Juu, tiedän että tätä on kysytty usein, mutta kysyn uudestaan.
Siis, mitkä on lemppari pokenne? ^^
Miun on Mightyena, Jolteon, Raikou...
Lempi pokemoninne?
30
788
Vastaukset
- Chris
Groudon,Kyogre ja Rayguatza.
- wanna-be-potato
Raikou, articuno, lugia, milotic, mew...
Kosk ne on niin söpöi n_n
Varsinki raikou, articuno ja mew - dark-haunter
wanna-be-potato kirjoitti:
Raikou, articuno, lugia, milotic, mew...
Kosk ne on niin söpöi n_n
Varsinki raikou, articuno ja mewmun on latio,latias kyogre ja lugia
- Dark-Salamence
dark-haunter kirjoitti:
mun on latio,latias kyogre ja lugia
Salamence,Metagross,Tyranitar,Scizor,Alakazam,
Blaziken,Blastoise jne... - beibari
Dark-Salamence kirjoitti:
Salamence,Metagross,Tyranitar,Scizor,Alakazam,
Blaziken,Blastoise jne...jotkut Lugia, Flygon, Kabutobs, Tyranitar, Ho-Oh... Noi on ihan hyviä.
- Perhos fani
wanna-be-potato kirjoitti:
Raikou, articuno, lugia, milotic, mew...
Kosk ne on niin söpöi n_n
Varsinki raikou, articuno ja mewBeatifly!!!!!!!
- Dark-Suicune
Blaziken, Kingdra... katso galleria sivuni..
- 50 Cent
kyogre,groudon,rayquaza ja salamanne.On vielä muitakin.
- dark-miltank
spoink.se o iha best semmone pikku possu!
- treeco
mun lempparit on treeco minun plusle latias latios pikachu flygon pichu squirtle bulbasaur lucario ja on muitakin
- rarelatias
Lempparit on Pichu,Pikachu,Raichu,Minun,Plusle sekä Latias ja Mew
- Dark-Blastoise...
(en sitte jaksanu kirjautua)
Täs on vaikka viis ensimmäistä:
Articuno, Blastoise, Vaporeon, Lugia ja Umbreon- pokemjdhf
missingno on paras!
- chibiusa
kadabra sen takia koska sillä pystyy vastustajien pokemonit pelissä hoitelemaan muutamalla iskulla.
- MiloticMaster
...Milotic, Lugia ja Mew!!!
- Buusti123453
Mun lemppari on Kadabra. Kyl se Alakazam on myös ihan hyvä, mutta mun mielestä se Kadabra on vaan jotenki coolimpi :)
- minun :D
cartcompt. raygraza, charizard, tyranitar, swampert...
- Bulbasaur3
Charizard,Bulbasaur,Squirtle ja Pikachu
- Mie!=)
Electivire , Magmortar, Dragonite ja Salamence.
- PT
Pikachu, Excadrill, Darkrai ja Sceptile
- LuXo
Darkrai, Glaceon, Luxray, Vespiquen, Spiritomb, Torterra, Mew, Mewtwo, Umbreon jne....
Paras pokemon ja lempparini on Pikachu. Siksi, kun oon vuosia seurannu pokemon tv-sarjaa ja varsinkin Ashin Pikachua. Se on söpö, vahva ja todella fiksu pokemon.
- Misty_
Noo... Piplup on lempparini, ja sitten varmaan muita on Teddiursa, Jirachi, Munchlax. Juu, ja Cresselia. Ostin SoulSilverinkin HeartGoldin sijasta siksi, että HeartGoldissa ei ole Teddiursaa... Ja tykkään myös kaikista eeveen muodoista: 1.Espeon/Umbreon, 2.Flareon 3. Vaporeon 4.Leafeon 5. Glaceon 6. Jolteon
- Silver_Houndoom
En ymmärrä miks kaikki ihkuttaa aina noita legendaarisia, mutta samapa tuo... Oma lempparini on mikäs muukaan kuin Houndoom. (x
- LuXo
Tuskinpa se legendana olo sitä ratkaisee.. Itse pidän Mewsta ja Mewtwosta niiden söpöyden takia ja Darkraista kykyjen ja olennon takia .-)
- joku vaan??
lempi pokemonit ovat gastly ja cubone. en kyl ymmärrä tosiaankaan et mitä hienoo valita jotai legendaarisiii
- Spheal.
Bisharp ja oshawott. Kaikki aina fanittaa noit legui, koska ne on muita parempii´, ja aina wi-fi tappelus vihollisel on pelkkii legui.Tosi rasittavaa.
- Latias_is_so_sexy
...jos ei haluu pelaa legendaarisii vastaa voi pelaa tierien mukaan >_>
ja kyllä jotkut legut on hienoja.... - LuXo
Juuri niin.
- Misty_
Itseasiassa en pidä ollenkaan joistakin legendaarisista. Mutta Teddiursa on söpöin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504