TF JATKAA ainakin vuoden

assss

koska minulle tuli tänään ns. Säästöpottitarjous,
puhelinsoittona. Lupasivat lähettää kirjeenä tarjouksen. Siinä yrittävät sitouttaa minut vuodeksi asiakkaaksi. Minulla on jo puhepaketti (500 minuuttia). Saisin ekan ja viimeisen kk:n maksun 1/2 hintaan eli vuodessa siis yhden kk:n perusmaksun pois. Tästä voisi päätellä että ei sitä ainakaan seuraavan vuoden aikana Telia-Sonera aio lopettaa.
En voi ehkä käyttää etua, koska minulla voi olla tarve muuttaa puhepakettini loma-ajaksi - mahdollista minimi aika on 2 kk - suuremmaksi 1000 minuutin puhepaketiksi. Pitäisi siis käyttää samankokoista puhepakettia koko vuoden. On näköjään tietosysteemin heikkous kyseessä, koska ei kykene tuollaiseen muutokseen taipumaan.

4

1847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pena

      Ei tele finland jatka vuotta, sitä ollaan itse asiassa ajamassa alas koko ajan, asiakkaat tullaan siirtämään Soneralle, ne joilla on Tele finlandin kanssa vuoden mittainen sopimus siirtyy myös soneralle mutta ehdot joita siinä sopimuksessa on säilyy sen vuoden ajan, sen jälkeen sonera tekee sun liittymälläsi mitä haluaa.

      • assss

        vaihdan liittymää sen vuoden jälkeen johonkin Kolumbukseen tms. jossa on halpa puhepaketti.
        Olin tosiaan Sonerassa n. 2 v sitten, enkä sen taksoilla halua sinne takaisin.
        Voisihan sitä tietysti itsekin pällistellä TF:n liittymäsopimusta mitä siinä lukee.


      • Tällaista kuullut?

        Taitaapi Pena puhua omiaan.Nämä ovat juuri niitä tyypillisiä huhuja joita aina on liikkeellä.


      • got wise
        Tällaista kuullut? kirjoitti:

        Taitaapi Pena puhua omiaan.Nämä ovat juuri niitä tyypillisiä huhuja joita aina on liikkeellä.

        heh, kerrankin huhut pitivät paikkansa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1330
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1118
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      905
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      891
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe