Paksummat ranteet?

hmmh

Eli muutenkin käsiäni (lihaksia) voisi kohentaa, mutta varsinkin ranteenseutuvilta käteni on niin ohuet, että melkein hävettää... Eli mikä olis hyvä keino saada niitä paksummiksi? Ihanko vaan puntteja nostelemalla tms.?

10

5648

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkumies
    • samppa 17w

      mull on sama ongelma... minkä ikänen oot?

      • M21

        Itse en ranteen ja kyynerpään väliä ole ikinä tarkoituksella treenannut, mutta paksuuntunut se on selvästi punttiksella käynnistä. Kivaa.


      • hmmh
        M21 kirjoitti:

        Itse en ranteen ja kyynerpään väliä ole ikinä tarkoituksella treenannut, mutta paksuuntunut se on selvästi punttiksella käynnistä. Kivaa.

        17 vuotta olen minäkin.
        Juu aattelin että voisi ostaa kotia jonkinlaisen pienen punttisarjan näin alkuun ja sitten kun niillä on jonkinaikaa treenannut niin vaikka rueta käymään salilla. Antakaas jotain vinkkejä, ei meinaan ole punttihommia tullu aijemmin harrastettua..


      • m'84
        hmmh kirjoitti:

        17 vuotta olen minäkin.
        Juu aattelin että voisi ostaa kotia jonkinlaisen pienen punttisarjan näin alkuun ja sitten kun niillä on jonkinaikaa treenannut niin vaikka rueta käymään salilla. Antakaas jotain vinkkejä, ei meinaan ole punttihommia tullu aijemmin harrastettua..

        penkillä pääsee hyvin alkuun...
        ja jos ranteita haluut paksuntaa niin osta sellaset puristimet...


      • M21
        m'84 kirjoitti:

        penkillä pääsee hyvin alkuun...
        ja jos ranteita haluut paksuntaa niin osta sellaset puristimet...

        Suosittelen punttiskorttia jonkun edullisen Anttila-penkin sijasta. Salilla tulee treenattua kovemmin kuin kotona liikkeeitä voit treenata monipuolisemmin. Noista punttisarjoista aika usein loppuu painotkin kesken. Lisäksi pelkkää penkkiä treenaamalla kehitys alkaa aika äkkiä polkea paikallaan. Eli yläkroppaa monipuolisemmin treenaamalla saa paremmat tulokset.

        Olen mahdottoman tyytyväinen että aloitin kunnon treenauksen salilla tämän vuoden tammikuussa. Käsiin on tullut mukavasti paksuutta ja rintaankin vähän sikspäkkikin siellä jo pikkusen erottuu. Ens kesän lopulla uskon olevani jo suht kovassa kunnossa. Mut jos unohdetaan ulkonäköpuoli, niin itse olen saanut salilta roimasti itseluottamusta ja hyvän olon treenin jälkeen. Ja itseasiassa pari hyvänpäiväntuttuakin.


      • hmmh
        M21 kirjoitti:

        Suosittelen punttiskorttia jonkun edullisen Anttila-penkin sijasta. Salilla tulee treenattua kovemmin kuin kotona liikkeeitä voit treenata monipuolisemmin. Noista punttisarjoista aika usein loppuu painotkin kesken. Lisäksi pelkkää penkkiä treenaamalla kehitys alkaa aika äkkiä polkea paikallaan. Eli yläkroppaa monipuolisemmin treenaamalla saa paremmat tulokset.

        Olen mahdottoman tyytyväinen että aloitin kunnon treenauksen salilla tämän vuoden tammikuussa. Käsiin on tullut mukavasti paksuutta ja rintaankin vähän sikspäkkikin siellä jo pikkusen erottuu. Ens kesän lopulla uskon olevani jo suht kovassa kunnossa. Mut jos unohdetaan ulkonäköpuoli, niin itse olen saanut salilta roimasti itseluottamusta ja hyvän olon treenin jälkeen. Ja itseasiassa pari hyvänpäiväntuttuakin.

        Juuh, no ajattelin, että voisi ostaa vaikka tuollaset ihan perus käsipainot näin alkuun, ja treenata jonkun aikaa niillä kotosalla, ja sitten vähän myöhemmin rueta käymään salilla. Ei viitsisi mennä sinne, kun ei saa mitään ylös...

        Eli kertokaas, kuinka monta kertaa viikossa pitäisi treenata, ja kuinka pitkään/paljon aina kerralla? Eli jos nyt aluksi kotona teen ihan käsipainoilla eri liikkeitä.


      • M21
        hmmh kirjoitti:

        Juuh, no ajattelin, että voisi ostaa vaikka tuollaset ihan perus käsipainot näin alkuun, ja treenata jonkun aikaa niillä kotosalla, ja sitten vähän myöhemmin rueta käymään salilla. Ei viitsisi mennä sinne, kun ei saa mitään ylös...

        Eli kertokaas, kuinka monta kertaa viikossa pitäisi treenata, ja kuinka pitkään/paljon aina kerralla? Eli jos nyt aluksi kotona teen ihan käsipainoilla eri liikkeitä.

        No ei siellä salilla sun suoritusta kukaan kattele, sekaan vaan!

        Jos kotona treenailet, sellanen 3-4 sarjaa on hyvä määrä. Jokaisessa sarjassa kymmenkunta toistoa. Viimeinen toiston kuuluu aina tehdä tiukkaa.


      • hmmh
        M21 kirjoitti:

        No ei siellä salilla sun suoritusta kukaan kattele, sekaan vaan!

        Jos kotona treenailet, sellanen 3-4 sarjaa on hyvä määrä. Jokaisessa sarjassa kymmenkunta toistoa. Viimeinen toiston kuuluu aina tehdä tiukkaa.

        Entäpä sitten, että kuinka monta päivää viikossa keskimäärin olis hyvä tehdä?


      • Anonyymi
        hmmh kirjoitti:

        17 vuotta olen minäkin.
        Juu aattelin että voisi ostaa kotia jonkinlaisen pienen punttisarjan näin alkuun ja sitten kun niillä on jonkinaikaa treenannut niin vaikka rueta käymään salilla. Antakaas jotain vinkkejä, ei meinaan ole punttihommia tullu aijemmin harrastettua..

        Mieti että oot nyt 38


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe