Interlaken?

MalkomX

Ensi kesänä mennään interlakeniin,hotelli varattu beatenbergin kylästä.Netistä tilattu esitteitä,tarkoitus käydä ainakin schilthornnilla.Köysirata lippu on suht arvokas 44€.klo 15.10 jälkeen.Onko kokemuksia missä kannattas käydä?

3

1044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on hieno mesta!

Tuollapäin on kaikki arvokasta, taitaa olla sveitsin suurin turistirysä ja matkailija osataan kyllä putsata. Onhan maisemat toki hulppeat mutta muualtakin löytyy huikeita paikkoja..

• Käynyt

Kannattaa käydä Grindelwaldissa, Wengenissä, Murrenissä, Lauterbrunnenissa. Kaikista näistä kylistä pääsee köysiradoilla ylös vuorille, joissa voi tehdä pidemmän tai lyhyemmän patikkaretken. Myös Beatenbergistä pääsee köysiradalla ylös n. 2000 metriin Niederhornille. Muistaakseni asuessasi kylässä (hotellissa tms), saat alennuksen sen kylän köysiradalle. Kiva retki on myös kiertää autolla Thunersee tai Brienzersee. Interlaken sinänsä on kohtuullisen tylsä eikä mikään erikoisen kaunis kaupunki, mutta muutamankymmenen km:n säteellä sieltä löytyy Sveitsin ehdottomat huippumaisemat!

• maisemat

Itse kävin Jungfraulla. Kolme junan vaihtoa ja olet Euroopan huipulla. Yritä seurata televisiosta säätä huipulla. Upea paikka.
      Minä ajelin laivalla Thunerseen ja Brienzerseen päästä päähän. Tosi hienot reissut.
      Ota paljon rahaa mukaan ja osta Halbkarte. Pääset matkat puoleen hintaan. Kelpaa juniin, busseihin ja laivoihin.
      Plet menossa Sveitsin hienoimpaan paikkaan. Siistiä, kallista mutta todella turvallista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      261
      3175
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1244
    3. 66
      1173
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      978
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      876
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      60
      829
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      809
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      45
      732
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      721
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      688
    Aihe