TF JATKAA ainakin vuoden

assss

koska minulle tuli tänään ns. Säästöpottitarjous,
puhelinsoittona. Lupasivat lähettää kirjeenä tarjouksen. Siinä yrittävät sitouttaa minut vuodeksi asiakkaaksi. Minulla on jo puhepaketti (500 minuuttia). Saisin ekan ja viimeisen kk:n maksun 1/2 hintaan eli vuodessa siis yhden kk:n perusmaksun pois. Tästä voisi päätellä että ei sitä ainakaan seuraavan vuoden aikana Telia-Sonera aio lopettaa.
En voi ehkä käyttää etua, koska minulla voi olla tarve muuttaa puhepakettini loma-ajaksi - mahdollista minimi aika on 2 kk - suuremmaksi 1000 minuutin puhepaketiksi. Pitäisi siis käyttää samankokoista puhepakettia koko vuoden. On näköjään tietosysteemin heikkous kyseessä, koska ei kykene tuollaiseen muutokseen taipumaan.

4

1879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pena

Ei tele finland jatka vuotta, sitä ollaan itse asiassa ajamassa alas koko ajan, asiakkaat tullaan siirtämään Soneralle, ne joilla on Tele finlandin kanssa vuoden mittainen sopimus siirtyy myös soneralle mutta ehdot joita siinä sopimuksessa on säilyy sen vuoden ajan, sen jälkeen sonera tekee sun liittymälläsi mitä haluaa.

• assss

vaihdan liittymää sen vuoden jälkeen johonkin Kolumbukseen tms. jossa on halpa puhepaketti.
        Olin tosiaan Sonerassa n. 2 v sitten, enkä sen taksoilla halua sinne takaisin.
        Voisihan sitä tietysti itsekin pällistellä TF:n liittymäsopimusta mitä siinä lukee.

• Tällaista kuullut?

Taitaapi Pena puhua omiaan.Nämä ovat juuri niitä tyypillisiä huhuja joita aina on liikkeellä.

• got wise
        Tällaista kuullut? kirjoitti:

Taitaapi Pena puhua omiaan.Nämä ovat juuri niitä tyypillisiä huhuja joita aina on liikkeellä.

heh, kerrankin huhut pitivät paikkansa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2409
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1759
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      70
      1434
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      238
      1320
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      119
      1154
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      963
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      948
    9. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      59