeillä pitäisi hoitaa mielisairaita vaikka väkisin, koska ne ovat sen verran huonosti siedettyjä, että niitä ei kukaan täysijärkinen niele ilman pahaa aivopesua tai pakottamista. Niin tehokas tieteellisen lukutaidottomuuden ja hyväuskoisuuden yhdistelmä on, pahimmillaan se hirvittäviin ihmisoikeusrikoksiin ns. mielestään hyväntahtoisten ihmisten toimesta. Neuroleptien itsemurhia ehkäisevä vaikutus onkin siinä mielessä jännä, että saman korrelaation saisit aikaan jos rääkkäisit ihmistä muutaman viikon suljetussa tilassa ja vapauttaisit tuon rääkätyn ihmisen muutaman viikon jälkeen vapaaksi. Kaikkein pahimmin rääkätyillä eli eniten vakavia sivuoireita ja nöyryytystä kokeneilla olisi tietenkin tilastollisesti kohonnut riski itsemurhaan -kidutus suojaa itsemurhalta olisi looginen johtopäätös. Missään muualla kuin psykiatrian alan tutkimuksissa ei voisi noin hassua ja kummalista johtopäätöstä tehdä. Samaa luokkaa ovat jotkut tutkimusasetelmaltaan manipuloidut tutkimukset joista osa tiedoista jää raportoimatta. Ne antavat olettaa, että esim. sydänperäisiä äkkikuolemia viisinkertaistavat lääkkeet nuorten keskuudessa lisäisivät elinikää, jos on vaan tarpeeksi hullu. Näitä tutkimuksia ihan vakavalla naamalla tuodaan esille valtamediassa, vähän kuin väittäisi että arsenikki lisää elinikää, jos vaan on oikea diagnoosi.
- Anonyymi
"Niin tehokas tieteellisen lukutaidottomuuden ja hyväuskoisuuden yhdistelmä on, pahimmillaan se hirvittäviin ihmisoikeusrikoksiin ns. mielestään hyväntahtoisten ihmisten toimesta."
Ihmisille pitäisi opettaa enemmän tieteellistä lukutaitoa jo koulussa. Mikä on poikkileikkaustutkimus vs. seurantatutkimus, mitä tarkoittaa otoskoko, mitä on tilastollinen merkitsevyys ja kliininen merkitsevyys, mitä tarkoittaa plasebokontrollin purkautuminen. Helppoja asioita ymmärtää ihan kelle vaan, mutta nekin voidaan saada kuulostamaan vaikeilta jos halutaan.
Myös tieteellisissä tutkimuksissa käytettävät alakohtaiset peruskäsitteet on mahdollista purkaa kaikille ymmärrettäviksi, jos vain halutaan. Psykiatria, psykologia ja niihin liittyvät sosiaalitieteet ovat senlaatuisia aihepiiriltään, että ne eivät sisällä mitään sellaista mitä ei voisi sanoa yleiskielelläkin. Minusta hyvän tutkijan tai mt-ammattilaisen yksi tunnusmerkki on, että hän voi selittää pölinänsä yleiskielellä ymmärrettävästi kelle tahansa. Kaikki alalla toimivat vaan eivät vaivaudu siihen. Se, ettei puhuta ymmärrettävää kieltä, on yksi keino estää keskustelua ja vähentää toisen osapuolen voimaantumista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Niin tehokas tieteellisen lukutaidottomuuden ja hyväuskoisuuden yhdistelmä on, pahimmillaan se hirvittäviin ihmisoikeusrikoksiin ns. mielestään hyväntahtoisten ihmisten toimesta."
Ihmisille pitäisi opettaa enemmän tieteellistä lukutaitoa jo koulussa. Mikä on poikkileikkaustutkimus vs. seurantatutkimus, mitä tarkoittaa otoskoko, mitä on tilastollinen merkitsevyys ja kliininen merkitsevyys, mitä tarkoittaa plasebokontrollin purkautuminen. Helppoja asioita ymmärtää ihan kelle vaan, mutta nekin voidaan saada kuulostamaan vaikeilta jos halutaan.
Myös tieteellisissä tutkimuksissa käytettävät alakohtaiset peruskäsitteet on mahdollista purkaa kaikille ymmärrettäviksi, jos vain halutaan. Psykiatria, psykologia ja niihin liittyvät sosiaalitieteet ovat senlaatuisia aihepiiriltään, että ne eivät sisällä mitään sellaista mitä ei voisi sanoa yleiskielelläkin. Minusta hyvän tutkijan tai mt-ammattilaisen yksi tunnusmerkki on, että hän voi selittää pölinänsä yleiskielellä ymmärrettävästi kelle tahansa. Kaikki alalla toimivat vaan eivät vaivaudu siihen. Se, ettei puhuta ymmärrettävää kieltä, on yksi keino estää keskustelua ja vähentää toisen osapuolen voimaantumista."Ihmisille pitäisi opettaa enemmän tieteellistä lukutaitoa jo koulussa"... Tosin tuossa mihin vastasin oli kyse siitä, että mt-työntekijät itse eivät omaa tieteellistä lukutaitoa. He ovat käyneet jonkinasteisen koulutuksen alallaan ja heidän pitäisi periaatteessa tietää miten tieteellisiä tutkimuksia tehdään, mutta jostain syystä he eivät joko tiedä tai välitä ajatella kriittisesti. Aina pitäisi kysyä, kun julkaistaan joku tutkimus, että miten se on tehty. Ihmiset, joita asia koskee, kuten esim. lääkkeidenkäyttäjät, pystyisivät itse perkaamaan tiedon, jota heille annetaan. Joskus he joutuvatkin tekemään sen kun pillereitä heille määräävät "ammattilaiset" eivät siihen vaivaudu vaan uskovat lääke-esittelijöiden ja lääketeollisuuteen kytköksissä olevien kollegojen antamaan toisen käden tietoon.
- Anonyymi
Kyllä ajattelen myös noin. Mitä enemmän olen muka saanut apua sitä huonommin on mennyt. Ja kerran kun tähän olet joutunut. Niin tästä ei mihinkään pääse. Ainakaan jos ei itse tee asialle jotain. Joka kerta lääkitään liikaa. Ja nehän on syötävä jos meinaat päästä pois. Sitten joka kerta sama et voi elää noin kun et ole oma itsesi. Koen lisäksi että kytätään ja kytätään. Et saa tehdä normaaleja asioita, koska se voi olla alkavaa sitä ja tätä. Eli lopputulos. Et halua puhua niiden kanssa mistään. Sairaalat on henkisesti niin rankkoja paikkoja yleensä että sinne ne voimat katoaa. Sama ralli. Jo on tehty m1 lähete millon mistäkin syystä. Et saa kuitenkaan mitään apua. Kuin lääkityksen mikä muka auttaa. Voin sanoa se tuo lisä sairauksia. Jos joka lääkkeestä esim. lihoo. Tarkoitan sitä 20kg.Ym muut lukuisat haitat. Ja lääkärit eivät näe ongelmaa siinä. On se minusta ongelma. Eikö "normaalit" ihmisetkin kärsi ylipainosta. Myös henkisesti että fyysisesti. Ne jotka eivät halua olla lihavia. Olen vuosien mittaan puhunut eri lääkäreiden kanssa lääkkeiden haitoista. En ole yllätys saanut mitään vastakaikua. Ei haittaa mikään. Edes se että hiukset ovat puoliutuneet ja ne lähtevät päästä. Lisäksi ylipaino on tuonut monen moista ongelmaa. Kiitos psykiatria ja senhän on tarkoitus vain auttaa.
- Anonyymi
"Eikö "normaalit" ihmisetkin kärsi ylipainosta. Myös henkisesti että fyysisesti. Ne jotka eivät halua olla lihavia. "
Minä söin kerran unettomuuteen 7,5 mg mirtatsapiinia terveyskeskuslääkärin reseptillä. En pystynyt jatkamaan enää ensimmäisen viikon jälkeen, kun oli jatkuva ruokahalu ja lihoin jo siinä ajassa pari kiloa. Lihominen ei siinä mittakaavassa vielä ehtinyt haitata, mutta se jatkuva syömisen pakko kävi elimistölle raskaaksi. Ajattelin vain ruokaa. Elimistö oli koko ajan sulattelemassa jotain, aina nälkäinen, ruokafantasiat viistivät päässä. Se oli niin rasittavaa fyysisesti ja henkisesti, että lopetin. Eikä se edes unettomuuteen auttanut... Jos joku joutuu käyttämään noita "lääkkeitä" jatkuvasti ja lihoo sen mitä psyykenlääkkeistä usein lihotaan, eli elopainoon tulee kolmannes lisää, niin... en ymmärrä tätä maailmaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eikö "normaalit" ihmisetkin kärsi ylipainosta. Myös henkisesti että fyysisesti. Ne jotka eivät halua olla lihavia. "
Minä söin kerran unettomuuteen 7,5 mg mirtatsapiinia terveyskeskuslääkärin reseptillä. En pystynyt jatkamaan enää ensimmäisen viikon jälkeen, kun oli jatkuva ruokahalu ja lihoin jo siinä ajassa pari kiloa. Lihominen ei siinä mittakaavassa vielä ehtinyt haitata, mutta se jatkuva syömisen pakko kävi elimistölle raskaaksi. Ajattelin vain ruokaa. Elimistö oli koko ajan sulattelemassa jotain, aina nälkäinen, ruokafantasiat viistivät päässä. Se oli niin rasittavaa fyysisesti ja henkisesti, että lopetin. Eikä se edes unettomuuteen auttanut... Jos joku joutuu käyttämään noita "lääkkeitä" jatkuvasti ja lihoo sen mitä psyykenlääkkeistä usein lihotaan, eli elopainoon tulee kolmannes lisää, niin... en ymmärrä tätä maailmaa."Eikö "normaalit" ihmisetkin kärsi ylipainosta. Myös henkisesti että fyysisesti. Ne jotka eivät halua olla lihavia. "
No, minä ajattelen vähän niin, että ikävä totuus, joka kuultaa kaiken tämän mt-alan muun höpinän läpi, on se, että... pakkoa sanoa se ääneen... NE HALUAVATKIN TEIDÄN OLEVAN LIHAVIA! Joo, aivan.
Eivät tietoisesti tietenkään. Mutta lihavuudella ja kaikilla muillakin fyysisillä haittavaikutuksilla, jotka muuttavat psyykelääkityn ihmisen ulkoista olomuotoa, on sosiaalinen tehtävä. Ne ovat stigmatisoivia piirteitä ihmisen ulkomuodossa: lihavuus, pakkoliikkeet, kuolaaminen, kömpelyys. Ne sopivat "hullulle". "Hullun" tunnistaa niistä - siinäkin tapauksessa, että mistään muusta ei tunnistaisi... Tämä rauhoittaa muita. Siksi lääkäreitä ja muitakaan ei välttämättä niin hirveästi haittaa, että heidän "hoitamansa" ihmiset muuttuvat pitkäaikaisen psykotrooppisten aineiden käytön seurauksena ihmishirviöiksi - oudon näköisiksi, oudolla tavalla toimiviksi, terveytensä menettäneiksi. Kysymys on me vs. nuo muut -ajattelusta, toiseuttamisesta. Myöskin projektiosta ja projektiivisesta identifikaatiosta: sijoitetaan itsessä olevat pelätyt, pahana pidetyt asiat toisiin ja sitten koetetaan käsitellä niitä heidän kauttaan, mm. "hoitamalla" heitä. Lääkitsemällä heitä, vaikka väkisin, ja kertomalla heille miten heidän kuuluu elää. Puhumalla heidän puolestaan potilaskirjauksissa, joihin he eivät (tietenkään) saa tehdä itse mitään merkintöjä.
Hullulta itseltään ei tarvitse kysyä, koska eihän hän voi ymmärtää mitään.
Projektiivinen identifikaatio on itsensä toteuttava ennustus: jos joku tehdään lihavaksi ja muutenkin erinäköiseksi ja -oloiseksi kuin muut, ja kun hänelle vielä kerrotaan, että se kuuluu valitettavasti asiaan, sairauden hoitoon, ja annetaan vielä "psykoedukaatiota" siitä mitä hänen "sairauteensa" kuuluu, hän ymmärtää siitä, miten hänen kuuluu käyttäytyä ja kokea. Jos ihminen haluaa apua ongelmiinsa, hänen on otettava se vastaan, joten harvoin kukaan osaa kieltäytyä varsinkin kun ympäristön paine on niin suuri ja mistään ei tule vaihtoehtoista tietoa. Missään ei anneta edes todellista keskustelumahdollisuutta. Viimeinen sana lukee kuitenkin Kannassa, ja sitä ei voi potilaan asemassa oleva itse kirjoittaa.
- Anonyymi
"henkilö ei ehtinyt saada tarpeeksi hoitoa"
Tämä on mielenkiintoinen toteamus. Mikä määrä hoitoa sitten on "tarpeeksi"? Lääkityksilläkin kun on tapana jatkua määrättömän pitkiä aikoja. Potilas voi olla vaikka kymmeniä vuosia lääkityksellä, minkä tehoa ei seuraa kukaan ja mistä vastaa viime kädessä vain potilas itse. Reseptit uusitaan kätevästi etänä.
Olen tullut siihen tulokseen, että mikään hoito ei koskaan ole tarpeeksi psyykediagnooseilla leimatulle. Sitä olisi jatkettava määräämättömän pitkiä aikoja milloin milläkin verukkeella. Ylläpitohoito on varmaan yksi yleisimmistä verukkeista. Sillä ainakin saadaan pidettyä yllä potilaaseen iskettyä sairaan leimaa, jos ei muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876