Lerpun paneminen

Uteen koneeseen

Tähän asti on tässä firmassa lerppudisketeillä olevaa tietoa haettu yli 15v vanhalla museokoneella jolla se on kopioitu korpulle ja sillä siirretty uuteen koneeseen jossa on vanhojen tiedostojen käsittelyyn sopiva emulaattori. Homma siis toimii mutta on järjettömän hidasta. Lerpuja on lähes 1000 kappaletta jäljellä sen jälkeen kun kaikki jo päältäpäin turhiksi nähdyt on hävitetty. Puolet jäljelle jääneistäkin lienee turhia mutta on kovin tuskaista käydä jokainen läpi tuolla vanhalla koneella jossa on Win3.1 käyttiksenä.

Olisiko siis mahdollista asentaa tuon vanhan koneen lerppuasema uuteen koneeseen?

Toinen vaihtoehto on asentaa polttava CD-asema tuohon vanhaan koneeseen, että saisi edes enemmän kerralla siirrettyä tiedostoja uuteen koneeseen. Löytyy kyllä varastosta joku 5v vanha polttava asema, joka jäi kun myytiin pois yksi tietokone ilman sitä. Mutta toimiiko kun kone on joku 486/50Mhz?

Entä muita vaihtoehtoja?

4

1235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hande22

Älä nyt hyvä mies lerpulla pane,ei tule kuin sanomista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 54
      713
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      41
      684
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      644
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      640
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38