Nimittäin parisuhteista ja niiden ongelmista -niinkuin naiset ne näkevät.
Olenkin antanut sille musiikille oman tyylilajin - Vittu perseessä-musiikki.
Kaikella kunnioituksella Irina ja muut naiset.
Kaikki Irinan biisit kertoo samasta asiasta
4
563
Vastaukset
- *M*
En syyllistäsi naisia, mutta Irinan tarinat tulevat vanhanaikaisesta Suomalaisesta keskikaljabaarista ja kaltaiselleni konemusiikin aikakauden ihmselle Irinan musiikki esim. MTV-FIN kanavalla on raiskausta. Pikkuveli, matkalaulu ja "taistelukenttä" kipaleet on myös repäisty jostakin...
- monni
kertaa parempi artiisti,ku kukaa nuista nyky akka artisteesta,ulkonäkö taas maku asioota.
- Anonyymi00003
Irina - Jotain suurempaa (2013)
https://youtu.be/2baf9_KST9o?si=Um0I75jhKIBw2B7C
"Meil on aikaa, niin ainakin luullaan
Kaikkivoipaisuus on vain harha
Meihin kalman sormi ei yllä
Vauhti päällä uskotaan
Pakko luottaa, elämä kantaa
Rajoitukset suuruutta kaataa
Huomisesta ei oo takuita
Pakko saada jotain suurempaa"
Hyvä biisi!- Anonyymi00004
sanat ei mun makuuni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233