reijo hammar

muistelija

kuka muistaa tapauksen, jossa reijo hammar pakeni kakolasta kahden kaverinsa kanssa ja ampui vartijaa? myöhemmin karkulaiset tappoivat yhden heistä pohjoiseen metsään, josta ruumis myöhemmin löytyi. ketkä olivat muut karkulaiset ja mitä kaikkea matkalla tapahtui?
googlettamalla en tietoa löytänyt. sen verran tiedän, että ammuttu vartija toipui, mutta menehtyi myöhemmin syöpään.

97

38982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakolanruuna

      Olisko ollut Martti Orajärvi, jonka kanssa Hammar lopulta pakeni Ruotsiin ja teki pankkiryöstön, jonka jälkeen molemmat pidätettiin jostakin lähiöstä suuressa poliisioperaatiossa. Tenhunen(en muista etunimeä jäi pohjoisen metsiin).
      Vartija, joka haavoittui paon yhteydessä, ei loukkaantunut hengenvaarallisesti, mutta kuitenkin niin pahasti, että menetti elämänhalunsa ja kuoli pian sen jälkeen.
      Paska kaveri se Hammar.

      • Aizerbaidzan

        Hammar armahdettiin vuonna 2004. Ilmeisesti presidentti Halonen katsoi hänet vaarattomaksi.


      • joku vanki
        Aizerbaidzan kirjoitti:

        Hammar armahdettiin vuonna 2004. Ilmeisesti presidentti Halonen katsoi hänet vaarattomaksi.

        heitetty,olisko ollut ikkunasta ulos pihalle vai mille se oli Kakolassa,niin että se kuoli mutta tekijä ei ole selvillä vaikka Hammaria epäiltiin?


      • "A R"
        joku vanki kirjoitti:

        heitetty,olisko ollut ikkunasta ulos pihalle vai mille se oli Kakolassa,niin että se kuoli mutta tekijä ei ole selvillä vaikka Hammaria epäiltiin?

        Aikas lujaa heitetty ikkunasta jos on kaltereitten läpi mennyt..


      • luullakseni

        Tämä Tenhunen oli etunimeltään Aaro ja Hammarin entinen ystävä muistaakseni.

        Hammarista olen samaa mieltä.


      • pietro
        luullakseni kirjoitti:

        Tämä Tenhunen oli etunimeltään Aaro ja Hammarin entinen ystävä muistaakseni.

        Hammarista olen samaa mieltä.

        reijo on ykkösmies mut eikö joku vois lopettaa valjakkalan ihan mainos mielessä se on pelle


      • Tavallinen Laser
        pietro kirjoitti:

        reijo on ykkösmies mut eikö joku vois lopettaa valjakkalan ihan mainos mielessä se on pelle

        Mikä tekee Hammarista ykkösmiehen? Istuminen vankilassa vai ihmisten tappaminen? En oikeen nää järkee kummassakaan.


      • Kkk12345

        Kaukaista sukua (͡° ͜ʖ ͡°)
        Vapautui 11 päivää sitten


      • Anonyymi

        Kova jätkä se hammar,urkalsi monemoista mitä ei vellihousut pysty tekemään.🤘🤘🤘👍👍👍


    • ZXZXZXZXZ

      Mikä ihmeen vetovoima ko. Hammarilla oli naisiin? Hän sai rakkauskirjeitä vankilaan kymmenittäin viikossa. Vankilassa olinaikanaan hän meni kihloihin ja myöhemmin avioitui Seija-nimisen naisen kanssa, jolla ei ollut rikollista taustaa. Mutta Reijon jouduttua uudestaan lusimaan, Seijalle tehtiin todella inhottavia asioita (hänet mm. raiskattiin ja pahoinpideltiin Hammarin vihamiesten toimesta). Seija ei kestänyt paineita ja jäi itse jostakin "pikku varkaudesta" kiinni ja avoimesti kertoi tunteistaan iltaåäivälehdissä ja siitä, miksi hän monien muiden naisten tavoin koki sääliä ja empatiaa rikollisia miehiä kohtaan.

      Hammar, sitten se yksi tanskalainen murhamies ja ketä näitä onkaan. Mikä helvetti siinä on, että naiset kostuvat noiden perään?

      Onkos Sanna Sillanpää saanut kosimakirjeitä miehiltä? Epäilen, ettei ainakaan samassa mittakaavassa kuin Hammar ja kumppanit.

      Jammu Siltavuoresta ei tainut tulla jostain ihmeen syystä naisten suosikkia.

      • Kyselijä.

        Eikös se Sanna Sillanpää ollut naimisissa jonkun FBI-agentin kanssa vai miten se meni?


      • Rekan ystävä

        Tunnen Rekan vuosien takaa.Kun ymmärtää hänenkin vaikean lapsuutensa pystyy ymmärtämään asioita eritavalla.En toki hyväksy hänen tekojaan,mutta ystävyys ei ole katkennut 30v.vaan se jatkuu.Reka on hieno mies.Sääli,kun hän on joutunut taistelemaan olemassa olostaan väärällä tavalla.Reka on hieno persoona ja taitava kuuntelija!!!! Harvoin löytyy niin hyvää kuuntelijaa misten joukosta.Sekä hänellä on hienoja mielipiteitä jotka ovat kuulemisen arvoisia.Rekan persoona on ollut rikoksien johdosta juntattuna josain piilossa,mutta kyllä se terve itsetunto sieltä vielä tulee ja saamme kuulla hänestä hyviä uutisia. Tutustuin Rekaan jo 70-luvulla että kyllä mä jotenkin hänet tunnen.


      • ex venkula
        Rekan ystävä kirjoitti:

        Tunnen Rekan vuosien takaa.Kun ymmärtää hänenkin vaikean lapsuutensa pystyy ymmärtämään asioita eritavalla.En toki hyväksy hänen tekojaan,mutta ystävyys ei ole katkennut 30v.vaan se jatkuu.Reka on hieno mies.Sääli,kun hän on joutunut taistelemaan olemassa olostaan väärällä tavalla.Reka on hieno persoona ja taitava kuuntelija!!!! Harvoin löytyy niin hyvää kuuntelijaa misten joukosta.Sekä hänellä on hienoja mielipiteitä jotka ovat kuulemisen arvoisia.Rekan persoona on ollut rikoksien johdosta juntattuna josain piilossa,mutta kyllä se terve itsetunto sieltä vielä tulee ja saamme kuulla hänestä hyviä uutisia. Tutustuin Rekaan jo 70-luvulla että kyllä mä jotenkin hänet tunnen.

        Lusittiin Reijon kanssa sukevalla joskus 80 luvulla ja mun täytyy sanoo et reijo on ihan normaali kaveri. Ei kukaan voi tietää elämäänsä miten se menee.Tuskin Reijo vapaa ehtoisesti valitsi tiensä, ei se mikään tyhmä ole et lusii puolet elämästään.joten TE jotka olette tietävinään kaikesta kaiken niin teidän tulisi tietää se et kannataa miettiä asioita ymärtääkö mistä sitä leukojaan loksuttaa.Jättäkää mies jo rauhaan.


      • Ei elätti
        ex venkula kirjoitti:

        Lusittiin Reijon kanssa sukevalla joskus 80 luvulla ja mun täytyy sanoo et reijo on ihan normaali kaveri. Ei kukaan voi tietää elämäänsä miten se menee.Tuskin Reijo vapaa ehtoisesti valitsi tiensä, ei se mikään tyhmä ole et lusii puolet elämästään.joten TE jotka olette tietävinään kaikesta kaiken niin teidän tulisi tietää se et kannataa miettiä asioita ymärtääkö mistä sitä leukojaan loksuttaa.Jättäkää mies jo rauhaan.

        "Ei ole tyhmä et lusii puolet elämästään" No mitä muuta se on kun tyhmyyttä? Mun mielestä tosi mies elättää itsensä, eikä tartte olla laitoksessa pellepuku päällä. Mut jos tykkää olla miesten kesken niin...


      • Kusse
        ex venkula kirjoitti:

        Lusittiin Reijon kanssa sukevalla joskus 80 luvulla ja mun täytyy sanoo et reijo on ihan normaali kaveri. Ei kukaan voi tietää elämäänsä miten se menee.Tuskin Reijo vapaa ehtoisesti valitsi tiensä, ei se mikään tyhmä ole et lusii puolet elämästään.joten TE jotka olette tietävinään kaikesta kaiken niin teidän tulisi tietää se et kannataa miettiä asioita ymärtääkö mistä sitä leukojaan loksuttaa.Jättäkää mies jo rauhaan.

        Reijo on normaali kaveri vai?


      • Anonyymi
        ex venkula kirjoitti:

        Lusittiin Reijon kanssa sukevalla joskus 80 luvulla ja mun täytyy sanoo et reijo on ihan normaali kaveri. Ei kukaan voi tietää elämäänsä miten se menee.Tuskin Reijo vapaa ehtoisesti valitsi tiensä, ei se mikään tyhmä ole et lusii puolet elämästään.joten TE jotka olette tietävinään kaikesta kaiken niin teidän tulisi tietää se et kannataa miettiä asioita ymärtääkö mistä sitä leukojaan loksuttaa.Jättäkää mies jo rauhaan.

        ihan oikein kirjoitit


      • Anonyymi
        Rekan ystävä kirjoitti:

        Tunnen Rekan vuosien takaa.Kun ymmärtää hänenkin vaikean lapsuutensa pystyy ymmärtämään asioita eritavalla.En toki hyväksy hänen tekojaan,mutta ystävyys ei ole katkennut 30v.vaan se jatkuu.Reka on hieno mies.Sääli,kun hän on joutunut taistelemaan olemassa olostaan väärällä tavalla.Reka on hieno persoona ja taitava kuuntelija!!!! Harvoin löytyy niin hyvää kuuntelijaa misten joukosta.Sekä hänellä on hienoja mielipiteitä jotka ovat kuulemisen arvoisia.Rekan persoona on ollut rikoksien johdosta juntattuna josain piilossa,mutta kyllä se terve itsetunto sieltä vielä tulee ja saamme kuulla hänestä hyviä uutisia. Tutustuin Rekaan jo 70-luvulla että kyllä mä jotenkin hänet tunnen.

        Onneksi sekin ukko on kohta vainaa


      • Anonyymi
        Rekan ystävä kirjoitti:

        Tunnen Rekan vuosien takaa.Kun ymmärtää hänenkin vaikean lapsuutensa pystyy ymmärtämään asioita eritavalla.En toki hyväksy hänen tekojaan,mutta ystävyys ei ole katkennut 30v.vaan se jatkuu.Reka on hieno mies.Sääli,kun hän on joutunut taistelemaan olemassa olostaan väärällä tavalla.Reka on hieno persoona ja taitava kuuntelija!!!! Harvoin löytyy niin hyvää kuuntelijaa misten joukosta.Sekä hänellä on hienoja mielipiteitä jotka ovat kuulemisen arvoisia.Rekan persoona on ollut rikoksien johdosta juntattuna josain piilossa,mutta kyllä se terve itsetunto sieltä vielä tulee ja saamme kuulla hänestä hyviä uutisia. Tutustuin Rekaan jo 70-luvulla että kyllä mä jotenkin hänet tunnen.

        Kuten puukotti yks kaks selkään juoppokaveriaan


    • !!!

      kanssa stadissa,ollut naimisissa nyk.vaimonsa kanssa 13 vuotta ja elää hiljaiseloa koirineen.Että hyvää sille kuuluu.Reka on tuomionsa valtiolle sovittanu,teille se ei ole mitään velkaa.Eikä tenhunen mikää frendi ollu,uhkas tappaa rekan skidit hatkareissulla,joten sellanen frendi.Kun ette mistään mitään tiedä niin pitäkää vaikka lärvit kiinni.

      • j.h

        reka on vitun hyvä äijä. mun nykyinen työ kaveri


      • Rekan ex

        En voi enää vaijeta,kun Reka on edelleen puheenaihena.Sanon vain,etä oli ne kauheita pelonaikoja,kun Reka kertoi,että yhteistä tytärtämme on uhattu tapolla.Karmeaa kuultavaa.
        Olet oikeassa kannattaisi pitää nassu vähän pienemmällä,kun asioista ei mitään tiedä.Tuntuu,että ne ihmiset jotka mitään eivät tiedä olisivat oikein asiantuntioita pohtimaan toisten asioita.Mulla on täysi työ omissa elämäni asioissa,ettei mun aikani riitä jonnin joutaviin jossitteluihin.Reka on hieno mies.Antakaa hyvät ihmiset hänellekin mahdollisuus elämään.Antakaa hänelle tilaisuus näyttää mihin miehen rahkeet riittää.Ei Rekan tunnolle tarvitse koko suomen henkirikoksia sälyttää. Tuntuu vain siltä että ihmiset sälyttävät Rekan piikkiin kaikki rikokset.Ei tosin Reka ole pyhäkoulupoika,mutta on sovittanut rikoksensa Suomen lakien edessä täytyykö hänet aina mollata.Jumalakin antaa anteeksi,miksi eivät ihmiset unohda?En tunne rikollista Rekaa tunnen sympaattisen rakastavan ihmisen.


      • Rekan ystävä
        j.h kirjoitti:

        reka on vitun hyvä äijä. mun nykyinen työ kaveri

        SÄ taidat olla itsekin hieno ihminen .Kyllä hieno ihminen tuntee toisen hienon ihmisen.
        Mä arvostan ihmistä joka uskaltaa olla oma itsensä vaikeuksista huolimatta.Kyllä Rekalla täytyy olla vahva luonne.Harva selviää noin isosta kakusta pää selvänä.Tsemppiä sulle ja kerro Rekalle suuremoisia terveisiä antaisin suuren tulppaanikimpun jos voisin. Reka näet tykkää kukista.Joten työniloa sulle.


      • viisastelija

        Kun olette noin helvetin uteliaita,niin sanotaan nyt et kun Reka haki muijansa kuppilasta aseella,niin saikin vain sakot heh siinä teille uteliaille.


      • Rype D
        Rekan ex kirjoitti:

        En voi enää vaijeta,kun Reka on edelleen puheenaihena.Sanon vain,etä oli ne kauheita pelonaikoja,kun Reka kertoi,että yhteistä tytärtämme on uhattu tapolla.Karmeaa kuultavaa.
        Olet oikeassa kannattaisi pitää nassu vähän pienemmällä,kun asioista ei mitään tiedä.Tuntuu,että ne ihmiset jotka mitään eivät tiedä olisivat oikein asiantuntioita pohtimaan toisten asioita.Mulla on täysi työ omissa elämäni asioissa,ettei mun aikani riitä jonnin joutaviin jossitteluihin.Reka on hieno mies.Antakaa hyvät ihmiset hänellekin mahdollisuus elämään.Antakaa hänelle tilaisuus näyttää mihin miehen rahkeet riittää.Ei Rekan tunnolle tarvitse koko suomen henkirikoksia sälyttää. Tuntuu vain siltä että ihmiset sälyttävät Rekan piikkiin kaikki rikokset.Ei tosin Reka ole pyhäkoulupoika,mutta on sovittanut rikoksensa Suomen lakien edessä täytyykö hänet aina mollata.Jumalakin antaa anteeksi,miksi eivät ihmiset unohda?En tunne rikollista Rekaa tunnen sympaattisen rakastavan ihmisen.

        Rahkeet riittää näköjään ryyppäämiseen ja toisten puukottamiseen. Ei paljo pääse kehumaan. Toivottavasti kuolee pian ja mätänee haudassaan matojen ja kovakuoriaisten ruokana. Jos ne edes kelpuuttaa safkaksi moista......


      • Rype D
        Rekan ystävä kirjoitti:

        SÄ taidat olla itsekin hieno ihminen .Kyllä hieno ihminen tuntee toisen hienon ihmisen.
        Mä arvostan ihmistä joka uskaltaa olla oma itsensä vaikeuksista huolimatta.Kyllä Rekalla täytyy olla vahva luonne.Harva selviää noin isosta kakusta pää selvänä.Tsemppiä sulle ja kerro Rekalle suuremoisia terveisiä antaisin suuren tulppaanikimpun jos voisin. Reka näet tykkää kukista.Joten työniloa sulle.

        Pää selvänä?????!!!! Just joo. Selvänäpä hyvinkin.


      • sggfgfgererersgr
        Rekan ex kirjoitti:

        En voi enää vaijeta,kun Reka on edelleen puheenaihena.Sanon vain,etä oli ne kauheita pelonaikoja,kun Reka kertoi,että yhteistä tytärtämme on uhattu tapolla.Karmeaa kuultavaa.
        Olet oikeassa kannattaisi pitää nassu vähän pienemmällä,kun asioista ei mitään tiedä.Tuntuu,että ne ihmiset jotka mitään eivät tiedä olisivat oikein asiantuntioita pohtimaan toisten asioita.Mulla on täysi työ omissa elämäni asioissa,ettei mun aikani riitä jonnin joutaviin jossitteluihin.Reka on hieno mies.Antakaa hyvät ihmiset hänellekin mahdollisuus elämään.Antakaa hänelle tilaisuus näyttää mihin miehen rahkeet riittää.Ei Rekan tunnolle tarvitse koko suomen henkirikoksia sälyttää. Tuntuu vain siltä että ihmiset sälyttävät Rekan piikkiin kaikki rikokset.Ei tosin Reka ole pyhäkoulupoika,mutta on sovittanut rikoksensa Suomen lakien edessä täytyykö hänet aina mollata.Jumalakin antaa anteeksi,miksi eivät ihmiset unohda?En tunne rikollista Rekaa tunnen sympaattisen rakastavan ihmisen.

        Joo, totta turiset! Nyt saa sitten sovitella hienona ihmisenä lisää väkivaltarikoksiaan. Sai tilaisuutensa näyttää ja tässä oli tulos. On se ihmeellistä, ettei näitä yhteiskuntakelvottomia tappajia saada suljettua loppuelämäksi pois meidän tavallisten ihmisten keskuudesta. Sinä varmaan olet ehtinyt antamaan jo anteeksi tämänkin puukotuksen? Herää todellisuuten hölmö!


      • Könni

        Reka on kyllä vankilassa,ja mitä tohon sovittamiseen tulee niin aika lapsellista puhua että teot on sovitettu. Miten voi sovittaa sen että tappaa kaksi ihmistä?

        Ja jos mies on ollu vankilassa vuositolkulla, niin kyllä se silloin on elänyt toisten kustannuksella, eli on oikeasti VELKAA!


      • Ilipop
        Rekan ex kirjoitti:

        En voi enää vaijeta,kun Reka on edelleen puheenaihena.Sanon vain,etä oli ne kauheita pelonaikoja,kun Reka kertoi,että yhteistä tytärtämme on uhattu tapolla.Karmeaa kuultavaa.
        Olet oikeassa kannattaisi pitää nassu vähän pienemmällä,kun asioista ei mitään tiedä.Tuntuu,että ne ihmiset jotka mitään eivät tiedä olisivat oikein asiantuntioita pohtimaan toisten asioita.Mulla on täysi työ omissa elämäni asioissa,ettei mun aikani riitä jonnin joutaviin jossitteluihin.Reka on hieno mies.Antakaa hyvät ihmiset hänellekin mahdollisuus elämään.Antakaa hänelle tilaisuus näyttää mihin miehen rahkeet riittää.Ei Rekan tunnolle tarvitse koko suomen henkirikoksia sälyttää. Tuntuu vain siltä että ihmiset sälyttävät Rekan piikkiin kaikki rikokset.Ei tosin Reka ole pyhäkoulupoika,mutta on sovittanut rikoksensa Suomen lakien edessä täytyykö hänet aina mollata.Jumalakin antaa anteeksi,miksi eivät ihmiset unohda?En tunne rikollista Rekaa tunnen sympaattisen rakastavan ihmisen.

        MITEN IHMISEN HENGEN RIISTÄMISEN VOI SOVITTAA? Vai hieno mies, no just joo. Oikein veronmaksajien eliittiä.


      • matlockb.
        Könni kirjoitti:

        Reka on kyllä vankilassa,ja mitä tohon sovittamiseen tulee niin aika lapsellista puhua että teot on sovitettu. Miten voi sovittaa sen että tappaa kaksi ihmistä?

        Ja jos mies on ollu vankilassa vuositolkulla, niin kyllä se silloin on elänyt toisten kustannuksella, eli on oikeasti VELKAA!

        Paljonko oot saamassa? Mene karhuamaan kun Reka on vapaalla. Kössipoika.


      • Könni
        matlockb. kirjoitti:

        Paljonko oot saamassa? Mene karhuamaan kun Reka on vapaalla. Kössipoika.

        Milläs se ruununraakki mitään maksaa, kun sosiaalituella elää. Niin kun todennäköisesti sinäkin.


      • matlockb.
        Könni kirjoitti:

        Milläs se ruununraakki mitään maksaa, kun sosiaalituella elää. Niin kun todennäköisesti sinäkin.

        Mikä olis Hesan paras homomesta? Tietääkö kukaan?


      • Anonyymi
        sggfgfgererersgr kirjoitti:

        Joo, totta turiset! Nyt saa sitten sovitella hienona ihmisenä lisää väkivaltarikoksiaan. Sai tilaisuutensa näyttää ja tässä oli tulos. On se ihmeellistä, ettei näitä yhteiskuntakelvottomia tappajia saada suljettua loppuelämäksi pois meidän tavallisten ihmisten keskuudesta. Sinä varmaan olet ehtinyt antamaan jo anteeksi tämänkin puukotuksen? Herää todellisuuten hölmö!

        Sähkötuoli ois ollut ainoa oikea tuomio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkötuoli ois ollut ainoa oikea tuomio.

        👍👍👍


      • Anonyymi

        Kuka niin sanoi? Reka itse vaan DDDDD


    • seikku

      Kyllä muistan ja vielä nyt Hymyn ilmestyessä jossa tytär Maria puolustaa isäänsä totta hän on kärsinyt tuomionsa ja eläkööt rauhassa.Mutta minä en ole koskaan selvinnyt raiskausesta,ja se on päivittäistä taistelua.Ja tiedoksi kaikille että tein postiryöstön uppsalassa 1991 ja loput kait voi arvata.Asun ja elän Ruotsissa rauhallista hyvää elämää.En olisi koskaan jättänyt Rekaa ellei olis niin törkeesti käyttänyt hyväkseen.Kaikkea hyvää hänelle ja lapsilleen

      • mariaH

        Sulle Seikku tuhannet halit ja tsemppiä elämään!!!


      • seikku
        mariaH kirjoitti:

        Sulle Seikku tuhannet halit ja tsemppiä elämään!!!

        Sulle kans Maria samoin !!!!


      • se vanhempi...

        samoin tsemppiä, kiva kuulla sustakin!!!


      • se vanhempi
        mariaH kirjoitti:

        Sulle Seikku tuhannet halit ja tsemppiä elämään!!!

        tsemii sinne kauas..ja tenaville kans...


      • seikku
        se vanhempi... kirjoitti:

        samoin tsemppiä, kiva kuulla sustakin!!!

        Oli kurja kuulla sekoilusta vuosaaressa,tsemppiä toivon edlleen.Reka älä anna periks!!!!!!


      • anteeksi antamus

        Varmasti me jokainen olemme elämässämme kokeneet
        vaikeuksia.Jopa toisten taholta.Esim. uhrien omaist.Ei sitä tuskan määrää jaksa ymmärtää.Onneksi ne voi heittää suuremmill käsivarsille jotka jaksaa kantaa.Tarkoitan Jumalaa joka rakastaa jokaista ihmistä.
        Me emme pysty kaikkia asioita ymmärtämään vaikka luulemmekin olevamme niin viisaita. Itse joudun Rekan takia kärsimään suuresta häpeästä jonka hän aiheutti rikoksillaan.Lapsetkin saivat osansa ja joutuivat pilkatuksi.Minä kestin,kun minä annoin anteeksi,rukoilin ja huusin Jumalan puoleen,auta sinä minua,kun minä en jaksa.Tein surutyötä Rekan takia monta vuotta,mutta asia oli kaapissa ja nyt tulen ulos kaapista,että rytisee.Kaikella täytyy olla tarkoituksensa.Mikä on meidän asenteemme asioihin.Kyllä minä jotain tiedän Rekan heikkouksista,mutta eikö meillä ole itsekullakin omat heikkoutemme.Puolustelemmeko,vaiko pakenemmeko niitä?Omassa elämässäni olen joutunut tai paremminkin saanut kohdata asioita ja käydä läpi.Hyvinkin vaikeita asioita.Olen tuonut ne päivänvaloon valo kuin puhdistaa ne.Vaikeinta omassa elämässäni oli anta itselleni anteeksi omia mokia.Kyllä se vaati työstämistä ja jopa vuosia.Myös tukijoiden joukossa oli kumminkin Hammarin Reka.Jotenkin tuntuu siltä,ttä se joka on rikkonut se joutuu myös korjaamaan näin ainakin kävi meille.Toivon sydämestäni,että voisitte antaa nteeksi,koska anteeksiantamattomuus ja katkeruus ovat turhia elämänpainoja.


      • kuusiston kesämökillä
        mariaH kirjoitti:

        Sulle Seikku tuhannet halit ja tsemppiä elämään!!!

        Olet seikku joutunut käymään pitkän kärsimystien,mutta muista elämässäsi on paljon hyviä asioita ja muistatko Aallon leipomossa Kaarinassa muistot kultaavat elämäämme.sinulle ja lapsille paljon terveisiä ja haleja


      • Rouhtalainen

        Muistan kun olit mun työkaverinan uumajassa Total Servicessä, he he, oli ne aikoja


      • aikoja oli
        Rouhtalainen kirjoitti:

        Muistan kun olit mun työkaverinan uumajassa Total Servicessä, he he, oli ne aikoja

        Oli hyviä aikoja kiva kuulla sustakin.Eikä vaan paskanjauhamista.Voimia!!!!Tule käymäänm piakkoin


      • seikku
        Rouhtalainen kirjoitti:

        Muistan kun olit mun työkaverinan uumajassa Total Servicessä, he he, oli ne aikoja

        Usein muistelen niitä aikoja.Arin morsian kuoli liikenneonnettomuudessa 2 viikko sitteenTukholman ydinkeskustassa.
        se on vähän liian kovaa.Hänen vanhemmilleen ja varsinkin Arille jotka jo häitä suunnittelivat!
        Ett' suru on talossa mutta sano tutuille terkkuja


    • Toopela

      Miten lie, kun on Hammar nyt heilunut aseen kanssa ja poliisim pidättija eikösseooniin että elinkautinen jatkuu vapaudessakin niiku ehdollisena niin joutuuko nyt takaisin linnaan ties kuinka pitkäksi aikaa??Vai tuliko koko homma pyyhittyä kerralla pois kun armahdettiin??

    • raksareksa

      reka on mun vanha työkaveri tehtii purku ja timanttiporaus hommia

    • yks vaan

      reijo, eli siis andreas, käy meijän duunissa vaimonsa kanssa ostoksilla. oikein mukava heppu, vaikka vähän varauksella palvelen aina. onhan jätkä kuitenkin kaksi ihmistä murhannut...

      • erinäinen

        on oikein fiksunoloinen, samaa paskaa ku kaikki noi, tässä OIKEUSVALTIOSSA kaikki on lahjottavissa.
        Tollasia persläpiä ku Hammar ja Simonen (mm.), eikös maailma ois parempi paikka elää ilman moisia.


    • Someone114411

      Nykyään se on vapaalla jalalla. Tunnen miehen.

      • Jeesus

        Aikoinaan 80-luvun lopulla kakolan karkurit liikkui pakoreisulllaan Kemissä ja oleskelivat jossain mökilla alueella piilossa. Kävivät myös katselemassa kemin sen aikaista tunnettua "pillu"rallia jossa ajelivat muiden mukana valkoisella pako volvollaan. Kaveri kuskasi sitten heidät haaparannan puolelle rajan yli pakettiauton tavaratilassa ja sai ihan hyvän korvauksen siitä. Myöhemmin jäivät sitte eteläruottissa kii,,,,semmosii muistoja.


      • ...
        Jeesus kirjoitti:

        Aikoinaan 80-luvun lopulla kakolan karkurit liikkui pakoreisulllaan Kemissä ja oleskelivat jossain mökilla alueella piilossa. Kävivät myös katselemassa kemin sen aikaista tunnettua "pillu"rallia jossa ajelivat muiden mukana valkoisella pako volvollaan. Kaveri kuskasi sitten heidät haaparannan puolelle rajan yli pakettiauton tavaratilassa ja sai ihan hyvän korvauksen siitä. Myöhemmin jäivät sitte eteläruottissa kii,,,,semmosii muistoja.

        On kamalaa lukea kuinka moni kehuu tätä miestä. Herranjumala.
        Ilman Hammaria olisin niitä onnellisia joilla on vaari.


      • rekan kamu
        ... kirjoitti:

        On kamalaa lukea kuinka moni kehuu tätä miestä. Herranjumala.
        Ilman Hammaria olisin niitä onnellisia joilla on vaari.

        saikos sun vaaris sydärin vai mihin menehty? äläkä väitä että reka olis siihen osallisena.


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        On kamalaa lukea kuinka moni kehuu tätä miestä. Herranjumala.
        Ilman Hammaria olisin niitä onnellisia joilla on vaari.

        Ilmeisesti olet Antti Eljaalan pojan jälkikasvu?


    • Päihteet??

      "Suomen vaarallisin vanki" Andreas Hammar puukotti tuttavaansa varoittamatta.

      (POLIISI)
      LUE MYÖS

      Poliisi epäilee: Murhaaja iski miestä teräaseella

      Sunnuntaina miestä Helsingin Vuosaaressa puukottanut kaksoissurmaaja Andreas Hammar (ent. Reijo Hammar) toimi täysin yllättäen.

      - Tutkinnan tämänhetkisten tietojen perusteella teko tapahtui yhtäkkiä ilman mitään riitaa, Helsingin poliisin rikoskomisario Kari Martikainen kertoo.

      - Uhri vietiin ambulanssilla Meilahden sairaalaan. Häntä lyötiin teräaseella kerran ylävartaloon ja hän sai vakavat, hoitamattomana varmasti hengenvaaralliset vammat.

      Iltalehden tietojen mukaan isku osui yläselkään. Hammaria epäillään tapon yrityksestä.

      Pakeni lähipubiin

      Tapaus sattui sunnuntaina iltapäivällä Hiekkalaiturintiellä sijaitsevassa asunnossa, kun kahden muun miehen kanssa kaljoitellut Hammar yhtäkkiä löi toista miehistä teräaseella.

      - Todistaja ja asianomistaja pakenivat asunnosta ensin ja Hammar lähti sitten omille teilleen, Martikainen sanoo.

      Ambulanssi haki uhrin lopulta Mustankivenkadulla sijaitsevasta asunnosta. Hänen tilansa on vakava.

      - Sen tiedän, että hän on hengissä, Martikainen muotoilee.

      Päihtynyt Hammar jäi puolestaan poliisin haaviin lähistöllä sijaitsevasta pubista.

      - Hän ei mitenkään vastustanut kiinniottoa. Tekoväline löytyi tapahtuma-asunnosta ja se on poliisin hallussa.

      Martikainen ei osaa sanoa, kuuluuko asunto jollekin siellä olleista kolmesta miehestä, eikä sitä, oliko teräase ollut Hammarilla mukana vai otettiinko se asunnosta. Maanantaina aamupäivällä oli vielä epäselvää, oliko Hammar mahdollisesti koevapaudessa.

      - Olen juuri tilannut rikosrekisterin. Siitä käy ilmi, jos Hammarilla on ollut koeaika meneillään, jos hänet on päästetty ehdonalaiseen vapauteen.

      Armahdettiin 2004

      Hammar tuotiin poliisivankilaan Pasilaan ja hänen vangitsemistaan pyydetään lähipäivinä.

      - Rikos on sen verran vakava, että se vangitseminen ei ole kohtuutonta. Hammaria ja todistajaa kuulustellaan tänään, mutta asianomistajan kuulustelu saattaa jäädä vielä myöhemmäksi. En tiedä, onko asianomistajalla ja Hammarilla jotain historiaa, mutta tämä rikos on tapahtunut ihan yllättäen.

      Suomen vaarallisimmaksi vangiksi aikanaan tituleerattu Hammar istui vankilassa lähes 20 vuotta kahdesta 1980-luvulla tehdystä surmasta. Vuonna 1986 hän murhasi ruotsinlaivalla tamperelaismiehen puukottamalla ja lakanalla kuristamalla. Hammar sai teosta elinkautisen, mutta jo kaksi vuotta myöhemmin hän pakeni kahden vankitoverinsa kanssa. Paon yhteydessä Hammar ampui vartijaa haulikolla käsivarteen, ja karkumatkan aikana hän tappoi toisen tovereistaan.

      Karkurit tekivät kuukauden kestäneen pakomatkansa aikana useita ryöstöjä, kunnes jäivät lopulta kiinni Tukholmassa. Presidentti Tarja Halonen armahti Hammarin vuonna 2004. Kolme vuotta myöhemmin Hammar palasi otsikoihin, kun hän hyökkäsi vuosaarelaiseen ravintolaan pistoolilla aseistettuna.

      IL-TYÖRYHMÄ

      • mikakoo

        mikä perkele siinä on ettei näitä paskoja saada pidettyä linnassa?! Haloselle tulee antaa syyte avunannosta murhaan!

        Loppuiäksi kiven sisään, tai mieluummin hirttotuomio. Pois murhaamasta ihmisiä ja kuluttamasta yhteiskunnan varoja tuollaiset perseet.


      • kuka on murhattu
        mikakoo kirjoitti:

        mikä perkele siinä on ettei näitä paskoja saada pidettyä linnassa?! Haloselle tulee antaa syyte avunannosta murhaan!

        Loppuiäksi kiven sisään, tai mieluummin hirttotuomio. Pois murhaamasta ihmisiä ja kuluttamasta yhteiskunnan varoja tuollaiset perseet.

        Mihin murhaan???


    • scaryourface

      Nyt puhuu puukotuksen uhriksi joutuneen tytär. Hammar ei todellakaan voi olla täysijärkinen, olen juuri tänään saanut tiedon että isäni on joutunut tuon miehen puukottamaksi ja vamma ei todellakaan ole mikään pieni. En voi ikinä antaa anteeksi sitä, että tuollainen mies on armahdettu (eikä se ole mitään tekojaan sovittanut jos se on armahdettu elinkautisesta....) ja tuollainen mies on melkein surmannut isäni. Tämä asia ei jää tähän, Hammar kuuluu telkien taakse! Oma raivo, suru ja järkytys on niin suuri etten tiedä miten päin olla...

      • Jupepppp

        Suomi on täynnä näitä sekopäitä ja yksi niistä on tämä h. Luulisi että jo muutamasta kerrasta oppii mutta ei. Rangaistuksia pitäisi koventaa ehdottomasti ja vankeinhoitoa muuttaa! Nythän vangitkin nauravat koko järjestelmälle ja kehuvat kuinka mukavaa ja lepposta on olla vankilassa, että on kuin hotellissa lomailisi....Jos seuraukset ja vastuu yhtään pelottaisi niin ei tapahtuisi tälläistä ja ne ketkä eivät välitä seurauksista, tuleekin sulkea loppuiäksi pois yhteiskunnasta.. Surullista mutta totta.


      • poju-82/?
        Jupepppp kirjoitti:

        Suomi on täynnä näitä sekopäitä ja yksi niistä on tämä h. Luulisi että jo muutamasta kerrasta oppii mutta ei. Rangaistuksia pitäisi koventaa ehdottomasti ja vankeinhoitoa muuttaa! Nythän vangitkin nauravat koko järjestelmälle ja kehuvat kuinka mukavaa ja lepposta on olla vankilassa, että on kuin hotellissa lomailisi....Jos seuraukset ja vastuu yhtään pelottaisi niin ei tapahtuisi tälläistä ja ne ketkä eivät välitä seurauksista, tuleekin sulkea loppuiäksi pois yhteiskunnasta.. Surullista mutta totta.

        "kehuvat kuinka leppoisaa on olla vankilassa, että on kuin hotellissa lomailisi" ex-vangit ei tommoisia kehu vaan ne täällä palstalla jotka ei itse ole koskaan ollut vankilassa.


      • Ihan vanha hörhö:)
        poju-82/? kirjoitti:

        "kehuvat kuinka leppoisaa on olla vankilassa, että on kuin hotellissa lomailisi" ex-vangit ei tommoisia kehu vaan ne täällä palstalla jotka ei itse ole koskaan ollut vankilassa.

        Sinäpä sen sanoit. Ne jotka oikeasti lusineet, eivät mielellään edes mainitse. Mutta noiden siviililusijoiden, siviili elämä on heille yhtä lusimista, heidän väärinkäsityksiään on syytä joskus oikoa.


      • Abbanen
        poju-82/? kirjoitti:

        "kehuvat kuinka leppoisaa on olla vankilassa, että on kuin hotellissa lomailisi" ex-vangit ei tommoisia kehu vaan ne täällä palstalla jotka ei itse ole koskaan ollut vankilassa.

        Kyllä sanoo, nyt riittää toi paapominen ja otetaan vastuuta niinkuin mies!!! Ensin ollaan niin kovaa jätkää ja sitten kun on vastuunkannon aika niin kiistetään kaikki ja ollaan niin nöyrää poikaa! Itselläni monta vanhaa kaveria on lusimassa pitkiä tuomioita ja todella moni kehuu että siellä on mukavat oltavat.. Jossain on silloin vika?!


      • ex-venkula
        poju-82/? kirjoitti:

        "kehuvat kuinka leppoisaa on olla vankilassa, että on kuin hotellissa lomailisi" ex-vangit ei tommoisia kehu vaan ne täällä palstalla jotka ei itse ole koskaan ollut vankilassa.

        poju-82- onko se joku ylpeydenaihe että on vankilassa ollut? Ei, itse olen kahdesti ja hävettää. Vankila on täynnä perseennuolija ja pyrkyrisakkia joilla arvomaailma päin helvettiä. Mutta kyllä siellä tosiaan on helpompaa kun siviilissä, saa vaan lomailla, hyvä ruoka ja kaikkea muuta mukavaa. On se mielestäni kyllä väärin että vankilassa on paremmat oltavat kuin suomen vanhustenhuollossa


      • 11+5
        ex-venkula kirjoitti:

        poju-82- onko se joku ylpeydenaihe että on vankilassa ollut? Ei, itse olen kahdesti ja hävettää. Vankila on täynnä perseennuolija ja pyrkyrisakkia joilla arvomaailma päin helvettiä. Mutta kyllä siellä tosiaan on helpompaa kun siviilissä, saa vaan lomailla, hyvä ruoka ja kaikkea muuta mukavaa. On se mielestäni kyllä väärin että vankilassa on paremmat oltavat kuin suomen vanhustenhuollossa

        Itsekin taisit olla joku pamppujen perseennuolija kun lomat toimi. Taisit olla Sörkan pappaosastolla LSO 4:ssa ?


    • kanssalainen 4454552

      Helvettiäkö muistelette jonkin apinan tasoisen vankilapässin toilailuita??? Tuollaiset luuserit pitäisi unohtaa jonnekin vankilan kellarin syvimpään nurkkaan ja tappaa nälkään. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman kaikenmaailman linnakundihörhöjä.

    • epätäydellisyys

      huhhu!
      Onko teistä kukaan ollut paikalla kun tämä puukotus tapahtui??
      Jos reka olis joku hullu psyko sekopäää, niinku monet suomelaiset miehet, se isku ei olis jääny vain yhteen. Ne joitka täällä huutelee, miettikää vähän!! Lehdet ei aina oo ihan kärryillä mitä oikeesti on tapahtunut. HUOH! Itse olette varmaa pyhimyksiä!

      • niin varmaan just...

        Mutta kuitenkin on oikeus puukottaa, esim ei pelkkä uhkailu olisi riittänyt puukolla?!!? Äly hoi, linnaan tollaset loppuiäksi!!!


    • vanha sellinaapuri K

      Mikä kuppila oli kyseessä minne Reka oli mennyt kaljalle tän jälkeen? Onko uudempia kuvia Rekasta kun noi iänikuiset vanhat tai miltä nykyään mies näyttää? Eikö ala olee jo lähellä eläkeikää ukkeli?

      Ikävä juttu tämä, törkeä pahoinpitely ja ensikertalaisena taitaa mennä nykyisten lakien mukaan tuomio ja 1-3v niin on taas vapaalla.

      • 20+7

        Meinasitko mennä siihen pubiin fiilistelemään vai miksi kysyit ? Tyyliin: Näin Rekan kerran Nokan matkasellin ikkunasta 1991.


    • scaryourface

      Surullista kyllä, mutta uhrin omaisena minulla on hiukan enemmän tietoa tapahtumien kuluista.... Uhri on paennut puukotuksen jälkeen ja Hammar on hävinnyt heti puukon iskun jälkeen toiseen huoneeseen ja sen jälkeen painellut kaljalle jossa oli myös jollekin tutulleen sanonut "tais tulla hölmöiltyä". Jos uhri ei olisi paennut, en epäilisi yhtään etteikö iskuja olisi tullut enemmän. Ja painotan; siinä on nyt kaksi todistajaa jotka ovat kertoneet että tilanne oli tosiaan ilman minkäänsortin kinaa tai kahakkaa tapahtunut! Ja joo, kuten "niin varmaan just.." sanoi, onko muka oikeus puukottaa edes kerran? Lehdessä on kyllä suht oikeata tietoa tällä kertaa, hämmästelen sitä itsekin. Puukotus on sitäpaitsi osunut keuhkoihin, terveisiä vaan sairaalasta jossa olen itse uhrin omaisena vammat nähnyt eilen ja tänään.

      • -tuhansia suomessa-

        Alkoholipsykoosissa ihminen (kuka vaan) saattaa tehdä ja tekee tosi hölmöjä. Pimeä hetki kaikkinensa kaikille osapuolille. Harmi.


      • daminjouko
        -tuhansia suomessa- kirjoitti:

        Alkoholipsykoosissa ihminen (kuka vaan) saattaa tehdä ja tekee tosi hölmöjä. Pimeä hetki kaikkinensa kaikille osapuolille. Harmi.

        Kuka vaan? Itsekin olen ollut monesti ns. alkoholipsykoosissa ja korjattu sekavana putkaan/sairaalaan mutta en ole koskaan mitään väkivaltaa tehnyt kenellekään. Korkeintaan nähnyt näkyjä ja juossut yöllä alasti poliiseja karkuun, se johtuu varmaan sitten jostain syvemmästä mielentilasta ja ehkä eri ihmisillä on sitten erilaisia taipumuksia.


      • pamidia.
        daminjouko kirjoitti:

        Kuka vaan? Itsekin olen ollut monesti ns. alkoholipsykoosissa ja korjattu sekavana putkaan/sairaalaan mutta en ole koskaan mitään väkivaltaa tehnyt kenellekään. Korkeintaan nähnyt näkyjä ja juossut yöllä alasti poliiseja karkuun, se johtuu varmaan sitten jostain syvemmästä mielentilasta ja ehkä eri ihmisillä on sitten erilaisia taipumuksia.

        Kummallista ja outoa. Olet ollut ainakin vaaravyöhykkeellä tehdä jotakin. Vaikkapa itsellesi. Se on niin vakava kohtaus, että ihminen menettää todellisuuden tajunsa totaalisesti. On tietysti kilttejäkin delirium potilaita jos sallitaan sanoa leikkisästi. Mutta ihmiset joilla on sisällään jotain patoutunutta, sellainen on arvaamaton. Pitäisi pysyä raittiina.


      • 1+19

        Joo uhri pystynyt pakenemaan vaikka on keuhkot puhki ?


    • Aloiras

      No olet nyt sitten melkein julkkis kun olet oikein vammat nähnyt. Miksi sitä täällä toitotat, ? Mitäs sitten jos olet nähnyt, heh.

      • Murattih

        Täällä tälläset ihmiset nauraskelee ja kirjoittelee ajattelemattomasti joilla ei ole omassa elämässään koskaan sattunut mitään vakavaa eikä oikein tunneäly toimi....... :( Voimia omaisille....


      • scaryourface

        Ööööö mikähä sun ongelmas on? Mä kerroin omaisena että jäljet ovat pahat ja on ollut todella pienestä ajasta kiinni että uhri selvisi hengissä koska täällä nyt ylipäänsä keskustellaan tosta asiasta ja satun tietämään faktat liittyen teon aiheuttamiin vammoihin jne..... Mitä sitten jos olen nähnyt? Huoh, joopa joo. On siinäki yks taas sellanen ihminen joka ei näköjään osaa olla muuta kuin helvetin naurettava.


      • scaryourface
        Murattih kirjoitti:

        Täällä tälläset ihmiset nauraskelee ja kirjoittelee ajattelemattomasti joilla ei ole omassa elämässään koskaan sattunut mitään vakavaa eikä oikein tunneäly toimi....... :( Voimia omaisille....

        Murattih, kiitos sinulle ymmärryksestä!

        Itse tämän tapahtuman myötä voin tosiaan todeta että tuollaista voi kuka tahansa joutua kokemaan joko uhrina tai omaisena.. Ja se ei paljon naurata. Enkä todellakaan ole mitenkään täällä hehkuttamassa tai mitään ja hakemassa huomiota että pääsisin julkkikseksi..... Olisin jo julkisuudessa ihan muilla keinoilla jos haluaisin jotenkin "julkkikseksi"


    • Nätti_Jussi

      No tuolla Sariolalla ei toimi äly millään tasolla.

    • Hessu 52

      Paskaaa puhut onneton, runkkuruuna , unta olet nähnyt. Ottaisit Rekalta pataan vieläkin, puskajussi.

      • !

        Kuullu ukolta et Reka oli pohjimmiltaan hyvä äijä jokseenki oli kyllä pitelemistä dokausiltoina. Monia hyviä muistoja kuunnelleena Rekasta totean et jos jotain pahaa niin kyllä jotain hyvääkin. Tervetuloa Hammari toistekkin kylään


    • minä

      Itse olen tuntenut hänet joskus ja silloin oli hyvä äijä. Älkää kirjoittako paskaa kun ette tunne tyyppiä. Lukekaa te vain lehtiä ja eläkää illusiossa.

      • Juissittar

        Mieti sinä iteksesi mikä on Hammarin maanpäällisen vaelluksen saldo? MItä hän on täällä saanut aikaan? Ei yhtään mitään. Pelkkä nolla.


    • Omakotirakentaja.

      Pakomatkalla ryöstivät Lapinlahden OP:n Alapitkän sivukonttorin,sekä mitä- todennäköisemmin eräältä omakotityömaalta pienen Fiskarssin vestokirveen,sekä runsaasti erilaisia teippirullia.

    • aukko

      Jaa Lady Hammar...Kyllä muistan oli yhtä aikaa Kakolassa. Anto persettä monelle saunassa.

      • matlockb.

        Kovat puheet pojalla kun et oo Rekaa nähnytkään. Taidat olla itse saamapuolen poikia?


      • JuiceTurku
        matlockb. kirjoitti:

        Kovat puheet pojalla kun et oo Rekaa nähnytkään. Taidat olla itse saamapuolen poikia?

        Sulla taitaa olla sekä taipumusta että kokemusta poikienvälisiin? Mitä oon juttuja kuullu...mut jokainen tavallaan. Ittee ei vaan kiinnosta, et älä turhaan ees ehdota.


      • Miekä
        matlockb. kirjoitti:

        Kovat puheet pojalla kun et oo Rekaa nähnytkään. Taidat olla itse saamapuolen poikia?

        Etkös matlockb itte just kysellyt tuolla edempänä jotain homopaikkaa?


    • ruuna

      Se retkikirves Hammarin kertoman mukaan oli Aaro Tenhusen kädessä silloin kun tämä puukotti Tenhusen. Täytyy kuitenkin muistaa että Hammarilla oli elinkautinen päällä silloin. Paikalla oli myös Orajärvi.
      Huvittavaa kuinka paljon täällä Hammarin harakoita ylistää sitä.
      Voimaahan siinä on kohtuulisesti mutta se voima ei ole korvienvälissä. Omasta mielestäni, hänet vuosia tunteneena en koskaan ole pitänyt sitä täysipäisenä, todella yksinkertainen turkulaiseksikin.
      Ei Rekan tarina vielä ole kirjoitettu, lisää tulee ajan kanssa.

      • Ruuna on idari

        Ruuna valehtelee .täys idiootti.Vai Hammarin harakoilta.Sun kateutes paistaa läpi kaikessa mitä täällä mussutat.Rekaa et ole koskaan TUNTENUT


    • Saappaan varsi

      Pamputkin sanoivat aikoinaan, että Hammari on tyhmä kuin saapas.

    • Anonyymi

      eikö teillä ole omaa elämää suunsoittajat?taidatte pelätä rekaa, kun tuollaista lauotte tänne toisten luettavaksi.ottakaa nyt asioista selvää pellet älkääkä uskoko lehtijuttuihin. HUH HUH MITÄ JENGIÄ.

    • Anonyymi

      Kuka Tenhusen tappoi ja miten? Mistä Tenhunen oli lusimassa?

      • Anonyymi

        Vastausta odotan, jos joku tietää.


    • Anonyymi

      Missäs repa luuraa nyt?

      • Anonyymi

        Myy peffaansa Puolalanmäellä papusopan hinnalla.


    • Anonyymi

      Muistelen tarinaa 80-luvulta meidän mökiltä Kaamasesta. Mummo kertoi että oli ollut keräämäsaä hilloja ja puolukkaa. Vastaan oli tullut kolme miestä. Mummo oli kiinnittänyt huomiota että pojilla oli hieman kevyt varustus ja ns nappaskengät vaikka erämaahan olivat menossa. Myöhemmin mummo oli nähnyt että vain kaksi oli tullut takaisin. Muutaman päivän päästä oli isot lehtijutut että yksi kolmesta karkurista oli löytynyt kuolleena. Mökin naapurin vanha ukko kertoi myös että kyseiset herrat olivat tuleet kyselemään jotain. Olivat lähtiessään katkaisseet puhelinlinjan piuhan. Naapurinmies oli istunut loppu illan ja yön kiikustuolissa ladattu haulikko sylissä kossua siemailen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3504
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1968
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1588
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1425
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      99
      1075
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe