Milloin Lontooseen?

Haaveilija

Osaisko kukaan neuvoa,milloin olis paras aika vuodesta käydä Lontoossa?Olis tarkoitus katsella siellä nähtävyyksiä ym.Onko näkemisen arvoinen kaupunki?

5

1093

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iso Ben

hah hah, olisko parasta tammikuusa, eikun maaliskuussa, eikun elokuussa, hah hah, tyhmä olet mutta mikähän on ikä ?

• Lontoon fani :)

Minusta Lontoo on hyvä kohde mihin aikaan vaan. Itse olen käynyt kesällä ja talvella. Ja nyt menen toukokuussa. Joka kerta on ollut ihan yhtä kivaa. Ja siellä on niin paljon näkemistä, että turha edes alkaa luettelemaan. Minäkin olen päässyt vasta alkuun :)
      Ihastuin kuitenkin heti ensimmäisellä reissulla ja aion tutkia pikkuhiljaa kaupunkia joka reissulla.
      Matkaopaskirjoja tutkimalla löydät kiinnostavia kohteita. Esim. sarja Näe ja Koe Lontoo on hyvä. Siinä on jopa opasteet kuinka pääsee kohteeseen esim. metrolla. Kätevä kirja vaikka mukaan otettavaksi.
      Hyvää matkaa!

• Haaveilija

Kiitos hienosta ja asiallisesta vastauksesta!Olen käynyt lähes kaikkialla muualla Euroopassa,mutta Lontoo on viel näkemättä.Siellä kai on aika viileät säät alkukeväästä?mutta sehän on vaan pukeutumiskysymys...Oikein hauskaa matkaa sinulle!

• tihk

Itse suosittelen menemään touko- tai kesäkuussa. Ei paljoa turisteja ja hyvät säät.

• Rixuliini

Syyskuussakin on vielä lämmintä, eikä turisteja ole niin paljon kuin kesällä. Heinäkuussa taas on hyvät alennusmyynnit.
      Itse olen tänä vuonna menossa elokuussa katsastamaan Notting Hill Carnevalin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1554
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      979
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      94
      897
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      777
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      622
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      621
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      235
      610
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      607
    10. 49
      577
    Aihe