Kaikki Duumilaaksoon liittyvät informaatiot tänne,
Siis kaikki sivut joista sitä saa ladata (Ei oteta niitä "tiedät kyllä millä" ohjelmia mukaan)
Ja jaksot mitä nyt on tullut ja kaikki muut mahdolliset tiedot jne.
Duumilaakso
12
8340
Vastaukset
- ghgfjgyj
ite olen sieltä niitä muutaman jakson imuttanut. hakutuloksia PALJON. ei duumeja kaiketi löydy kuin p2p ohjelmilta.
- sipuli
miltä hubeilta niitä löytyis..?
- suomi24 hakulootaan
niin kyllä alkaa tulla linkkiä
sieltä selailet niin kyllä löytyy- LicaLica
moicca! Muumit on kivoja Duumit on niitten
kiusausta :D
- ...
[FIN]BAWD Blue Lagoon
- verner
kuis
panee - mun
WWW.NEWGRAUNA.COM
- duumi
hei mulla ei oo tietoo duumilaaksosta mut voiksä kertoo mulle missä sivuilla niitä on???? plz
- äíjjä
miusta kyllä toi kusivirta on paras! :)
- Hja
YouTubest löytyy sitä perinteistä wnb N00b-sanastoo.
Hakusanaks; Pingu -Parodia
Ja sieltä löytyy.- Hja
Se hakusana oli siis;
SubTitleBetter
;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1772153Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3151825- 931587
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka31479Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821278Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986