etsin rotikka urosta nartulle

pentuja haluava

heippa.

löytyisikö jostain pohjois-karjalan alueelta urosta jolla voisi astuttaa rotikka nartun, tapauksella ei kiire, tapahtuma olisi ensi keväänä-07, mutta nyt jo ajattelin ruveta kyselee urosta.

narttu on puhdas rotikka, paperit vain puuttuu kun emältä hävisi paperit. isä huippu näyttelykoira, nartulla hyvät linjat.

jos asia kiinnostaa, uroksista voisi ilmoitella osoitteeseen: [email protected]

hyvää kevän odotusta kaikille...

18

2942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi tulen

      tänna palstalle lukemaan näitä juttuja, koska täällä on niin paljon tyhmiä ihmisiä... siis ihmiset, vetoan teihin, älkää teettäkö "sekarotuisia rottweilereita" tai yleensä mitään muutakaan rotua paperittomana... koska nehän on sekarotuisia...

    • sitäkään

      jos joku vielä antaa urostaan tämmöseen juttuun, minun urostaki aikoinaan pyydettiin astumaan paperiton(sekarotuinen)rottweiler, mutta arvatkaapa astuko se... NO EI!!!

      • Anonyymi

        Minun urostani maksua vastaan saa käyttää kuka hyvänsä. Kunhan on suunnilleen samankokoinen narttu. Money talks. Bullshit walks.


    • kun ihmiset ei ota

      sitä vastuuta sitten siitä kelle myyvät sen paperittoman... tässä yx kommentti ja minusta aika paikkansa pitävä


      Itse en omista rotikkaa, vaikka rotua hienona pidänkin. Ja tyydyn jatkossakin vain ihailemaan rotikoita sivusta, sillä en halua kokeilla, riittävätkö rahkeeni sen koulutukseen. Mutta minulla on aika paljon kokemuksia tuttavapiirini rotikoista. Valitettavasti...

      Täällä pienellä Pohjalaisella paikkakunnalla on aika paljon rotikoita, sen huomaa jo katukuvassa iltaisin. Tuntemani rotikanomistajat ovat juuri näitä "pohjalaismachoja", jotka ottavat rotikan miehisyytensä jatkeeksi. Aikaisempaa koirakokemusta on todella harvalla ja jotkut koirista ovatkin koulutuksen epäonnistumisen ja väkivaltaisuuden takia vihaisia. Nämä rotikat ovat myös paperittomia, tuskinpa kukaan "oikea" kasvattaja olisi rotikkaa näille henkilöille myynytkään.

      Eli uskon, että rekisteröidyt, vastuuntuntoisilta kasvattajilta lähtevät rotikat ovat oma lukunsa, ja sitten ovat nämä rekisteröimättömät jatkekoirat, joita myydään kenelle tahansa. Surullista.

      Nämä olivat kuitenkin vain minun havaintojani. Itse puuhailen muiden rotujen parissa, joten rotikan luonteen jalostuksesta en osaa sanoa tarkemmin. Mielestäni suurempi ongelma ovat kuitenkin juuri nuo paperittomat rotikat, joiden jalostus ja myynti nyt on mitä sattuu...

    • Tatz

      Yrittäkää nyt hyvät ihmiset tajuta, että tämän kaltaiset jutut on 99 prosenttisesti provoja.

      Ei niin tyhmää ihmistä ole olemassakaan, että kuvittelisi paperien katoamisen tekevän koirasta paperittoman ja jokainen myös tietää minkälaisen mellakan tällainen kysely saa täällä aikaan.

      Älkää vastatko näille provoilijoille. Ei kukaan kauaa jaksa pelleillä, jos ei mitenkään noteerata.

    • Memmu

      Etsiskelit urosta. no minulla olisi uros joka etsiskelee morsianta tälle keväälle. Onko liian kaukana kun asumme pojan kanssa lahdessa, mutta oltaisiin muuttamassa pertunmaalle? Ilmoittele jos olet kiinnostunut loisto uroksesta. Puh: 0442978101

      • paperiton

        ja sairas tämä uroski sitten on... ja vissiin omistajaki?


      • Memmu
        paperiton kirjoitti:

        ja sairas tämä uroski sitten on... ja vissiin omistajaki?

        kyllä mun uroksella paperit on


      • teettää
        Memmu kirjoitti:

        kyllä mun uroksella paperit on

        sekarotusia pentuja sillä??? voi taivas... kaikenlaisia ihmisiä...


      • mikähän paperi sillä
        Memmu kirjoitti:

        kyllä mun uroksella paperit on

        on? rokotustodistuspaperi???? ja näyttääkö pevisa miltä....??? älä kuule teetä rekkaamattomia pentuja sillä sun koiralla, löytyy varmaan paperillisiaki narttuja...!!! vai eikö kukaan huoli sitä sun koiraa astutkseen...


    • diipadaapaa

      Mietihän aloittaja vielä hyvinkin tarkkaan. Aina kaikki ei mene niinkuin oppikirjoissa ja nättiin voi käydä niin, että oletkin maksajan paikalla kun synnytyksessä tai jälkimainingeissa sattuu jotain ikävää. Ja ei todella ole halpaa lystiä.(mulla 1540 egee lääkäriin viimeksi)

      Että mieti mieti vielä! Eikös noita sekarotuisia ole jo ihan tarpeeksi tässäkin maassa?

      • rekisteröidyn rotikan omistaja

        On se kumma kun paperittomien koirien omistajat väittävät koiriaan puhtaiksi!
        Rotukoiralla on aina rekisteritodistus,jos ei ole se rinnastetaan sekarotuiseen!
        Tyypillisempiä puolustuksia on juuri tuo että paperit on hävinnyt.
        Yleensä jos koiria ei rekata niin vanhemmista löytyy jotain sellaista mikä estäisi pentujen teon,tai kasvattaja on pennutuskiellossa yms..
        Herätkää ihmiset,älkääkä ostako pimeää pentua!
        Rotumme puolesta olisi hyvä että pennut rekisteröitäisiin ja tehtäisiin kuvaukset yms.


      • samaa mieltä
        rekisteröidyn rotikan omistaja kirjoitti:

        On se kumma kun paperittomien koirien omistajat väittävät koiriaan puhtaiksi!
        Rotukoiralla on aina rekisteritodistus,jos ei ole se rinnastetaan sekarotuiseen!
        Tyypillisempiä puolustuksia on juuri tuo että paperit on hävinnyt.
        Yleensä jos koiria ei rekata niin vanhemmista löytyy jotain sellaista mikä estäisi pentujen teon,tai kasvattaja on pennutuskiellossa yms..
        Herätkää ihmiset,älkääkä ostako pimeää pentua!
        Rotumme puolesta olisi hyvä että pennut rekisteröitäisiin ja tehtäisiin kuvaukset yms.

        oon sun kanssa, mutta semmosia ihmisiäki on... tai tommosia


      • sissi
        samaa mieltä kirjoitti:

        oon sun kanssa, mutta semmosia ihmisiäki on... tai tommosia

        HANKKIKAA ELÄMÄ!TYPERÄÄN KYSYMYKSEEN EI KANNATA VASTATA TYPERILLÄ VASTAUKSILLA!!


    • '''

      Kuulostaa aika lupaavalta. Emältä hävisi paperit.. Sähän saat kennelliitosta halutessasi uudet paperit, jos nyt sellaisia on edes olemassa.

    • TEE SEKAROTUISIA

      pentuja tahallasi. Sillä nuo pennut ovat sekarotuisia, kun ne eivät ole rekisteröityjä. Miksi ihmeessä haluaisit lisätä koiramäärää maailmaan, kun kodittomia koiria on niin paljon.

    • Anonyymi

      Onko löytynyt?

      • Anonyymi

        Ei löytynyt koiraa mutta naapurin Jamppa pani


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe