Minusta tuntuu, että 4 vuotias kotiloni tekee kuolemaa.. :l
Se ei syö, vaikka olen kokeillut ties mitä herkkuja ja kaikki on ok!! Olen lisäillyt veteen vitamiineja ja saa kalkkia ja kaiken siivoan ja perusteellisesti siivoan terraarion 1-2 kertaa kahdessa viikossa ja pesen sitä ja toisinaan annan olla ja pidän hyvänä ja.. :((
Kotiloni vaan on kuoressaan koko ajan ja sillä kestää puol tuntia tulla ulos kuorestaan. Pari viikkoa sitten oli vielä ok.. En ole ruokavaliota vaihtanut ja edellispäivänä ostin sille kaksi kaveria, vuoden vanhoja eikä innostunut.. :'((
Suren ihan kamalasti jos se kuolee!
Mitä teen??!! Turve on aina pöyhitty, ruoka ja vesi on kohdallaan... :(
Kotilo tekee kuolemaa?
AGFA
5
554
Vastaukset
- kotilo-kaktusfani
On jo vanhus.Vanhat kotilot syövät hyvin vähän.En osaa auttaa yritä vielä piristää sitä.Olet hoitanut kotiloasi hyvin kun se on jo noin vanha.Voisit myös antaa sen levätä.
- holleliini
Minkäs lajinen kotilosi on?
- AGFA
akaattikotilo.
- AGFA
AGFA kirjoitti:
akaattikotilo.
kyllä se Eversti raukka kuoli.. :((
must tuntu et se vaan ei ollu vanha. Se oli liian nuori kuolemaan. - kotilo-kaktusfani
AGFA kirjoitti:
kyllä se Eversti raukka kuoli.. :((
must tuntu et se vaan ei ollu vanha. Se oli liian nuori kuolemaan.Se kotilosi oli jo vanha.Ja otan osaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897219- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082366
- 412342
- 1232236
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809