hong kong aseet

kauppa

onko teillä kokomusta hong kong kaupan aseissa
(tarkoitan niitä kauppoja en maata)
kannattaako sieltä ostaa ensimmäinen ase esim joku vemppu pistooli.
aijon sotii muutaman kaverin kanssa lähimetsässä
ei isoja sotia
onko aseet kestäviä ja paljon nuo maksavat??

kiitos
:)

35

3441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12345

      Laadusta en tiedä, mutta Maruin normaali vemppupistooli maksaa 45€ Hong Kong-kaupassa.

      Kuulia siihen, suojalasit/maski = 60-150€. Riippuen maskista / laseista.

    • kauppa

      entä onko aseissa hopup ja nummelan mymälässä mitä aseita siel on maruin merkkisiä pistooleja hopupilla

      • 12345

        Kävelet kauppaan ja katot. Maruin Hoppi pistooli maksaa Lahdessa 45euroa.


      • arttu painokalluo

        Siellä on clock17 ainakin


    • sota?

      sota? te soditte?

      • Uäää

        Aina


    • jiiko222

      olen myös kiinnostunut airsoft-aseista ja kysyisin myydäänkö siellä myös kyseisten aseiden lippaita ja paljonko kaikki maksaa

      • 12345

        Kävelkää Hong Kongiin ja katsokaa.

        Tai netistä sivuja:

        www.nemesis.fi
        www.proairsoft.com
        www.pcb-airsoft.com


      • Herne2332
        12345 kirjoitti:

        Kävelkää Hong Kongiin ja katsokaa.

        Tai netistä sivuja:

        www.nemesis.fi
        www.proairsoft.com
        www.pcb-airsoft.com

        Lahden Hong Kongissa myydään ainakin Maruin laadukkaita vemppupisloja.


      • autoilija45466
        12345 kirjoitti:

        Kävelkää Hong Kongiin ja katsokaa.

        Tai netistä sivuja:

        www.nemesis.fi
        www.proairsoft.com
        www.pcb-airsoft.com

        hullua kävellä hong kongiin (varsinkin jos asuu naapurissa):(


    • Softari

      Kuule, ei kannata sitten ostaa sieltä sähköasetta! Ne hajoo käsiin ja ampuu liian lyhyen matkan. Alotusase sielt on silti hyvä ostaa...

    • Aatteleppa ite

      Kannattaa ehkä harkita ennenkun ostaa tollasii romui. Jousiviritteiset on hyödyllisempii, koska on halvempii, ei jumitu, ja kantaa kauas.

    • pioo

      jos pislan haluu niin hyvä olis kwc glock 17

    • Rc

      mistä löytää aseet

      • Rc

        mistä löyttää ilma kivärin nyt!!! jumalauta vastkkaa!!!


      • Rc
        Rc kirjoitti:

        mistä löyttää ilma kivärin nyt!!! jumalauta vastkkaa!!!

        saatana perkele ootan vastausta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Derp
        Rc kirjoitti:

        saatana perkele ootan vastausta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Laita Googleen ilmakivääri ja lopeta valittaminen pelle.


    • persepilluvittuhomor

      kuuluu vittu saatan vittu väärälle perkele helvetti saatana vitu helvetti palstalle perse pillu

    • Rc

      saatana huora turpa kii!!! ämmä

    • Rc

      sperma

    • hyvä kuula ase

      ase maksaa noin 50000000000 mut ihan hyviä ne on

    • krapumaa

      varmin on marui

    • Rc

      mitä vittua kenellä on euro truck simulator?????

    • jomppa1234321

      Se on ihan vitun sama mistä ne aseet ostaa! VAAN VALMISTAJALLA ON VÄIÄ!

    • ööps

      mä kävin kuopion hong kongissa pari viikkoo sitte ja ostin maruin glock 17 mut oli siel jotain sähkö aseita ja kwc pistooleita

    • joku

      mul on ak-47 joka toimii kuin rasvattu ostin sen hong kongista

    • ???

      onko honkkarissa kaasu pisloja ? Paljolla ? Hyviä ?

    • ei ainakaa hippi

      ei saatana sota? ! älä valita! airsoftia voi sotia tai pelata tai taistella who cares?

    • NII!

      Nii stket vaa näit sivui. TOLLO

    • Kumpi

      Ostaisko desert eaglen honkkarin tavaratalot vai frendiltä pattereilla toimivan blowbackin?

    • airsoft hakkeri

      mihin sivulle pitää mennä et löytää honkkareitten kuularit

      • JIHAD!

        Ei niitä oo netissä.


    • radom softaaja king FIN

      Menkääpä Vantaan honkkarii sielt saa clock19 kaasul\mp5 jousi toimisen jos ei oo poverii ladata,vetää,ampua unohtakaa T.lumia 610

    • AIRSOFT-GUY

      Jos haluutte oikeesti hyvän aseen/kamat nii ostakaa vaik proairsoftist semmone g&g alotus setti (hinta 199e) ja niit on niiku ak47 mp5 ja cm16. Muut kamat kantsii ostaa varustelekast josta saat 70e takin housut hatun hanskat ja chestrigin.

      • Niin tai voi ostaa paljon paremman aseen halvemmalla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe