Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vesipuisto Limnoupolis?

Kreeta,Hania

Millainen kyseinen vesipuisto oikeasti on?Kuvissa näyttää isommille lapsille suunnatulta,saako 5-vuotias lapsi mitään siitä irti?Liput maksaa kuitenkin sen verran,että ei viitsisi tyhjästä maksaa.

21

12111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaija

      ihan varmasti saa irti hauskaa. Meillä oli mukana 2-vuotias edellis syksynä ja hänkin nautti tosi isossa lasten altaassa ja isin kanssa vähän miedommossa liukumäessä ihan varmasti on kaikilla hauskaa jopa äidillä joka ei pysty laskea isoissa laskuissa, ei muuta kuin hyvää matkaa olemme itse menossa kreetalle syksyllä elokuussa.

      • ccarma´´

        hejsan..

        kyllä se vesipuisto sopii kaikille.
        käytiin keväällä siellä ja oli ihan pikkusesta vanhoihin.
        mäet näyttää hurjemmille kuvissa..
        se musta putki mäki on paras! käykää siinä! :D


    • vinkkiä

      elikä. Vesipuiston laatat tulevat nopeasti kuumiksi auringossa,siis todella kuumiksi,samoin sillat. Läpykkaat mukaan EHDOTTOMASTI. Jos aikoo laskea paljon mäissä,kannattaa laittaa huonommat uikkarit päälle,ettei paremmat kulu liki puhki.

      Vesipuisto sijaitsee "laaksossa" ja ainakin heinakuussa oli todella kuumaa,joten etenkin lapsille kunnon rasvat nahkaa.

      Minun mielestä paikka ei sovellu 5 vuotiaalle. Mäet ovat sen verran isoja. Samoin ruuhkassa pienet tuppasivat jäämään jalkoihin. Omat lapsemme olivat 6 ja 10 vuotiaita. Vanhempi uskalsi laskea pari mäkeä kanssani ja nuorimmainen loikoili toisen vanhemman kanssa vesipaljalla "joella". Tosin onhan lapsissa eroja. Mutta itse en 5 vuotiaan kanssa puistoon lähtisi.

      • avataan

        vasta n. 5. toukokuuta. Se oli meille suuri pettymys koska lähdemme takaisin kotiin edellisenä iltana. Ehdimme jo innostua paikasta, koska sivuilla ei ollut mainintaa puiston aukioloajoista ja muualta sain tietoa että paikat aukeavat toukokuun alusta.


    • merenneito

      paljonkohan maksaa päivälippu, vai onko hinnat tuntimäärien mukaan? onko paikka täynnä lapsia/lapsiperheitä vai onko se suunnattu myös nuorille? viihtyykö siellä 18-20 vuotias vesipeto?

    • FINLAND

      Kyllä käy nuoremalle väelle. Itse olin siellä toissa päivänä.

    • mapy
    • rokkikone

      paljonko liput limnoupolisiin maksaa?

      • Huijatuksi tullut

        Kävimme syyskuussa 2009 vesipuistossa ja meitä odotti ikävä yllätys. Tilasin vesipuiston ravintolasta lapsilleni välipalaksi hampurilaiset ja paikalliset limsat (maksavat kaupassa 0,45 euroa/kpl). Lasku teki 18,60 euroa. Varoitan, ottakaa hinnoista selvää etukäteen. Jouduin maksamaan, sillä en tyhmä tajunnut tarkistaa hintoja. Sain myyjältä vastauksen "I´m only working here". Kyllä ketutti. Vesipuisto on pieni paikka. Muutama raju liukumäki renkailla tai ilman. Sitten jäi jäljelle loppuajaksi 1 allasalue jossa ei 12-vuotiaalle ollut paljon tekemistä. Menimme minijunalla ja juna tuli hakemaan klo 16.00 takaisin. Nippanappa saimme ajan kulutettua. En suosittele tosiaan ihan pienille. Ja varautukaa omin eväin matkaan. Valitin asiasta minijuna-aseman lipunmyyjälle ja hän oli tosi pahoillaan ja tuntui tietävän tästä rahastamisesta sillä kausi 2009 on laman vuoksi ollut huono. Nyt rahastavat lopuilta lomalaisilta jotta saisivat voittoa edes vähän.


    • Hanialove♥

      Heips!! Voisiko joku nyt ystävällisesti kertoa minkä hintaisia ovat liput Limnoupolikseen?? Moni oli jo kysynyt samaa asiaa mutta kukaan ei ole kommentoinut kyseiseen asiaan. Vähän outoa, ettei kyseisen vesipuiston omilla nettisivuilla ollut minkäänlaisia aukioloaikoja hinnoista nyt puhumattakaan! Eli olisihan tietysti vaihtoehtojakin, esim. WaterCity-vesipuisto. Kannattaisiko mennä siis sinne ennemmin? Onko kellään kokemusta? Olen lähdössä reilun viikon kanssa Kreetalle, Hanian kaupunkiin Plataniakselle. Vesipuisto Limnoupolis olisi lähempänä Plataniasta mutta olisiko Watercity ns. luotettavampi ja "parempi" paikka?

      • kesäkuussa lähtö

        Joillakin nettisivuilla oli hinnat. Limnoupolikseen Aik. 20e ja lapset 10e, ikärajaa en muista. Mietin myös minne vesipuistoon kannattaisi mennä lapset 9 ja 11v. Menemme Agios Nikolaokseen.
        Ilmeisesti paikalliset matkatoimistot myös myyvät lippuja/paketteja vesipuistoihin, onko koemuksia??


      • Vesipedon mama

        HeiL Kerropa pikaisesti kokemuksistasi. Itse olen menossa Kreetalle heinäkuussa. Missä vesipuistossa kävit, mitä maksoi, miten menit yms... Mitä muuta reissusta olisi vinkiksi kerrottavana?


      • kesäkuussa lähtö
        Vesipedon mama kirjoitti:

        HeiL Kerropa pikaisesti kokemuksistasi. Itse olen menossa Kreetalle heinäkuussa. Missä vesipuistossa kävit, mitä maksoi, miten menit yms... Mitä muuta reissusta olisi vinkiksi kerrottavana?

        Ok. Palaan aiheeseen kesäkuun puolenvälin jälkeen.


    • Siis hinnat selvinnee nettisivulta www.limnoupolis.gr. Aukeaa tänä vuonna maanantaina 14.5.

      • kesäkuussa lähtö

        Ei selvinnyt tuosta llinkistä hinnat, mutta kun googlettaa Limnoupolis, niin löytyy joku Kreikka-sivusto, jossa eri vesipuistoja hintoineen.


    • No kylläpä ne sieltä vaan löytyy, kohdasta offers & prices...ovat tosin 2011 hintoja eli pientä muutosta saattaa olla tälle vuodelle. Aikuiset 23€/koko päivä ja 16€/klo 15 eteenpäin. Lapset 3-12v 17€/koko päivä ja 13€/klo 15 eteenpäin. Alle 3-vuotiaat ja yli 65-vuotiaat veloituksetta.

    • -k-

      Osaako joku kertoa siitä tämän vesihuvipuiston vieressä olevasta mikroautoradasta? Onko kunnon kartingpaikka vai joku surkea viritys?

    • lite äldre

      oon 78-vee ukko ja tykkäsin limnoupolista. mitö sitä ny ilmatteeksi saa, maksaahan ne suomessakin nuo puuhamaat.

    • väärä palsta

      Laita se kyssäris tuonen Kreeta -osioon.

    • ...

      GÖYL!

    • Vesipuisto??

      Onko Kreetalla muita vesipuistoja kuin Limnoupolis ja Watercity?? Joka olisi kuitenkin melko lähellä Haniaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1965
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1233
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe