Lempi pokemoninne?

Victim

Juu, tiedän että tätä on kysytty usein, mutta kysyn uudestaan.
Siis, mitkä on lemppari pokenne? ^^
Miun on Mightyena, Jolteon, Raikou...

30

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chris

      Groudon,Kyogre ja Rayguatza.

      • wanna-be-potato

        Raikou, articuno, lugia, milotic, mew...
        Kosk ne on niin söpöi n_n
        Varsinki raikou, articuno ja mew


      • dark-haunter
        wanna-be-potato kirjoitti:

        Raikou, articuno, lugia, milotic, mew...
        Kosk ne on niin söpöi n_n
        Varsinki raikou, articuno ja mew

        mun on latio,latias kyogre ja lugia


      • Dark-Salamence
        dark-haunter kirjoitti:

        mun on latio,latias kyogre ja lugia

        Salamence,Metagross,Tyranitar,Scizor,Alakazam,
        Blaziken,Blastoise jne...


      • beibari
        Dark-Salamence kirjoitti:

        Salamence,Metagross,Tyranitar,Scizor,Alakazam,
        Blaziken,Blastoise jne...

        jotkut Lugia, Flygon, Kabutobs, Tyranitar, Ho-Oh... Noi on ihan hyviä.


      • Perhos fani
        wanna-be-potato kirjoitti:

        Raikou, articuno, lugia, milotic, mew...
        Kosk ne on niin söpöi n_n
        Varsinki raikou, articuno ja mew

        Beatifly!!!!!!!


    • Dark-Suicune

      Blaziken, Kingdra... katso galleria sivuni..

      • 50 Cent

        kyogre,groudon,rayquaza ja salamanne.On vielä muitakin.


      • dark-miltank

        spoink.se o iha best semmone pikku possu!


    • treeco

      mun lempparit on treeco minun plusle latias latios pikachu flygon pichu squirtle bulbasaur lucario ja on muitakin

      • rarelatias

        Lempparit on Pichu,Pikachu,Raichu,Minun,Plusle sekä Latias ja Mew


    • Dark-Blastoise...

      (en sitte jaksanu kirjautua)
      Täs on vaikka viis ensimmäistä:
      Articuno, Blastoise, Vaporeon, Lugia ja Umbreon

      • pokemjdhf

        missingno on paras!


    • chibiusa

      kadabra sen takia koska sillä pystyy vastustajien pokemonit pelissä hoitelemaan muutamalla iskulla.

    • MiloticMaster

      ...Milotic, Lugia ja Mew!!!

      • Buusti123453

        Mun lemppari on Kadabra. Kyl se Alakazam on myös ihan hyvä, mutta mun mielestä se Kadabra on vaan jotenki coolimpi :)


    • minun :D

      cartcompt. raygraza, charizard, tyranitar, swampert...

    • Bulbasaur3

      Charizard,Bulbasaur,Squirtle ja Pikachu

    • Mie!=)

      Electivire , Magmortar, Dragonite ja Salamence.

    • PT

      Pikachu, Excadrill, Darkrai ja Sceptile

    • LuXo

      Darkrai, Glaceon, Luxray, Vespiquen, Spiritomb, Torterra, Mew, Mewtwo, Umbreon jne....

    • Paras pokemon ja lempparini on Pikachu. Siksi, kun oon vuosia seurannu pokemon tv-sarjaa ja varsinkin Ashin Pikachua. Se on söpö, vahva ja todella fiksu pokemon.

    • Misty_

      Noo... Piplup on lempparini, ja sitten varmaan muita on Teddiursa, Jirachi, Munchlax. Juu, ja Cresselia. Ostin SoulSilverinkin HeartGoldin sijasta siksi, että HeartGoldissa ei ole Teddiursaa... Ja tykkään myös kaikista eeveen muodoista: 1.Espeon/Umbreon, 2.Flareon 3. Vaporeon 4.Leafeon 5. Glaceon 6. Jolteon

    • Silver_Houndoom

      En ymmärrä miks kaikki ihkuttaa aina noita legendaarisia, mutta samapa tuo... Oma lempparini on mikäs muukaan kuin Houndoom. (x

    • LuXo

      Tuskinpa se legendana olo sitä ratkaisee.. Itse pidän Mewsta ja Mewtwosta niiden söpöyden takia ja Darkraista kykyjen ja olennon takia .-)

    • joku vaan??

      lempi pokemonit ovat gastly ja cubone. en kyl ymmärrä tosiaankaan et mitä hienoo valita jotai legendaarisiii

    • Spheal.

      Bisharp ja oshawott. Kaikki aina fanittaa noit legui, koska ne on muita parempii´, ja aina wi-fi tappelus vihollisel on pelkkii legui.Tosi rasittavaa.

    • Latias_is_so_sexy

      ...jos ei haluu pelaa legendaarisii vastaa voi pelaa tierien mukaan >_>
      ja kyllä jotkut legut on hienoja....

    • LuXo

      Juuri niin.

    • Misty_

      Itseasiassa en pidä ollenkaan joistakin legendaarisista. Mutta Teddiursa on söpöin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe