fude 110

onko kokemusta

Onko kokemusta noista halvoista kiinalaisista

53

19305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minimies

      Kyllä sinänsä hintaansa nähden melko hyviä pelejä mutta jos aikoo vetää vähänkään kovemmin niin rupee paikat hajoomaan. Ite joutunu vääntämään jo rungonvahvikkeita, vaihtamaan pyöränlaakerit, 2 vaihteen rattaan ja kaikkee muuta hienosäätöö on tullu tehtyä pitkin talvee. Ehkä paskin homma on että pyörässä on jalkatapit kiinni koneen pohjassa jolloin kaaduttaessa helposti halkee koneen kiinnityskorvakkeet. Ite heitin kerran vähän rajummin nurin ja korvakkeet meni paskaks. Tästä viisastuneena hitsasin pohjaan lissävahvikkeita jotka menee jalkatapeista runkoon.

    • teroseppo

      ...kiinalsita ostat osta samurai 110cc tai 200cc riippuu ittestäs molemmat pyörät on aikas halpoi(110cc noin 600€ ja 200cc noin 1500€) Eli esim fudessa (110cc) kestää noin pulivuotta jos tilaat myllymäen nettikaupasta!!

      • kdjdfhdfhdfhfh

        no mulla kesti 2 päivää ja meni tulppa?


      • samurait on paskoja
        kdjdfhdfhdfhfh kirjoitti:

        no mulla kesti 2 päivää ja meni tulppa?

        Itelläniki o ollu toi samurai ja tulppa men 3 päiväs mut vaihoin ni vaiha!


      • wefhipfpq

        itellä ollu fude 110cc ja kestäny tähän mennessa 5 vuotta eikä mitään vikaa oo ollu


    • rami

      joo kyl toi samurai 110 on ihan hyvä vääntöö löyttyy sen verran et keulakin noususee helposti ensikertalaislta. mut ennen käyttöön ottoo kannattaa tarkistaa pakoputken ruuvit mun samuraist lähti tärinän takii jo pakoputken toinen kiinitys utteri kehottaisin laittamaan tupla mutteit niin ainakin pysyy

      • valdert

        Kestääkö fude samurai 110 kuutioinen crossi. Rata käyttöä? meneekö se ympäri mitenkään ja lähteekö napakasti liikkeelle?


      • Taavinski

        mulla kävi niin kun oli ajanut jotai 2h jäällä aika kovaa nii että pakoputki löysty ja alko pitää kolisevaa ääntä


    • zimpola

      itellä on fude samurai 110 cc...hyvin on kestäny muuten paitsi et muttereita piti vaihtaa ja pako putkea on pitäny hitsata pari kolme kertaa änäristä...

      • zimpola

      • In{95}ViZiBLe
        zimpola kirjoitti:

        http://www.ii2.org/user.php?nick=^^zimpola^^&s=images&img=14156450&do-ref=prevButton siinä on mun samurai....onhan tuota vähän tullu "tuunattua" :D

        on ollu kokemuksia ja ne on hyviä mulla on oluut fude crossi 4 ja puol vuotta pako putki vaan kerran tippus mut hitsaus ei ollut kova työ ja rattaat piti kerran vaihtaa. on huonoja kokemuksia sillon kun olin just saanut sen kaaduin ja jalat meni rikki vedin sillo paska rinkii oon nyt 14 ja puol vuotta laitan joskus mun mopon tänne niin näätte kun paljo o ollut hommaa ... :D


      • samurai 110cc

        fude ja samurai on täysin eri asia eikä se ole mikään fude samurai vaan jos on kyse fudesta se on fude ja toisinpäin


    • jimq-69

      on kokemusta on ne aikakestäpii paitsi isoveljel meni vähänpaskaks kun keuli puuhun ja muuta teki et osta vaa

    • En tiiä

      Joo vittu en tarkistanut pako putkee mäkään niin se tippus ja nykään on klemmarilla kiinni! XD

      • kestävällä ajava

        mul on samurai 110cc vittu kaikki tarkistin ja kiristin puoltoistvuotta oon ajanu enkä tehny mitää öljyt vaihtanu ja en muuta


    • Nimetön

      mitä eroo mahtaa olla fudella ja samurailla?kun myllymäellä on fude ja sen väitetään painavan 57kg ja max kuormitus on 108kg.samuraissa:paino:80kg,max kuormitus:jotain 95kg

      • moo

        öö, fudes on pienemmät renkaat ku samurais , ja se on vissii iha vähä pienempiki ku samurai tms =D ku fude on vissii samurain uus versio :o


      • fudeeee
        moo kirjoitti:

        öö, fudes on pienemmät renkaat ku samurais , ja se on vissii iha vähä pienempiki ku samurai tms =D ku fude on vissii samurain uus versio :o

        mitä eroo on fude 110:llä ja samurai 110:llä


      • tiirailia
        fudeeee kirjoitti:

        mitä eroo on fude 110:llä ja samurai 110:llä

        fude on uus versio samuraista


      • fudekuski
        tiirailia kirjoitti:

        fude on uus versio samuraista

        mahtaskohan joku tietää onko fuden 110 crossissa putkessa kuristimia ja jos on niin missä kohtaa ne mahtaa olla?


      • Joku Tumppi
        fudekuski kirjoitti:

        mahtaskohan joku tietää onko fuden 110 crossissa putkessa kuristimia ja jos on niin missä kohtaa ne mahtaa olla?

        Ostakaa samurai. Se pysyy kunnossa kun sillä ajaa kunnolla. Jotkut sanoo et se ei oo mikään crossipyörä mut se on paska puhetta siin on mukavasti vääntöö ja tehoa hintaansa nähden. Mut voihan sitä aina virittää. Mul on samurai 110cc siitä katkes kaasuvaijeri kun remppasin sitä turhan kovaa :D mut mun äitin mies ystävä korjas sen. Sillä kestää jopa hyppiäkkin. Mä oon hyppiny semmosii 4 metrin hyppyjä eikä tunnu missään. Osta ekaks crossiks samurai äläkä kallista yammua. Mä itte ens kesänä ostan yamahan koska mä alan harrastaan vähän kovempaa crossia johon samurai ei välttämättä kykene.
        OSTA SAMURAI EKAKS CROSSIKS!


      • fude 110
        Joku Tumppi kirjoitti:

        Ostakaa samurai. Se pysyy kunnossa kun sillä ajaa kunnolla. Jotkut sanoo et se ei oo mikään crossipyörä mut se on paska puhetta siin on mukavasti vääntöö ja tehoa hintaansa nähden. Mut voihan sitä aina virittää. Mul on samurai 110cc siitä katkes kaasuvaijeri kun remppasin sitä turhan kovaa :D mut mun äitin mies ystävä korjas sen. Sillä kestää jopa hyppiäkkin. Mä oon hyppiny semmosii 4 metrin hyppyjä eikä tunnu missään. Osta ekaks crossiks samurai äläkä kallista yammua. Mä itte ens kesänä ostan yamahan koska mä alan harrastaan vähän kovempaa crossia johon samurai ei välttämättä kykene.
        OSTA SAMURAI EKAKS CROSSIKS!

        fude on hinta-laatu suhteeltaan aivan helvetin hyvä. AJATELKAA nyt hintaa, voiko noin vähällä rahalla saada edes moottorilla kulkevan uuden kulkupelin???????


      • samurai 110cc
        Joku Tumppi kirjoitti:

        Ostakaa samurai. Se pysyy kunnossa kun sillä ajaa kunnolla. Jotkut sanoo et se ei oo mikään crossipyörä mut se on paska puhetta siin on mukavasti vääntöö ja tehoa hintaansa nähden. Mut voihan sitä aina virittää. Mul on samurai 110cc siitä katkes kaasuvaijeri kun remppasin sitä turhan kovaa :D mut mun äitin mies ystävä korjas sen. Sillä kestää jopa hyppiäkkin. Mä oon hyppiny semmosii 4 metrin hyppyjä eikä tunnu missään. Osta ekaks crossiks samurai äläkä kallista yammua. Mä itte ens kesänä ostan yamahan koska mä alan harrastaan vähän kovempaa crossia johon samurai ei välttämättä kykene.
        OSTA SAMURAI EKAKS CROSSIKS!

        joku-tumppi: olet oikeassa samurain suhteen sillä itekki sain viime viikolla samurai 110cc ja on toiminut hyvin.


      • galtsuaa
        fudekuski kirjoitti:

        mahtaskohan joku tietää onko fuden 110 crossissa putkessa kuristimia ja jos on niin missä kohtaa ne mahtaa olla?

        fudes on kuristimet/kurit ainaki änkäs!!!mut kestääks fude minkää laisii hyppyi jos esim hyppää 2m hajookss?kaverir on joku rockbike vissiii samurain "iso veli" ja sil se on toiminu vitun hyvin se on vaa laittanu siihe jonku 24mm kaasari ja tehari nii hyvin toimiii


      • juissssdfg
        fudekuski kirjoitti:

        mahtaskohan joku tietää onko fuden 110 crossissa putkessa kuristimia ja jos on niin missä kohtaa ne mahtaa olla?

        kyllä siinä on :D mulla oli änkässä semmonen levy missä oli paljon pieniä reikiä. vejin sen pois. äänet on vain isommat mutta menee lujempaa


      • AAALLL
        fudekuski kirjoitti:

        mahtaskohan joku tietää onko fuden 110 crossissa putkessa kuristimia ja jos on niin missä kohtaa ne mahtaa olla?

        Ei maha olla oleenkaan. Ei ainakaan mulla ollut mitään ihan tyhjää vaan


      • moo 2
        moo kirjoitti:

        öö, fudes on pienemmät renkaat ku samurais , ja se on vissii iha vähä pienempiki ku samurai tms =D ku fude on vissii samurain uus versio :o

        ja fudes on kaikki vaihteet ylös


      • tehoton
        AAALLL kirjoitti:

        Ei maha olla oleenkaan. Ei ainakaan mulla ollut mitään ihan tyhjää vaan

        onks samurai 110 änkän sisäs kuristin


    • Fude fani

      Noihinhan voi nykyään tilata osia suoraan Myllymäen verkkokaupasta. Tuli nopeasti toimitus perille kun maksoin etukäteen verkossa.

      Sieltä löytyy kuvat ja hintatiedot

    • vii va

      kestää hyvin parempi kuin samu!

      • furai

        itellänion samurai ja fude fudeon parempi maastossa ja samurai sitte hypyissä


    • jarirski

      kyl ne kiinalaiset kullinsilmätki kestää hyvi tellä on kestäny 3 v

      • Iso poika

        Opetelkaa ny kirjottaa!

        Itellä meni serkun Samuraista kaasuvaijeri tänää eli samuraita saa olla kokoaika korjaamassa, mutta se on just hauskaa hommaa.


      • Minäkö?
        Iso poika kirjoitti:

        Opetelkaa ny kirjottaa!

        Itellä meni serkun Samuraista kaasuvaijeri tänää eli samuraita saa olla kokoaika korjaamassa, mutta se on just hauskaa hommaa.

        Lol? Nämä ihan innosaa jostai paskoista kiinan "CROSSEISTA" Katkee ku istuu päälle...


    • jyuf

      no ei helvetti on paska

    • -JESKU-

      se on paska hajoo käsii pako putki irti,lokarit poikki,vaihelaatikkohajos 2 viikkoo sit.


      ÄLKÄÄ OSTAKO

      • jannuuuuuu

        se on ihan käyttäjästä kiinni miten se kestää!! vittu jos sää raiskaat sitä päivästä toiseen niin ei ihmekkään et se hajoo :D mul on ollu samurai 110cc jo 2 ja puol vuotta eikä mitään vikaa


      • kkuula
        jannuuuuuu kirjoitti:

        se on ihan käyttäjästä kiinni miten se kestää!! vittu jos sää raiskaat sitä päivästä toiseen niin ei ihmekkään et se hajoo :D mul on ollu samurai 110cc jo 2 ja puol vuotta eikä mitään vikaa

        Ei ne kalliimmat merkkikoneetkaan kestä huolimatonta käyttöä yhtään sen pidempään, kyl tuommosen monttukoneen kanssa pitää vähän kattoa miten sitä räävittää jottei ekalla tankillisella paskaks aja.


      • kokenut666
        kkuula kirjoitti:

        Ei ne kalliimmat merkkikoneetkaan kestä huolimatonta käyttöä yhtään sen pidempään, kyl tuommosen monttukoneen kanssa pitää vähän kattoa miten sitä räävittää jottei ekalla tankillisella paskaks aja.

        mulla on muutaman vuoden vanha fude ittellä takapihalla, jos sen ostaa niin kannaattaa ostaa heti uus tulppa sillä se ei oikseestaan toimi, sitten kaasu- ja kytkin kahvat EIVÄT ole metallia joten kerran kaatuu niin varmasti on poikki, katteet irtoaa/hajoaa heti ja on käyny sellanenki ettei ollu muistanu jalkatramppien muttereita kiristään niin koko jalkatramppi tippu :O, ketjut kannattaa uusia sillä ei kestä keulimista ja kaasu- kytkinvaijerit katkeilee parinkuukauden välein

        mutta on se omasta mielestä paljon parempi kuin jotkut kalliit yamahat ja ktm.

        niin ja vääntöä kyllä piisaa että kerran lähti nelosvaihteella eteenpäin!!! mutta sammu kymmenen metrin päässä


      • kiinan kannustaja
        jannuuuuuu kirjoitti:

        se on ihan käyttäjästä kiinni miten se kestää!! vittu jos sää raiskaat sitä päivästä toiseen niin ei ihmekkään et se hajoo :D mul on ollu samurai 110cc jo 2 ja puol vuotta eikä mitään vikaa

        jannuuuuuuuuuuuu oon samaa mielt vittu te voitte ostaa jonku kasikumppisen raiskattavaks SAATANA!!!!


    • Do it your self man

      Ilmeisesti ne joilla samurai "menee paskaks 4päivän ajolla" Eivät osaa huoltaa/ylläpitää ajokkejaan !! (NIILLE TÄYTYY TEHDÄ JOTAIN MUUTAKIN KUN POTKIA VAAN RENKAITA)

    • huoranmukula

      veä kätee hintti

    • rane12

      kannattaako ostaa fude 110cc ?

    • ex fude

      kannattaa itselläni on ollut, ja on ollut todella luja, ja ajoin koko ajan kaasupohjassa metsäteitä ja metsäpolkuja..

    • FUDE 110CC

      Osta fude 110cc paras on

      • paska fude

        AI OSTA FUDE 110CC vittu älä ikinä osta semmosta. mää ostin itelleni sen crossin olihan se ihan siisti mutta kunmää sillä kerkesin ajaa 2 tuntia nii siinä meni jarru nesteet. noh mää ajoin sillä kotiini ja laitoin uuet jarru nesteet. viikko siitä mää menin taas kokeilemaan sitä kiinan paskaa mulla oli 3mos vaihde päällä KAASU HIRTTÄÄ kiinni no mikäs siinä 50km/h vahdissa. nooh hyppäsin kyydistä pois ja crossi jatko matkaa sinne jonnekkin pusikkoon ja hain sen sieltä totesin että en ikinä osta mitään kiinan paskaa. ja kaikille tiedoks älkää ostako fudee hengestänne.


      • F<3U<3D<3E
        paska fude kirjoitti:

        AI OSTA FUDE 110CC vittu älä ikinä osta semmosta. mää ostin itelleni sen crossin olihan se ihan siisti mutta kunmää sillä kerkesin ajaa 2 tuntia nii siinä meni jarru nesteet. noh mää ajoin sillä kotiini ja laitoin uuet jarru nesteet. viikko siitä mää menin taas kokeilemaan sitä kiinan paskaa mulla oli 3mos vaihde päällä KAASU HIRTTÄÄ kiinni no mikäs siinä 50km/h vahdissa. nooh hyppäsin kyydistä pois ja crossi jatko matkaa sinne jonnekkin pusikkoon ja hain sen sieltä totesin että en ikinä osta mitään kiinan paskaa. ja kaikille tiedoks älkää ostako fudee hengestänne.

        paska fude: Et ajatellut sitten kun kaasu hirtti nii painaa takajarrua? :D Kone ois sammunu siihen kun rengas ei pyöri, ja vauhti pysähtyny. Opettele kirjottamaan.


    • fudeonlaatua

      samurois ja fudeis on oikeestikkin kawasaki kx 85cc kone, mut se on säädetty nelitahtii, sen voi säätää kakstahtiin et se kulkis kovempaa! kannattaa kattoa sielt koneest sen.. ite en ole löytänyt vaikka purin pakoputken ja kaasarin.... . . mut kattokaa se juttu.! muuten ne on tosi hyviä mopoja!

    • LATE21313

      jotkut haukkuu samuraita ja fudee kun ite ei oo ees ajanu/ollu tai sit ei vaa oo varaa ostaa!!


      TÄMÄ EI OLE TOTTA! TÄMÄ EI OLE TOTTA! TÄMÄ EI OLE TOTTA! TÄMÄ EI OLE TOTTA!

      FUDEONLAATUA KIRJOITTI NÄIN xD

      Aamurois ja fudeis on oikeestikkin kawasaki kx 85cc kone, mut se on säädetty nelitahtii, sen voi säätää kakstahtiin et se kulkis kovempaa! kannattaa kattoa sielt koneest sen.. ite en ole löytänyt vaikka purin pakoputken ja kaasarin.... . . mut kattokaa se juttu.! muuten ne on tosi hyviä mopoja!


      LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

    • Tähikki

      5 vuotta ajeltu 125cc Fudella, eikä mitään vikaa ole ollut. Hyvä hinta-laatu suhde!

    • Peräaukon tähtönen

      Ittel on fude 110cc, lyö kipinää, bensa kulkee mutta ei vaan vittu lähe käyntii, tulppakin on kunnossa, mikä vittu vois olla vikana?? : D

      • fdasfa

        venttiili kierossa? mulla oli sama ongelma :)


    • Ala___astegäng

      Onhan ne yhdys_________sanat vaiket opetela

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      290
      3244
    2. 202
      2908
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2494
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1398
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe