Ensi kesänä mennään interlakeniin,hotelli varattu beatenbergin kylästä.Netistä tilattu esitteitä,tarkoitus käydä ainakin schilthornnilla.Köysirata lippu on suht arvokas 44€.klo 15.10 jälkeen.Onko kokemuksia missä kannattas käydä?
Interlaken?
3
959
Vastaukset
- on hieno mesta!
Tuollapäin on kaikki arvokasta, taitaa olla sveitsin suurin turistirysä ja matkailija osataan kyllä putsata. Onhan maisemat toki hulppeat mutta muualtakin löytyy huikeita paikkoja..
- Käynyt
Kannattaa käydä Grindelwaldissa, Wengenissä, Murrenissä, Lauterbrunnenissa. Kaikista näistä kylistä pääsee köysiradoilla ylös vuorille, joissa voi tehdä pidemmän tai lyhyemmän patikkaretken. Myös Beatenbergistä pääsee köysiradalla ylös n. 2000 metriin Niederhornille. Muistaakseni asuessasi kylässä (hotellissa tms), saat alennuksen sen kylän köysiradalle. Kiva retki on myös kiertää autolla Thunersee tai Brienzersee. Interlaken sinänsä on kohtuullisen tylsä eikä mikään erikoisen kaunis kaupunki, mutta muutamankymmenen km:n säteellä sieltä löytyy Sveitsin ehdottomat huippumaisemat!
- maisemat
Itse kävin Jungfraulla. Kolme junan vaihtoa ja olet Euroopan huipulla. Yritä seurata televisiosta säätä huipulla. Upea paikka.
Minä ajelin laivalla Thunerseen ja Brienzerseen päästä päähän. Tosi hienot reissut.
Ota paljon rahaa mukaan ja osta Halbkarte. Pääset matkat puoleen hintaan. Kelpaa juniin, busseihin ja laivoihin.
Plet menossa Sveitsin hienoimpaan paikkaan. Siistiä, kallista mutta todella turvallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4946452Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2872385Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241169
- 301092
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51084- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel90882- 39764