Hei, missähän voisi noita winx tarroja vaihdella? Oma tyttöni (5 vuotta) on sen verran nuori vielä, että hänen kaveripiirissään ei ole keräilijöitä. Jospa täällä joku tietäisi =)
Winx-keräilytarrat
8
662
Vastaukset
mä en tiedä miten niitä pystyy vaihtamaan.
mutta r-kioskista voi ostaa niitä.- jenskuliini84
onko sulla kenties mauno kissa?? mulla on sen niminen..oikeen komee mustavalkonen ja pulska=)
- Bloom Fani
... voi myös tilata, mutten muista mistä ja miten. Joillakin Winx Club sivuilla kerrotaan siitä asiasta, löydät kai jos etsit. Kiitos
- WinxWonx
Tilaamisesta kerrotaan myös keräilyalbumi takakannen sisäpuolella. Ja tyttösi voi vaikka hankkia kirjekaverin ja vaihtaa niitä postissa. =)
- stella
se näkyy tarrakansion kannessa
- skom
Samanlainen ongelma on meilläkin. Voin kattoa mitä vaihtureita meiltä löytyy ja laittaa vaikka numerot tähän viestiketjuun. Jos kiinnostaa, niin vois sitten vaikka vaihdella, jos löytyy jotain sellaisia mitä jo ei ole.
- stella
siis uusi vai vanha kansiio
- Bloom12
Mistä saa ostettua niitä Winx-kansioita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011382
- 1337030
- 1015783
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415151- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304009- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323531Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793040