TF JATKAA ainakin vuoden

assss

koska minulle tuli tänään ns. Säästöpottitarjous,
puhelinsoittona. Lupasivat lähettää kirjeenä tarjouksen. Siinä yrittävät sitouttaa minut vuodeksi asiakkaaksi. Minulla on jo puhepaketti (500 minuuttia). Saisin ekan ja viimeisen kk:n maksun 1/2 hintaan eli vuodessa siis yhden kk:n perusmaksun pois. Tästä voisi päätellä että ei sitä ainakaan seuraavan vuoden aikana Telia-Sonera aio lopettaa.
En voi ehkä käyttää etua, koska minulla voi olla tarve muuttaa puhepakettini loma-ajaksi - mahdollista minimi aika on 2 kk - suuremmaksi 1000 minuutin puhepaketiksi. Pitäisi siis käyttää samankokoista puhepakettia koko vuoden. On näköjään tietosysteemin heikkous kyseessä, koska ei kykene tuollaiseen muutokseen taipumaan.

4

1858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pena

Ei tele finland jatka vuotta, sitä ollaan itse asiassa ajamassa alas koko ajan, asiakkaat tullaan siirtämään Soneralle, ne joilla on Tele finlandin kanssa vuoden mittainen sopimus siirtyy myös soneralle mutta ehdot joita siinä sopimuksessa on säilyy sen vuoden ajan, sen jälkeen sonera tekee sun liittymälläsi mitä haluaa.

• assss

vaihdan liittymää sen vuoden jälkeen johonkin Kolumbukseen tms. jossa on halpa puhepaketti.
        Olin tosiaan Sonerassa n. 2 v sitten, enkä sen taksoilla halua sinne takaisin.
        Voisihan sitä tietysti itsekin pällistellä TF:n liittymäsopimusta mitä siinä lukee.

• Tällaista kuullut?

Taitaapi Pena puhua omiaan.Nämä ovat juuri niitä tyypillisiä huhuja joita aina on liikkeellä.

• got wise
        Tällaista kuullut? kirjoitti:

Taitaapi Pena puhua omiaan.Nämä ovat juuri niitä tyypillisiä huhuja joita aina on liikkeellä.

heh, kerrankin huhut pitivät paikkansa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40