täsMä;) prkl....

otin sit itekkin

Et sit soittanu la 8.4 vaikka sun piti. Sammuitko vai mikä...hih? Mun hermot meni niis mummobileis, ni...

9

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heidukka-82

      Miksi täällä ylellä vikiset???Eikö sulla ole muita yhteystietoja??Junnu mikä junnu;)

      • kuka vikisee

        Mä mitää vikise...jos joku vikisee ni sinä...mut lapsethan onkin asia erikseen. Älä puutu toisten asioihin...opettele huolehtii vaa omistas. Mut ehkä opit ku tuut tähä ikää...vaikka vaikee uskoo sitäkään ton perusteella mitä kirjotat. Toivottavasti et puutu enään mun kirjotuksiin ja kelle kirjotan tääl...eiköhän se oo lähinnä mun ongelma mitä teen tai jätän tekemättä...Ja mieti sitäkin ketä junnuks sanot...oon meinaa pikkusen vanhempi ku sä ;). Ei millää pahalla, mut ärsyttää ku puututaa toisten asioihin ja kun ei niistä tiedä edes mitää. Hauskaa kevättä kuiteskin!


      • Anonyymi

        Ei vittu


    • Heidukka-82

      Tollasta vaan typerää kirjoitella/lukea ylellä.Jos tosiaan edes tiedät henkilöä,niin en usko,että tykkäis kun kirjoittelet tuollaisia;)Olet nyt sitten minkä ikäinen tahansa...

      • älä sekaannu enää

        ...tiedän tyypin. Mut sehän ei taas kuulu sulle, joten lopeta toisten asioihin sekaantuminen. Ja kuka käskee lukemaan toisten juttuja???? Huolehi jo omista asioistas, jos osaat!!!!!


      • Heidukka-82
        älä sekaannu enää kirjoitti:

        ...tiedän tyypin. Mut sehän ei taas kuulu sulle, joten lopeta toisten asioihin sekaantuminen. Ja kuka käskee lukemaan toisten juttuja???? Huolehi jo omista asioistas, jos osaat!!!!!

        Hulluhan sä oot!!!En vaivaudu sun kanssa kirjeenvaihtoon tämän kautta,eli turhaan kirjoittelet säälittäviä viestejäs tänne kun en niitä lue..jos lukee kukaan mukaan=)=)HYVÄSTI!!!


      • Jennuli
        Heidukka-82 kirjoitti:

        Hulluhan sä oot!!!En vaivaudu sun kanssa kirjeenvaihtoon tämän kautta,eli turhaan kirjoittelet säälittäviä viestejäs tänne kun en niitä lue..jos lukee kukaan mukaan=)=)HYVÄSTI!!!

        mulle kuulu, mut aika törkeetä on alkaa haukkumaan ketään. Sinähän se olet puuttunut viestiin joka ei sinulle kuulu. Jos olisin alkuperäisen viestin kirjoittaja, niin nostasin syytteen kunnianloukkauksesta. Nykytekniikalla helppo selvittää kirjoittajan henkilöllisyys. Anteeksipyyntö olisi reilua!


      • opatsuM
        Jennuli kirjoitti:

        mulle kuulu, mut aika törkeetä on alkaa haukkumaan ketään. Sinähän se olet puuttunut viestiin joka ei sinulle kuulu. Jos olisin alkuperäisen viestin kirjoittaja, niin nostasin syytteen kunnianloukkauksesta. Nykytekniikalla helppo selvittää kirjoittajan henkilöllisyys. Anteeksipyyntö olisi reilua!

        Haista sinä paska äläkä sä tähän puutu;)


      • Anonyymi
        Jennuli kirjoitti:

        mulle kuulu, mut aika törkeetä on alkaa haukkumaan ketään. Sinähän se olet puuttunut viestiin joka ei sinulle kuulu. Jos olisin alkuperäisen viestin kirjoittaja, niin nostasin syytteen kunnianloukkauksesta. Nykytekniikalla helppo selvittää kirjoittajan henkilöllisyys. Anteeksipyyntö olisi reilua!

        Tappaisitkos itsesi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe