MUISTATKO?

the.right.person.

Pyysit minua kirjoittaman kirjan sinusta. Kirjavasta elämästäsi. En luvannut sinulle sitä, en muutakaan.

Sinä olit vain yksi monista kirjavista elämistä - sillä tavalla entuudestaan tuttu kuin moneen kertaan luettu halpa kioskidekkari, joissa kaikissa on liki sama juoni, pehmeät kannet.

Yhden kerran pidin sanani sinulle, muistatko? Sen yhden kerran, sillä nautintoni oli suurempi kuin mielihaluni tehdä sinulle jotakin muuta. Se sitomisleikkimme, muistatko?

En valinnut silkkihuiveja. Ne olisivat olleet armollisempia ranteillesi ja nilkoillesi. Koteloaan kutovan toukan tuottamista kuiduista, hivelevän pehmeitä ihollasi. Mutta olisivat saattaneet olla hauraita sinun fyysistä voimaasi vastaan, jos olisin tehnyt sinulle sen, mitä mieleni oikeastaan teki tehdä sinulle. Ja sinulla.

Ei, minä valitsin halvempaa italialaista polyesteriä. Se hiertäisi kivuliaasti ihoasi, jos sattumalta olisit halunnut irti kesken pienen makuukamarileikkimme. Sinä niin tahdoit minun tekevän itsellesi kaikenlaista, tahdoit minun sitovan sinut ensin kiinni mustakultaisen sänkyni päätyihin. Minä hymyilin sinulle. Silloin minä hymyilin sinulle lempeästi.

Sinä ja minä olemme niin samanlaisia, mutta emme aivan. Siinä, missä sinä luulit hallitsevasi minua, sinä erehdyit. Sinä, joka et luottanut keneenkään muuhun kuin itseesi, luotit sinä hetkenä minuun. Siihen, että minä rakastaisin sinua, välittäisin sinusta.

Sidoin silmäsikin. Viisi huivia. Kaikki minun makuni mukaan valittuja. Sinä alastomana, nuori tiikerini. Koko komeudessasi. Sitä en voinut itseltäni kieltää, enkä sinua itseltäni.

Ristiinnaulittu, minä ajattelin. Omaan ristiinsä, levottomaan, raastavaan addiktiinsa naulittu minun vuoteellani, minun armoillani.

Odotit malttamattomana, mitä seuraavaksi tapahtuisi. Muistatko? En kerro siitä enempää. Se ei kuulu tänne. Panit jälleen parastasi, altavastaajana. Ja kun olimme valmiit, olit kulkenut intohimosi ja kipusi rajamailla, ajautunut hulluutesi rajalle. Ja minä ajattelin, että oli näppäillä tietyt numerot.

Sinä olit voipunut, täynnä itseäsi ja minä täynnä sinua. Omahyväinen hymysi alkoi pikkuhiljaa kadota huuliltasi. Aloit tempoa itseäsi irti, aivan niin kuin olin ajatellutkin. Minä hymyilin sinulle. Sinä et nähnyt hymyäni, silmäsi peitetyt.

Sinä oletit minusta liikaa. Tai liian vähän. Olit valinnut itsellesi sen, mikä sopisi sinulle. Ja minä olin valinnut sinut, sillä se sopi minulle.

Sinä et nähnyt, kuinka minä siirryin ...

3

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • the.right, person.

      Ne silkkiliinat. Tarvitsin niistä vain yhden.

      Kiristin sen lujasti molempien käsieni ympärille niin, että käsieni väliin löysälle hivelevän pehmeä pätkä ohuen ohutta mutta kyllin kestävää mustaa, silti jotenkin oudolla tavalla valoa hohtavaa kangasta.

      Sinä tempoilit jo raivokkaasti sängylläni. Halusit irti. Luulit, että kaikki oli jo ohitse.
      - Mitä sinä oikein aiot, kysyit, mutta vielä et huutanut.

      Et vielä. Sillä sinä tavallaan nautit siitä, ehkä odotit minulta vielä jotakin. Ja minä siirryin...

      • the.right.person.

        ...siirryin hiljaa, huomaamattasi, silkillä verhottuja käsiäni yhteen hieroen. Niin pehmeää, niin hivelevän pehmeää. Niin - miten voisitkaan muistaa?

        Aavistaa, että kaikki loppuisi yllättäen. Armahtaen. Niin pehmeää, niin hivelevän pehmeää.


      • the.right.person.
        the.right.person. kirjoitti:

        ...siirryin hiljaa, huomaamattasi, silkillä verhottuja käsiäni yhteen hieroen. Niin pehmeää, niin hivelevän pehmeää. Niin - miten voisitkaan muistaa?

        Aavistaa, että kaikki loppuisi yllättäen. Armahtaen. Niin pehmeää, niin hivelevän pehmeää.

        Niin hivelevän pehmeää, varjoni...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe