Mielenkiinnolla kysyisin

kili

Kysyisin mitä mieltä olette Elvis fanit mikä olisi tilanne jos Elvis ei olisi kuollut sinne vessaan. Elämä olisi jatkunut, mutta miten?
Esim. Marlon Brandon oli aikansa ikoni, tähti. Mutta hän kuoli elämäänsä väsyneenä onnettomana miehenä( näin ainakin väitetään). Vai olisiko hän löytänyt vastauksen elämäänsä ex- vaimonsa tavoin Scientologiasta.
Oliko hänen kuolemansa hänen uransa pelastus, olisiko hänestä kukaan kiinnostunut nyt?
Itse olen sitä mieltä, että hän olisi hautautunut muiden unohdettujen artistien sekaan. Ja hänen nimensä olisi tullut esille vai joissakin musiikkia käsittelevissä dokumenteissa, yhtenä aikakautensa merkittävimpänä artistina, kuten esim. Little Richard.

4

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi-72hki

ku tietäis... Itse ostan Elviksen musaa sen julisteitaym ym ym Ai miks no siks koska rakastan sitä..........

• Cilla

Jos oletetaan, että Elvis on oikeasti kuollut(tämän suhteen en ole vielä 100 % varma miten asia mielestäni on, elääkö vai ei?)niin epäilisin jos hän vielä täällä jossakin olisi niin hän varmasti olisi elokuva alalla jossakin määrin ja toisaalta olisin aika varma, että Elvis voisi myös tehdä noita gospel biisejäkin..iän myötä musiikki tyyli olisi varmaan muuttunut hengelliseksi aika pitkälti. Mutta niikun mainitsin niin voihan se ollakkin, että Elvis tekee näitä kaikkia eikä vaan tekisi!?!

-TCB-

• pablo83

elvis teki kaikkien aikojen pilan ja valehteli kaikille ja noin yli puolet hautajaisvieraista ei uskonut että arkussa todella on elvis

• URHEILU-TIETÄJÄ

VERTAAMINEN ELVISTÄ JA SITÄ USKOON TULLUTTA HOMOA ON TODELLA TÖRKEÄÄ... HYI..

ELVIS LOI POPIN... PENNIMAN YRITTI SAADA RINGO STARRIN JA MACCAN SÄNKYYNSÄ... SIINÄ ON JUMALAUTA ERO!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      54
      1718
    2. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      17
      1623
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1403
    4. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1386
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      306
      1332
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      20
      1268
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      985
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      61
      958
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      933
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      854
    Aihe