Mä kasasin 500 palan palapelin.Et anteeks vaan jos nyt häiritsin arvon palstalaisia.
ps. ei oo mun vika ettet sä osaa ees lukee.
500 palaa koossa
muumi67
3
1058
Vastaukset 3
- beibari
KOVIS! MITEN PYHSTYIT SIIHEN HÄ?!?!
- lahha'
mää oon kasannu 30000 palan pelin 7-vuotiaana. Se on vielki mun huoneen seinällä. (Kontaktimuovilla vanerilevyssä ja lasi päällä)
- myymami
Se sun lapsena kokoamasi palapeli oli varmaankin 3000palan siis eikä 30000sillä niin suuria ei taida olla olemassakaan!!! semmoset 1500 ja 3000 ovat ihan jees ja erittäin kivoja tehdä porukalla kun on jotain kivaa pientä syömistä ...
kokeilkaa vaikka, hyvä syksyisten sadepäivien ja halloweenjuhlien juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1182435Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401562Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6441028- 106993
- 71962
- 98906
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31696