Onko Thaimaa turvallinen

Keku

Olen lähdössä Thaimaaseen enkä ole aivan varma
onko siellä enää täysin turvallista.
Kannataako vaihtaa kohdetta vai mitä tehdä?

7

1549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pekka

      Sitä ei voi tietää. Kyllä ne jotain iskuja Thaimaaseen suunnittelee, ei voi tietää koska niin tapahtuu.

      • suunnittelee iskuja Thaimaaseen....ketkä ja minne päin Thaimaata?? En ole kuullukaan, jos on enempi tietoa, kertoisitko tarkemmin, kiitos!


    • matkailija

      Ei Suomessakaan ole turvallista.

    • Heta

      Sinnehän minäkin lähden, eiköhän me siellä pärjätä..

    • yuka

      Heh, heh ja meikällä viikon päästä lähtö sinne. Varmaa on että kaikki siellä syntyneet ja siellä käyneet ovat jo joko kuolleet tai tulevat kuolemaan joskus tulevaisuudessa. Kysymykseen onko siellä turvallista:vastaan että ON!Thaimaa on yksi maailman turvallisimmista matkailumaista, koska siellä kunnioitetaan (muita ihmisiä)poliisia ja viranomaisia. Mahdolliset ulkopuoliset uhat ovat kovan maahantulokontrollin takia minimaaliset.Paikallinen muslimiväestö(joita on vain vähän ja heidän olonsa vakaantuneet) etelässäkin saa tulonsa pääasiallisesti turismista.Suurin vaara Thaimaassa loukkaantua on sen liikenteessä, mutta toisaalta suomessakin loukkaantuu tai kuolee vuosittain n. 1000 henkilöä.Suuri mahdollisuus matkatessa Thaimaahan on takaisin tullessa iloinen ja virkistynyt mieli sekä monista uusista kokemuksista rikkaampi ihminen! Sawasdee Krap, pai khon!

    • usein käynnyt

      olen käynyt itse 2 kertaa hua hinissä 3 kertaa khao lakissa onn turvallista vois mennä mihin kujalle vaan ei mitään viedä siis paikalliset..se on turisti joka vie toiselta!!on ihana maa:)onko joku joutunut joskus paikallisen ryöstäjän kohteeksi??

      • Hua Hinissä

        siellä suomalaiset kusettaa suomalaisia (kuisma taksi 50 % )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1878
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1782
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1271
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1152
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1085
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe