Minusta tuntuu, että 4 vuotias kotiloni tekee kuolemaa.. :l
Se ei syö, vaikka olen kokeillut ties mitä herkkuja ja kaikki on ok!! Olen lisäillyt veteen vitamiineja ja saa kalkkia ja kaiken siivoan ja perusteellisesti siivoan terraarion 1-2 kertaa kahdessa viikossa ja pesen sitä ja toisinaan annan olla ja pidän hyvänä ja.. :((
Kotiloni vaan on kuoressaan koko ajan ja sillä kestää puol tuntia tulla ulos kuorestaan. Pari viikkoa sitten oli vielä ok.. En ole ruokavaliota vaihtanut ja edellispäivänä ostin sille kaksi kaveria, vuoden vanhoja eikä innostunut.. :'((
Suren ihan kamalasti jos se kuolee!
Mitä teen??!! Turve on aina pöyhitty, ruoka ja vesi on kohdallaan... :(
Kotilo tekee kuolemaa?
AGFA
5
613
Vastaukset
- kotilo-kaktusfani
On jo vanhus.Vanhat kotilot syövät hyvin vähän.En osaa auttaa yritä vielä piristää sitä.Olet hoitanut kotiloasi hyvin kun se on jo noin vanha.Voisit myös antaa sen levätä.
- holleliini
Minkäs lajinen kotilosi on?
- AGFA
akaattikotilo.
- AGFA
AGFA kirjoitti:
akaattikotilo.
kyllä se Eversti raukka kuoli.. :((
must tuntu et se vaan ei ollu vanha. Se oli liian nuori kuolemaan. - kotilo-kaktusfani
AGFA kirjoitti:
kyllä se Eversti raukka kuoli.. :((
must tuntu et se vaan ei ollu vanha. Se oli liian nuori kuolemaan.Se kotilosi oli jo vanha.Ja otan osaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273455Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122609Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172572Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112221Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481604Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261556Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151156