Belarus Progress 425

esavesa

Miten on käyttöominaisuudet? Kestääkö? Onko miten luotettava kun on valkovenäläinen? Kyseessä 70 luvun lopun neliveto malli. Olisiko esim. saman ikäluokan valmetti järkevämpi hankinta?

5

1383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dattori

Osta hyvä mies valametti, jos et parempaa keksi. Jätä pelaruiskut omaan arvoonsa.

• farmari

Kyllä tuo Belarus käyttöominaisuuksiltaan on kyllä hieman jäjessä esim. Valmettia.Hytti on aika erikoinen viritys ja ensimmäisellä kerralla ei oikein tiedä, miten sillä pääsee liikkeelle.Hyvinä puolina ovat erittäin sitkeävetoinen moottori(tilavuus 4.75L) ja kaksitoiminen nostolaite, tarkoittaa siis sitä, että painaa myös alaspäin.Erinomainen silloin, kun jää kiinni.Vedät vaan(jos työkone kestää) varret alas ja takapää nousee ilmaan, jolloin voit pistää takapyörien alle liukuestettä.Etuakseli on erikoinen viritys, voimansiirtoakseli tekee monta mutkaa ennen pyörää, etuna on ainakin korkea maavara etuakselin alla.

• majer

Pikkubelarus eli 400-sarja,405-takaveto ja425-neliveto on valmistettu Venäjällä.500-sarja ja800-sarja ovatvalkovenäläisiä.400-sarjan Belarukset ovat ilmajäähdytteisiä,moottoriltaan kestäviä ja vääntäviä.Vaihteisto on synkronoimaton ja sen kanssa voi olla ongelmia,ei välttämättä.
        Belarusten laatu vaihtelee,jos saa hyvän yksilön se on sitten kestävä,maanantaipäivän koneen kanssa voi olla paljon murheita.
        Omasta kokemuksesta,omistanut 425-nelikon nyt15-vuotta,voin suositella remonttitaitoiselle ja suurpiirteiselle ihmiselle joka ei hermostu jokaisesta pikkuviasta.Se on omiaan talvella lumitöihin lanan kanssa ja kulkee hyvin lumessa ja metsässä ilman ketjujakin,automaattinen neliveto pitää hyvin liikkeessä.Polttoainetta menee yllättävän vähän,öljyä saattaa kulua moottorissa normaalia enemmän.
        Ei hassumpi ostos hintaansa nähden.

• pelar

Tässä linkki
      http//www.modell-trecker.de/trecker/vorbilder/f_b_trac_kirovets.htm

• pelar

Kokeillaanpa tätä.
        http://modell-trecker.de/trecker/vorbilder/f_b_trac_kirovets.htm
        Valitettavasti kaksoispiste jäi äsken pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2008
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1468
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      867
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe