Juu, tiedän että tätä on kysytty usein, mutta kysyn uudestaan.
Siis, mitkä on lemppari pokenne? ^^
Miun on Mightyena, Jolteon, Raikou...
Lempi pokemoninne?
30
754
Vastaukset
- Chris
Groudon,Kyogre ja Rayguatza.
- wanna-be-potato
Raikou, articuno, lugia, milotic, mew...
Kosk ne on niin söpöi n_n
Varsinki raikou, articuno ja mew - dark-haunter
wanna-be-potato kirjoitti:
Varsinki raikou, articuno ja mewmun on latio,latias kyogre ja lugia
- Dark-Salamence
dark-haunter kirjoitti:
mun on latio,latias kyogre ja lugia
Salamence,Metagross,Tyranitar,Scizor,Alakazam,
Blaziken,Blastoise jne... - beibari
Dark-Salamence kirjoitti:
Salamence,Metagross,Tyranitar,Scizor,Alakazam,
Blaziken,Blastoise jne...jotkut Lugia, Flygon, Kabutobs, Tyranitar, Ho-Oh... Noi on ihan hyviä.
- Perhos fani
wanna-be-potato kirjoitti:
Varsinki raikou, articuno ja mewBeatifly!!!!!!!
- Dark-Suicune
Blaziken, Kingdra... katso galleria sivuni..
- 50 Cent
kyogre,groudon,rayquaza ja salamanne.On vielä muitakin.
- dark-miltank
spoink.se o iha best semmone pikku possu!
- treeco
mun lempparit on treeco minun plusle latias latios pikachu flygon pichu squirtle bulbasaur lucario ja on muitakin
- rarelatias
Lempparit on Pichu,Pikachu,Raichu,Minun,Plusle sekä Latias ja Mew
- Dark-Blastoise...
(en sitte jaksanu kirjautua)
Täs on vaikka viis ensimmäistä:
Articuno, Blastoise, Vaporeon, Lugia ja Umbreon- pokemjdhf
missingno on paras!
- chibiusa
kadabra sen takia koska sillä pystyy vastustajien pokemonit pelissä hoitelemaan muutamalla iskulla.
- MiloticMaster
...Milotic, Lugia ja Mew!!!
- Buusti123453
Mun lemppari on Kadabra. Kyl se Alakazam on myös ihan hyvä, mutta mun mielestä se Kadabra on vaan jotenki coolimpi :)
- minun :D
cartcompt. raygraza, charizard, tyranitar, swampert...
- Bulbasaur3
Charizard,Bulbasaur,Squirtle ja Pikachu
- Mie!=)
Electivire , Magmortar, Dragonite ja Salamence.
- PT
Pikachu, Excadrill, Darkrai ja Sceptile
- LuXo
Darkrai, Glaceon, Luxray, Vespiquen, Spiritomb, Torterra, Mew, Mewtwo, Umbreon jne....
Paras pokemon ja lempparini on Pikachu. Siksi, kun oon vuosia seurannu pokemon tv-sarjaa ja varsinkin Ashin Pikachua. Se on söpö, vahva ja todella fiksu pokemon.
- Misty_
Noo... Piplup on lempparini, ja sitten varmaan muita on Teddiursa, Jirachi, Munchlax. Juu, ja Cresselia. Ostin SoulSilverinkin HeartGoldin sijasta siksi, että HeartGoldissa ei ole Teddiursaa... Ja tykkään myös kaikista eeveen muodoista: 1.Espeon/Umbreon, 2.Flareon 3. Vaporeon 4.Leafeon 5. Glaceon 6. Jolteon
- Silver_Houndoom
En ymmärrä miks kaikki ihkuttaa aina noita legendaarisia, mutta samapa tuo... Oma lempparini on mikäs muukaan kuin Houndoom. (x
- LuXo
Tuskinpa se legendana olo sitä ratkaisee.. Itse pidän Mewsta ja Mewtwosta niiden söpöyden takia ja Darkraista kykyjen ja olennon takia .-)
- joku vaan??
lempi pokemonit ovat gastly ja cubone. en kyl ymmärrä tosiaankaan et mitä hienoo valita jotai legendaarisiii
- Spheal.
Bisharp ja oshawott. Kaikki aina fanittaa noit legui, koska ne on muita parempii´, ja aina wi-fi tappelus vihollisel on pelkkii legui.Tosi rasittavaa.
- Latias_is_so_sexy
...jos ei haluu pelaa legendaarisii vastaa voi pelaa tierien mukaan >_>
ja kyllä jotkut legut on hienoja.... - LuXo
Juuri niin.
- Misty_
Itseasiassa en pidä ollenkaan joistakin legendaarisista. Mutta Teddiursa on söpöin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti31136809Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s895755Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294904Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2584092Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori1053373Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös203248Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta632788Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi512281En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122074Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4721820