Pistäkää tähän keskusteluun mese ositteenne niin eiköhän rupea uusia kavereita putkahtelemaan...
omani: [email protected]
Tänne mese osotteita!
42
8055
Vastaukset
- meseenmeseen
Tuolta löytyy 10 000 meseosotetta..
http://www.mesenet-galleria.com- pelmiees
moi ihan hyvä to ioli mmut teehä see mircci kuva lähetä se mulle?????? t jimi
- judoa1122
pelmiees kirjoitti:
moi ihan hyvä to ioli mmut teehä see mircci kuva lähetä se mulle?????? t jimi
mun mese osoteon: [email protected]
- BboyFanky.J
Mese-poju kirjoitti:
jos haluut mut lisätä meseen, laitas osotteeks: [email protected] nähään siel!:D
Mun on [email protected]
- pikku piru
Mese-poju kirjoitti:
jos haluut mut lisätä meseen, laitas osotteeks: [email protected] nähään siel!:D
Tuu meseen! Minkä ikänen oot? Missä asut?
- Sansuu_
Mun on: [email protected]
- jorrriii
Tässä mun mese: [email protected]
mä oon sit 11w :). - tuu ja laita
laita oma mese osote
- jokinen
poika 16v mesekaveriks hyvännäkönen ja kuvia saa pyytämäl
- ihqq5230
laitappas niitä kuvia sitten
- whaaa...
juup, mun on [email protected]
- ellusii
- jimi2121
mun mese [email protected] nähään mesessa
- Hotmail -meset
Ei ole oikein järkevää levittää näitä meseosoitteita nettiin, jokuhan saattaa lähettää roskapostia niihin. Mut omalla vastuullahan sitä levitetään, mutta en suosittele :| Jatkakaa vain pienet lapset ja vähän isommatkin! :)
- -tshe
Hotmail -meset kirjoitti:
Ei ole oikein järkevää levittää näitä meseosoitteita nettiin, jokuhan saattaa lähettää roskapostia niihin. Mut omalla vastuullahan sitä levitetään, mutta en suosittele :| Jatkakaa vain pienet lapset ja vähän isommatkin! :)
jatketaan jatketaan
- kassu949
- Jarkko.H
Hei olen 15 vuotias poika lappeenrannasta ja ois kivaa saaha lisää kamuja :P [email protected]
- iiiiiina
mun on [email protected]
- miekkki
- Anskuuaa_k
mun mese ossa on [email protected]
- Tietoturva.com
Osoitteen nettiin laittamisessa on aina omat riskinsä.
1 /15 tuntee netin oikeat riskit ja ottaa ne huomioon....
tälläkin hetkellä sadat tietokone ohjelmat haravoivat netti sivuja ja poimivat niiltä sähköposti osoitteet massapostitus listoilleen. Kyseisiä ohjelmia voi yrittää harhauttaa esim näin: esimerkki(at)esimerkki.com
@ = (at)
Kaikki Tekevät sen omalla vastuullaan. Mutta suositeltavaa se ei ole.
Tiedän kaverini joka saa saastunutta mailia ja outoja viestejä:
"Hei muistatko vielä minut?? Tavattiin jossain....." Mukana on %kuva% liite-tiedostona
%kuva% on Saastunut tiedosto, Haitta ohjelma, Virus, Mato.....
Eli Olkaahan Varovaisia... - sdfghjklölkjhgfd
Tietoturva.com kirjoitti:
Osoitteen nettiin laittamisessa on aina omat riskinsä.
1 /15 tuntee netin oikeat riskit ja ottaa ne huomioon....
tälläkin hetkellä sadat tietokone ohjelmat haravoivat netti sivuja ja poimivat niiltä sähköposti osoitteet massapostitus listoilleen. Kyseisiä ohjelmia voi yrittää harhauttaa esim näin: esimerkki(at)esimerkki.com
@ = (at)
Kaikki Tekevät sen omalla vastuullaan. Mutta suositeltavaa se ei ole.
Tiedän kaverini joka saa saastunutta mailia ja outoja viestejä:
"Hei muistatko vielä minut?? Tavattiin jossain....." Mukana on %kuva% liite-tiedostona
%kuva% on Saastunut tiedosto, Haitta ohjelma, Virus, Mato.....
Eli Olkaahan Varovaisia...
- lassssssssse
lassella @ hotmail.com
noi kaikki siis yhtee vaa. :D 18 vuotias jätkä oon. urheilullinen ja tälle - tzirppis
Täss on yx: [email protected]
Kaikkee kivaa! - IwX
mun iwx(a)hotmail.fi
- Bettyx
Oon ujo 12 v. Betty Etelä-Suomesta ja haluun meseen seuraa max 14 v. tytöistä ja pojista. [email protected]
- joni olen myös
- ____________________
- dvsffds234
olen 25v m. kaikenikäiset tytöt pojat miehet naiset voi laittaa viestiä.
salaam.123 [at] hotmail.com
ja sanan [at] tilalle @ - fewr43
laita siis osoitteesi tuohon ylläolevaan osoitteeseen niin lisään sitten messengeriin
- ttryyy456456
siis kun en käytä tuota osoitetta mesessä
- Mari-Ann.
- Kuustosen Jaakko
Minä laihduin jo 15.5kg tämän uskomattoman pillerin avulla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.736394- 1445893
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4933745Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1202159- 401415
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4071378- 741215
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471054Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110972Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56970