Ei voi tallentaa Wordillä

Minä

Elikkäs huomasin tässä yhtäkkiä yllättäen että en voi tallentaa uutta asiakirjaa eikä Tiedosto -> Avaa... toimi vaan jää vain se tiimalasi siihen killumaan ja sit ohjelma "lakkaa vastaamasta"? Vanhoja asiakirjoja voi avata ja niitä muokata sekä tallentaa mutta siis mitään uutta ei voi tehdä. Uudelleen asennuskaan ei auta.

4

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • style^

      tuli tänään ensimmäistä kertaa, ajattelin kokeilla uudestaan asennusta.. oletko löytänyt jonkun ratkaisun?

    • juttu mulla

      Sama juttu, tosin mä en oo pariin päivään saanut vanhoja tiedostojakaan auki enää. Ainoastaan "kiertoteitse" menemällä koneen hallinnan kautta. Mitähän tää sekoilee? Virusturva on kyllä kunnossa, mutta voiko olla silti joku mato tms???

    • Minä

      Löysin toiselta palstalta tällaisen vinkin, että mene resurssien hallinnassa lisää/poista sovellus-kohtaan ja poista sovellus KB908531. Kone pitää käynnistää sen jälkeen uudelleen. Auttoi mulla, enää ei ongelmia. Mutta HUOM. en osaa sanoa mitä muita vaikutuksia tuon sovelluksen poistolla on ???

    • J82

      Kokeilin myös uudelleen asennusta ja täältä onneksi löytyi neuvo. Tuo KB908531 on Win2000:een 11.4.06 julkaistu kriittinen suojauspäivitys, joten sen poisto avaa jonkinasteisen tietoturva-aukon.

      Mutta ilman poistoa ei minulla toiminut enää asiakirjojen avaus, tallennus kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe