Miinan siniset silmät loistivat yössä tähtien lailla. Hän nojautui syvälle pehmotuoliin ja yritti etsiä mieluista asentoa, kireiden nahkahousujen haaruksen pyrkiessä kiristymään liian syvälle
jalkoväliin. Kuten aina, se oli nytkin vähän epämukavaa. Hän päätyi miltei makaavaan, epänaiselliseen asentoon ja avasi reitensä levälleen tyttömäisesti.
Miina suki lanteille asti ulottuvat vaaleat hiuksensa olkapäiden taakse ja tunsi olonsa rennoksi ja kotoisaksi.
Hän istui hiljaa nurkkapöydässä ja teki havaintoja. Miina ei ollut suupaltti, vaan pikemminkin tarkkailijatyyppi. Hän pani merkille joukon yleisilmeen. Se oli jotenkin uupuneen oloinen, mutta kuitenkin hengittävä. Se oli todella syvältä hengittävä, - Miina pohti. Hän muisti aamullisen lähtönsä. Oli vain lähdettävä jonnekin, peukalo pystyyn ja menoksi. Pete oli napannut tytön kyytiin ja tässä sitä oltiin monien vaiheiden jälkeen.
Pete ja Miina olivat tavanneet Sirun metsäpolulla, tämän tehdessä lähtöä. Kuitenkaan Sirun auto ei ollut käynnistynyt, eikä lähdöstä näin ollen tullut yhtikäs mitään.
- No ei voi mittää, - Siru totesi lakoonisesti, - tulkaa tekin tuonne mökille, kaipa tässä täytyy jäädä vielä yöksi.
Siru opasti porukan perille, miltei omistajan ottein, niin tutuksi olivat paikat ja kaverit siellä jo tulleet. Siru tunsi kaikki tyypit. Hän oli antanut alkajaisiksi peffaa jollekin tuntemattomalle ja panettanut sittemmin itsensä vähän yhdellä sun toisella.
Näytti siltä että mökistä oli tullut todellinen festivaalikeskus. Alettiin olla kohta jo lauantaiehtoon ehtoopuolella ja jo huomenna olisi sanottava hyvästit viikonlopulle.
- Tää on sitte meien Miiu, - Siru esitteli Mian uusille tulokkaille, jättäen tietenkin kertomatta, miten Mia oli rietastellut taipuisan pyllynsä kanssa ympäri taloa, kumpaakaan sukupuolta kaihtamatta.
Eikä tässä vielä kaikki. Tuo suloinen jakopää oli avustanut Sirua, kun tämä otti suihin Juiselta, naimalla Juisea sormellaan anaaliin.
Kuulosti sekavalta, Siru tiesi, ja tiesi, että tämä tuoteselostus olisi hankalaa ja aikaa viepää.
Jake katseli tulokkaita hiukka väsyneenä, eikä Juisekaan ollut aivan pirteimmästä päästä.
- Hei mutta, missäs Anne ja Timppa on, - Siru kysäisi ohimennen.
- Ne on kai menny nukkuun, - oli Mian vastaus. Tietysti ne olivat panemassa jotain maratoonipanoa jossain mökin nurkassa, - Mia arveli, kun niitä ei ollut aikoihin näkynyt. Hänen silmissään vilahti nopeana kuvana kyrpä, joka suitsutti siementä Sirun suuhun. Se oli ollut Timpan kulli, jota Mia oli saanut alkajaisiksi.
– Huh, - Mia sanoi vahingossa ääneen.
Siru ohjasi vieraat erääseen makuuhuoneeseen niistä monista ja toivotti hyvää yötä. Niin ei ollut tarkoitus, mutta sattuma ohjasi tuon parin kohtaloa. Kumpikaan heistä ei vastannut kielteisesti. Mutta kumpikaan heistä ei ollut kuvitellut viettävänsä yötään saman sängyn jakaen.
Miina ohjasi kaksin käsin runsaat hiuksensa olkapäittensä yli ja hymyili ujohkosti Petelle. Hän näki Petessä rotevan ja luotettavan oloisen kumppanin. Tuon miehen seurassa olen turvassa, - Miina ajatteli, eikä ollut väärässä. Hän tunsi suloisia kipinöitä alavatsassaan, katsoessaan syrjäsilmällä Peteä takaapäin. Peppu oli juuri sellainen, kuin Miina oli ajatellut miehen täydellisen pepun olevan. Se oli napakka ja pinkeä, ja sen pyöreähkö, mutta tiukka muoto antoi lupauksen vaarallisesta lantiosta. Notkeaa ja taipuisaa ja tiukkaa miestä… se olisi Miinalle mieluista.
Miinan katseessa oli ripaus hentoisuutta ja surumielisyyttä, - ajatteli Pete, - tuo tyttö on todella nuori ja todella kaunis. Hän ei tiennyt Miinan ikää, jota oli vasta seitsemäntoista vuotta. Hän ei tiennyt sitäkään, että noissa kireissä nahkahousuissa, solakoiden reisien välissä säkenöi tuorettakin tuoreempi nuoren tyttösen liki neitseellinen, himokas ja halukas polttopiste. Eikä sitäkään, että Miina oli leikkinyt monesti pikku pillunsa kanssa, haaveillen aikuisen miehen oikeasta ja aidosta siittimestä.
Totta toki, Miinaa oli höylätty festareiden teltta-alueilla nuorten teinipoikien toimesta.
Nuo hätäiset ja aloittelijamaiset hinkkaamiset olivat aina kuitenkin päättyneet Miinalle ei toivotuin tuloksin. Kun poika oli saanut keskenkasvuisen (mutta silti hyvin mielenkiintoisen) elimensä Miinan tyttömäiseen pilluun, oli tämä useimmiten hangannut nopeasti itselleen orgasmin ja poistunut paikalta kehuskelemaan kavereilleen.
Todellisuudessa Miina ei ollut koskaan saanut orgasmia, paitsi omin sormin, mutta ei tosin pitänytkään sitä maailman tärkeimpänä asiana. Hän piti vilpittömästi siittimestä sisällään, mutta nuo nuorukaiset eivät malttaneet antaa sitäkään vähää tarpeeksi, -tarpeeksi kauaa.
Miina sulki silmänsä, tuntiessaan Peten avaavan mustan pikku topin tiheää napitusta. Huikean neitseelliset rinnat paljastuivat kohta Peten tutkivan silmäparin eteen. Se oli kaunis näky. Tytön rinnat olivat pienehköt, mutta Pete tiesi niiden vielä ajan oloon saavan uhkeammat muodot. Hän rakasti pienehköjä tyttömäisiä rintoja. Pienten nännipihojen keskellä tapittivat sievät nappulamaiset nännit, ja Pete oli täysin hurmaantunut näkemästään.
Hän tunnusteli rintojen ihmeellistä kiinteyttä ja vei huulensa Miinan vasemmalle nännille. Pete ei voinut tietää, että juuri vasen nänni oli Miinalla se herkempi puoli. Niin Miinalla, kuin hyvin monilla naisilla, toinen rinta on selvästi erogeenisempi kuin toinen. Pete osui heti oikeaan.
Saatuaan Miinan nänninpään liukkaille huulilleen, Pete kuljetti kätensä tytön hiusrajaan niskapuolelta tunnustellen hentoa ja hauraan tuntuista niskan ja kaulan muotoa. Hän saattoi tuntea suussaan nöpöttävän nännin paisuneen entisestään. Silmät pyörähtivät Miinan päässä.
Miina makasi selällään sängyllä, yläruumis täysin alastomaksi riisuttuna. Pete huokasi sisäänpäin. Hän oli saanut unelmansa ja vielä ihan vahingossa. Seitsemäntoistavuotias liftarityttö makasi rinnat paljaana hänen kanssaan samassa sängyssä ja tuo pikkukaunotar oli selvästi jotain vailla. Sen puutteen Pete päätti korvata, ja tehdä sen kunnolla.
Miina tunsi voimakkaita säväreitä koko kehollaan, kun Pete hivuttautui alemmas, tavoittaen tyttösen söpön ja pyöreähkön vatsan huulillaan. Nahkahousujen ylänappi napsahti auki, tosin vaivalloisesti, ja vetoketju hilautui hitaasti alas ja kohta ahdistavat nahkikset oli jo potkittu jonnekin sängyn päätyyn lattialle.
Tähän asti kaikki tapahtunut oli tuttua Miinalle. Vieraampaa sen sijaan oli se, kun Pete vei suunsa tytön pikkuiselle häpykummulle, puhalsi ilmaa pikkuhousujen läpi, ennen kuin paljasti pikkutytön pikkuhousujen alta suloisen pikkuisen pikkupillun.
Pete nuuhki tytön alapään ihanaista tuoksua. Hän pani merkille siistiksi ajellun karvoituksen. Pimppa oli miltei karvaton, lukuun ottamatta pientä hentoa karvavanaa, joka alkoi heti kohta viivan yläreunasta ja antoi kappaleen matkaa pohjoiseen.
Miinan tuoksu oli mystisen neitseellinen. Pete kuljetti kuononsa Miinan haaroihin ja nuuhki uteliaasti tutkiskellen lottovoittoaan. Tuo sileä ja karvaton haarukka oli jokamiehen unelma, mutta enää se ei ollut unelma Petelle. Hänelle se oli totista totta.
Miina kiehui, kun Peten kieli liikkui rauhallisesti ja ilmeisen taitavasti ympäri Miinan sametinpehmeää ja kiinteälihaista viivaa. Pillu oli tuore ja vähän ajettu, -tiesi Pete, noin nuorta ei ole kyllä montaa vuotta voitu kirnuta, - ajatteli mies, lipoessaan hitaasti Miinan uloimpia häpyhuulia liukkaalla kielellään. Hän tunsi tytöstä valuvan kosteuden kookkaalla nenällään ja ujutti kielensä leikittelemään vähän ylemmäs.
Miina voihkaisi. Hän tunsi lämpöisen nesteen valuvan pyllyn vakoon asti. Se oli syljen ja oman eritteen sekaista nestettä, omaa nestettä, joka tulvii nuoren tytön emättimestä hormonaalisen kehityksen kiivaimmassa vaiheessa laavapurojen lailla.
Peten kieli teki hyvää. Miina oikoi sääriään ja kohotti niitä, polvet osittain koukistettuina kohti taivasta, saadakseen annettua enemmin tilaa Petelle ja tämän ihanalle kielelle. Hän laski polviaan yhä alemmas, kunnes ne miltei tavoittivat rintakehän.
Kaunis pikkupylly oli apposen auki Peten huomionosoituksille. Tyttö vei kätensä miehen tummiin puolipitkiin hiuksiin ja tarrautui niihin voimakkain ottein, ikään kuin varmistuakseen, ettei tuo hoito loppuisi koskaan. Miina värisi koko sielullaan. Pikkuruiset punakyntiset varpaat vuoroin kipristelivät ja vuoroon vetäytyivät eroon toisistaan.
Nuole pillua kulta… älä lopeta jooko… ethän…, - Miina ajatteli, uskaltamatta sanoa ajatustaan ääneen.
Pete tarttui tyttöä nilkoista ja painoi varovasti tätä yhä jyrkempään linkkuun. Pillun tuoksu ja uskomaton märkyys kuumottivat miehen mieltä. Hän oli löytänyt Miinasta sen herkimmän ärsykepisteen ja jatkoi sen käsittelyä huolellisesti ja maltillisesti.
Hän kierrätti kielellään kehää klitoriksen ympärillä, muistaen oikean rytmin, ja tasaisuuden merkityksen. Klitoriksen paisuvainen kappale työntyi kohta ulommas ja siitä merkistä Pete tiesi, että nyt oli aika siirtyä itse kohteeseen.
Miina näytti olevan jo matkalla jonnekin. Sen saattoi aistia myös voimakkaasta hengityksestä, joka täytti muuten niin hiljaisen huoneen.
Pete siirsi kieltään millitoleransilla Miinan klitoriksen puolivälin paikkeilla olevalle ihopoimulle. Hän jäykisti kielensä kärjen ja alkoi varovaisesti liikuttaa sitä ylös ja alas tyttösen nami-napilla.
Hän asetti kätensä häpykummulle ja veti hellin ottein kimmoisaa nahkaa ylöspäin, saaden näin vaon yläosan aukeamaan vielä paremmin. Tuo tuntui Miinasta aivan uskomattoman hyvältä.
Nautinto oli vertaansa vailla, mutta orgasmin tulo tuntui nyt vähän hankalalta. Omin sormin sen tehdessään, Miina tipautti itselleen orgasmin parissa minuutissakin. Kiireissään hän oli tehnyt sen koulun vessassakin, sen jälkeen kun kello oli jo soinut, ja vielä hän oli ehtinyt ajoissa liikkatunnille.
Hän katsoi ujosti jalkoväliinsä ja huomasi katsovansa Peteä suoraan silmiin. Raavaan miehen kasvot ikiomassa haarukassani… kieli nuolemassa pilluani… aih…kuinka ihanaa, - Miina ajatteli ja tuijotti kaihomielisin silmin tätä ihmeellistä kielitieteilijäänsä.
Pete keskitti kaiken huomionsa Miinan pilluun. Hän tunsi klitoriksen turvonneena ja napakoituneena ja tunsi myös leukansa ja päivän vanhan parransänkensä litisevän tytön mehukkaissa vitun nesteissä.
Vihdoin viimein Miina tajusi lähtevänsä käyntiin. Se oli kiusaavaa aluksi, mutta kohta alkoi vauhti kiihtyä askelmilla. Se alkoi tulla kuin lähestyvä pikajuna. Se näkyi kaukaa matkan päässä ja se lähestyi huimaa vauhtia.
- Älä lopeta kulta…. nuole miun pillua… nuole kulta miun vittua, jooko, - pääsi Miinan suusta.
Pete tiesi mitä tuo tarkoitti. Hän valitsi tasaisenrauhallisen tempon, jota pystyi portaattomasti lisäämään. Hän tarttui lujemmin ottein Miinan sätkimään pyrkivistä jaloista ja asetti ne tukevasti haluamaansa asentoon, unohtamatta tuota tyttöä kiihdyttävää pillun nuolemista.
Miinan reisilihakset alkoivat väristä. Vartalo jäykistyi suunnatonta voimaa uhkuvaksi lihasrykelmäksi. Puuskuttaen yhä voimakkaammin, pikajuna kiiti kohti asemaa. Piilotajunnan räikeät värit vilistivät silmissä. Sähkön sinistä, neonkeltaista, sinooberin vilkkuvaa punaista, stroboskoopin mieltä kiihdyttävää räiskettä, kaikkea maan ja taivaan väliltä vilisti rauhattomina ja purkautumattomina väreinä Miinan sirkeissä silmissä.
Pete oli täydellisesti ajan tasalla. Kielen rytmi oli kiihtynyt nopeaakin nopeammaksi ja tytön pillu ja tyttö olivat nyt lähempänä määränpäätään kuin koskaan.
Miinan silmissä vilisti koko maailma suruineen ja iloineen. Hän tajusi jalkovälissään olevan nyt oikean tekijän, oikean rakastajan, sellaisen jonka hän oli vain kuvitellut olevan olemassa.
Se lähti kuin kiihdytysauto. Räjähtävällä voimalla se kiipesi radaltaan Miinaan. Se tuli ulkoapäin miehen kielen ohjaamana. Se tuli sisälle ja vei syvimmänkin sielun ja ruumiin sopukan mukanaan.
Pete puristi tyttöä lujempaa nilkoista, mutta ote petti, Miinan räjähtäessä orgasmiinsa väkevällä voimalla.
Hän tunsi tuhat salamaa nuoressa varressaan. Hän jännittyi yhdeksi sätkiväksi kappaleeksi ihmislihaa. Hän avasi ja sulki haarojaan ja riuhtoi Peteä uskomattomalla voimalla vasten liukastakin liukkaampaa vittuaan.
Loppumattomat säkeet ja sävelet soivat, nuoren Miina-tytön soittimen kirkuessa, saavuttamatonta kaipuutaan saavuttaessaan.
Pullea ja litamärkä pillu puski vasten Peten kuonoa. Pete oli jo menettänyt otteen Miinan herkimmästä, mutta se ei ollut enää tarpeellistakaan. Miina puski elintään miltei väkivalloin Peten kasvoille, ikään kuin peläten tuon uskomattoman väreen päättyvän.
- Nuole vittuaaaa… nuole!!!, - Miinan huuto kajahti korkealta kirkuen. Se kiiri voimakkaina signaaleina ympäri koko maan piirin. Se lähti Neitsytsaarilta ja kaikui sieltä Tulimaahan. Haitilta Uuteen Guineaan. Malesiasta Sri Lankaan. Jemenistä Kap Verdelle ja Islannista Helsinkiin. Se ei enää koskaan palannut Neitsytsaarille. Se tukahtui Seksimaan orgastisten vuorien luoliin, syvälle niiden uumeniin. Hukkui luolapurojen raikkaaseen ja rauhalliseen solinaan, herätäkseen nyt eloon nopeammin kuin koskaan aikaisemmin.
WAUDE, MÄ SAIN (Miina 17v)
93
17487
Vastaukset
- Ano
JÄSENLUETTELO2
MIA 23v
Minä: 23v, pikkuinen (160cm), hyvä kroppainen, rinnat 85C, siniset silmät, ruskeat hiukset jossa vaaleita raitoja, söpö, tykkään kimppakivasta (2miestä tai nainen ja mies) Voisin antautua vaikka Timpan ja Juicen käsittelyyn..
olen varattu joten vierasta en ole saanut piiitkiin aikohin.. kiihotun "kova" otteisista miehistä ja tykkään niellä suihinoton jälkeen kaikki "lemmen nesteet", mitä miehestä irti saa:-)
toivottavasti pääsen mukaan:-)
Sanon että "Yes Sir"!!
maltan tuskin odottaa, että mitä on luvassa!
…Kahdenkymmenen kolmen ikäinen Mia oli todella sirorakenteinen, suloinen brunette vaaleine vauhtiraitoineen, sellainen aito pikkutyttötyyppi. Hänen kasvojensa muodot olivat hauraan hennot ja siniset silmät niin niin viattoman oloiset. Suora nenänkaari antoi puhdaspiirteisyyden leimaa ja törröttävä ylähuuli puolestaan hyvin lapsellisen yleisilmeen…
TIMPPA 32v
Mä oon Timppa vähän yli kolmekymmentä vee. Pituutta satakahdeksankymmentä ja kroppa todella sopusuhtainen ja ylävartalo on sopivasti lihaksikas. (sanoo joku).
Mulla on littee vatsa ja piukkalihaksisten reisien välissä paksu ja pitkä se. Paksusuoninen kovana…
lisäksi mä oon ajellut kaikki karvat alapäästä. (pyynnöstä). Siis sileetä ja rosoista. Tykkään antaa orgasmeja tytöille nuolemalla… facesitting on mulle kovajuttu…
…Ruskeat, lyhyet hiukset ja älykäs katse viehättivät naisia, jotka antoivat arvoa enemmän ällille kuin kullille. Anne tiesi, että useasti älykäs mies oli älykäs myös sängyssä ja tiesi naisen tarpeet sängyssä kuin sängyn ulkopuolellakin… Timppa täytti kaikki hänen odotuksensa…
SIRU 30v
Vieläkö mahtuu mukaan kolmekymppinen, naimisissa oleva nainen, joka ei ole ollut kuin yhden miehen kanssa koko elämänsä aikana?
Olen punatukkainen, silmälasipäinen, isorintainen ja muutenkin rehevä.
Tulen ehkä vahingossa paikalle eksyneenä tai auton hajottua? siis jos kelpaan mukaan?
…Nyt ennen niin ruskeat hiukset olivat saaneet punaista väriä. Sirun teini-tytön muodot olivat tietenkin korostuneet entisestään ja nyt tämä nainen oli vasta nainen. Pitkäsäärinen, paksupyllyinen, kapeauumainen, pullearintainen Siru käänsi katseita missä vain liikkuikaan. Tämän peruspuritaanisen naisen ympärillä hyrräsi aina miehiä, eikä Sirulta se ollut jäänyt huomaamatta…
ANNE 34v
...Mä oon Anne 34v. Ooonks mä liian vanha?
Pitkät ruskeet hiukset, omasta mielestäni mä oon kasvoista söötti. Pituus 168 ja paino 63. Takapuoli on liian iso, mut takuulla pyöree kun vyörärö on taas liian kapee. Tisut keskikokoo kait. Pitkät sääret ja ehdottomasti sileä iho.
Seksissä en tykkää mistää erikoisesta, paitsi siitä jos 'ne' ruikitaa mun rinnoille...
Tuliks täs jo liikaa kuvausta?
…Anne asetteli itsensä Timpan kasvojen päälle, nyt ilman pikkuhousuja. Hän tarjosi pulleaa vakoaan miehen nuoltavaksi, sillä nyt Anne halusi vain itse.
Hän tunsi liukkaan kielen lipovan nyt kiivaammin ja tajusi ponnahtaneensa orgasmiportaikossa useita askelia lähemmäs huippua. Anne tapaili käteensä Timon kyrpää, joka tuntuvasti oli saavuttanut komean erektion. Kun pikkuinen naisen käsi ujuttautui vyötärönauhan alta Timon housuihin ja tavoitti sieltä uhkeana jököttävän kobran, Annelta lipsahti. Liian äkkiä orgasmi kiipesi päälle ja alkoi hillitön vartalon jännittyminen…
JAKE, 32v
Tunnistin itseäni hiukan tuosta Timppa-hahmosta, mutta ripauta siihen hiukan herkkyyttä ja taiteellisuutta yhdistettynä tarvittaessa voimaan niin saat mut. Noin muuten oon 185, kookas, myös sieltä, vaalea ja kiekkoilijan kropalla varustettuna. Musta tuntuu että ton Mian kanssa voisi synkata kun se tykkää noista suujutuista, just sillä tavalla kuin minäkin. Hitaasti ja nauttien ja lopuksi.. runsaasti, mutta vuorotellen. Riittääkö? ;)
-Tämä on ihana, - Anne ajatteli. Kyrpä oli kuin olikin selvästi lyhyempi kuin Timpalla, mutta se oli myös selvästi paksumpi. Hän piteli elintä keskisormen ja peukalon muodostamassa renkaassa ja näki ettei sormet yltäneet kalun ympäri. Terska oli sinertävä ja muhkea. Elimen pinta ei ollut järin suonikas, mutta terskan alapuolella oleva lihaskiila oli hiukka erikoinen…
JUICE 28v
Vieläkö mahtuisi mukaan? Minä (Juice) olen 28 vuotias, tumma, 180 senttinen, luonnonvahva rakennusmies. Haluisin naida nuorta tyttöä (Katia), Kati voisi mielellään ratsastaa mun päällä. Vaimo Pia on 27-vuotias opettaja, 163 senttinen, normaalivartaloinen. Ei ole koskaan ollut muiden kanssa, mut nyt se voisi ottaa vierasta.
…Katin pallomainen teinipylly pumppasi Juicen pingottuneen vartalon päällä. Kireä pillu silpoi miehen esinahkaa yhä lisääntyvässä tempossa. Katin suupielistä oli hävinnyt herttainen hymy ja kasvot olivat vääntyneenä himon ja tuskan sekaiseen ilmeeseen. Kati oli kääntänyt pyllynsä Juicelle ja ratsasti nyt miehellä, ottaen käsillään tukea tämän nilkoista. Juicen katse oli liimaantunut takapilluisen Katin pyllynreikään…
MIINA 17v
Ulkonäöstä:
Vaaleat hyvin pitkät suorat hiukset, kauniit kasvot, jäänsiniset silmät, lävistykset huulessa, kielessä,
navassa ja korvan yläosassa sekä pieni tribal-tatuointi selässä. Normaalin hoikka, muodokas vartalo.
Pituutta 167cm ja rinnat b-c75.
Tykkään ajella itseni sileäksi pientä häpykummun "viirua" lukuun ottamatta. Käytän mielelläni nahkahousuja.
Asennoista suosikkeihin pääsee dogistyle, saarnaaja niin että naisella jalat miehen olkapäillä sekä se, kun nainen on esimerkiksi seinää vasten miehen sylissä (seisaaltaan)
Silloin kun hyvää seksiä on saatavilla, vastaan harvoin kieltävästi.
’Miinan katseessa oli ripaus hentoisuutta ja surumielisyyttä, - ajatteli Pete, - tuo tyttö on todella nuori ja todella kaunis. Hän ei tiennyt Miinan ikää, jota oli vasta seitsemäntoista vuotta. Hän ei tiennyt sitäkään, että noissa kireissä nahkahousuissa, solakoiden reisien välissä säkenöi tuorettakin tuoreempi nuoren tyttösen liki neitseellinen, himokas ja halukas polttopiste…
PETE 28v
Tummat, lyhyet hiukset. Silmät vihreät. Mitat on 180/75, kroppa riittävän liikunnan jäljiltä kunnossa, mutta ei mikään lihasläjä. Eli valitettavasti se akateeminen maha puuttuu. Maailmaakin nähneenä, ei mene jauhot suuhun juuri koskaan. Tai jos sattuu oikein kykenevä leipuri...
Seksin tantereella olen aktiivinen, annan ja otan, molemminpuolista hyväähän sitä haetaan. Suosikkina on ehkä selällään naisen ollessa selin päällä eli molemmat pääsee ihailemaan näkymiä.
’Hän näki Petessä rotevan ja luotettavan oloisen kumppanin. Tuon miehen seurassa olen turvassa, - Miina ajatteli, eikä ollut väärässä. Hän tunsi suloisia kipinöitä alavatsassaan, katsoessaan syrjäsilmällä Peteä takaapäin. Peppu oli juuri sellainen, kuin Miina oli ajatellut miehen täydellisen pepun olevan. Se oli napakka ja pinkeä, ja sen pyöreähkö, mutta tiukka muoto antoi lupauksen vaarallisesta lantiosta…- -Kati-
miksen mä ollu jasenlistalla??? eks mä kuitenkin ooo ilmottanu itteni tohon stooriin?
- Ano
-Kati- kirjoitti:
miksen mä ollu jasenlistalla??? eks mä kuitenkin ooo ilmottanu itteni tohon stooriin?
Sä oot ollu mukana alkuvaiheessa. Tässä klubissa pysytään mukana jos pysytään mukana. Tarkoitan, että jos jostakin henkilöstä on kirjoitettu stooria, eikä tämä sen jälkeen enää näyttäydy täällä, joudumme pudottamaan pois pelistä. Olet ollut todella passiivinen, etkä kuulu siksi jäsenluetteloon.
- Erkki
Erittäin hienoa taas. Kyllä täällä aika vierähtää mukavasti kun on tasokasta luettavaa. Jatkakaa samaan malliin.
- siru
Ja Anolle kiitokset taas kerran viihdyttävästä tekstistä.. Sinä se osaat kirjoittaa!!
Lunta satelee, on pakkasta.. mutta yöt ovat kuumia ja kosteita.. toivottavasti muillakin!
Nyt mun pitää ruveta soitteleen radiolinjalle, ku känny lähettelee satoja viestejä..Osaankohan olla tiukka ja ilkiä, jotta saisi jonkinmoista tulostakin? - Ano
siru kirjoitti:
Ja Anolle kiitokset taas kerran viihdyttävästä tekstistä.. Sinä se osaat kirjoittaa!!
Lunta satelee, on pakkasta.. mutta yöt ovat kuumia ja kosteita.. toivottavasti muillakin!
Nyt mun pitää ruveta soitteleen radiolinjalle, ku känny lähettelee satoja viestejä..Osaankohan olla tiukka ja ilkiä, jotta saisi jonkinmoista tulostakin?...pidä puoles!!! (niinkuin näissä tarinoissakin)!
- Ano
Kiitti vaan aploodeista. Koitetaan jatkaa!!!
- siru
Ano kirjoitti:
...pidä puoles!!! (niinkuin näissä tarinoissakin)!
yrittivät vierittää syyn nokian päälle.. auta armias jos laskussa näkyy ne ylimääräiset, ni radiolinjalla on asiakas vähemmän.. sit rl palvelusta on lähetetty 10 maksullista viestiä, joista meikä ei tiedä mitään.. eli tarkistakaa muutkin laskunne, ettei teitäkin yritetä kusettaa.. eivät muka näe mistä ne viestit on tullu, mut erittelyssä (maksullisessa) näkyis..
Ukolla on oma känny, niin sekään ei ole niitä viestejä tilaillu, samoin logoja tms ei ole tilattu.. jo alko tämä viikko hyvin!! ottaa pikkuisen päästä!!! - Ano
siru kirjoitti:
yrittivät vierittää syyn nokian päälle.. auta armias jos laskussa näkyy ne ylimääräiset, ni radiolinjalla on asiakas vähemmän.. sit rl palvelusta on lähetetty 10 maksullista viestiä, joista meikä ei tiedä mitään.. eli tarkistakaa muutkin laskunne, ettei teitäkin yritetä kusettaa.. eivät muka näe mistä ne viestit on tullu, mut erittelyssä (maksullisessa) näkyis..
Ukolla on oma känny, niin sekään ei ole niitä viestejä tilaillu, samoin logoja tms ei ole tilattu.. jo alko tämä viikko hyvin!! ottaa pikkuisen päästä!!!...Nii, piä puoles edelleen. Ootsä joutunu koville noitten sensuurijuttujen kaa? Et sä muuten mikään tiukkapipo ole, ainaskaa mun mielestä.
- Mia
siru kirjoitti:
Ukolla on oma känny, niin sekään ei ole niitä viestejä tilaillu, samoin logoja tms ei ole tilattu.. jo alko tämä viikko hyvin!! ottaa pikkuisen päästä!!!Mulla oli just samanlaisia "oireita" aikasemmin ennenkuin vaihdoin liittymän toiseen.
Radiolinjalta tuli lasku missä oli muka laskuttamattomia puheluita ja viestejä kolmen vuoden takaa, mukamasti kun he olivat päivittäneet tietojärjestelmänsä niin oli "putkahtanut" esiin tollasia. Vaikka tasan tarkkaan kaikki laskut oli just sen suurusia niinku ne yleensä mulla ruukaa olla.
Jouduin maksamaan laskut kuitenki ku alko tulla "uhkaus" kirjeitä että menee perintään, ja sitte siitä meni vähä aikaa niin ne tyhmät tarjos ilmaista vastaaja palvelua hyvitykseksi, hah hah, sanoin minä ja vaihdon liittymän pois.
ja mulla oli kanssa noita "olemattomia" viestin lähetyksiä.. että suosittelen liittymän vaihtoa! - siru
Ano kirjoitti:
...Nii, piä puoles edelleen. Ootsä joutunu koville noitten sensuurijuttujen kaa? Et sä muuten mikään tiukkapipo ole, ainaskaa mun mielestä.
Tää on jännä paikka, jostain saa kirjoittaa.. jostain ei. Joku saa kirjoittaa mielipiteitään, toiset ei..
Mä vaan kuulun kastiin jota ei innosta nuo eläin,lapsi,raiskausjutut.. ehkä siksi kun olen hoitoalalla ollut ja kaikenlaista nähnyt.. visualisoin liikaa, en voi nauttia kirjoituksessa jossa esim. nainen raiskataan kun raiskauksen jäljet ja ihmisen tuska tulee mielee.. eri asia on jos se olisi yhdessä sovittua SM:ää jne.
Mut nykysuuntaushan on et omaa mielihyvää haetaan toisista piittaamatta ihan reaalimaailmassakin. Joten ei ihme että jotkut haluavat fantasioida näistäkin..
No, jokaisella on makunsa ja mieltymyksensä.. kuhan ei loukkaa sit tosielämässä toisia! - Ano
siru kirjoitti:
Tää on jännä paikka, jostain saa kirjoittaa.. jostain ei. Joku saa kirjoittaa mielipiteitään, toiset ei..
Mä vaan kuulun kastiin jota ei innosta nuo eläin,lapsi,raiskausjutut.. ehkä siksi kun olen hoitoalalla ollut ja kaikenlaista nähnyt.. visualisoin liikaa, en voi nauttia kirjoituksessa jossa esim. nainen raiskataan kun raiskauksen jäljet ja ihmisen tuska tulee mielee.. eri asia on jos se olisi yhdessä sovittua SM:ää jne.
Mut nykysuuntaushan on et omaa mielihyvää haetaan toisista piittaamatta ihan reaalimaailmassakin. Joten ei ihme että jotkut haluavat fantasioida näistäkin..
No, jokaisella on makunsa ja mieltymyksensä.. kuhan ei loukkaa sit tosielämässä toisia!Vautsi! Sustahan löytyy sisältöä ja kirjoititkin sen vielä hyvin kauniisti.
Kaikki ne teot jotka loukkaavat toista, ovat minunkin mielestä hyvin hyvin kyseenalaisia. Kuten sanoit, jos on keskenään sovittu, on se eri juttu. Esim. lapsiin kohdistuvat tarinat ja se todellisuuskin yököttävät allekirjoittanutta. Annetaan lapsiemme varttua lapsina siihen asti kunnes heidän seksuaalisuutensa vapaasti omalla ajallaan herää. Hyvä Siru!
Ps. Kyllä sinä voit siellä kommentoida siinä missä muutkin, tämä on vapaa kenttä! - siru
Mia kirjoitti:
Mulla oli just samanlaisia "oireita" aikasemmin ennenkuin vaihdoin liittymän toiseen.
Radiolinjalta tuli lasku missä oli muka laskuttamattomia puheluita ja viestejä kolmen vuoden takaa, mukamasti kun he olivat päivittäneet tietojärjestelmänsä niin oli "putkahtanut" esiin tollasia. Vaikka tasan tarkkaan kaikki laskut oli just sen suurusia niinku ne yleensä mulla ruukaa olla.
Jouduin maksamaan laskut kuitenki ku alko tulla "uhkaus" kirjeitä että menee perintään, ja sitte siitä meni vähä aikaa niin ne tyhmät tarjos ilmaista vastaaja palvelua hyvitykseksi, hah hah, sanoin minä ja vaihdon liittymän pois.
ja mulla oli kanssa noita "olemattomia" viestin lähetyksiä.. että suosittelen liittymän vaihtoa!ku kerroit noista RL:n ongelmistaa.. ottaa päästä kunnolla, siis oikeasti on pää kipeä.. kuhan ei migreeni iske vaihteeksi.
Kai se pitää vaihtaa tommoinen linja pois, mut täällä ei taida sit kuulua ku sonera. Mitenkä sen kanssa menee..? Rl oli siitä hyvä että laskut sai olla myöhässä jonkin aikaa: miehellä oma yritys ja siihen uppoo munkin rahat aika useasti. (kuten nytkin 5000mk, ja ku se sai 24000mk mätkyt niin eipä hurrata rahoilla tänä talvena)
Ano.. muistatkos mikä on hyvä lääke päänsärkyyn..? - Ano
siru kirjoitti:
ku kerroit noista RL:n ongelmistaa.. ottaa päästä kunnolla, siis oikeasti on pää kipeä.. kuhan ei migreeni iske vaihteeksi.
Kai se pitää vaihtaa tommoinen linja pois, mut täällä ei taida sit kuulua ku sonera. Mitenkä sen kanssa menee..? Rl oli siitä hyvä että laskut sai olla myöhässä jonkin aikaa: miehellä oma yritys ja siihen uppoo munkin rahat aika useasti. (kuten nytkin 5000mk, ja ku se sai 24000mk mätkyt niin eipä hurrata rahoilla tänä talvena)
Ano.. muistatkos mikä on hyvä lääke päänsärkyyn..?...ota itsellesi raivoisan raju orgasmi, niin lähteepä veri kiertämään ja pienet säryt kaikkoaa!
- siru
Ano kirjoitti:
Vautsi! Sustahan löytyy sisältöä ja kirjoititkin sen vielä hyvin kauniisti.
Kaikki ne teot jotka loukkaavat toista, ovat minunkin mielestä hyvin hyvin kyseenalaisia. Kuten sanoit, jos on keskenään sovittu, on se eri juttu. Esim. lapsiin kohdistuvat tarinat ja se todellisuuskin yököttävät allekirjoittanutta. Annetaan lapsiemme varttua lapsina siihen asti kunnes heidän seksuaalisuutensa vapaasti omalla ajallaan herää. Hyvä Siru!
Ps. Kyllä sinä voit siellä kommentoida siinä missä muutkin, tämä on vapaa kenttä!taitaapi olla tarttunut sinulta.. siis tuo kielellinen ilmaisu..
Opimpa täältä monia asioita, suodatinta käyttäen.. et törky jää siihen. - siru
Ano kirjoitti:
...ota itsellesi raivoisan raju orgasmi, niin lähteepä veri kiertämään ja pienet säryt kaikkoaa!
Arvasinkin et tiedät tuon keinon.. onneksi se yleensä auttaa. Mut tiesitkö että on naisia joille orgasmi aiheuttaa kauhean päänsäryn, siis ihan oikeasti.
Sääliksi käy heitä.
Taidampa mennä paranteleen itseäni ;)) - Ano
siru kirjoitti:
Arvasinkin et tiedät tuon keinon.. onneksi se yleensä auttaa. Mut tiesitkö että on naisia joille orgasmi aiheuttaa kauhean päänsäryn, siis ihan oikeasti.
Sääliksi käy heitä.
Taidampa mennä paranteleen itseäni ;))...no tuota en tiennyt, mutta sen tiedän, että monilla alkaa särkemään päätä, jos sänkyyn menosta puhutaankin.
- Mia
siru kirjoitti:
ku kerroit noista RL:n ongelmistaa.. ottaa päästä kunnolla, siis oikeasti on pää kipeä.. kuhan ei migreeni iske vaihteeksi.
Ano.. muistatkos mikä on hyvä lääke päänsärkyyn..?on mullaki kohta migreeni, tai paremmin sanottuna stressi päällä. Tänään pientä vihjailua että meidän "pomo" vaihtuu, eli tulee uus tilalle. Ärsyttävää, ainakin tällä mun "alalla" :-(
Sonera on varmaan ihan ok. Joskus ollut seki liittymä mut menin sit vaihtaan sen Radio linjaan. Nykyään mulla on Dna, joka on osottautunu halvaks ainaki mun mielestä:-) tai siis mitään probleemia ei ole tähän asti ollu.
Mullaki on vähän sama ku sun ukolla et periaatteessa pitää elää "kädestä" suuhun, että mitä enemmän teet töitä niin sen enemmän tienaat, ja olet ite osalta vastuussa siitä että sitä rahaa tulee. kyllä on munki miehen rahoja uponnu mun "harrasteisiin", mut autetaan toisiamme puolin ja toisin, niinhän sen pitää ollakki parisuhteessa:-) - Anolle
Ano kirjoitti:
...no tuota en tiennyt, mutta sen tiedän, että monilla alkaa särkemään päätä, jos sänkyyn menosta puhutaankin.
Empä kerinnyt kokeilla tuota päänsärkylääkettä kun meille tuli sakkia.. jäi sitten vain kahvin varaan se lievitys.
Ja nyt rommirusinajätsiin.. namia, varsinkin kun se kuului kiellettyjen listalle.
Mutta niinhän se on että kielletty maistuu kahta paremmalle!
- Salvation vanha nick paska
en tiijä herpaantuko mun keskittyminen mut en oikein aluks saanu selvää tosta tekstistä. Mut ihan hyvää tekstiä
vaihhoin ton nick namen kun kaikki whines et toi paska on perseestä =)- Ano
Joo, tää kun on ollu sellane sarja, ni siks se alku saattaa kuulostaa oudolta, koska se viittaa jo tapahtuneisiin juttuihin.
- Salvation
Ano kirjoitti:
Joo, tää kun on ollu sellane sarja, ni siks se alku saattaa kuulostaa oudolta, koska se viittaa jo tapahtuneisiin juttuihin.
en huomannu hehe meikä taas vauhdis =)
- Mia
Ja do I need to say more..??
Taas e r i t t ä i n hyvä tarina Anolta!
Vois melkein sanoa että läähätän täällä
koneen edessä, heh.- Ano
Thanks! Piti antaa tilaa uusille (Miina&Pete).
No, oottehan te muut saaneetkin? Vai? - Juice
Ano kirjoitti:
Thanks! Piti antaa tilaa uusille (Miina&Pete).
No, oottehan te muut saaneetkin? Vai?Viikko ollut pientä hiljaiseloa huimien kiireiden vuoksi, nyt pitäisi taas vähän helpottaa. Ollaan me jo saatu ihan kivasti. Tietty lisääkin voi aina ottaa. Miina taisi saada aika voimakkaalla tavalla...
- Ano
Juice kirjoitti:
Viikko ollut pientä hiljaiseloa huimien kiireiden vuoksi, nyt pitäisi taas vähän helpottaa. Ollaan me jo saatu ihan kivasti. Tietty lisääkin voi aina ottaa. Miina taisi saada aika voimakkaalla tavalla...
...joo. Miina sai elämänsä ekan ja vähän se järisyttää. No, mitä Juise muuta?
- Juice
Ano kirjoitti:
...joo. Miina sai elämänsä ekan ja vähän se järisyttää. No, mitä Juise muuta?
Joo, elämän eka on aina järistävä kokemus... Eipä tässä ihmeempiä, tyypillisen maanantain mukaisesti kauhea väsymys päällä ja kahvi virtaa. Pitäisi kait vähän rajoittaa tuota kahvin litkimistä.
- Miina
Noh.. olihan tuo tosiaan aikas villiä.. *Hymynen*
Kiitokset Anolle *Niiautus*
Ja Petelle ;) *Suukko* Sie jäit itse kyllä nyt vähän ilman.. mutta ehkä se joskus korjaantuu(?)
Noh, miulla on ollut tässä nyt hetki kun en ole päässyt koneen ääreen laisinkaan ja siksi on ollut pieni yhteyskatko, mutta olen kuitenkin yhä hengissä ja mukana kaikilla sielun ja ruumiin voimilla =)
Tällaisia viestejä on aika toivotonta yrittää lukea yleisellä paikalla (kirjasto tms)...
Eli nyt on pakko luikkia tuonne jonnekkin takavasemmalle..
Mutta talven odotusta itse kullekkin.- Ano
...vihdoinkin sait mitä oot ansainnukin, siis hyvän hoidon. (olet myös mukana jäsenluettelossa, kuten sovittiin). Pete ei jääny yhtää paitsi, sillä Pete tykkää antamisesta...
- Pete
Ano kirjoitti:
...vihdoinkin sait mitä oot ansainnukin, siis hyvän hoidon. (olet myös mukana jäsenluettelossa, kuten sovittiin). Pete ei jääny yhtää paitsi, sillä Pete tykkää antamisesta...
Olipas kivasti kirjoitettu taasen! Ja oikeassa olet Ano, en jäänyt paitsi;) Jos haluu saada, on pakko antaa..vai miten se jo muinoin laulettiin.
Ja Miina, hauska tutustua "näissäkin" merkeissä*virn* - Ano
Pete kirjoitti:
Olipas kivasti kirjoitettu taasen! Ja oikeassa olet Ano, en jäänyt paitsi;) Jos haluu saada, on pakko antaa..vai miten se jo muinoin laulettiin.
Ja Miina, hauska tutustua "näissäkin" merkeissä*virn*...annoit muuten aika mestarillisen näytteen kyvyistäsi tuon Minnin kaa! Luulis että tulee kysyntää heh!
- Pete
Ano kirjoitti:
...annoit muuten aika mestarillisen näytteen kyvyistäsi tuon Minnin kaa! Luulis että tulee kysyntää heh!
Kiitos vain itsellesi kirjoitustaidoistasi...ettei vain olisi faktaan perustuvaa dokumenttia Miinan nautinnolliset kuvauksesi;)) Sen verran hyvin tuntuu sana olevan hallussa....*virn*
- Ano
Hauska luku tuolla seuraavalla sivulla.
'Anne tekee sen... 11111, toivottavasti jää tohon lukumäärään, tuon meidän enkan ainaskii muistaa! - siru
Uusi kaunis päivä on alkanut lumisateen merkeissä. Suklaakaputsino tuoksuu tuossa vierellä vaahtohuntu päällään.. on aina yhtä nautinnollista juoda aamun ensimmäiset kahvit!
Vielä kun se ukkokulta olisi tuossa.. Aaaahh.. maistuipa se ihanalle.. nuolee huuliaan..
Toivottavasti teidänkin aamu alkaa ihanasti!- Ano
Siru! Vaikutat positiiviselta. Se on hyvä juttu. Hyvää päivän alkua vaan sulle!!!
- siru
Ano kirjoitti:
Siru! Vaikutat positiiviselta. Se on hyvä juttu. Hyvää päivän alkua vaan sulle!!!
nyt on olo et saan jotain aikaankin :)
keikistelen tässä vielä lyhyessä yöpuvussa, ikkunassa on pitsiset verhot ja kirkasvalolamppu päällä.. on ihmisille jotain katseltavaa kun menevät ohi..
Ajattelin kokeilla tuota lamppua kun talvisin on aina niin väsynyt ja saamaton olo.. - Ano
siru kirjoitti:
nyt on olo et saan jotain aikaankin :)
keikistelen tässä vielä lyhyessä yöpuvussa, ikkunassa on pitsiset verhot ja kirkasvalolamppu päällä.. on ihmisille jotain katseltavaa kun menevät ohi..
Ajattelin kokeilla tuota lamppua kun talvisin on aina niin väsynyt ja saamaton olo..Joo, se kirkasvalo on varmaa hyvä. Totta on et monen suomalaisen mieli mustuukin kaamoksessa. Joo ja miksei siinä ikkunan takanakin ois kiva katsella...
- siru
Ano kirjoitti:
Joo, se kirkasvalo on varmaa hyvä. Totta on et monen suomalaisen mieli mustuukin kaamoksessa. Joo ja miksei siinä ikkunan takanakin ois kiva katsella...
jos joku pitää vihaisista naisista niin tässä on yksi sellainen, kiehun ja tärisen vihasta.. Rl lähetti nyt laskun jossa oli vastaanotettuja rl:n tekstipalvelunumerosta viestejä 40e edestä, soitettuja puheluja yli 110e edestä.. ja minä pääasiassa lähetän tekstiviestejä. Nyt mättää ja pahasti.. pitää kuulemma tehdä laskutukseen selvityspyyntö.. taitaa tulla tulikiven katkuista tekstiä.
Taas kerran meni hyvin alkanut päivä pilalle!
Hieman ottaa päästä..
No ainakin moni nainen on söpön näköinen suuttuessaan (silloin kun ei nalkuta miehelleen :))
- Mia
huomenia kaikille! Kuis hurisee Ano?
- Ano
Hurisee. Koskas se sun loma alkoikaan. (ps. saatan tarvita klubiemäntää tuuraamaan itseäni jossain vaiheessa.)
- siru
Ano kirjoitti:
Hurisee. Koskas se sun loma alkoikaan. (ps. saatan tarvita klubiemäntää tuuraamaan itseäni jossain vaiheessa.)
Minä käyn vieläkin ylikierroksilla eilisen takia.. miten osaisin kirjoittaa tarpeeksi äkäisen kirjeen Rl:lle, kun minussa on pikemminkin taipumus olla kiltti ja sovitteleva.. paitsi silloim kun suutun isännälle ´tai anopille :) minun pitäisi saada ne vakuuttuneeksi et vastapuolena on tosi äkänen ja tiukka matami, jolle on turha alkaa ryppyileen ja selitteleen turhia..
Inhoan tuommoisia hommia.. - Mia
siru kirjoitti:
Minä käyn vieläkin ylikierroksilla eilisen takia.. miten osaisin kirjoittaa tarpeeksi äkäisen kirjeen Rl:lle, kun minussa on pikemminkin taipumus olla kiltti ja sovitteleva.. paitsi silloim kun suutun isännälle ´tai anopille :) minun pitäisi saada ne vakuuttuneeksi et vastapuolena on tosi äkänen ja tiukka matami, jolle on turha alkaa ryppyileen ja selitteleen turhia..
Inhoan tuommoisia hommia..ota sama "motto" käyttöön ku mulla, eli
kotona "tiskaan, vispaan ja vittuilen" heh..
noin raakasti sanottuna.
Mulla on sellainen anoppi että se raastaa hermoja niin maan p...... , mutta olen kans sen verran kiltti etten viitsi alkaa sille sanomaan mitään päin naamaa. Mutta varmaan joskus tulen sanomaan kun se on sellanen "kaikkitietäväinen" niinku anopit yleensä.
Mies puolestaan jos alkaa tinkaan jostaki niin mie yleensä olen sanonu sille että vaikk esim
"oo hiljaa tai tungen tuon katuharjan sulle persaukseen) niin se kerran sano että
"herran jestas hällä olis "siellä" paljon tavaraa jos oisit kaikki saanu sinne laittaa mitä olet aikonutki.. :) On mulla niin hauska mies:-) - Mia
Ano kirjoitti:
alkaa huomenna, ja oon takas ehkä n. 2vkon päästä sit.
ja voin mielelläni "tuurata" sua! - Ano
Mia kirjoitti:
alkaa huomenna, ja oon takas ehkä n. 2vkon päästä sit.
ja voin mielelläni "tuurata" sua!Joo. Mä laitan sit sulle viestii kun palaat. Voi tulla vähän uusia kuvioita mullekin futuurissa, ehkä? Hauskaa lomaa Sulle namu, ota rennosti ja nauti! Auringosta?
- Mia
Ano kirjoitti:
Joo. Mä laitan sit sulle viestii kun palaat. Voi tulla vähän uusia kuvioita mullekin futuurissa, ehkä? Hauskaa lomaa Sulle namu, ota rennosti ja nauti! Auringosta?
kyllä varmaan auringostakin nautin.. jos se vain sielläpäin muailmaa paistaa:-)
Huomisen päivän oon vielä töissä mut sit perjantaina lähden liikenteeseen. Eli kuulemme vielä kuitenkin huomenna, pusu:-¤ - siru
Mia kirjoitti:
ota sama "motto" käyttöön ku mulla, eli
kotona "tiskaan, vispaan ja vittuilen" heh..
noin raakasti sanottuna.
Mulla on sellainen anoppi että se raastaa hermoja niin maan p...... , mutta olen kans sen verran kiltti etten viitsi alkaa sille sanomaan mitään päin naamaa. Mutta varmaan joskus tulen sanomaan kun se on sellanen "kaikkitietäväinen" niinku anopit yleensä.
Mies puolestaan jos alkaa tinkaan jostaki niin mie yleensä olen sanonu sille että vaikk esim
"oo hiljaa tai tungen tuon katuharjan sulle persaukseen) niin se kerran sano että
"herran jestas hällä olis "siellä" paljon tavaraa jos oisit kaikki saanu sinne laittaa mitä olet aikonutki.. :) On mulla niin hauska mies:-)numerosta 173400 on laskuerittelyn mukaan tullut 11kpl viestejä, mutta asiakaspalvelu ei tiedä mikä se numero on.. on mahdollista että sama numero on lähettänyt ne 51kpl viestejä, jotka ovat uusimmassa laskussa..
Tuntuu et tilasin sen erittelyn turhaan.. ja asiakaspalvelun neuvosta..
Jos jollain on tietoa mikä tuo nro on niin olen ikikiitollinen siitä tiedosta!! - Ano
siru kirjoitti:
numerosta 173400 on laskuerittelyn mukaan tullut 11kpl viestejä, mutta asiakaspalvelu ei tiedä mikä se numero on.. on mahdollista että sama numero on lähettänyt ne 51kpl viestejä, jotka ovat uusimmassa laskussa..
Jos jollain on tietoa mikä tuo nro on niin olen ikikiitollinen siitä tiedosta!!..en kyllä tiie noista jutuista mittää. Auttaisin jos voisin. Sortsi vaa.
- siru
Ano kirjoitti:
..en kyllä tiie noista jutuista mittää. Auttaisin jos voisin. Sortsi vaa.
kun kerta ei rl asiakaspalvelukaan osannut sanoa.. mistähän tuon nron sais tietää?? Iltasanomien tissisivuilta?
Olo on hieman tuskaisa, kusessa taidetaan olla tämän jutun kanssa.. miten vooin rl edes todistaa etten ole tilannut/saanut mitään tuosta numerosta? - Juice
siru kirjoitti:
numerosta 173400 on laskuerittelyn mukaan tullut 11kpl viestejä, mutta asiakaspalvelu ei tiedä mikä se numero on.. on mahdollista että sama numero on lähettänyt ne 51kpl viestejä, jotka ovat uusimmassa laskussa..
Jos jollain on tietoa mikä tuo nro on niin olen ikikiitollinen siitä tiedosta!!ei ole hajua mullakaan tosta numerosta. Niin samalle noi kaikki aina kuulostaa.
- Mia
siru kirjoitti:
kun kerta ei rl asiakaspalvelukaan osannut sanoa.. mistähän tuon nron sais tietää?? Iltasanomien tissisivuilta?
Olo on hieman tuskaisa, kusessa taidetaan olla tämän jutun kanssa.. miten vooin rl edes todistaa etten ole tilannut/saanut mitään tuosta numerosta?Tämmönen tuli vastaus ku laitoin googelin hakukoneeseen ko numeron!
Habbo Hotel Kultakala - Miten ostan?
... A2 TAVARA käyttäjätunnus (kirjoita hahmosi nimi oikein!). Lähetä viesti numeroon
173400 ja tuote tipahtaa isoon käteen, jonka saat auki ikkunan alalaidasta ...
www.habbohotel.fi/habbo/fi/credits/ - 16k - Välimuistissa - Ano
Mia kirjoitti:
Tämmönen tuli vastaus ku laitoin googelin hakukoneeseen ko numeron!
Habbo Hotel Kultakala - Miten ostan?
... A2 TAVARA käyttäjätunnus (kirjoita hahmosi nimi oikein!). Lähetä viesti numeroon
173400 ja tuote tipahtaa isoon käteen, jonka saat auki ikkunan alalaidasta ...
www.habbohotel.fi/habbo/fi/credits/ - 16k - Välimuistissa...toi tarkottaa?
- Mia
Ano kirjoitti:
...toi tarkottaa?
et kun Siru ei tienny et mikä tollanen numero on niin netistä se löyty kuites, jos ei mukamas Rl tienny et mikä numero. Laitoin
vain www.google.comissa hakusanaks sen numeron niin tollanen tieto putkahti esiin. - siru
Ano kirjoitti:
...toi tarkottaa?
joo, tuttu nimi tämä.. mulla on 11v tyttö (josta en oo kertonut tänne) ja se on tilannut sieltä KAKSI ja vain kaksi huonekalua virtuaalihuoneeseensa.. ja laskua pukkaa 62 edestä.. radiolinja tutkii juttua, minä vien kännyn huoltoon ja uusi sim-kortti on matkalla.. saas nähdä miten tässä menee.. kuhan ei joutuisi maksaan noita mitä ei o tilannut! Miten kuiten se onnistuu puskeen sitä laskua meille.. jos kännyyn ei ole tullut vikaa joka pistää sinne viestiä kuten mun siskolle sunnuntaina sen 300 viestiä!
Konkurssiin menevä siru kiittää kaikkia auttajiaan :) iiisot pushalit kaikille - Pete
siru kirjoitti:
joo, tuttu nimi tämä.. mulla on 11v tyttö (josta en oo kertonut tänne) ja se on tilannut sieltä KAKSI ja vain kaksi huonekalua virtuaalihuoneeseensa.. ja laskua pukkaa 62 edestä.. radiolinja tutkii juttua, minä vien kännyn huoltoon ja uusi sim-kortti on matkalla.. saas nähdä miten tässä menee.. kuhan ei joutuisi maksaan noita mitä ei o tilannut! Miten kuiten se onnistuu puskeen sitä laskua meille.. jos kännyyn ei ole tullut vikaa joka pistää sinne viestiä kuten mun siskolle sunnuntaina sen 300 viestiä!
Konkurssiin menevä siru kiittää kaikkia auttajiaan :) iiisot pushalit kaikilleKannattaa yrittää tarkistaa niiden viestien lähetysaika asiakaspalvelusta eli jos ne on tullut ihan putkeen, siis väliä vain joitain sekuntteja, niin luulis rätinänkin uskovan, että ei kukaan voi tekstailla tuohon tahtiin. Ja kyllä niillä se tieto on, vaikka muuta väittävät...
Ja lisäks, älä anna periksi, tahtoo olla tapana tälläsissä tapauksissa, että jos joutuu luopumaan rahasta, niin ei tapahdu mitään...toinen suunta on sitten taas eri tapaus... - siru
Pete kirjoitti:
Kannattaa yrittää tarkistaa niiden viestien lähetysaika asiakaspalvelusta eli jos ne on tullut ihan putkeen, siis väliä vain joitain sekuntteja, niin luulis rätinänkin uskovan, että ei kukaan voi tekstailla tuohon tahtiin. Ja kyllä niillä se tieto on, vaikka muuta väittävät...
Ja lisäks, älä anna periksi, tahtoo olla tapana tälläsissä tapauksissa, että jos joutuu luopumaan rahasta, niin ei tapahdu mitään...toinen suunta on sitten taas eri tapaus...Niitä viestejä sieltä palvelunrosta oli tullut perätysten monta, mutta väittävät et täältä olisi lähtenyt sinne ekaks viestii (ja siihenhän yleensä tulee vain yksi vastaus). Mutta saan varmaan ainakin sitä laskua pienemmäksi..
Jos kännyssä on vika korvaako nokia tämmöiset kulut, vaikka takuuaika olisi ohi.. en tarkalleen muista milloin sen ostin, ja takuulappua en ole löytänyt..
luulisi et rätinälinja ja nokia haluaisivat jonkilaiseen kompromissiin kanssani (sit ku aletaan puhumaan rahoista kunnolla) sillä ei tämä kovin hyvää mainosta ole..
mutta olipa eri ääni kellossa kun huomasivat et olin saanut sen happohotellinron selville.. ja siitä kuuluu kiitos teille!!!!
Onneksi ei ollut sentään SEKSI-linjoille soittelua.. (saimpa ujutettua tuonkin sanan tähän, niin jotkut eivät voi valittaa kun en puhu seksistä mitään seksinovellisivustolla :)) - Anttis
siru kirjoitti:
Niitä viestejä sieltä palvelunrosta oli tullut perätysten monta, mutta väittävät et täältä olisi lähtenyt sinne ekaks viestii (ja siihenhän yleensä tulee vain yksi vastaus). Mutta saan varmaan ainakin sitä laskua pienemmäksi..
Jos kännyssä on vika korvaako nokia tämmöiset kulut, vaikka takuuaika olisi ohi.. en tarkalleen muista milloin sen ostin, ja takuulappua en ole löytänyt..
luulisi et rätinälinja ja nokia haluaisivat jonkilaiseen kompromissiin kanssani (sit ku aletaan puhumaan rahoista kunnolla) sillä ei tämä kovin hyvää mainosta ole..
mutta olipa eri ääni kellossa kun huomasivat et olin saanut sen happohotellinron selville.. ja siitä kuuluu kiitos teille!!!!
Onneksi ei ollut sentään SEKSI-linjoille soittelua.. (saimpa ujutettua tuonkin sanan tähän, niin jotkut eivät voi valittaa kun en puhu seksistä mitään seksinovellisivustolla :))Hei,
Oli pakko kirjoittaa kun mun mielestä olette menossa hieman väärään suuntaan.
Käsittääkseni sinun puhelimesta on lähetetty tuonne kultakalaan yksi viesti ja sieltä on tullut miljoona maksullista sinun puhelimeesi?
Ihmettelen suuresti, jos puhelimeesi olisi yhtäkkiä tullut vika, että se lähettä miljoona viestiä johonkin numeroon.
Syy luultavammin on radiolinjan tai Hotelli kultakalan (joka myös käyttää radiolinjaa viestien välitykseen) tekstiviesti keskuksessa, jolloin RL tai Hotelli kultakalan omistaja Kolumbus on velvollinen korvaamaan sinulle lähetetyt viestit.
Kannattaa ottaa yhteyttä Kolumbuksen suuntaan noista viesteistä ja pyytää heitä tarkastamaan mihin aikaan ja kuinka monta viestiä milloinkin on mennyt. Jos viestejä on tullut / lähtenyt paljon putkeen (sekunnin parin viiveellä) vika on melkovarmasti heille tai RL:llä, jolloin he (kolumbus) korvaa nuo viestit. Oikeammin mitätöivät ne.
Meni sekavaksi.
Antti - siru
Anttis kirjoitti:
Hei,
Oli pakko kirjoittaa kun mun mielestä olette menossa hieman väärään suuntaan.
Käsittääkseni sinun puhelimesta on lähetetty tuonne kultakalaan yksi viesti ja sieltä on tullut miljoona maksullista sinun puhelimeesi?
Ihmettelen suuresti, jos puhelimeesi olisi yhtäkkiä tullut vika, että se lähettä miljoona viestiä johonkin numeroon.
Syy luultavammin on radiolinjan tai Hotelli kultakalan (joka myös käyttää radiolinjaa viestien välitykseen) tekstiviesti keskuksessa, jolloin RL tai Hotelli kultakalan omistaja Kolumbus on velvollinen korvaamaan sinulle lähetetyt viestit.
Kannattaa ottaa yhteyttä Kolumbuksen suuntaan noista viesteistä ja pyytää heitä tarkastamaan mihin aikaan ja kuinka monta viestiä milloinkin on mennyt. Jos viestejä on tullut / lähtenyt paljon putkeen (sekunnin parin viiveellä) vika on melkovarmasti heille tai RL:llä, jolloin he (kolumbus) korvaa nuo viestit. Oikeammin mitätöivät ne.
Meni sekavaksi.
AnttiTässä melkein kokonaan valvotun yön jälkeen alkaa jo epäileen itseäänkin :)
Oli rl asiakaspalvelu aika yllättynyt kun en hyväksynyt maksettavakseni kuin ne kaksi viestiä, jotka tiedän tyttöni lähettäneen..
Ja joku muu kuin minä olen maksajana, se on taattu.. saavat sit kiistellä vaikka keskenään kuka maksaa ja mitä.. mut kyllä minä rupeen uhkaileen vaikka julkisuudella ja raastuvalla, jos asiat ei ala selviämään!
- siru
Ja kirkas kuulas aamu.. miehien pitäisi olla onnellisia sillä kylmähän kangistaa.. #virnuilee#
Öllä pyörin ja valvoin.. nukuin klo1-3 ja 5.30-7.30, joten väsyttää vietävästi.. mutta tuo kännyjuttu vie nähtävästi unetkin.. ja nähtävästi halutkin, kun ei tullu harrastettua mitään viime yönä vaikka valvoskelin..
Joten pitäisi lukea jokin mehevä tarina joka toivottavasti piristäisi- Ano
Huomenta!!!
Älä ota sitä vakavasti... tai ainaskaan liian vakavasti. Ai 20 astetta. Missä ihmeessä olet? Napapiirin pohjoispuolella veikkaan. Olen itsekin joskus hiihdellyt Kilpisjärven maisemissa... - siru
Ano kirjoitti:
Huomenta!!!
Älä ota sitä vakavasti... tai ainaskaan liian vakavasti. Ai 20 astetta. Missä ihmeessä olet? Napapiirin pohjoispuolella veikkaan. Olen itsekin joskus hiihdellyt Kilpisjärven maisemissa...Mieluusti laulaisin et Lapin neito mä oon.. mutta kun oonkin Lapin akka.. ei kuullosta yhtä hyvältä :) (ei soinnu niin nätisti, kalskahtaa korvaan)
Junantuomana täällä saa välistä kauhistella näitä pakkasia.. on aika eksoottista tuommoset 40-50 asteen pakkaset mitä täällä talvella on..
- Ano
Onko pakattu? Muista; passi, hammasharja, ripsiväri, huulipuna, mania, pikkuhousut (ainaskin jalassa)ja muut tarpeelliset välineet!
- Juice
Täytyy kyl tunnustaa, että kateeksi käy. Vaikkakin Etelä-Suomessa on hieno kirkas päivä, mut silti...
- Juice
Täytyy kyl tunnustaa, että kateeksi käy. Vaikkakin Etelä-Suomessa on hieno kirkas päivä, mut silti...
- Mia
vielä pakattu. töissä pakerretaan viimeisiä rutistuksia että saa kaikki siihen kuntoon että muutki tietää et missä mennään!
Pääsis jo lähteen! - Mia
Juice kirjoitti:
töitä joudun tekeen vähän lomallaki..
Ja ei mikään etelän rantaloma kohde ole kyl kyseessä... harmi sinänsä mut sen paljastan että suomen rajojen ulkopuolella ollaan, ja vieläpä pohjoismaiden ulkopuolella:-)
sehän on jo paljon:-) - siru
LC:n jäsenkortti ja varmuusvälineitä mukaan.. sillä luulisin että pidät reissulla yhtä hauskaa kuin täälläkin :)) ??
Jos pääset internetin ääreen jostain kummasta syystä, niin heitä tänné kuulumiset..
Kateellisena, mutta onnellisena sinun puolestasi..
Niin ja minnekäsin lähdet.. on jotenkin ollut ajatukset sekasin, ja jäänyt huomaamatta tuo..
toivottavasti jonnekkin lämpimään ja kirkasvetiseen paikkaan jossa on aurinko sekä miehet kuumia ja viina halpaa :)) - siru
Juice kirjoitti:
inullekkin tulee asiat moneen kertaan..
kai muukin onnistuu sit ainakin kaks kertaa perätysten :) - siru
siru kirjoitti:
LC:n jäsenkortti ja varmuusvälineitä mukaan.. sillä luulisin että pidät reissulla yhtä hauskaa kuin täälläkin :)) ??
Jos pääset internetin ääreen jostain kummasta syystä, niin heitä tänné kuulumiset..
Kateellisena, mutta onnellisena sinun puolestasi..
Niin ja minnekäsin lähdet.. on jotenkin ollut ajatukset sekasin, ja jäänyt huomaamatta tuo..
toivottavasti jonnekkin lämpimään ja kirkasvetiseen paikkaan jossa on aurinko sekä miehet kuumia ja viina halpaa :))joissa on Miiun lomasta.. kivaa reissua sinulle.. älä pakerra liikaa töitä, muista rentoutuakkin.. olisipa minullakin tuommoinen työ et pääsis armaasta koto-Suomesta jonnekkin.. siitä on ainakin kuusi vuotta kun olen lomalla käynyt..
- Siru
siru kirjoitti:
inullekkin tulee asiat moneen kertaan..
kai muukin onnistuu sit ainakin kaks kertaa perätysten :)Joo, mä olen kestävä. Pystyn kaksi kertaa peräkkäin helposti käydä uimassa ja pystyn myös helposti vetämään peräkkäin kaksi... punnerrusta ;)
- Ano
Siru kirjoitti:
Joo, mä olen kestävä. Pystyn kaksi kertaa peräkkäin helposti käydä uimassa ja pystyn myös helposti vetämään peräkkäin kaksi... punnerrusta ;)
Sulla on vauhti päällä! Hyvä. Pystytkö muuten monta tuntia peräkkäin?
- Ano
Siru kirjoitti:
Joo, mä olen kestävä. Pystyn kaksi kertaa peräkkäin helposti käydä uimassa ja pystyn myös helposti vetämään peräkkäin kaksi... punnerrusta ;)
Joo mutta pystytkö useamman tunnin peräkkäin? Vai tarkotitko kahta tuntia?
- Juice
Ano kirjoitti:
Kysyit ilmeisesti Sirulta tätä, mähän jo kehuinkin jaksavani myös peräkkäin punnertaa... Kenties tästä alkaa kehittymään aihetta seuraavaan tarinaan...
- siru
Ano kirjoitti:
se riippuu vähän siitä miten roikkuu :)
ja asiasta.. ja kaverista.. puhua ainakin jaksan vaikka kuinka kauan :))
Mies on usein turhan nopea.. semmoinen suoran toiminnan mies kun minä pidän hitaasti liekitetystä ja kiusoittelusta..
Mutta hitaasti hyvä tulee.. vanhakansahan jo sen tiesi :) sitä "kutinaa" olisi kivaa joskus pitää yllä pitempään.. tyyliin treffit, joissa ei voi olla varma saako kukaan ja mitä saa..
- Mia
I´ve got to go.. jne jne.. queen soi päässä.
Eli lähren nyt reissuun, takas olen max 3vkon päästä, pitäkää hauskaa sillä välin, älkääkä unohtako minua, Ano varsinkaan!! :-)
Mut pusuja kaikille, ja jos päääsen koneelle loman aikana niin laitan viestiä tulemaan!
Haleja:-) - Ano
Moi!
Että hiljasta on kun yks puuttuu. Näyttää siltä, että Anne ja Timppa sekä Jakekin ovat menneet lomalle. Ei oo paljon kuulunu heistä mitää.
No katellaan.- Juice
Joo, hiljaista on tosiaan pidellyt, mut eiköhän me selvitä. Jos porukka vähenee, niin sittenhän jäljelle jääneillä ei enää olekaan kovin montaa partnerivaihtoehtoa. Minä, Siru ja Miina, onko muita?
- siru
Juice kirjoitti:
Joo, hiljaista on tosiaan pidellyt, mut eiköhän me selvitä. Jos porukka vähenee, niin sittenhän jäljelle jääneillä ei enää olekaan kovin montaa partnerivaihtoehtoa. Minä, Siru ja Miina, onko muita?
että sulla alkaa hauskat päivät, kun olet ainoana miehenä paikalla.. ja naiset sinun kimpussa :))
Kävin kaupungissa ja vein kännyn SONERAN liikkeeseen.. eivät ole ikinä kuulleet tommoista tapahtuneen.. (ja rl väitti et nokian kännyissä olevan tommoista vikaa..)
Sanoivatkin että vika on varmaan rl viestikeskuksessa, kuten Antti totesi aikaisemmin.. rl saa matkalaskut yms jos mun kännyssä ei oo vikaa..!!
Pakkasta oli aamulla 24 astetta ja aurinko paistaa, todella kuulas ilma ja lunta 10cm maassa.. Kohtahan täällä alkaa kaamos ja pimeää on sitten pitkään.. mulla veli totesi aikoinaan et hän menee naimisiin sitten kun on yö pisimmillään, että hääyö olisi mahdollisimman pitkä.. sen pitäisi muuttaa tänne lappiin kun täällä sitä yötä sitten piisaa :)
Mutta miten siellä etelämpänä..?? - Ano
siru kirjoitti:
että sulla alkaa hauskat päivät, kun olet ainoana miehenä paikalla.. ja naiset sinun kimpussa :))
Kävin kaupungissa ja vein kännyn SONERAN liikkeeseen.. eivät ole ikinä kuulleet tommoista tapahtuneen.. (ja rl väitti et nokian kännyissä olevan tommoista vikaa..)
Sanoivatkin että vika on varmaan rl viestikeskuksessa, kuten Antti totesi aikaisemmin.. rl saa matkalaskut yms jos mun kännyssä ei oo vikaa..!!
Pakkasta oli aamulla 24 astetta ja aurinko paistaa, todella kuulas ilma ja lunta 10cm maassa.. Kohtahan täällä alkaa kaamos ja pimeää on sitten pitkään.. mulla veli totesi aikoinaan et hän menee naimisiin sitten kun on yö pisimmillään, että hääyö olisi mahdollisimman pitkä.. sen pitäisi muuttaa tänne lappiin kun täällä sitä yötä sitten piisaa :)
Mutta miten siellä etelämpänä..??Moi!
Etelässäkin sataa lunta. Pakkasta ei oo. Nollassa ollaan ja pari senttii lunta. Tullu siis tänää. - Juice
siru kirjoitti:
Mutta miten siellä etelämpänä..??Kieltämättä kävi mielessä, että meikäläisen olo on aika leppoisa...
Meillä etelässä tuli aamulla vettä kuin aisaa, duunimatkalla kastuin ihan täysin. Ei kivaa sekään.
- Jake
..ja viikonloppu häämöttää! =D
- Miina
Huh.. kylläpä on edellinen kuukausi mennyt siivillä.. ei ole ajan kulua kerennyt edes huomaamaan.. Nyt pitää rueta taas elelemään tätä päivää, eikä eilistä, niin ehkä sitten pysyttäisiin ajan tasalla =)
Minä vietän vähän pidennettyä viikonloppua ja koetan "nauttia" lumesta jota tuntuu tulevan kerralla vähän turhankin paljon =)
Nih.
hyvää viikonlopun jatkoa itse kullekkin ja pitäkää mieli vireänä ;)- Pete
Kylmiä talvi-iltojahan voi mukavasti lämmitellä näillä Anon seikkailukertomuksilla:)
- siru
Pete kirjoitti:
Kylmiä talvi-iltojahan voi mukavasti lämmitellä näillä Anon seikkailukertomuksilla:)
täällä on ollut niin hiljaista.. missähän kaikki ovat.. on tainnut olla kova viikonloppu toisilla :))
Minäkin kävelin viikonloppuna 25 asteen pakkasessa 4-5km, kello oli 3 yöllä.. oli koko nainen jäässä ja varsinkin reidet..
eieiei.. en ollut juhlimassa, en vieraissa, enkä kylästelemässä :)
Mies oli juhlimassa.. ja pelkäsin et olis nukahtanut jonnekki tienposkeen ku täällä baari menee aikasten kiinni ja miestä ei näkynyt..
On aika jännä tunne kävellä yksin ihan pimiässä kylän raittia tuohon aikaan..
- Ano
Jaa. Kun Miiu on lomalla ni näyttää hiljentyneen koko porukka vai? Siis yksikin persoona on tärkee, se tästä huomataan!
Ai Siru on seikkaillu yöpakkasessa? Täällä etelässä ollaan jo kohta plussalla!- Juice
Selvästikin sota kaipaa yhtä ihmistä...
- Ano
Juice kirjoitti:
Selvästikin sota kaipaa yhtä ihmistä...
nii... ootsä nainu jo Sirua? Miinaa et ainakaa. Entäs Miiua? Onkos toiveita?
- siru
Ano kirjoitti:
nii... ootsä nainu jo Sirua? Miinaa et ainakaa. Entäs Miiua? Onkos toiveita?
Eli kun yksi naisita on poissa niin meille muille jääkin sitten enemmän :))
Kun väki vähenee niin pidot paranee.. kellä se olikaan viikonlopun jälkeinen kohmelo.. siihen taisi olla jokin kiva lääke.. ja minähän olin hoitoalan ihmisiä..
Sisar hento valkoinen :))
liihottelee kevein askelin sairaalan hämärää käytävää pitkin.. valkoinen mekko kiristää tietyistä paikoista paljastaen muotoni.. sukkahousut hiertävät jalkojenväliä aiheuttaen "tuskasta" oloa. Tulen huoneeseen ja kumarrun puoleesi (koska pitäähän minun nähdä/kuulla kunnolla miten potilas voi..) Puvun ylimmäinen nappi on auennut vahingossa ja sinulla on suora näköyhteys suuriin mutta kiinteisiin rintoihini.. mitä himputtia.. sydänmonitori alkaa huutaa.. ethän saanut mitään kiksejä näystä?? - Ano
siru kirjoitti:
Eli kun yksi naisita on poissa niin meille muille jääkin sitten enemmän :))
Kun väki vähenee niin pidot paranee.. kellä se olikaan viikonlopun jälkeinen kohmelo.. siihen taisi olla jokin kiva lääke.. ja minähän olin hoitoalan ihmisiä..
Sisar hento valkoinen :))
liihottelee kevein askelin sairaalan hämärää käytävää pitkin.. valkoinen mekko kiristää tietyistä paikoista paljastaen muotoni.. sukkahousut hiertävät jalkojenväliä aiheuttaen "tuskasta" oloa. Tulen huoneeseen ja kumarrun puoleesi (koska pitäähän minun nähdä/kuulla kunnolla miten potilas voi..) Puvun ylimmäinen nappi on auennut vahingossa ja sinulla on suora näköyhteys suuriin mutta kiinteisiin rintoihini.. mitä himputtia.. sydänmonitori alkaa huutaa.. ethän saanut mitään kiksejä näystä??Tere Siru!!!
Haluutsä Juiselta kyytiä? Viimeksi tais tulla vaan poskien täydeltä! - siru
Ano kirjoitti:
Tere Siru!!!
Haluutsä Juiselta kyytiä? Viimeksi tais tulla vaan poskien täydeltä!...vai miten se kirjoitetaan...
kunnon meno kelpaa kyllä!
Osaisipa ite kirjoittaa jotain niin kirjoitaisin tarinan yökköhoitsusta..
Mutta en taida eees uskaltaa.. kritiikki on sen verran kovaa välistä :)
ja mulla herkkä hipiä.. - siru
siru kirjoitti:
...vai miten se kirjoitetaan...
kunnon meno kelpaa kyllä!
Osaisipa ite kirjoittaa jotain niin kirjoitaisin tarinan yökköhoitsusta..
Mutta en taida eees uskaltaa.. kritiikki on sen verran kovaa välistä :)
ja mulla herkkä hipiä..Minä nyt kirjoitin sinua varten pienen tarinan, mutta en osaa/kehtaa käyttää kovin suoria sanoja tai toimintaa.. kädetkin tärisi koko ajan..
Ei ainakaan minulle tuo ollut helppoa.. joten miten ihmeessä sinä osaat kirjoittaa niin hyvin?
Onko sinun tekstejäsi muuallakin.. noissa seksiä saunassa, kavereiden kesken ym.. kun muita sivuja en edes tiedä.. mutta en kyllä noitakaan ole selaillut.. olen tyytyväinen tämän sivuston antiin :)) - Ano
siru kirjoitti:
Minä nyt kirjoitin sinua varten pienen tarinan, mutta en osaa/kehtaa käyttää kovin suoria sanoja tai toimintaa.. kädetkin tärisi koko ajan..
Ei ainakaan minulle tuo ollut helppoa.. joten miten ihmeessä sinä osaat kirjoittaa niin hyvin?
Onko sinun tekstejäsi muuallakin.. noissa seksiä saunassa, kavereiden kesken ym.. kun muita sivuja en edes tiedä.. mutta en kyllä noitakaan ole selaillut.. olen tyytyväinen tämän sivuston antiin :))Kävin lukasemassa hoitsujutun. Tosissaankin hienoo että olet saanu kirjotettu tuon jutun. Se oli aivan jees!
Nii. Mun juttui ei oo muualla kun täällä. Tää on se klubihomma ja muuta en oo värkänny. No, onks pakkasta? Tääl ollaa plussalla. - siru
Ano kirjoitti:
Kävin lukasemassa hoitsujutun. Tosissaankin hienoo että olet saanu kirjotettu tuon jutun. Se oli aivan jees!
Nii. Mun juttui ei oo muualla kun täällä. Tää on se klubihomma ja muuta en oo värkänny. No, onks pakkasta? Tääl ollaa plussalla.Täällä oli kerran jonku sivuston mainos.. olisiko joku arkisto ja siellä oli kans Anonyymi nimellä kirjoitettuja, mutta se mitä vilkaisin oli tyyliltään aivan erilaista kuin sinulla. Siksi kyselin.. sitä sivu/linkki tai mikä nyt olikaan-nimeä en muista, enkä siis enää sinne pääse.. mutta eipä tuo haittaa.. kun ei näitä kerkiä koko päivää kuiteskaan lukemaan.
pakkasta on 10 astetta, aurinko malttaa vielä nostaa kasvonsa horisontin yläpuolelle.. mutta kohta alkaa kaamos.. jee.. yötä on sitten pitkään :) pitäisiköhän ehdottaa isännälle sit ku kaamos alkaa et rakastellaan koko yön läpi.. huomaisikohan tuo mitään? - Ano
siru kirjoitti:
Täällä oli kerran jonku sivuston mainos.. olisiko joku arkisto ja siellä oli kans Anonyymi nimellä kirjoitettuja, mutta se mitä vilkaisin oli tyyliltään aivan erilaista kuin sinulla. Siksi kyselin.. sitä sivu/linkki tai mikä nyt olikaan-nimeä en muista, enkä siis enää sinne pääse.. mutta eipä tuo haittaa.. kun ei näitä kerkiä koko päivää kuiteskaan lukemaan.
pakkasta on 10 astetta, aurinko malttaa vielä nostaa kasvonsa horisontin yläpuolelle.. mutta kohta alkaa kaamos.. jee.. yötä on sitten pitkään :) pitäisiköhän ehdottaa isännälle sit ku kaamos alkaa et rakastellaan koko yön läpi.. huomaisikohan tuo mitään?Voipi olla että joku muukin on keksiny yhtä mielikuvituksellisen nimen kuin minä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1652581Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668