Paksummat ranteet?

hmmh

Eli muutenkin käsiäni (lihaksia) voisi kohentaa, mutta varsinkin ranteenseutuvilta käteni on niin ohuet, että melkein hävettää... Eli mikä olis hyvä keino saada niitä paksummiksi? Ihanko vaan puntteja nostelemalla tms.?

10

6117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkumies
    • samppa 17w

mull on sama ongelma... minkä ikänen oot?

• M21

Itse en ranteen ja kyynerpään väliä ole ikinä tarkoituksella treenannut, mutta paksuuntunut se on selvästi punttiksella käynnistä. Kivaa.

• hmmh
        M21 kirjoitti:

Itse en ranteen ja kyynerpään väliä ole ikinä tarkoituksella treenannut, mutta paksuuntunut se on selvästi punttiksella käynnistä. Kivaa.

17 vuotta olen minäkin.
        Juu aattelin että voisi ostaa kotia jonkinlaisen pienen punttisarjan näin alkuun ja sitten kun niillä on jonkinaikaa treenannut niin vaikka rueta käymään salilla. Antakaas jotain vinkkejä, ei meinaan ole punttihommia tullu aijemmin harrastettua..

• m'84
        hmmh kirjoitti:

17 vuotta olen minäkin.
        Juu aattelin että voisi ostaa kotia jonkinlaisen pienen punttisarjan näin alkuun ja sitten kun niillä on jonkinaikaa treenannut niin vaikka rueta käymään salilla. Antakaas jotain vinkkejä, ei meinaan ole punttihommia tullu aijemmin harrastettua..

penkillä pääsee hyvin alkuun...
        ja jos ranteita haluut paksuntaa niin osta sellaset puristimet...

• M21
        m'84 kirjoitti:

penkillä pääsee hyvin alkuun...
        ja jos ranteita haluut paksuntaa niin osta sellaset puristimet...

Suosittelen punttiskorttia jonkun edullisen Anttila-penkin sijasta. Salilla tulee treenattua kovemmin kuin kotona liikkeeitä voit treenata monipuolisemmin. Noista punttisarjoista aika usein loppuu painotkin kesken. Lisäksi pelkkää penkkiä treenaamalla kehitys alkaa aika äkkiä polkea paikallaan. Eli yläkroppaa monipuolisemmin treenaamalla saa paremmat tulokset.

Olen mahdottoman tyytyväinen että aloitin kunnon treenauksen salilla tämän vuoden tammikuussa. Käsiin on tullut mukavasti paksuutta ja rintaankin vähän sikspäkkikin siellä jo pikkusen erottuu. Ens kesän lopulla uskon olevani jo suht kovassa kunnossa. Mut jos unohdetaan ulkonäköpuoli, niin itse olen saanut salilta roimasti itseluottamusta ja hyvän olon treenin jälkeen. Ja itseasiassa pari hyvänpäiväntuttuakin.

• hmmh
        M21 kirjoitti:

Suosittelen punttiskorttia jonkun edullisen Anttila-penkin sijasta. Salilla tulee treenattua kovemmin kuin kotona liikkeeitä voit treenata monipuolisemmin. Noista punttisarjoista aika usein loppuu painotkin kesken. Lisäksi pelkkää penkkiä treenaamalla kehitys alkaa aika äkkiä polkea paikallaan. Eli yläkroppaa monipuolisemmin treenaamalla saa paremmat tulokset.

Olen mahdottoman tyytyväinen että aloitin kunnon treenauksen salilla tämän vuoden tammikuussa. Käsiin on tullut mukavasti paksuutta ja rintaankin vähän sikspäkkikin siellä jo pikkusen erottuu. Ens kesän lopulla uskon olevani jo suht kovassa kunnossa. Mut jos unohdetaan ulkonäköpuoli, niin itse olen saanut salilta roimasti itseluottamusta ja hyvän olon treenin jälkeen. Ja itseasiassa pari hyvänpäiväntuttuakin.

Juuh, no ajattelin, että voisi ostaa vaikka tuollaset ihan perus käsipainot näin alkuun, ja treenata jonkun aikaa niillä kotosalla, ja sitten vähän myöhemmin rueta käymään salilla. Ei viitsisi mennä sinne, kun ei saa mitään ylös...

Eli kertokaas, kuinka monta kertaa viikossa pitäisi treenata, ja kuinka pitkään/paljon aina kerralla? Eli jos nyt aluksi kotona teen ihan käsipainoilla eri liikkeitä.

• M21
        hmmh kirjoitti:

Juuh, no ajattelin, että voisi ostaa vaikka tuollaset ihan perus käsipainot näin alkuun, ja treenata jonkun aikaa niillä kotosalla, ja sitten vähän myöhemmin rueta käymään salilla. Ei viitsisi mennä sinne, kun ei saa mitään ylös...

Eli kertokaas, kuinka monta kertaa viikossa pitäisi treenata, ja kuinka pitkään/paljon aina kerralla? Eli jos nyt aluksi kotona teen ihan käsipainoilla eri liikkeitä.

No ei siellä salilla sun suoritusta kukaan kattele, sekaan vaan!

Jos kotona treenailet, sellanen 3-4 sarjaa on hyvä määrä. Jokaisessa sarjassa kymmenkunta toistoa. Viimeinen toiston kuuluu aina tehdä tiukkaa.

• hmmh
        M21 kirjoitti:

No ei siellä salilla sun suoritusta kukaan kattele, sekaan vaan!

Jos kotona treenailet, sellanen 3-4 sarjaa on hyvä määrä. Jokaisessa sarjassa kymmenkunta toistoa. Viimeinen toiston kuuluu aina tehdä tiukkaa.

Entäpä sitten, että kuinka monta päivää viikossa keskimäärin olis hyvä tehdä?

• Anonyymi
        hmmh kirjoitti:

17 vuotta olen minäkin.

Mieti että oot nyt 38

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.

Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat
      Politiikka
      22
      7017
    2. Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"

"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."
      Maailman menoa
      33
      3489
    3. Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi

Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks
      Maailman menoa
      21
      3055
    4. Toksinen persuvasemmisto

Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k
      Maailman menoa
      19
      2729
    5. Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!

🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S
      Maailman menoa
      333
      1765
    6. Kerro tarinasi

Miten kaikki alkoi.
      Ikävä
      93
      1157
    7. Mitä muru toivot

Oikein kovasti?
      Ikävä
      94
      983
    8. Hei sinä (m)

Meidän välinen tunnepyörremysky alkoi viime syksynä eikä ainakaan mun taholta ota laantuakseen. Tulet mun mieleen päivit
      Ikävä
      1
      937
    9. Tikkunenällä on kovat luulot itsestään

Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani
      Ikävä
      13
      913
    10. Miten määrittelisit suhteesi häneen?

Mistä on kyse?
      Ikävä
      77
      906
    Aihe