Outoa!

Ara

Sain 5 vuotta sitten kaverilta laadukkaan runkopatjasängyn. Se oli käynyt tämän 5 vuoden aikana läpi jo 3 muuttoa. Sitten kerran tämän sängyn antaja jutteli miten hän suree että hänen 35v. sitten kadottamansa sydän jonka miehensä oli hänelle ostanut esikoisen syntymän kunniaksi oli kadonnut ketjuineen päivineen. Oli etsinyt koko talon ja tämän sängyn tietenkin moneen kertaan.Meni kuukausia kunnes yhtenä iltana kun vaihdoin lakanat tämä sydän tipahti sängyn päälle kuin taivaasta! Ketjua ei ollut mutta vain tämä pieni sydän!Hoksasin heti että tämä oli se hänen aarre joka oli kadoksissa sillä se oli "hienompi"kuin nykyiset kaupan sydämet. Soitin heti tälle ystävälle joka ei voinut heti uskoakaan tätä, niin paljon sitä on etsitty ja se yhtäkkiä onkin minun edessäni, eikä sängyssä ollut mitään jemmaakaan mihin se olisi voinut kadota! ja oli ihan keskellä sänkyä (ei ollut petaria). Outo juttu, tuli mieleen että kaveri jo luulee minun sen varastaneen, mutta näin tämä vain meni. Äitini väitti että kyseessä voisi olla jopa materialisoituminen, eli sydän on oikeasti ollut jossakin kadoksissa ja nyt se tulla tupsahti minulle koska minun huomastani se pääsisi (ja pääsi) oikealle omistajalleen. Mutta tosiaan sänky on tiheää puuvillaa, mitään koloja ei ole voinut olla mistä vuosien jälkeen tulisi yhtäkkiä esille!!

5

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ara

..että riipus oli muutamia vuosia, mutta lahjaksi sai sen siis 35v. sitten.

• :))

Jännä kokemus. Varsinkin kun oli ne muutotkin välissä:)

• ...kk...

Kyllä se on vain voinut olla siellä patjan sisällä ja sattumalta pullahtaut yöllä ulos sieltä.

• Ara

Siis ei ole mitenkään mahdollista! Se on niin tiheää kangasta, ikäänkuin sellasta puuvillaa jota on mankeleissa, todella tiheää. Sänkyä on tampattukin useita kertoja ja muutoissa muljutettu. Mulla on vaan sellanen olo että jotain outoa tässä on.

• todennäköisyysmatemaatikko.

tai sitten kyseinen tyyppi on tehnyt sinulle pilan, ja järjestänyt sydämmen sänkyysi jollain tavoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mitä

Haluisin sanoa?
      Ikävä
      160
      2187
    2. Cheek ei enää aio äänestää kokoomusta

"Erityisen pitkästi hän kirjoittaa Palestiinan tilanteesta ja purkaa turhautumistaan siitä, miten ”Suomen valtionjohto s
      Maailman menoa
      215
      1662
    3. Näytit hyvältä

Kävelyäsi oli mukava katsoo. Naiselle
      Ikävä
      84
      1475
    4. A miehelle :)

Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su
      Ikävä
      35
      1466
    5. Voikkaalla käynnissä iso poliisioperaatio

Poliiseja valkoisissa suojapuvuissa ja armeijan väkeä runsaasti paikalla , tyhjentävät omakotitalosta räjähteitä, aseit
      Kouvola
      41
      1316
    6. Joko alat

Pääsemään irti?
      Ikävä
      75
      1252
    7. Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset

Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen
      Maailman menoa
      142
      1211
    8. Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut

Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄
      Ikävä
      68
      1036
    9. Jos hän olisi luonasi nyt

mistä haluaisit jutella kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      107
      1019
    10. Kannattaa aina muistaa että ei yritä

liian tasokasta jos ei itse ole sellainen. 🤷🏻‍♂️
      Ikävä
      81
      1016
    Aihe