Varadero

Ostanko

Harkinnassa ostaa Varadero 1000. Onko kellään pitkäkoipisella kokemuksia ko. pyörästä.
Itse olen 187cm ja tarkoituksena ois ajella pitkiäkin matkoja.
Mahdunko hyvin Varaderoon? (Ja muija myös)

10

2257

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksu

Mulla on ollut jo kolmisen vuotta ja enimmäkseen ajanut matka- ajoa. Sopii hyvin myös autobahnien kiivasrytmiseen matkan tekoon. Täyteen lastattuna ja matkustajan kanssakaan ei tuntunut ahtaalta eikä myöskään voima loppunut missään vaiheessa. Pituutta minulla on 193 ja jalkojen puutumista ei esiintynyt. Sivulaukut rajoitti matkanopeuden 180 km/h, mutta onhan siinäkin jo endurolle riittävästi. Toki ajo- ominaisuudet tuntuisivat riittävän nopeampaankin kuin 210 maksimi nopeuteen ainakin suht suorilla teillä. Mitään teknistä ongelmaa ei ilmennyt tänä aikana ja eturengaskin on vielä alkuperäinen(21 tkm). Tarkoitus oli pitää pyörää pitkälle tulevaisuuteen, mutta kävi niinkuin usein käy, eli perhe kasvaa ja myin sen pois. Suosittelen kuiteskin vilpittömästi ainakin ruiskulla varustettua versiota matalamman polttoaineen kulutuksen vuoksi.

• vanha-erkki

Ai sä oot tommonen tumppi.
      Osta ehdottomasti.On meinaan viimmettenpäälle hyvä ajella pitempääkin matkaa, myös hiekkateitä, eikä äiteekään paina kyytissä mitään.
      Mulla on itellä viä toi kaasariversio mut ei toi kulutus mikään mahoton oo noin 5,5-6 litraa.
      Pyörä tuntuu äkkiseltään vähän yläpainoiselta mutta kun sen saa liikkeelle ja tien päälle niin ei voi muuta kuin hymyillä leveästi(varo kärpäsiä)ja päästellä menemään leppoisasti.

• Esso

Varaderohan on tosi iso matkapyörä joten sopii varmaan isollekin miehelle. Motopalstan sivuilla on kaksikin Varaderon koeajoa jossa se saa lähes pelkkiä kehuja. Eihän se välttämättä niin kaunis möhkäle ole mutta kauneushan on katsojan silmässä.

• saavat

pelkkää kehua jokapaikasta.
      Oli kyse sitten varaderosta, africa twin tai transalp.
      Siinä on hyviä pyöriä allroad touhuun.
      Ihan pienille miehille/naisille nämä ei ehkä sovellu niin hyvin.
      Pieninkin näistä painaa lähes 200 kiloa.Ja suurin 3-40 kiloa enemän.
      Kohtalaisen vakaita , varmatoimisia ja unelmapyöriä juuri matkailuun.Ajoasento hyvä.

• toimii

Tosi hyvin mahtuu Varaderoon äijä 198 cm kera muijansa 175 cm. Kyyti on mukavaa ja istuma-asento hyvä, ei tarvi polvet koukussa nököttää. Suosittelemme lämpimästi !! :-)

• kuume

riittääkö 650 varadero puhti, miten on toiminut
      tiedosta kiitollinen

suunnitelmissa käytetty

• Taidat kuitenkin tarkoittaa Transalpia.

• malli hakusessa
        vanha-erkki kirjoitti:

Taidat kuitenkin tarkoittaa Transalpia.

tarkoitin kuitenkin honda 650 deauvilleä

näin eka kerran pyörän mp. 06 messuilla tykästyin

hinta vaan kova.

ps. nyky pyörä liikenteeseen 01.04-06 yes !!

• ihmeessä

Varatero.
      Itse olen 188cm. pitkä, vaimo 173cm.
      Tilaa on ruhtinaallisesti, varsinkin takatyttö tykkää ku simo hillosta, tosin ei kuskikaan voi valittaa. Ja tehot riittää, eihän toi mikään rähinäpyöra olekkaan.
      Pitkiä nautinnollisia reissuja tiedossa.
      OSTA!

• ei malli tietoinen

sori vaan kaikille heimolaisille !!

kiitos viesteistä. varmaan varadero ja deauville on lähes sama pyörä, myyjä ei osannut sanoa kummalla haluaa ajella. ajaa nykyään varaderoa on hänkin ollut tyytyväinen. ehkä sekin kertoo että myyjä ajaa itsekin kyseisellä merkillä n.15.000 km /kesä euroopan turneilla ym...ym.

itse ajan vielä kolhoosi pyörällä tytön kanssa
        malli 125 virago. ensin ruosteet ajotaidosta pois,sitten se isompi pyörä. poikasena tuli ajeltua. nyt lapsia kasvateltu välissä mutta kohta elämä alkaa kun baana aukeaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1539
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      351
      1305
    3. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1110
    4. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      342
      1052
    5. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      62
      1041
    6. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      137
      929
    7. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      831
    8. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      200
      759
    9. Olenko käsittänyt oikein?

Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
      Ikävä
      42
      629
    10. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      61
      625
    Aihe