Moro!
Olen lähdössä toukokuussa Sloveniaan, ja askarruttaa, pitääkö vaihtaa eurot paikalliseen valuuttaan vai käykä ne joka paikassa? Mitä juna- ja bussimatkat maksaa ja onko nähtävyydet maksullisia? Pitäisi tietää matkabudjetin varausta varten... :)
Sloveniaan
Keila zx
1
520
Vastaukset
- parhaillaan
kylla taalla melkein euroillakin parjaa joka paikassa ja saa niita taallakin vaihdettua.hinnat on ilmoitettu myos euroissa kun siirtyvat ensi vuonna siihen.olen itse kayttanzt etupaassa visa elektronia.kirjoitan tata internetcafessa ja kaytto on maksutonta.ilma on komea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614228KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1202843Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452272Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291983- 241853
- 281566
- 801511
- 181445
- 1461334
- 311188