Piippuja Haniasta

Pufff

Onko kenelläkään tietoa piippukaupasta Haniassa, jossa myytäisiin briar-piippuja, ei siis "matkamuistopiippuja" vaan aitoja kreikkalaisesta briarista tehtyjä. En onnistu Googlesta löytämään, vaikka olen useilla eri hakukomennoilla yrittänyt.

4

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polttavan

Ei harmaintakaan aavistusta, mitä tuo "briarista tehtyjä" tarkoittaa, mutta tulipahan vain tästä kirjoituksesta mieleen, että Kreikassa on tullut käytyä jo nelisenkymmentä kertaa ja vaikka kuinka muistelen, niin en muista nähneeni koskaan kenenkään paikallisen polttavan piippua.

• piippumies

vastaus:
        1) Viisi kertaa Kreikassa, mutta ei ole tullut kertaakaan mieleen kysellä piippuja sielä, eikä niitä tupruttelijoita muistu mieleen.
        Kanarialta olen kaksi briar-piippua ostanut, ovat siellä edullisia, koska kasvattavat itse hyvälaatuista briaria.

2) Briar on valkokanervan juurimöykky, josta tehdään 99%? piippujen kopista. Loput tehdään meerschaumista (merivaha), kalabassista, savesta ym. Briaria viljellään lähinnä Valimeren alueella, joten varmaan myös Kreikassa. Kannattaa kysellä paikanpäällä.

• Eräs123

Briar piippuja saa Suomestakin, verkkokauppa www.kotitavarakauppa.fi myy niitä koristepiipun nimellä, koska laki ei salli tupakointivälineiden mainostamista.

• aineista vaan

taitavat olla jotain pössyttelijöiden piippuja..... kyllä sileläkin pössytellään mutta msitä välineitä saa en tiiä. En polta tupakkaa enkä pössyttlee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      5929
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      129
      3975
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      46
      3959
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3673
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2948
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2517
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2224
    8. 33
      2179
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2121
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      445
      1831
    Aihe