Mitä pääsykoe osiossa vaaditaan kun lukee esiintymis- ja ohjaustaito???????????
Mikkelin nuoriso opiston pääsykokeet
3
461
Vastaukset
Eli tänäänhän se nähtiin Ei sitä tartte panikoida vai Mitä ;)
Tai no jotkut näkee sen vast huomenna ...Mut kuitenkin peli tai leikki piti vetää =)
Mahtavaa :D
Jos joku sattuu tän lukasee ja tunnistaa nii mahtava päivä ol . ja huomenna lisää :D
Harmi kun se loppuu jo niin aikaseen :/- moonswing
pitikö itse kehittää leikki tai peli? joutuiko laulamaan?
Eli jepa
Saatiin ihan laput missä oli joku leikki
vaikka sanottiin että leikit on valittu silleensä että leikkeihin ei tarvitse lisävälineitä esim tuoleja ym.
Niin siellä oli muutama leikki joihin tarvitsi. ilmeisesti tahallaan pistetty väliin sellaisia että joutui vähän leikkiä muuntamaan ja miettimään miten leikin vetää
Jotkut jopa mietti leikin ite vaikka mahdollisuus olikin saada lappu
Ei kuitenkaan kukaan joutunut laulamaan
huudettii kyllä iha urakalla yhdessä vaiheessa iltaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023