Mitä mieltä nimestä Milla?

Äiti

Mitä mieltä siis nimestä Milla?
Millaisia mielikuvia herättää? Kuvaile Milla-nimistä tyttöä. Onko hyvä vai huono nimi mielestäsi?

13

4932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menninkäinen

Siis tunnen monia Milla-nimiä tyttösiä ja ovat kyllä kaikki mukavia ja iloisia. Tunnen tummia ja vaaleita, pitkiä ja lyhyitä... Joten jokainen millakin on oma persoonansa ja oman näköinen :)
      Minä annoin nukelleni n.3v:nä Milla-Marjaana tai Millamarjaana en oikein tiedä miten kirjoittaa se kun en osannut kirjoíttaa 2-3v:nä, sitten äitini kaveri antoi sen tyttärensä toiseksi tai kolmanneksi nimeksi :)

JA IHAN HYVÄ NIMI!!!

• kiva

nimi! Kaunis ja herkkä ja myös kansainvälinenkin.

• ......................

Milla on mukava nimi. Nimi herätti minussa mielikuvia: Pirteä, iloinen, virkeä ei mikään tossukka, suomalainen, perinteinen (toden näköisesti ainoa luokallaan). sen osaa lausua jokainen.

Tyttäreni on Milla. Syntyessään mustatukkainen ja nyt vaaleat pitkät hiukset. Pitää vaaleanpunaisesta ja tahtoisi olla prinsessa! Osaa pitää päänsä ja kietoo isän sormnsa ympäri hetkessä. Silmät tuikkii kuin tähdet. Pidän nimestä onhan tyttäreni Milla.

• perinteinen

Erottuu hyvin nykyisten trendi-nimien joukosta! Mielikuva kyseisen nimen kantajasta on reipas:)

• hmm

Milla Magia tulee ekana mieleen. Eikä sitten oikein mitään muuta, sillä kukaan tuntemani Milla ei ole kovin mukava. Toisaalta, kaikki nimet herättävät jollakulla negatiivisia mielikuvia, ja kuten nähdään, muut ovat pitäneet Milla-nimestä. Onhan se pirteä ja iloinen, helppo lausua ja pehmeä.

• on ihan kiva nimi. Minulle siitä tulee aina mielikuva tummatukkaisesta tytöstä, mutta sopii myös vaalealle. Nimi on helppo lausua eri kielissä ja on sopivan "pehmeä" nimi. Sen vuoksi soveltuu erinomaisesti "kovien" sukunimien kanssa esim. Milla Kärkkäinen, Milla Kukkonen, Milla Räikkönen jne. Sen sijaan jonkun hiljaisen ja pehmeän sukunimen kanssa sopisi ehkä joku vähän räväkämpi etunimi. Esim. Milla Hujanen, Milla Laine niin noihin sukunimiin laittaisin ehkä vähän "kovemman" kuuloisen etunimen kuin Milla.

• kiva nimi

"Milla hei, sun täytyy muuttuu, sun elämältäs suunta puuttuu" tuli ekana mieleen. Ja Milla Magia! :) Mutta ei nuo mitään kovin pahoja mielikuvia varmaan ole??

Milla on ihan hauska nimi! Helppo lausua ja ymmärtää, ei tarvitse joka paikassa selostaa kuinka nimi kirjoitetaan...

• hiras

Milla on pikkukovis, siro ja kova kiroilemaan. Meikkaa paljon, tupakoi 14-vuotiaana, lävistyksiä ja mustaksi värjätyt hiukset. Koulu ei kiinnosta, mutta pojat sitäkin enemmän.

• Liisa-Maria

joka auttaa äitiä ja hoitaa mielellään nuorempia sisaruksiaan. Tunnemmme varmaan vähän erityylisiä Milloja.

• Anonyymi

Ai että tupakoi🙄

• Äiti

Kiitos kovasti vastauksista! Mielenkiinnolla luin!

• tämän

että monen Camillan lempinimi on Milla...

• Anonyymi

Lmilla herättää pelkoa ja kauhua on jossain sadussa noita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe