Kaikki Duumilaaksoon liittyvät informaatiot tänne,
Siis kaikki sivut joista sitä saa ladata (Ei oteta niitä "tiedät kyllä millä" ohjelmia mukaan)
Ja jaksot mitä nyt on tullut ja kaikki muut mahdolliset tiedot jne.
Duumilaakso
12
8290
Vastaukset
- ghgfjgyj
ite olen sieltä niitä muutaman jakson imuttanut. hakutuloksia PALJON. ei duumeja kaiketi löydy kuin p2p ohjelmilta.
- sipuli
miltä hubeilta niitä löytyis..?
- suomi24 hakulootaan
niin kyllä alkaa tulla linkkiä
sieltä selailet niin kyllä löytyy- LicaLica
moicca! Muumit on kivoja Duumit on niitten
kiusausta :D
- ...
[FIN]BAWD Blue Lagoon
- verner
kuis
panee - mun
WWW.NEWGRAUNA.COM
- duumi
hei mulla ei oo tietoo duumilaaksosta mut voiksä kertoo mulle missä sivuilla niitä on???? plz
- äíjjä
miusta kyllä toi kusivirta on paras! :)
- Hja
YouTubest löytyy sitä perinteistä wnb N00b-sanastoo.
Hakusanaks; Pingu -Parodia
Ja sieltä löytyy.- Hja
Se hakusana oli siis;
SubTitleBetter
;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746364MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415438Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.624279NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun764159Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja673911Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.781261- 3281105
- 601070
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32890Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62831