Onko kenelläkään tietoa piippukaupasta Haniassa, jossa myytäisiin briar-piippuja, ei siis "matkamuistopiippuja" vaan aitoja kreikkalaisesta briarista tehtyjä. En onnistu Googlesta löytämään, vaikka olen useilla eri hakukomennoilla yrittänyt.
Piippuja Haniasta
4
370
Vastaukset
- polttavan
Ei harmaintakaan aavistusta, mitä tuo "briarista tehtyjä" tarkoittaa, mutta tulipahan vain tästä kirjoituksesta mieleen, että Kreikassa on tullut käytyä jo nelisenkymmentä kertaa ja vaikka kuinka muistelen, niin en muista nähneeni koskaan kenenkään paikallisen polttavan piippua.
- piippumies
vastaus:
1) Viisi kertaa Kreikassa, mutta ei ole tullut kertaakaan mieleen kysellä piippuja sielä, eikä niitä tupruttelijoita muistu mieleen.
Kanarialta olen kaksi briar-piippua ostanut, ovat siellä edullisia, koska kasvattavat itse hyvälaatuista briaria.
2) Briar on valkokanervan juurimöykky, josta tehdään 99%? piippujen kopista. Loput tehdään meerschaumista (merivaha), kalabassista, savesta ym. Briaria viljellään lähinnä Valimeren alueella, joten varmaan myös Kreikassa. Kannattaa kysellä paikanpäällä.
- Eräs123
Briar piippuja saa Suomestakin, verkkokauppa www.kotitavarakauppa.fi myy niitä koristepiipun nimellä, koska laki ei salli tupakointivälineiden mainostamista.
- aineista vaan
taitavat olla jotain pössyttelijöiden piippuja..... kyllä sileläkin pössytellään mutta msitä välineitä saa en tiiä. En polta tupakkaa enkä pössyttlee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566329
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381434- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865