-hormonista olisin kysynyt.Itse olen kokeilumielessä alkanut käyttää estrogeeni/progesteroni pillereitä(femoston),joiden teho on 2/10 mg.Minkä tehoisella estrogeeni pillereillä on miehelle sellaista vaikutusta,että tapahtuu ulkoisia muutoksia??(naisistuu).Olen käyttänyt näitä pian kaksi kuukautta pakkauksen ohjeen mukaan 1 kpl/vrk.Muuta en ole huomannut kuin...Ruokahalu on pienentynyt ja seksuaalinen halu naista kohtaan vähentynyt,siis penikseni ei seiso niin herkästi ajatuksista,kuin myös en ole kovasti kiinnostunut naisesta.Olen ns. salakäyttäjä.Sain hankittua pienen erän ystävän kautta.Kiitos asiallisista vastauksista.
Estrogeeni...
24
21600
Vastaukset
- Liu
Jos et käytä testoja plokkaavaa lääkettä esim. Androcurea, ei tapahdu kehossa ulkoisesti oikeastaan mitään...
Nyt kehosi vain tuottaa enemmän testoa kompensoidakseen ylimääräisen estron. Sama kuin bodarit syövät testoja, heidän on myös syötävä estroa salpaavaa valmistetta, että saavat testosta hyötyä kehon kannalta.- erika
pitäis käyttää,että olis estrogeenilla vaikutusta.mistä tollaista saa?Pitääkö olla resepti,että saa?
- Meeri-Anneli
erika kirjoitti:
pitäis käyttää,että olis estrogeenilla vaikutusta.mistä tollaista saa?Pitääkö olla resepti,että saa?
Androcuriin tarvitaan resepti. Lääkettä käytetään diagnosoidun transsukupuolisen hoitoon, joten diagnoosikin tarvitaan.
Toinen käyttötapa on sairaalloisen seksihalujen "tappamiseen" ja annostuskin siihen tarkoitukseen on isompi. - KajsaS
Meeri-Anneli kirjoitti:
Androcuriin tarvitaan resepti. Lääkettä käytetään diagnosoidun transsukupuolisen hoitoon, joten diagnoosikin tarvitaan.
Toinen käyttötapa on sairaalloisen seksihalujen "tappamiseen" ja annostuskin siihen tarkoitukseen on isompi.Toiseen käyttötapaan viitaten tuo Androcur on ilmeisesti samaa ainetta mitä armeijassa laitetaan jälkiruokiin. Tai ainakin huhujen mukaan on joskus laitettu?
- erika
Meeri-Anneli kirjoitti:
Toinen käyttötapa on sairaalloisen seksihalujen "tappamiseen" ja annostuskin siihen tarkoitukseen on isompi.tiedosta Meeri-Anneli(vaikka ei se lohduta yhtään)Hitto ku joka paikkaan vaaditaan resepti)Totakin estrogeenia saa ilman reseptiä suomesta vain emätin puikoissa,ku kävin kysymässä apteekista.Virosta ei kuulemma enää saa estrogeenia sisältäviä pillereitä ilman reseptiä.
Tiedätkö Meeri-Anneli onko mun ottamalla yhdellä tabletilla,mikä sisältää 2mg estroa ja otan yhden/pvä mitään muuta vaikutusta minuun kuin aiemmin kirjoitin?Kun en käytä sitä androa vielä. - Meeri-Anneli
erika kirjoitti:
tiedosta Meeri-Anneli(vaikka ei se lohduta yhtään)Hitto ku joka paikkaan vaaditaan resepti)Totakin estrogeenia saa ilman reseptiä suomesta vain emätin puikoissa,ku kävin kysymässä apteekista.Virosta ei kuulemma enää saa estrogeenia sisältäviä pillereitä ilman reseptiä.
Tiedätkö Meeri-Anneli onko mun ottamalla yhdellä tabletilla,mikä sisältää 2mg estroa ja otan yhden/pvä mitään muuta vaikutusta minuun kuin aiemmin kirjoitin?Kun en käytä sitä androa vielä.Tuo Femoston sisältää 2 mg estradiolia, joka on juuri hormonikorvaushoidoissa käytettävää lääkettä. Pillerin sisältämä keltarauhasjohdannainen on hormonilääkäreiden mielestä transsukupuolisten hoidossa pahasta. Se aiheuttaa suuremman rintasyöpäriskin ja naisillakin käytetään vain jos kohtu ja munasarjat on tallella.
Annostus vastaa aloitusannosta, mutta ilman antiandrogeenia vaikutus miehellä lienee melko vähäinen koska testosteroni blokkaa pillerin estrogeenin vaikutuksen.
Tallinnasta ei ole saanut enää aikoihin näitä Suomessa käsikaupassa olevia estrogeenia sisältäviä emätinvoiteita ja -puikkoja. - merika
Meeri-Anneli kirjoitti:
Tuo Femoston sisältää 2 mg estradiolia, joka on juuri hormonikorvaushoidoissa käytettävää lääkettä. Pillerin sisältämä keltarauhasjohdannainen on hormonilääkäreiden mielestä transsukupuolisten hoidossa pahasta. Se aiheuttaa suuremman rintasyöpäriskin ja naisillakin käytetään vain jos kohtu ja munasarjat on tallella.
Annostus vastaa aloitusannosta, mutta ilman antiandrogeenia vaikutus miehellä lienee melko vähäinen koska testosteroni blokkaa pillerin estrogeenin vaikutuksen.
Tallinnasta ei ole saanut enää aikoihin näitä Suomessa käsikaupassa olevia estrogeenia sisältäviä emätinvoiteita ja -puikkoja.käsitit mielestäni hiukan väärin kirjoitukseni siltä osin,että en halua emätin voiteita virosta.Koska niitähän saa täältäkin ilman reseptiä.Vaan estrogeeni pillereistä oli kysymys....että niitä ei ystäväni saanut virosta,kun hän yritti niitä apteekista mulle tuoda.Eikä siinä ollut kielitaidottomuus ongelmana.Sillä hän on itse viron venäläinen.vai sellaiset haitat on estradioli-hormoonista.Niin tiedän kyllä et osa näistä femoston pillereistä on sellaisia että niissä on 2 mg estrogeenia ja 10 mg estradiolia eli keltarauhashormonia ja osa missä on vain 2 mg estrogeenia.Mut nämä on toistaiseks ainoita mitä olen pystynyt hankkimaan ystävän välityksellä itselleni.Siinä syy miks halusin kokeilla juuri näitä.Olen kyllä käynyt vilasee netti apteekkeja ja sieltäkin näyttäis että sais ilman reseptiä esim.estrofem nimisiä pillereitä.
osoite oli:www.youngagain.com/estrofem.html
Toinen ossa oli:www.pharmacy-network.com ja kolmas:www.globaldrug.tv
Mulla vain on niin onneton englannin kielitaito että en uskaltanut tilata ja maksaa visalla.On myös ongelma et ne jää tulliin. - Meeri-Anneli
merika kirjoitti:
käsitit mielestäni hiukan väärin kirjoitukseni siltä osin,että en halua emätin voiteita virosta.Koska niitähän saa täältäkin ilman reseptiä.Vaan estrogeeni pillereistä oli kysymys....että niitä ei ystäväni saanut virosta,kun hän yritti niitä apteekista mulle tuoda.Eikä siinä ollut kielitaidottomuus ongelmana.Sillä hän on itse viron venäläinen.vai sellaiset haitat on estradioli-hormoonista.Niin tiedän kyllä et osa näistä femoston pillereistä on sellaisia että niissä on 2 mg estrogeenia ja 10 mg estradiolia eli keltarauhashormonia ja osa missä on vain 2 mg estrogeenia.Mut nämä on toistaiseks ainoita mitä olen pystynyt hankkimaan ystävän välityksellä itselleni.Siinä syy miks halusin kokeilla juuri näitä.Olen kyllä käynyt vilasee netti apteekkeja ja sieltäkin näyttäis että sais ilman reseptiä esim.estrofem nimisiä pillereitä.
osoite oli:www.youngagain.com/estrofem.html
Toinen ossa oli:www.pharmacy-network.com ja kolmas:www.globaldrug.tv
Mulla vain on niin onneton englannin kielitaito että en uskaltanut tilata ja maksaa visalla.On myös ongelma et ne jää tulliin.Lääketietojen mukaa Femostonissa on 2mg estradiolia ja juuri se on se estrogeenilääke!
Minäkin käytän Estrofemiä, mutta niiden tilaaminen jostain nettiapteekista ulkomailta ilman reseptiä on laitonta. Hyvin suurella todennäköisyydellä ne jää kiinni tullipostiin ja siitä voi seurata myös oikeudellisia toimia.
Tuo heittoni Tallinnan apteekeista oli lähinnä esimerkki siitä että siellä on tiukempi käytäntö näissä hormonilääkkeissä kuin täällä. - hormooneille jippii...
Meeri-Anneli kirjoitti:
Toinen käyttötapa on sairaalloisen seksihalujen "tappamiseen" ja annostuskin siihen tarkoitukseen on isompi.saiskohan itselleen tuota androcurria jos tekeytyis terveyskeskus lekurille,seksuaalisten tarpeiden hillintää varten tarvitsevaksi??? Estroja taidan tietääkkin mistä saan..
- Meeri-Anneli
hormooneille jippii... kirjoitti:
saiskohan itselleen tuota androcurria jos tekeytyis terveyskeskus lekurille,seksuaalisten tarpeiden hillintää varten tarvitsevaksi??? Estroja taidan tietääkkin mistä saan..
Kokeillahan tietenkin voi, mutta ei ehkä onnistu. Lääkäri voi ensin ohjata psykiatrin tutkimuksiin, jotta yliseksuaalisuus voitaisiin todeta. Ainakaan minä en saanut antiandrogeeneja, vaikka pyysin lääkäriltäni seksihalujen hillitsemiseksi. Kiltisti joutui odottamaan vuoden verran ennen kuin hoidot alkoivat.
- löytyy myös
hormooneille jippii... kirjoitti:
saiskohan itselleen tuota androcurria jos tekeytyis terveyskeskus lekurille,seksuaalisten tarpeiden hillintää varten tarvitsevaksi??? Estroja taidan tietääkkin mistä saan..
Androcurin eli kyproteroniasetaatin vaihtoehto on spironolaktoni, löytyy ainakin tuotemerkillä Aldactone. Se on varsinaisesti nesteenpoistolääke, mutta sivuvaikutuksena se salpaa mieshormonia. Jenkkilässä käytetään yksinomaan sitä transhoidoissa, koska Androcur on siellä kokonaan kiellossa oletetun vaarallisuuden takia.
Eli pitää valittaa turvotusta....ei pitäis olla vaikeeta. Onnea matkaan. - hormooneille...
löytyy myös kirjoitti:
Androcurin eli kyproteroniasetaatin vaihtoehto on spironolaktoni, löytyy ainakin tuotemerkillä Aldactone. Se on varsinaisesti nesteenpoistolääke, mutta sivuvaikutuksena se salpaa mieshormonia. Jenkkilässä käytetään yksinomaan sitä transhoidoissa, koska Androcur on siellä kokonaan kiellossa oletetun vaarallisuuden takia.
Eli pitää valittaa turvotusta....ei pitäis olla vaikeeta. Onnea matkaan.Kiitos vinkistä hmm....mistä ja mitenhän sais vielä estrogeeneja ...Progynova ym...LÄÄKETTÄ???
- CCCP.
Aika sääli että tässä komentotaloudessa joutuu tuollaiseen ihmispolot.Mutta saipa taas muutamat Sen diaknoosin ja reseptin saaneet ransut taas paukutella karvaiseen rintaansa.Vapautta suomeen.
- Liu
Ja aika sääli, että joku vitun idiootti napsii lääkkeitä, josta ei edes tiedä yhtään mitään...
Anteeksi jos tieto lisäs tuskaa... - erika
Liu kirjoitti:
Ja aika sääli, että joku vitun idiootti napsii lääkkeitä, josta ei edes tiedä yhtään mitään...
Anteeksi jos tieto lisäs tuskaa...etten mä tiedä mitä estrogeeni hormoni tekee,jos niitä ottaa?Tai mikä vaikutus niillä on naisella,jolla estrogeeni on jo luonnostaan?
Tiedoksi vaan....olen lukenut netistä paljon ennen kuin aloin käyttää estrogeeni pillereitä. - Liu
erika kirjoitti:
etten mä tiedä mitä estrogeeni hormoni tekee,jos niitä ottaa?Tai mikä vaikutus niillä on naisella,jolla estrogeeni on jo luonnostaan?
Tiedoksi vaan....olen lukenut netistä paljon ennen kuin aloin käyttää estrogeeni pillereitä.Hyvä sitten...jos tietoa löytyy.
Mut mikä sun pointti on niiden käytöllä?
- sukkispoika 72
Moi
Itse olen 34v mies ja syönyt parin vuoden ajan epäsäännöllisesti pilsuja, naishormonia Progynova 2mg 4 kpl päivässä ja Spironolactone 100mg 1 kpl päivässä.
Rinnat on nyt 85B, että kaupunkilla saa katseita jos on tiukkoja toppeja...kivaa!
Välillä otin myös vaimon vanhat keltarauhashormonit myös, taisi olla Proveraa,mitä on nyt tilauksessa.
Pano halut on kyllä ollut heikot, että se on ainoa miinus vaimon puolelta..
Netistä saa kaikkea ja luotettavasti. http://www.qhi.co.uk/index.asp
tuolta olen itse tilannut, tilaa vain pieniä määriä kerrallaan n. 3-4 pakkausta niin ei jää tulliin. Sain kerran sakot kun tuli 1200 pilsua kerralla.
Olen tosi iloinen muutoksistani ja aion jatkaa vielä pitkään.
TV melissa - gdrghdrh
koitanny vittu olla normaali... vedät vähä testosteronia ja kattelet naiset perseitä!
- !!!!
Taneli on herännyt henkiin! Mitä oikein teet tällä palstalla, pysy pois vaan!
Et sitten viitsinyt katsoa edes viestien päiväystä. Tuo keskustelu käytiin yli neljä vuotta sitten ja epäilen että alkuperäinen kysyjä kulkee nyt muiden joukossa aivan tavallisena naisena. - mä vaan
Sä et oo normaali!
- ...
mä vaan kirjoitti:
Sä et oo normaali!
Kato - heräsit neljän vuoden kululuttua. Oletko hämeestä.
En usko että sillä on vaikutusta muuhun kuin että tuokin annos tekee sinut hedelmättömäksi. Jos haluat fyysisiä muutoksia, miksi et mene tutkimuksiin?
Estrogeeni ilman testosalpaajaa ei toimi, sillä testo/estro -suhde merkitsee. Spironolaktoni ei lopeta teston tuotantoa kuten syproteroniasetaatti, kauppanimi Androcur, vaan tukkii teston reseptorit. Siksi spiron kanssa pitää ottaa myös finasteridia, jotta DHTeston muodostuminen estyy. DHT vaikuttaa hiuksiin maskulinisoivasti ja aiheuttaa miestyypin kaljua. Finasteridista järeämpi ja huomattavasti kalliimpi on dutasteridi, kauppanimi Avodart, mutta se on käytössä vain hedelmättömillä miehillä, yleensä eturauhasen syövän hoidossa. Sekä finasteridia että dutasteridia ei saa käsitellä raskaana olevien naisten läsnäollessa.
Pre-op transnaisilla, siis niillä, joilla on vielä kulkuset, oikea annos vaihtelee yksilöstä ja lääkäristä riippuen 6-10 mg/vuorokausi. Tällöin Androcuria on 50-100 mg /vrk tai Spiresistä 100-200 mg/ vuorokausi. Finasteridia tarvitsee vain 1 mg/vrk. Käytännössä 5 mg tabletin voi pilkkoa neljään osaan. Androcur voi valvomatta johtaa maksakirroosiin ja Spiro sydänkohtaukseen tai munuaisvaurioon kun elimistön suolatasapaino järkkyy. Spiro poistaa natriumia, mutta ei kaliumia, ja kalium kerääntyy elimistöön.
Tämä tieto on julkista ja saatavissa esim tästä englanninkielisestä lähteestä.
http://www.transgendercare.com/medical/resources/tmf_program/default.asp ja erityisesti
http://www.transgendercare.com/medical/resources/tmf_program/tmf_program_4.asp ja
http://www.transgendercare.com/medical/resources/tmf_program/tmf_program_regimens.asp
Don't try this at home, please seek professional help.- itjhihjie
Tieto tulee neljä vuotta myöhässä mutta ehkä joku sai nyt jotain vinkkiä.
- kiinnostunut.....
Onkohan ketjun aloittajat saanut oikeanlaiset hormoonihoidot ja elääköhän nyt jo naisen elämää ???
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486198Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki664048Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t193092- 332958
- 1932893
- 402502
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132449törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192380- 1501469
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3191466