Majoitussuosituksia

Jukina

Moi! Aika hiljaista täällä.

Kyselisin majoitussuosituksia teiltä, jotka olette käyneet seuraavissa paikoissa:

Miyajima
Kioto
Tokio
Nagano
Takayama
Nagoya

Haussa mielellään ryokan-tyyppinen majoitus.

J

7

990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivu

      http://www.hostels.com

      Varmaan parempiakin sivuja on, mutta tällä pääsee ainakin alkuun. Tokion valikoima tuolla ainakin on kattava, mutta muista kaupungeista en ole kovin varma.

      • Jukina

        Kiitos vinkistä! Olen aika paljon noita online sivuja selaillut. Esim. japaninkielisten ryokaneiden sivujen selailuun on muuten olemassa oiva apuväline:

        http://babelfish.altavista.com/

        Kun syötätte sinne www-osoitteen ja valitsette kielipariksi japani-englanti, niin se antaa hirvittävän huonon mutt ymmärrettävän käännöksen englanniksi, mutta kyllä nekin käännökset jotain tietoa kuitenkin antaa.

        Etsi kuitenkin nyt omakohtaisia kokemuksia majoituspaikoista. Kaikkihan on subjektiivista, mutta olisi mukava kuulla millaisia kokemuksia on ollut.

        J


    • Saskia

      Majailimme Miyajimalla ryokanissa nimeltä Kinsuikan. Sekä huone, ruoka että palvelu oli ensiluokkaista, samoin sijainti. Kylvyt olivat siistit ja kiva näköala merelle. Voin suositella.

      • kävijä*

        Eikö ryokanit ole suhteettoman kalliita majoituspaikkoja?? Jos laadukkaaseen menee niin yöpymishinta aterioineen on helposti toista sataa euroa per henkilö. Minusta se on aika paljon "lattiamajoituksesta" ;)


      • Saskia
        kävijä* kirjoitti:

        Eikö ryokanit ole suhteettoman kalliita majoituspaikkoja?? Jos laadukkaaseen menee niin yöpymishinta aterioineen on helposti toista sataa euroa per henkilö. Minusta se on aika paljon "lattiamajoituksesta" ;)

        Saattaa se tietysti tulla kalliiksikin majoittua ryokanissa, mutta itse en viitsi noin pitkälle matkalle lähteä säästöbudjetilla. Aidosta tunnelmasta maksan mielelläni.


    • Jukina

      Odottelin aikani että täälläkin kehuttu Laatumatkat olisi hoitanut majoitusvarauksemme, mutta olimme ilmeisesti liian pieni "ryhmä" eikä hommasta näyttänyt tulevan valmista. Kypsyin ja varasin netistä majapaikat. Jo rupesi asiat pelittämään. Ja sopivia majoituksia löytymään.

      Mihinköhän noita matkatoimistoja kohta tarvitaan? Palvelulla ehkä voisi olla vielä mahdollisuus kilpailla, mutta kun sitä löytäisi...

      Onneksi Japan Rail Passin saa muistakin paikoista kuin Laatumatkoista.

    • Maailman Matti

      Kiotossa suosittelen tätä:

      http://pws.prserv.net/waruida/tojian/tojian_top_e.htm


      Sijaitsee lähellä Kioton pää rautatie asemaa ja temppeleitä, halpa, hyvä meno ja rento isäntä, polkupyörien vuokrausta (suosittelen lämpimästi polkupyörää Kiotossa liikkumiseen).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe