Italialaiset naiset

Jessex

ovat uskomattoman kauniita, Thaimaa,Espanja ja Kreikka seuraavat siinä perässä.

45

10220

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cosmopoliitti

      Matroonavaihe seuraa äkkiä perästä.

      • but but...

        joo nuorena ne naiset ovat kauniita mutta ne vanhettuu rap tempo kummasti ja nopeasti


      • juu juu

        kanttura hirveen hehkeeltä näytä kolmen kympin jälkeen. Samalaista syöksykierrettä se on täällä pohjolassakin.


      • tiedoksi

        Ne Italian naiset näyttävät vanhoinakin keskimäärin paremmilta verrattuna joihinkin suomalaiseukkoihin. Useimmat luonteeltakin mukavampia. Suomitytöillä olisi paljon opittavaa esim. mm. italialaisilta, espanjalaisilta ja kreikkalaisilta kaunottarilta


      • Äiree.
        tiedoksi kirjoitti:

        Ne Italian naiset näyttävät vanhoinakin keskimäärin paremmilta verrattuna joihinkin suomalaiseukkoihin. Useimmat luonteeltakin mukavampia. Suomitytöillä olisi paljon opittavaa esim. mm. italialaisilta, espanjalaisilta ja kreikkalaisilta kaunottarilta

        Tässä on tosi hyvä esimerkki upeasti vanhettuneesta italiattaresta!

        http://www.uri.edu/international/study_abroad/photo contest/people/Mamma Mia!, Calabria, Itlay, Nicole Roussell.jpg

        Kyllä suomalaisnainen jää kauas jälkeen.. tai sitten tarvitsen silmälaseja.


    • Jessex

      ennen ehkä mutta ei nykynaiset.

    • miesmatkailija

      Pidän myös espanjalaisista, italialaisista ja kreikkalaisista naisista. Thaimaassa en ole ainakaan vielä käynyt, mutta en erityisemmin pidä aasialaisesta naiskauneudesta. Ovat yleensä vähän turhan lyhyitä meikäläiselle(193cm).

    • espanjalaisen mies

      Espanjalaiset, italialaiset ja kreikkalaiset naiset ovat myös minun mielestäni kauneimpia ja muodokkaimpia pakkauksia. Luonne voi joskus olla hieman hankala(tulisia tyttöjä kun ovat), mutta riidan jälkeinen sovintoseksi on sitten sitäkin kiihkeämpää. :D

      • Mirella

        Itse asun Madridissa ja juu, onhan Espanjassa kauniita naisia, mutta on kyllä rumiakin. Niin kuin kaikkialla. Viime kesänä eräät kaverini (noin 10 hengen miesporukka) matkusti ympäri skandinaviaa ja palasivat yleistäen pohjoisen naisia. Heitä ärsytti olla takaisin Espanjassa jossa on vain "mujeres patatas" eli perunanaisia. Aika usein sitä tykkää juuri siitä erilaisesta :)


      • juu...
        Mirella kirjoitti:

        Itse asun Madridissa ja juu, onhan Espanjassa kauniita naisia, mutta on kyllä rumiakin. Niin kuin kaikkialla. Viime kesänä eräät kaverini (noin 10 hengen miesporukka) matkusti ympäri skandinaviaa ja palasivat yleistäen pohjoisen naisia. Heitä ärsytti olla takaisin Espanjassa jossa on vain "mujeres patatas" eli perunanaisia. Aika usein sitä tykkää juuri siitä erilaisesta :)

        "He palasivat yleistäen pohjoisen naisia"? Mitä tuo tarkoittaa, he yleistivät varsinkin Suomen mimmit helpoiksi panopuiksi? :-D


      • espanjalaisen mies
        Mirella kirjoitti:

        Itse asun Madridissa ja juu, onhan Espanjassa kauniita naisia, mutta on kyllä rumiakin. Niin kuin kaikkialla. Viime kesänä eräät kaverini (noin 10 hengen miesporukka) matkusti ympäri skandinaviaa ja palasivat yleistäen pohjoisen naisia. Heitä ärsytti olla takaisin Espanjassa jossa on vain "mujeres patatas" eli perunanaisia. Aika usein sitä tykkää juuri siitä erilaisesta :)

        No jo on pojilla termit. :-D
        Mitäköhän se mahtaa tarkoittaa?


      • Mirella
        juu... kirjoitti:

        "He palasivat yleistäen pohjoisen naisia"? Mitä tuo tarkoittaa, he yleistivät varsinkin Suomen mimmit helpoiksi panopuiksi? :-D

        Niin siis palasivat ylistäen. Tosin kovin oli käynyt pojilla flaksi, että kyllä taisivat myös yleistää pohloisen naise helpoiksi.. :P


      • Mirella
        espanjalaisen mies kirjoitti:

        No jo on pojilla termit. :-D
        Mitäköhän se mahtaa tarkoittaa?

        Munkin mielestä se oli aika huvittava termi. Eiköhän se oli vähän sama asia kun täällä suomalaiset miehet haukkuvat suomalaisia naisia persjalkaisiksi...tiedä häntä.


      • Näinhän se on
        Mirella kirjoitti:

        Niin siis palasivat ylistäen. Tosin kovin oli käynyt pojilla flaksi, että kyllä taisivat myös yleistää pohloisen naise helpoiksi.. :P

        Suomityttö nyt on mitä on, periaatteessa melkomoinen lunttu. :) Aika vaikea teitä on äiteinä tai kunnollisina kansalaisina kuvitella... ;)


      • Mirella
        Näinhän se on kirjoitti:

        Suomityttö nyt on mitä on, periaatteessa melkomoinen lunttu. :) Aika vaikea teitä on äiteinä tai kunnollisina kansalaisina kuvitella... ;)

        ...ajattele omaa äitiäsikään, aikamoinen lunttu kun on.


      • PRKL!
        Näinhän se on kirjoitti:

        Suomityttö nyt on mitä on, periaatteessa melkomoinen lunttu. :) Aika vaikea teitä on äiteinä tai kunnollisina kansalaisina kuvitella... ;)

        Harvoin veri kiehahtaa vaikka täällä suurin osa onkin yhtä inisemistä ja narisemista mutta nyt...!!! Mikähän helvetin sovinistisika siellä kirjoittaa..??? Yksinäinen poikamies raukka joka on katkeroitunut kun ei naista ole saanut???? Paljon olen täällä nähnyt suomalaisia naisia (ja miehiä) haukuttavan mutta tuo nyt oli jo....

        Niin...mietipä vähän että samalla haukuit oman äitisi.. vai oletko sittenkin jotain muuta kuin suomalaista sukua??

        Huh huh, jotain rajaa!!!!!!


      • ...
        PRKL! kirjoitti:

        Harvoin veri kiehahtaa vaikka täällä suurin osa onkin yhtä inisemistä ja narisemista mutta nyt...!!! Mikähän helvetin sovinistisika siellä kirjoittaa..??? Yksinäinen poikamies raukka joka on katkeroitunut kun ei naista ole saanut???? Paljon olen täällä nähnyt suomalaisia naisia (ja miehiä) haukuttavan mutta tuo nyt oli jo....

        Niin...mietipä vähän että samalla haukuit oman äitisi.. vai oletko sittenkin jotain muuta kuin suomalaista sukua??

        Huh huh, jotain rajaa!!!!!!

        ...ollut tarkoitettu Mirellalle tuo teksti vaan tälle suomalaiset naiset luntuksi haukkuvalle!!


      • rajaa?
        PRKL! kirjoitti:

        Harvoin veri kiehahtaa vaikka täällä suurin osa onkin yhtä inisemistä ja narisemista mutta nyt...!!! Mikähän helvetin sovinistisika siellä kirjoittaa..??? Yksinäinen poikamies raukka joka on katkeroitunut kun ei naista ole saanut???? Paljon olen täällä nähnyt suomalaisia naisia (ja miehiä) haukuttavan mutta tuo nyt oli jo....

        Niin...mietipä vähän että samalla haukuit oman äitisi.. vai oletko sittenkin jotain muuta kuin suomalaista sukua??

        Huh huh, jotain rajaa!!!!!!

        No tota pitäisköhän teidän lunttujen itse miettiä niitä käytöksen rajoja? Tuskinpa teille naurettaisiin yleisesti ellette te olisi niin helppoa saalista jokaiselle ciao bella -tyypille.


      • Mirella
        rajaa? kirjoitti:

        No tota pitäisköhän teidän lunttujen itse miettiä niitä käytöksen rajoja? Tuskinpa teille naurettaisiin yleisesti ellette te olisi niin helppoa saalista jokaiselle ciao bella -tyypille.

        Ja mistäs arvon herra meidät luntuiksi päättelee? Itse ainakin nauran imelille ciao bella -tyypeille päin naamaa. Saman teen myös öriseville suomalaisille.


      • Juu...
        Mirella kirjoitti:

        Ja mistäs arvon herra meidät luntuiksi päättelee? Itse ainakin nauran imelille ciao bella -tyypeille päin naamaa. Saman teen myös öriseville suomalaisille.

        Suomalaiset tunnetaankin Välimeren maissa pidättyväisyydestään ja suuresta siveydestään... ;) Ja siitä miten eivät ol-len-kaan ole innostuneita paikallisista tupauunoista, olivat nämä minkälaisia sankareita tahansa. ;)


      • Mirella
        Juu... kirjoitti:

        Suomalaiset tunnetaankin Välimeren maissa pidättyväisyydestään ja suuresta siveydestään... ;) Ja siitä miten eivät ol-len-kaan ole innostuneita paikallisista tupauunoista, olivat nämä minkälaisia sankareita tahansa. ;)

        Yleistäminen kertoo suuresta älystä.


      • Kivaa taas
        Näinhän se on kirjoitti:

        Suomityttö nyt on mitä on, periaatteessa melkomoinen lunttu. :) Aika vaikea teitä on äiteinä tai kunnollisina kansalaisina kuvitella... ;)

        Minkälaisia ne MUUNmaalaiset ovat? sinullahan on kokemusta, tietenkin... Huono itsetunto sinulla ei ainakaan ole, eihän.


      • matkailija.
        Mirella kirjoitti:

        Itse asun Madridissa ja juu, onhan Espanjassa kauniita naisia, mutta on kyllä rumiakin. Niin kuin kaikkialla. Viime kesänä eräät kaverini (noin 10 hengen miesporukka) matkusti ympäri skandinaviaa ja palasivat yleistäen pohjoisen naisia. Heitä ärsytti olla takaisin Espanjassa jossa on vain "mujeres patatas" eli perunanaisia. Aika usein sitä tykkää juuri siitä erilaisesta :)

        Sattumoisin olen käynyt sekä Italiassa, Kreikassa, että Espanjassa. Italiassa naiset oli pääsääntöisesti ihan tolkuttoman hyvännäköisiä. Kreikassakin oli ihan jees, mutta hävisi kuitenkin vähän Italialle. Espanjasta jäi vähän kaksijakoinen kuva, ihan niinkuin siellä olisi naiset kahta eri rotua. Toiset sellaisia hoikkia ja hyvännäköisiä ja toiset taas pullukoita ja aivan hirveen kokoinen pe**e. Jälkimmäisiä tuntui valitettavasti olevan enempi liikkeellä.


      • Mirella
        matkailija. kirjoitti:

        Sattumoisin olen käynyt sekä Italiassa, Kreikassa, että Espanjassa. Italiassa naiset oli pääsääntöisesti ihan tolkuttoman hyvännäköisiä. Kreikassakin oli ihan jees, mutta hävisi kuitenkin vähän Italialle. Espanjasta jäi vähän kaksijakoinen kuva, ihan niinkuin siellä olisi naiset kahta eri rotua. Toiset sellaisia hoikkia ja hyvännäköisiä ja toiset taas pullukoita ja aivan hirveen kokoinen pe**e. Jälkimmäisiä tuntui valitettavasti olevan enempi liikkeellä.

        Olen aivan samaa mieltä. Todellisia kaunottaria löytyy, mutta myös ihan toisesta päästä...


      • sanoi
        Mirella kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä. Todellisia kaunottaria löytyy, mutta myös ihan toisesta päästä...

        Vähän samaa sanoi espanjalainen mieheni suomalaisista naisista..että kauniit on todella kauniita, mutta rumat on sitten todella rumia.


      • mensan jäsen..

        luonne on yhtä kuin älykkyys, ja osa siitäkin muodostuu oppimalla. et mitä akka horiset


    • Vaaleista pitävä

      Joo on, jos tykkää mustatukkaisista ja ruskeasilmäisistä. Mä tykkään eloveena tyyppisistä tytöistä, tummat naiset eivät vaan kolahda.

      • Jessex

        onhan siellä Italiassa vaaleitakin naisia ja todella kauniita onkin.


      • ,.-,-,-
        kdöäw kirjoitti:

        http://www.missitalia.rai.it/archivio/miss2004/finaliste/big/100b.jpg
        http://www.missitalia.rai.it/archivio/miss2004/finaliste/big/080b.jpg
        http://www.missitalia.rai.it/archivio/miss2004/finaliste/big/040b.jpg
        http://www.missitalia.rai.it/archivio/miss2004/finaliste/big/031b.jpg

        hyvännäkösiä pillujaha tossa oli kuvissa.


    • iiiitaaaliaa
    • Jeeeeeeeeee

      uskomaton taso, HUH! 51,59 ja 93 muutamia mainitakseni mutta huomenna vois sanoa toisin.
      Ei ihme ettei suomalaiset missit kovin kummoisesti pärjää, eivät pärjäisi missItalia kisoissakaan. Pääsisköhän suomen kärki kolmikko sadan joukkoon mutta ei ainakaan kukaan kympin sakkiin.

      • 3892497596

        täytyy kyllä sanoa, että joka maasta löytyy suunnilleen yhtä paljon kauniita ja rumia ihmisiä..tosin jokaisellahan on makunsa!


    • vato retro

      Joo. En ole missään, koskaan, nähnyt yhtä jumalaisen kauniita naisia kuin Italiassa. La Bella Itaalia.

    • Italian meininkia seuranneena

      Siita huolimatta, etta Italia "vilisee" noita teidan ihastelemia kaunottaria, mun (italialainen)poikaystavani ei voi heidan kaltaisia sietaa. Usein hyvin pinnallisia tyttoja, jotka kuvittelee olevansa prinsessoja. Miehen pitaa pukeutua Armaniin ja Pradaan ja ajaa hienoa autoa, ja mielellaan omata joko hyvat tyonakymat tai hyvatuloinen perhe. Nain sanoessani en paljon liioittele.
      Poikaystavani naki (olisiko ollut jonkun taman vuoden) Miss Suomi ehdokkaan poikaystavan, ja sanoi: "Oh hoh, Italiassa tuolla ei olisi mitaan mahdollisuuksia"

      Poikaystavani pitaa enemman skandinavian "acqua e sapone"-tytoista ("vesi ja saippua" eli luonnollisen kaunis), joilla on jalat maassa ja arvot kohdallaan. Tai tarkemmin sanottuna: Minusta:-D

      • ffhf

        sitten olla tosiaan normaali kunnollinen tyttö!

        Harvoin nykyään suomesta löytää naisen joka olisi omaa ittensä. Kaikki ovat nykyään ni hemmettimoisia trendipellejä, pakko olla musta rusketus ja pakko olla luuranko ja vaikka mitä.


      • Onnellinen Äiti
        ffhf kirjoitti:

        sitten olla tosiaan normaali kunnollinen tyttö!

        Harvoin nykyään suomesta löytää naisen joka olisi omaa ittensä. Kaikki ovat nykyään ni hemmettimoisia trendipellejä, pakko olla musta rusketus ja pakko olla luuranko ja vaikka mitä.

        Terve kauaspa teidän juttune hyppää alkuperäisestä aiheesta. Eikö kyse ollut Intialaisista naisista ??? Asun ja olen naimisissa Intiassa tarkemmin sanottuna Keralassa olemme puhuneet usein mieheni kanssa samasta asiasta miksi Suomalaiset ja monet Eurooppalaiset naiset pysyvät hoikkina ja kauniina synnytystenkin jälkeen. Ensinnäkin meillä on erilaiset kropat ja meillä jumpataan jo synnrillä vatslihakset kuntoon heti synnytyksien jälkeen ja normaali nainen pitää kilonsa kurissa raskausaikanakin. Myöskin Intiassa ja monessa muussakin maassa ihannoidaan naisia joilla on kiloja ja kunnon vatsat.Itselläni on 6 lasta 21 vuoden toimitusajalla yhdet kaksoset ja kukaan ei tahdo uskoa sen olevan totta painan 56 kg ja pituutta 163 cm. Kyllä välimeren maissa ja kuten täällä Intiassakin Arabeissa naiset ovat todella kauniita ja seksikkäitä kunnes synnyttävätn ja mikä ihme? siihen loppuu ja lihotaan. Minä nyt olen muutenkin kummajainen täällä koska normi Intialaisilla on vain 2 - 3 lasta .Nauttikaa naiskauneudesta älkääkä aina arvostelko meitä hyvää jatkoa kaikille.


      • italo-donna
        Onnellinen Äiti kirjoitti:

        Terve kauaspa teidän juttune hyppää alkuperäisestä aiheesta. Eikö kyse ollut Intialaisista naisista ??? Asun ja olen naimisissa Intiassa tarkemmin sanottuna Keralassa olemme puhuneet usein mieheni kanssa samasta asiasta miksi Suomalaiset ja monet Eurooppalaiset naiset pysyvät hoikkina ja kauniina synnytystenkin jälkeen. Ensinnäkin meillä on erilaiset kropat ja meillä jumpataan jo synnrillä vatslihakset kuntoon heti synnytyksien jälkeen ja normaali nainen pitää kilonsa kurissa raskausaikanakin. Myöskin Intiassa ja monessa muussakin maassa ihannoidaan naisia joilla on kiloja ja kunnon vatsat.Itselläni on 6 lasta 21 vuoden toimitusajalla yhdet kaksoset ja kukaan ei tahdo uskoa sen olevan totta painan 56 kg ja pituutta 163 cm. Kyllä välimeren maissa ja kuten täällä Intiassakin Arabeissa naiset ovat todella kauniita ja seksikkäitä kunnes synnyttävätn ja mikä ihme? siihen loppuu ja lihotaan. Minä nyt olen muutenkin kummajainen täällä koska normi Intialaisilla on vain 2 - 3 lasta .Nauttikaa naiskauneudesta älkääkä aina arvostelko meitä hyvää jatkoa kaikille.

        ei todellakaan läskisty nykyään synnytettyään vaan pitävät itsensä kunnossa.

        Muslimeista en tiedä enkä ole kiinnostunut.


    • naiset ovat

      maailman kauneimpia.

      Ei sisilialaisissakaan mitään vikaa,tummia ja huomattavasti kiltimpiä kuin pohjoisessa (paitsi Palermossa),mutta huomattavasti ja selkeästi lyhyempiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe