Millä maksaläiskät kasvoista

äiti -71

Nyt toisen raskauden jäljiltä huomasin kevätauringon hivellessä kasvoja, että molempien silmien alle poskipäihin on ilmestynyt maksaläiskiä. Onko mitään vippaskonsteja, millä saisin ne pois? Pystyykö edes kosmetologi tekemään jotain hoitoja/antamaan voiteita?

35

73661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tainuli

Hei
      Maksaläiskiin ei kosmetologilla ole kuin voiteita ja mikrohiontaa. Joka ei estä maksaläiskien ilmestymistä. Mutta luotaistuote p.a.b.a auttaa. Maksaläiskiin, valoarkoihin silmiin, pigmenttihäiriöihin, kutiavat dermatoosit ja vaikuttaa myös hiusten lähtöön ja ihon palamiseen. Tuote on Natura Median tabletteja. Saa joistakin luontaistuote kaupoista. Jos et mistään löydä saat sitä minulta tilaamalla. Hintaan 7.50 kotiin lähetettynä.

• kuuri

tai annostelu on otettava, että tabletit rupeavat auttamaan? Ja paljonko purkissa on tabuja?

• Tainuli
        kuuri kirjoitti:

tai annostelu on otettava, että tabletit rupeavat auttamaan? Ja paljonko purkissa on tabuja?

Muistaakseni 60 tbl/ laatikko. Pitäisi riittää sulle koko kesäksi. Ensin otetaan vähän enempi ja kun tilanne paranee pidetään vaan yllä saavutettua etuutta. Katson tarkemmat annoistukset jos päätät niitä minulta hankkia. Kahdessa viikossa pääset normaalitasolle ja sitten se ylläpito.

• kokeilisin
        Tainuli kirjoitti:

Muistaakseni 60 tbl/ laatikko. Pitäisi riittää sulle koko kesäksi. Ensin otetaan vähän enempi ja kun tilanne paranee pidetään vaan yllä saavutettua etuutta. Katson tarkemmat annoistukset jos päätät niitä minulta hankkia. Kahdessa viikossa pääset normaalitasolle ja sitten se ylläpito.

hei tainuli laitatko yhteys tietosi niin minä haluaisin kokeilla kyseistä tuotetta.
        kerro vielä et vaalentaako se olemassa olevat läiskät pois kokonaan ja pitääkö se pois ne

• tainuli
        kokeilisin kirjoitti:

hei tainuli laitatko yhteys tietosi niin minä haluaisin kokeilla kyseistä tuotetta.
        kerro vielä et vaalentaako se olemassa olevat läiskät pois kokonaan ja pitääkö se pois ne

Antibiootit syövät tätä p.a.b.aa ja voi se muutenkin olla vähässä. Ja sillä tämä on hyvä tuote että se estää uusien maksaläiskien tulon ja tekee silmät ja ihon auringon kestäväksi.Ja jonkin verran myös auttaa näitä jo olevia läiskiä. Ja olen nähnyt konkreettisesti mitä tämä aine vaikuttaa. [email protected] :sta saat tarvittavat tiedot ja sinne voit laittaa myös omat tietosi.

• eeva

Hei
        Kuinka vahvaa sinulta saatava PABA valmiste on?
        Jostain olen saanut sellaista tietoa, että paba tehoaisi myös vitiligoon. tiedätkö, että pitääkö paikkansa? Kuinka suuren vuorokausiannoksen pabaa voi turvallisesti ottaa?

• Tainuli
        eeva kirjoitti:

Hei
        Kuinka vahvaa sinulta saatava PABA valmiste on?
        Jostain olen saanut sellaista tietoa, että paba tehoaisi myös vitiligoon. tiedätkö, että pitääkö paikkansa? Kuinka suuren vuorokausiannoksen pabaa voi turvallisesti ottaa?

P.A.B.A:ssa olevat aineet ovat samassa täysorgaanisessa muodossa kuin hedelmissä ja vihanneksissa. Niiden imeytyvyys ja hyväksikäyttö on hyvin korkea. Tuotteen tarvetta lisää antibioottikuurit.
        Auttaa:Maksaläiskiin ja valoyliherkkyys, palaminen
        Pigmenttihäiriöt:vitiligo, psoriasis, kutiavat dermadoosit. Ennenaikainen hiustenlähtö, pälvikaljuus, aloepekia.

Rasiassa 64 tbl kaksi viikkoa 3/ pvä jonka jälkeen ylläpitoannostus.

Terv. Tainuli

• eeva
        Tainuli kirjoitti:

P.A.B.A:ssa olevat aineet ovat samassa täysorgaanisessa muodossa kuin hedelmissä ja vihanneksissa. Niiden imeytyvyys ja hyväksikäyttö on hyvin korkea. Tuotteen tarvetta lisää antibioottikuurit.
        Auttaa:Maksaläiskiin ja valoyliherkkyys, palaminen
        Pigmenttihäiriöt:vitiligo, psoriasis, kutiavat dermadoosit. Ennenaikainen hiustenlähtö, pälvikaljuus, aloepekia.

Rasiassa 64 tbl kaksi viikkoa 3/ pvä jonka jälkeen ylläpitoannostus.

Terv. Tainuli

Miten näitä saa?

• Tainuli
        eeva kirjoitti:

Miten näitä saa?

Minultakin 7.50e rasia kotiin lähetettynä. Jos haluat laita tietosi [email protected].

• leenuliinuli

Mistä tätä p.a.b.a.aa saa tilata tai ostaa???
        Haluaisin kokeilla,kun on karmeet maksaläiskät joka kevät.

• Tainuli
        leenuliinuli kirjoitti:

Mistä tätä p.a.b.a.aa saa tilata tai ostaa???
        Haluaisin kokeilla,kun on karmeet maksaläiskät joka kevät.

Uusi yhteystieto on www.maansavu.fi sieltä tuotteet otsikosta lähtee eteen päin.

• Flores

Kertoisitko tuotteesta tarkemmin, mitä sisältää ja miten se vaikuttaa ja kuinka pitkäksi aikaa kuuri riittää?

Kevätterveisin

• Tainuli
        Flores kirjoitti:

Kertoisitko tuotteesta tarkemmin, mitä sisältää ja miten se vaikuttaa ja kuinka pitkäksi aikaa kuuri riittää?

Kevätterveisin

Jos en siuulle vielä vastannut. Lue teksti
        P.A.B.A:aa Tainuli otsikosta

• tämä auttaa

Mira hyvä, ei ne tabletit auta mihinkaan maksaläiskiin. Tässä on sinulle luotettavaa tietoa maksaläiskistä ja hoidosta myös:

"Maksaläiskä (Melasma) on tumma, suurehko läiskä tavallisesti naisen poskessa tai otsassa, usein melko symmetrisenä molemmin puolin (kuva 3). Se syntyy usein raskauden aikana tai ehkäisytablettien tai muun hormonihoidon seurauksena. Läiskä vaalenee usein synnytyksen jälkeen. Se tummuu auringossa. Tummumista voi estää käyttämällä auringonsuojavoidetta, jonka suojavaikutus ulottuu ultraviolettisäteily A:n alueelle saakka. Lääkäri voi vaalentaa läiskän hydrokinonia ja tretinoiinia sisältävällä voiteella."

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00447

• ei auta tietämättömy
        tämä auttaa kirjoitti:

Mira hyvä, ei ne tabletit auta mihinkaan maksaläiskiin. Tässä on sinulle luotettavaa tietoa maksaläiskistä ja hoidosta myös:

"Maksaläiskä (Melasma) on tumma, suurehko läiskä tavallisesti naisen poskessa tai otsassa, usein melko symmetrisenä molemmin puolin (kuva 3). Se syntyy usein raskauden aikana tai ehkäisytablettien tai muun hormonihoidon seurauksena. Läiskä vaalenee usein synnytyksen jälkeen. Se tummuu auringossa. Tummumista voi estää käyttämällä auringonsuojavoidetta, jonka suojavaikutus ulottuu ultraviolettisäteily A:n alueelle saakka. Lääkäri voi vaalentaa läiskän hydrokinonia ja tretinoiinia sisältävällä voiteella."

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00447

Jos et tiedä mitään, niin älä kirjoita sitä palstalle!

• Hippu

Minä sain avun aloe vera Gelly-voiteesta. Joka päivä sivelin maksaläiskiin (myös poskissa) Gellyä ja reilun kuukauden päästä ne selvästi vaalenivat, ja pian häipyivät pois. Minulle tuubi aloe Gellyä maksoi 19,00 ja yksi tuubi riitti.

Sain sitä Gellyä ystävältäni, joka on tuotteen jälleenmyyjä.

• Nanana

Roc sarjan voidetta ostin kasvoihin ja se häivytti pois maksaläiskäni. Maksaa n. 20.30e iso tuubi on riittoisaa ja sisältää myös omega 3 ja 6.
      Kokeile.

• Neuvoni

Kokeile Arbutinia.

• köyhä kulkuri

joo , auttaa kyllä mutta on myös tyyristä.

• Minni + mustat lasit
        köyhä kulkuri kirjoitti:

joo , auttaa kyllä mutta on myös tyyristä.

Rupesin käyttämään Arbutinia jo ennen kevätauringon paistamista ja lisäksi aurinkorasvaa, jossa on kerroin 50. Eipä ollut mitään hyötyä! Taas ne ihanat viiket ja likaisen näköiset läiskät loistaa olemassaolollaan.

Tietääkö joku miksi nuo läiskät yleensäkään ilmestyy? Mikä ne aiheuttaa? Siis joo, sitrushedelmät voi tehdä ja e-pillerit, mutta jos ne kerran aiheuttaa maksaläiskiä, niin eikös helpointa olisi vain jättää hedelmät ja pillerit syömättä. Onko joku esimerkiksi kokeillut vaihtaa pillerimerkkiä tai vaihtanut johonkin toiseen ehkäisytapaan?

Siis miten näistä pirskatin läiskistä ihan oikeasti pääsee eroon? Ennaltaehkäisevästi jo ennen niiden syntyä siis.

• Luonnon hoitoja

Terveyttä hedelmustä ja kasviksista kirjassa
      suositeltiin kastamaan vanua ananasmehuun ja sillä painelee läikkiä niin niiden pitäisi hävitä
      koska ananaksen vaikuttava aine bromeliini läpäisee ihon.Varmaan joutuu toistamaan useamman kerran.

• minullakin, maksaläikkiä

minullakin on maksaläikät ihan ongelmana, täytyy kokeilla sitä kuuria PAPAA, jos auttaa, niin oon tosi kiitollinen neuvosta, olin tätä ennen ihan tietämätön, miten niistä pääsee.

• neuvoja saanut

mun äiti kävi sellasissa nutraderm valoimpulssi hoidossa ei niin että se ois käyny siellä maksaläiskien takia vaan ylähuulen inhoittavaa karvoitusta oli poistamassa .No tää kosmetologi oli tosi pätevä ja kartoitti muutenkin meidän äidin ihoa ja sanoi että sen pitää ehottomasti aina käyttää aurinko rasvaa jossa on yli 15 suoja kerroin niin maksaläiskät häviää.Ja mun äiti on 51 v ja ain kärsinyt niistä ja nyt ne on lähes poissa.
      Näin sitä ihminenkin vaan oppii uutta=))

• lll

Eipää näy enää läiskiä,aloitin kans käyttää aurinkorasvaa suojakerroin 20 sekä aloitin kyllä estrokeenin käytön.nyt voin nauttia auringosta pitkästä aikaa ilman läiskiä.

• yksinkertaisesti
        lll kirjoitti:

Eipää näy enää läiskiä,aloitin kans käyttää aurinkorasvaa suojakerroin 20 sekä aloitin kyllä estrokeenin käytön.nyt voin nauttia auringosta pitkästä aikaa ilman läiskiä.

Sitruunamehua hieromalla maksaläiskäalueille aamuin illoin, läikät vaalenevat ja häipyvät vähitellen. Tämä on vanha naturopaattinen hoitomenetelmä. Lisäksi kosmeettisesta akupunktiosta on hyötyä.

Omakohtaista kokemusta kummastakin, hyvin tuloksin :)

• Enni-Lidia

Maksaläiskiä on monenlaisia, mutta niiden ilmestyttyä, on parasta heti ryhtyä toimeen. Itse kaiken kokeilleena, pahojen maksaläiskien (siis keväisin naama näytti aivan maailmankartalta ja kesät meni paksujen meikkikerrosten alla hikoillessa) riivaamana, olen päätynyt aurinkosuojan käyttöön. Käytän lähes ympäri vuoden aurinkosuojavoidetta. Vain pimeimpinä syksy- ja talvikuukausina vähennän sen käyttöä. Itse pidän kovasti Nivean aurinkosuojasta nimeltä DNAge anti-age face sun creamista, suojakerroin 30. Koostumus on miellyttävä, päivävoidemainen. Tuotteesta puuttuu täysin tavallisten suojavoiteiden vahva tuoksu ja paksu koostumus, eikä hintakaan ole törkeä, viimeksi ostaessani n. 13 egeä. Ainut pelkoni on että tuotteen valmistus lopetetaan. Nyt on meneillä toinen kesä ilman meikkivoiteita, eikä toistaiseksi kukaan ole tuijottanut pitkään naamaani. Ihanaa!!

• näin minulla

Itselleni tuli viime vuonna läiskät poskiin. Eivät häirinneet kauhean paljon, pikkusen yritin meikeillä peittää. Vaalenivat talveksi hieman. Mutta tänä vuonna, 30 voiteista huolimatta, tuli ylähuuleen viiksen muotoiset todella karmeat läiskät. Eivät peittyneet meikeillä millään, yritin kaikkea joe blascosta lähtien. Tulivat lomalla, enkä tiennyt miten voisin palata töihin karmeilla viiksillä. Ne vaivasi niin paljon etten osanut ajatella mitään muuta. Olen 33 v nainen.

Epätoivossani varasin ajan ihotautilääkärille. Hän antoi reseptivoiteen johon oli sekoitettu hydrokiniiniä 3% ja retinolia (avitcid). Olen nyt reilun viikon verran laittanut sitä iltaisin sekä poskiin että huuleen. Myös otsassa huomasin "alkavia" läisikiä, ja niihinkin olen laittanut. Lääkäri sanoi että voide suurella todennäköisyydellä tulee toimimaan, mtta kestää jopa 2 kk. Nyt jo viikon jälkeen poskien läiskät ovat aivan selvästi vaalentuneet, ja huulen läiskät hieman. Voide aiheuttaa ihon kuoriutumisen joten töissä saa kulkea taskupeili, pinsetit ja kosteusvoide kourassa. Mutta jos tämä auttaa, on ehdottomasti sen arvoista. Hoidon aikana, (ja sen jälkeenkin) on todella tärkeää suojatuta auringolta. Käytän apteekin 50 voiteita, sekä Cliniquen rasvatonta 40 voidetta jonka jouduin tilaamaan netistä kun suomesta ei saa. Lisäilen niitä joka kerta kun menen ulos, myös lounastauolle. En oleskele suorassa auringonvalossa ollenkaan.

Läiskien parhaaksi peittämismenetelmäksi keksin itseruskettavan voiteen. "Viiksien" yläpuolelle nenän alapuolelle pienelle kolmion muotoiselle alueelle levitän joka toinen ílta millimetrintarkasti itseruskettavaa, joten läiskän ja muun ihon välisen sävyeron ontrasti ei ole niin paha. Pikkuinen määrä meikkivoidertta rajapintaan, ja tulos on huomattavasti parempi ja luonnollisempi kuin joe blascolla. Eikä sula pois kun jumpan jälkeen käy suihkussa!

Onhan näissä vaivansa, mutta näillä menetelmillä olen oppinut elämään ongelman kanssa ja ensi vuonna osaan toivottavasti välttää läiskät kokoaan!

• xinna
        näin minulla kirjoitti:

Itselleni tuli viime vuonna läiskät poskiin. Eivät häirinneet kauhean paljon, pikkusen yritin meikeillä peittää. Vaalenivat talveksi hieman. Mutta tänä vuonna, 30 voiteista huolimatta, tuli ylähuuleen viiksen muotoiset todella karmeat läiskät. Eivät peittyneet meikeillä millään, yritin kaikkea joe blascosta lähtien. Tulivat lomalla, enkä tiennyt miten voisin palata töihin karmeilla viiksillä. Ne vaivasi niin paljon etten osanut ajatella mitään muuta. Olen 33 v nainen.

Epätoivossani varasin ajan ihotautilääkärille. Hän antoi reseptivoiteen johon oli sekoitettu hydrokiniiniä 3% ja retinolia (avitcid). Olen nyt reilun viikon verran laittanut sitä iltaisin sekä poskiin että huuleen. Myös otsassa huomasin "alkavia" läisikiä, ja niihinkin olen laittanut. Lääkäri sanoi että voide suurella todennäköisyydellä tulee toimimaan, mtta kestää jopa 2 kk. Nyt jo viikon jälkeen poskien läiskät ovat aivan selvästi vaalentuneet, ja huulen läiskät hieman. Voide aiheuttaa ihon kuoriutumisen joten töissä saa kulkea taskupeili, pinsetit ja kosteusvoide kourassa. Mutta jos tämä auttaa, on ehdottomasti sen arvoista. Hoidon aikana, (ja sen jälkeenkin) on todella tärkeää suojatuta auringolta. Käytän apteekin 50 voiteita, sekä Cliniquen rasvatonta 40 voidetta jonka jouduin tilaamaan netistä kun suomesta ei saa. Lisäilen niitä joka kerta kun menen ulos, myös lounastauolle. En oleskele suorassa auringonvalossa ollenkaan.

Läiskien parhaaksi peittämismenetelmäksi keksin itseruskettavan voiteen. "Viiksien" yläpuolelle nenän alapuolelle pienelle kolmion muotoiselle alueelle levitän joka toinen ílta millimetrintarkasti itseruskettavaa, joten läiskän ja muun ihon välisen sävyeron ontrasti ei ole niin paha. Pikkuinen määrä meikkivoidertta rajapintaan, ja tulos on huomattavasti parempi ja luonnollisempi kuin joe blascolla. Eikä sula pois kun jumpan jälkeen käy suihkussa!

Onhan näissä vaivansa, mutta näillä menetelmillä olen oppinut elämään ongelman kanssa ja ensi vuonna osaan toivottavasti välttää läiskät kokoaan!

Itselläni oli pahoja maksaläiskiä, joista ainakin osa tuli ihon palamisesta auringossa. Avitcid on juuri valovaurioihin ja uudistaa ihoa nopeaan. Tässä vielä pitää mainita, että minun maksaläiskäni olivat niin syvällä ihossa, että ihotautilääkärin antama valoimpulssihoitokaan ei niitä poistanut, mutta omaisuuden sain siihenkin kulumaan.

Nyt on iho tasaisen värinen, sileä, bonuksena huokoset pienentyneet ja rypytkin miltei kaikonneet.

Auringossa en aio enää eläessäni käristää ihoani, etteivät ne läiskät palaa.

• Toimii!
        xinna kirjoitti:

Itselläni oli pahoja maksaläiskiä, joista ainakin osa tuli ihon palamisesta auringossa. Avitcid on juuri valovaurioihin ja uudistaa ihoa nopeaan. Tässä vielä pitää mainita, että minun maksaläiskäni olivat niin syvällä ihossa, että ihotautilääkärin antama valoimpulssihoitokaan ei niitä poistanut, mutta omaisuuden sain siihenkin kulumaan.

Nyt on iho tasaisen värinen, sileä, bonuksena huokoset pienentyneet ja rypytkin miltei kaikonneet.

Auringossa en aio enää eläessäni käristää ihoani, etteivät ne läiskät palaa.

Tämä ihotautilääkärin määräämä hydrokiini retinooli sekoitus on aivan ihme voide! Olen tapellut itse jo vuosia näitten maksaläikkien kanssa ja viime vuosien aikana niistä on tullut niin sitkeitä ettei enään talvellakaan häivy kokonaan pois. Rahaa on palanut vaikka mihin kuorintoihin, hoitoihin ja voiteisiin mutta vihdoinkin uskoin mennä ihotautilääkärille.
        Menin yksityiselle vaan suoraan, taisi maksaa käynti mehiläisessä joku 80 euroa ja purkki tätä rasvaa parikymppiä mutta satanen ei tunnu missään kun nyt on naama niin hienossa kunnossa. Kolmen kuukauden jälkeen oli vihdoinkin viimeisetkin rippeet maksaläiskistä hävinneet ja iho on todella upea.
        Niin monen vuoden ajan kun häiritseviä läiskiä oli etten enään uskaltautunut ovesta ulos ilman että puoli naamaa oli peitettynä kaikennäköisillä meikeille. Nyt selviää hyvin vaikka vaan ripsivärillä ja vähällä poskipunaa, vau!
        Olen niin onnellinen ja innoissani tästä tuloksesta että toivonkin muitten kanssatovereiden jotka tämän asian kanssa vielä kamppailevat hoitavan myös asian pois päiväjärjestyksestä!

• nainen 36v

Hydrokiniini tosiaan auttaa, kesän aikana tulleet läiskät poistuvat sillä.

Mutta, miten ehkäistä läiskien tulon kokonaan? onko olemassa keinoa päästä kokonaan eroon ongelmasta? Edes jotain vaihtoehtoisia hoitomuotoja? Tänä vuonna aloitin 50 aurinkovoiteen maaliskuussa, laittanut aina joka päivä useaan kertaan niin paljon, että aurinkovoiteella läträäminen tuntuu sekä raskaalta että hieman myös olen huolissani kemiakaalikuormasta. Olen parhaani mukaan välttänyt auringossa oleskelua. En käytä ehkäisyä, en ole ollut raskaana. Siitä huolimatta läiskät ilmaantuivat.Todella rasittavaa, tähän vaivaan olisi pakko löytää joku pysyvä hoitokeino!

• naamakerho

Hydrokortisooni rauhoitti itsellä ainakin läiskiä mutta ei sillä lähteneet pois. Arbutinia käytin vuorottain hydron kaa niin lähti pois

• D -vit

Vanha ketju, mutta kun joku sen otti esille... D-vitamiinin riittävä syönti tai saanti estää maksaläiskiä(kin).

• Niisku-10
        D -vit kirjoitti:

Vanha ketju, mutta kun joku sen otti esille... D-vitamiinin riittävä syönti tai saanti estää maksaläiskiä(kin).

Odotan mielenkiinnolla kokemuksia tuon P.A.B.A.N käytöstä. Onko se auttanut?

• jattasdiary
    • läiskät veks

Valoimpulssihoito vie maksaläiskät, mutta maksaa myös rutosti. Tosin sitä ei myöskään anneta kesällä lainkaan UV vuoksi. Syytä varautua jopa parin vuoden/talven hoitoihin, jos oikein pahat läiskät.

Kosmetiikka on hyvä jättää kokonaan ja myös rasvat, sillä juuri ne pilaavat hyvän ihon, jonka pitäisi päästä hengittämään luonnollisesti ilman rasva tai värivoide kerrosta.

Aito hyvänlaatuinen merisuola pesuna ja hauteina on erittäin hyvä ihon hoito ja luonnollinen saaden ihon hehkumaan terveenä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe