julkilesbot

questionnaire

Kunhan ilokseni tiedustelen, paljonko julkilesboja on tiedossa? Itselle tulee mieleen lähinnä Jodie Foster, Poria de Rossi jne. Ja Pirkko Sainio puolisoineen. Eikö kuitenkin FAB-5 ole edennyt jo toiseen tuotantokauteen, eivätkö lepakotkin voisi hieman uudistaa huonommin pukeutuvia sisariaan samallla kuin fab-miehetkin?!? Mielestäni ainakin fab-sympatia menee jo liian pitkälle, kun taas lepakkpluolaa varten näytetään vain vanhoja Batmaneja!

37

28405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

      Portia De Rossi ei ole lesbo vaan bi.On nimittäin ollut naimisissa Mel Metcalfe nimisen miehen kanssa.

      • Saisio

        ..............siis Pirkko Saisio


      • Sohviv

        Ei se välttämättä tarkoita että on bi, jos on ollut naimisissa. Itse olen syntymälesbo, silti olen ollut naimisissa miehen kanssa. Älä vaan kysy miksi... Tuskin olen ainoa.


      • Lisää väärin
        Sohviv kirjoitti:

        Ei se välttämättä tarkoita että on bi, jos on ollut naimisissa. Itse olen syntymälesbo, silti olen ollut naimisissa miehen kanssa. Älä vaan kysy miksi... Tuskin olen ainoa.

        Jodie Foster ei tietääkseni ole julkisesti myöntänyt mitään.


      • vaan on
        Lisää väärin kirjoitti:

        Jodie Foster ei tietääkseni ole julkisesti myöntänyt mitään.

        jenkkiläisissä juorulehdissä ollut juttuja ja kuvia hänestä ja puolisostaan.


      • ..............................
        Sohviv kirjoitti:

        Ei se välttämättä tarkoita että on bi, jos on ollut naimisissa. Itse olen syntymälesbo, silti olen ollut naimisissa miehen kanssa. Älä vaan kysy miksi... Tuskin olen ainoa.

        Kumma juttu kyllä täällä palstalla ainakin vastataan ihmisille jotka kyselee että mikä mä oon kun oon luullu olevani hetero mutta nyt on naiset alkanut kiinnostaa vaikka olen ollut miehen kanssa naimisissa,niin vastaus on että sä olet bi.Mitenkäs sama yhtälö ei enään sovellukkaan Portia De Rossiin?Lesbot haluaa vaan vissiin väkisin omia Rossin omniensa joukkoon.


      • Dontask
        Lisää väärin kirjoitti:

        Jodie Foster ei tietääkseni ole julkisesti myöntänyt mitään.

        Jodielta ei asiasta saa haatatteluissa kysyä.Kuvia löytyy toki netistäkin Jodiesta ja avovaimosta lastensa kanssa.


      • gila
        .............................. kirjoitti:

        Kumma juttu kyllä täällä palstalla ainakin vastataan ihmisille jotka kyselee että mikä mä oon kun oon luullu olevani hetero mutta nyt on naiset alkanut kiinnostaa vaikka olen ollut miehen kanssa naimisissa,niin vastaus on että sä olet bi.Mitenkäs sama yhtälö ei enään sovellukkaan Portia De Rossiin?Lesbot haluaa vaan vissiin väkisin omia Rossin omniensa joukkoon.

        Pitäisi kai kysyä Portialta itseltään, miten hän haluaa itsensä määriteltävän. Mutta kun se ei taida meiltä onnistua, pitää vaan seurata hänen elämäänsä.

        Oli bisse tai lepakko, viehättävä nainen joka tapauksessa.


      • lehdet kirjoittaa
        gila kirjoitti:

        Pitäisi kai kysyä Portialta itseltään, miten hän haluaa itsensä määriteltävän. Mutta kun se ei taida meiltä onnistua, pitää vaan seurata hänen elämäänsä.

        Oli bisse tai lepakko, viehättävä nainen joka tapauksessa.

        Sikäli kun Portia on, siinä ämmässä on niin paljon keksittyä, nimikin täysin hatusta.

        Nykyään aika moni julkisuuteen haluava,
        onkin yhtäkkiä bi tai lesbo, kunhan vaan pääsee otsikoihin.

        Jopa Suomessa jokut wannabe-pikkujulkimot ovat ruvenneet kaveeraamaan jonkun kaa, vain sen takia että joku toinen wannabe on päässyt jonkun lehden etusivulle...


      • gila
        lehdet kirjoittaa kirjoitti:

        Sikäli kun Portia on, siinä ämmässä on niin paljon keksittyä, nimikin täysin hatusta.

        Nykyään aika moni julkisuuteen haluava,
        onkin yhtäkkiä bi tai lesbo, kunhan vaan pääsee otsikoihin.

        Jopa Suomessa jokut wannabe-pikkujulkimot ovat ruvenneet kaveeraamaan jonkun kaa, vain sen takia että joku toinen wannabe on päässyt jonkun lehden etusivulle...

        Niinno, ulkonäöltään viehättävä...
        Koskaan ei voi tietää, mitä julkisen roolin taakse kätkeytyy.

        "Wannabe-toiminta" tietty on tylsää :((( Joku ei kai pärjää ilman sitä...


      • cozy
        Sohviv kirjoitti:

        Ei se välttämättä tarkoita että on bi, jos on ollut naimisissa. Itse olen syntymälesbo, silti olen ollut naimisissa miehen kanssa. Älä vaan kysy miksi... Tuskin olen ainoa.

        Tuskin olet.Täällä olis toinen.Montaks tarvittiin yhdistyksen perustamiseen? Kaks vai kolme?
        No jaa...Kaikkein vaikeinta näyttäisi ihmisille ,kuitenkin olevan, toisen kunnioittaminen ja rakastaminen sellaisena kuin kyseinen yksilö on.Asioiden ollessa toisin vois jäädä moni taistelu taistelematta ja riita riitelemättä....noin niinku suuremmassakin mittakaavassa.


      • kappas vaan..
        vaan on kirjoitti:

        jenkkiläisissä juorulehdissä ollut juttuja ja kuvia hänestä ja puolisostaan.

        ja Jodiella ja Saisiolla lapsiakin.. Tekeekö Jodiesta ja Saisiosta enemmän lesbon ulkonäkö, kun Portiasta taas kyseenalaistetaan, ulkonäön sen takia?


      • keksa

        nainen voi elää useita vuosiakin heterosuhteessa ja viettää tavallista perhe-elämää ennenkuin huomaa ja ymmärtää vasta sitten todelliset mieltymyksensä-ja suuntautumisensa! Se tapahtuu yeensä silloin kun heterosuhteet kerta toisensa jälkeen ei ota onnistuakseen! Hyvä ystäväni oli 7-vuotta naimisissa( tuloksena tyttö lapsi),erosi ja meni myöhemmin avoliittoon miehen kannsa kunnes erosi tästäkin ja sen jälkeen rakastui naiseen ja elää tämän naisen kanssa tänäpäivänä erittäin onnellisessa parisuhteessa. Ihminen voi siis tunnistaa todelliset tunteensa varttuneemmallakin iällä!


      • jhnjbn

        Eli Portia ei ollut vielä tuolloin tullut kaapista ja on myös sanottu että vihreän kortin takia naimisiin meni


    • päivillä

      oli yx lepakkopari. En tiedä nimiä mutta ne oli ihan julkisesti.

      • ei nimimerkkiä

        Bongasin saman! ja.. ps.Portia on tosi kivan näköinen!


    • Pipa

      ..tulee mieleen Killerin Siiri ja eikö se Silvia Modig ole myös?

    • Geeh

      Onhan niita moniakin niin Suomessa kuin varsinki ulkomailla, esimerkiksi nayttelijoista Ellen Degeneres ja Anne Heche (olivat kai pari jossain vaiheessa) ja ruotsalainen laulaja Eva Dahlstrom puolisoineen (en ole varma nimesta...) Norjalainen kirjailija Anne Holt samaten... ja ketas muita... (varmaan moni kysyy "siis keta noi on", ei ehka maailman julkisimpia julkimoita mutta kuitenki :D)Ai joo, ja Kauniittten ja Rohkeitten Stephanie on tosielamassa lesbo!
      Suomesta en tahan hataan jo mainittujen Siirin, Saision ja Silvian lisaksi keksi kuin Mappelan (jos se nyt lasketaan julkkikseksi) :D Ja pari muuta kirjailijaa, Johanna Sinisalo (tai jotain sinne pain), Sofi Oksanen lienee bisse...
      Onhan niita varmasti viela paljon muita, mutta ei just nyt tule mieleen!

      • ..............................

        ...Ei ole myöskään lesbo sillä on tätä nykyä naimisissa Coleman Laffoon nimisen miehen kanssa
        ja heillä on yhteinen lapsikin.


      • gila
        .............................. kirjoitti:

        ...Ei ole myöskään lesbo sillä on tätä nykyä naimisissa Coleman Laffoon nimisen miehen kanssa
        ja heillä on yhteinen lapsikin.

        Anne Heche on biseksuaali.


      • miesystävät
        gila kirjoitti:

        Anne Heche on biseksuaali.

        Jos julkilesboista lasketaan pois kaikki ne joilla on ollut avomies tai poikaystävä, niin eipä monta jää.

        Eva Dahlgrenin vaimolla on lapsi edellisestä suhteesta, kun Efva oli naimisissa miehen kanssa.


    • .....

      Ameriikan maassa on lisäksi Melissa Etheridge (laulaja) vaimoineen (joka on näyttelijätär, sivurooli L-koodissa ja näytteli maikkarin Suositut-sarjassa). Sitten talk show -juontaja & näyttelijä Rosie O`Donnel. Laulaja kd lang ja L-koodissa Alicea näyttelevä nainen. Sitten sellainen näyttelijätär kuin Lily Tomlin, on näytellyt ainakin nelosen West Wingissä ja lukuisissa leffoissa. Cherin tytär Chastity Bono, joka on ainakin äitinsä vuoksi julkkis. Ja tosiaan Portia De Rossi, joka on tullut ulos kaapista lesbona ja seurusteli aikaisemmin Ringo Starin tytärpuolen Francesca Gregorinin (laulaja) kanssa ja nykyisin on kai Ellen DeGeneresin kanssa.
      Turhaa tietoa, mutta niin. =P

      • ........

        Sitten Suomen maasta Paula Noronen (radiotoimittaja & tv-juontajana toiminut & näyttelijä-komedienne). Sitten sellaisen bändin kuin Nerdeen rumpali Annu Matilainen. Ja sellainen toinen bändi nimeltään "Turun romantiikka" niin yksi sen jäsenistä on myös julkisesti lepakko.


      • ei juuri houkuttele
        ........ kirjoitti:

        Sitten Suomen maasta Paula Noronen (radiotoimittaja & tv-juontajana toiminut & näyttelijä-komedienne). Sitten sellaisen bändin kuin Nerdeen rumpali Annu Matilainen. Ja sellainen toinen bändi nimeltään "Turun romantiikka" niin yksi sen jäsenistä on myös julkisesti lepakko.

        tulemaan ulos kaapista... Itse olen naista rakastanut jo pidemmän aikaa ja sen myös itselleni myöntänyt... nyt ettei julkkis l-koodilaisia löydy, on mielestäni aika huono homma...
        Ei edes liiemmälti Suomen l-puolelta...
        Te minua toimeliaammat L-henkiset, ryhtykä toimeen... itse halukas liittymään, kunhan päästään suosiossa fabejen rinnalle... meidän kukoistuskauden aika, eikö?!?


      • keksa

        lisättäköön vielä kauniit ja rohkeat-sarjan pääjehu "stephanie"(susan flanery), laulaja,kolmoissivun tyttö Samantha Fox. Oprah ei ole myöntänyt lesbouttaan mutta monet pitävät sitä erittäin todennäköisenä.


    • löytyy...
      • ....

        Finlandia-palkinnon taannoin voittanut kirjailija Helena Sinervo oli kumppaninsa (nainen) kanssa linnan juhlissa.


      • miksi näin?
        .... kirjoitti:

        Finlandia-palkinnon taannoin voittanut kirjailija Helena Sinervo oli kumppaninsa (nainen) kanssa linnan juhlissa.

        Miten onkaan käynyt suomalaisille lesboiksi tunnustautuneille julkkiksille: Emmi, Siiri Nordin, Silvia Modig, Kana ...Saavat sanoa hyvästit työtarjouksille sekä julkisuudelle? Kun taas homojulkkiksia media helii? Hetero naiset rakastaa homo miehiä. Mites hetero naiset ja lesbot? Ei taida oikein synkata?
        Emmillä levyt floppaa ei tule keikkaa. Mites Siiri Nordinin sooloura? Kanan muuntautuminen räppäristä laulajaksi?
        Kannattaako suomalaisen naislaulajan tai media-alalla toimivan tulla ulos kaapista jos haluaa pysyä pinnalla saada leipänsä vaikka musiikista.


      • hmmm
        miksi näin? kirjoitti:

        Miten onkaan käynyt suomalaisille lesboiksi tunnustautuneille julkkiksille: Emmi, Siiri Nordin, Silvia Modig, Kana ...Saavat sanoa hyvästit työtarjouksille sekä julkisuudelle? Kun taas homojulkkiksia media helii? Hetero naiset rakastaa homo miehiä. Mites hetero naiset ja lesbot? Ei taida oikein synkata?
        Emmillä levyt floppaa ei tule keikkaa. Mites Siiri Nordinin sooloura? Kanan muuntautuminen räppäristä laulajaksi?
        Kannattaako suomalaisen naislaulajan tai media-alalla toimivan tulla ulos kaapista jos haluaa pysyä pinnalla saada leipänsä vaikka musiikista.

        ne ei haluakaan olla erityisesti julkisuudessa.. ehkä emmin musa ei muuten vaan innosta suurta massaa, tai kanan.. en ees oo aikasemmin kuullu että kanakin ois meikäläisii..


      • miehen kanssa
        miksi näin? kirjoitti:

        Miten onkaan käynyt suomalaisille lesboiksi tunnustautuneille julkkiksille: Emmi, Siiri Nordin, Silvia Modig, Kana ...Saavat sanoa hyvästit työtarjouksille sekä julkisuudelle? Kun taas homojulkkiksia media helii? Hetero naiset rakastaa homo miehiä. Mites hetero naiset ja lesbot? Ei taida oikein synkata?
        Emmillä levyt floppaa ei tule keikkaa. Mites Siiri Nordinin sooloura? Kanan muuntautuminen räppäristä laulajaksi?
        Kannattaako suomalaisen naislaulajan tai media-alalla toimivan tulla ulos kaapista jos haluaa pysyä pinnalla saada leipänsä vaikka musiikista.

        No mutta vasta luin lehdestä, että Kana seukkaa miehen kanssa. Vähän rajaa noihin oletuksiin ja fantasiointiin taas.


      • asaari
        .... kirjoitti:

        Finlandia-palkinnon taannoin voittanut kirjailija Helena Sinervo oli kumppaninsa (nainen) kanssa linnan juhlissa.

        oli linnan juhlissa kumppaninsa Tuulikki Pietilän kanssa varmaan Suomen tunnetuin julkkislesbo Tove Jansson.
        Toinen tunnettu on kirjailija Mirkka Rekola. Eikä kumpikaan ole ollut eläissään miehen kanssa naimisissa.


      • Nimetön
        miehen kanssa kirjoitti:

        No mutta vasta luin lehdestä, että Kana seukkaa miehen kanssa. Vähän rajaa noihin oletuksiin ja fantasiointiin taas.

        Ketkä urheilijat ovat lepakoita?


      • akraboo
        asaari kirjoitti:

        oli linnan juhlissa kumppaninsa Tuulikki Pietilän kanssa varmaan Suomen tunnetuin julkkislesbo Tove Jansson.
        Toinen tunnettu on kirjailija Mirkka Rekola. Eikä kumpikaan ole ollut eläissään miehen kanssa naimisissa.

        Eli sinkkuelämän punapäinen juristi on irl lesbo.
        Ja Efva Attlingilla on kyllä kaksi lasta edellisestä liitostaan.


    • juuri mitään..

      aina samat höpinät ja samat nimet.

      Tennis maailmastakin löytynee helposti jopa tusina nimeä heittää ja jos kiinnostaa tsiikata erästä yhtä kaikkein kauneinta tennispelaajaa joka on lesbo, muttei vieläkään täysin avoimesti, mikä johtunee siitä, missä maassa on syntynyt ja vaikuttanee (argentiinan machokulttuurissa).

      Siis Gabriela Sabatini, joka silloin kun itsekin pelasin oli aktiivinen tuossa 80-90 luvun aikana hivenen eri kisoissa kylläkin pelattiin... Tumma latinisti joka vieläkin nelikymppisenä on vetävässä kunnossa (sain teininä hänen edustajaltaan ison parfyymipullon joka juuri oli tullut markkinoille, sabatinin nimikkotuoksu, siis minä ja sabatini olimme silloin toistemme iholla eikö niin? vitsi).

      Onhan niitä muitakin mutta ei sinänsä ole kiinnostavaa vain jonkun lesbouden mukaan heitellä nimiä, ottakaa omasta elämänpiiristä tms. sellaisia esille jotka teihin on tehnyt vaikutuksen, kun vain toistella samoja nimiä vuosi tolkulla.

    • HEeTA

      netissä kuvia angela merkkelistä naisen kanssa

    • Anonyymi

      Ulla Tapaninen

    • Anonyymi

      Minä olen Pirkko Sainio enkä usko olevani lesbo puhumattakaan puolisostani. Taisit tarkoittaa Pirkko Saisiota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4349
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      239
      2143
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1580
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1401
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      256
      1129
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1077
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      939
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    Aihe