doggi vai irlanninsusikoira

kumpi...

on suurempi? Kumpi on maailman suurin koirarotu?

93

18513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irliksen omistaja

      Dogin vähimmäiskorkeus taítaa olla uroksilla 80 cm kun se irliksillä on 79cm. Eli doggi vissiin on sit korkein rotu. Irlis taas on pitempi kuin doggi, eli siinä suhteessa se taas on isompi.

    • mira&mandy 2vee

      Ilmeisesti irlanninsusikoira tällähetkellä on suurimmaksi merkitty... Itselläni 2,5 vuotias tanskandoggi narttu.. Suosittelen miettimään tarkasti ison kjoiran ottamista. Koon perusteella ei kannata valita jos kokemusta ei ole...

      Ison koiran omistajana on iso vastuu. Koira pitää hallita täydellisesti. Jos sinulla on 70kiloinen koira joka ei ole hallinnassa ja on tottelematon niin voi syntyä aika pahaa jälkeä.

      Tanskandoggi on ihana ja inhimillinen rotu, osaavat mököttää, nauraa ja kertoa päivän kuulumiset :)

      • doggiakka

        Periaatteessa doggi on isoin kun laitetaan korkeus ja paino yhteen...Guinnesin enkkari on harlekiiniuros jenkeistä joka on maailman korkein...tais olla reilusti yli metrin säkä!!!!


      • ON SE NIIN
        doggiakka kirjoitti:

        Periaatteessa doggi on isoin kun laitetaan korkeus ja paino yhteen...Guinnesin enkkari on harlekiiniuros jenkeistä joka on maailman korkein...tais olla reilusti yli metrin säkä!!!!

        SE OLI JOMPIKUMPI
        JA SITTEN OLI TOI BERNHARDILAINEN JOKA OLI PAINAVIN KOIRA...MUN MIELESTÄ ISOIN TAIS OLLA DOGGI.MITÄ MÄ OON LUKENU..IHANA KOIRA MUUTEN


    • Rosia

      Rotumääritelmän mukaan tanskandoggi on suurempi, sentillä. Tämähän ei kerro kaikkea, vaan yleensäottaen, irlis on korkeampi kuin doggi, rodun keskivertosäkää jos ajatellaan. Irlikset täyttää tämän kriteerin paljon korkeammin kuin dogit, jos koko rotukantaa ajatellaan, mutta..

      Korkeimman säkäkorkeuden omaa doggi, siis mikä on mitattu näin yksilönä.

      Jos taas ajatellaan koko koiran kokoa, dogit ovat "isompia", ne ovat painavampia, lihaksikkaampia, massiivisempia, kuin irlikset. Irlis on vinttari, juoksija ja näin ollen myös hennompi rakenteeltaan.

      Dogit eivät kuitenkaan suinkaan ole painavimpia, painoa toki on jo koonkin perusteella, mutta on monta muuta rotua, jotka vievät voiton painonsa puolesta. Ovat toki matalempia, mutta paljon massiivisempia. Taitaapi olla n. 130 kg:tä painavin, taisi olla kaukkari. Vai oliko se sittenkin mastiffi..?

      Mitähän mahdat tarkoittaa tuolla isoimmalla? Rodun keskiarvoa, vai yksilöä? Korkeutta vai painoa? Kokoa yleensä?

      • itselläni

        on tanskandoggi ja tutulla on ollut ilanninsusikoira ja hän jaksaa aina väittää että se on isompi rotu enkä ole todennut tähän mitään koska en tiedä. Minunkin mielestäni doggi on massakkaampi ja irlanninsusikoira hennompi mutta ovatko ne sitten korkeampia... Ihan kokonaisuutta tarkoitin, että kumman sanotaan olevan maailman suurin koirarotu...


      • MINÄ
        itselläni kirjoitti:

        on tanskandoggi ja tutulla on ollut ilanninsusikoira ja hän jaksaa aina väittää että se on isompi rotu enkä ole todennut tähän mitään koska en tiedä. Minunkin mielestäni doggi on massakkaampi ja irlanninsusikoira hennompi mutta ovatko ne sitten korkeampia... Ihan kokonaisuutta tarkoitin, että kumman sanotaan olevan maailman suurin koirarotu...

        UPEITA KOIRIA JA IHANIA....SELLAISEN OMISTAJA OIS UPEETA OLLA


      • kaukkarista mastiffiin...

        Jos oiekin muistan, niin mastiffi oli kai painavin koirarotu. Ainakin Suomen koirarodut-kirjassa, siinä jossa on lapinkoiran pää kannessa...


    • MINÄÖ

      eiks molemmat oo....Molemmat on ihania koiria

    • dane

      Tanskandoggi on koiramaailman apollo.

      Kummallakaan ei ole ylärajaa, mutta tanskandoggia pidetään suurimpana koirarotuna.

      • -----

        irlis on maailman suurin koirarotu. niin olen kuullut..


      • NBVVV

        UPEA KOIRA


      • MINÄ'

        NÄIN ON JA MUSTAT DOGGIT OVAT UPEITA


    • tietäähän tuon

      Siis kyllähän Irlanninsusikoira on maailman suurin koirarotu. Googleta vaikka.

      • koiruus

        Millainen irlanninsusikoira on kasvattaa??kuinka itsepäinen?itsenäinen? itselläni tällähetkellä saksanp.enkä sitä rotua valitse enää ikinä!! että kun tuosta aika jättää, niin irlanninsusukoiraa olen harkinnut..saa nyt nähdä. kuolaako ne??haukkuuko paljon??entä tanskandoggi?kuolaako?


      • JOO
        koiruus kirjoitti:

        Millainen irlanninsusikoira on kasvattaa??kuinka itsepäinen?itsenäinen? itselläni tällähetkellä saksanp.enkä sitä rotua valitse enää ikinä!! että kun tuosta aika jättää, niin irlanninsusukoiraa olen harkinnut..saa nyt nähdä. kuolaako ne??haukkuuko paljon??entä tanskandoggi?kuolaako?

        Siis kunnollinen koiraihminen ei pelkää koirankuolaa! "Iik, taas tippui kuolaa!". Jos haluat ison rodun, opi sietämään sen tapoja, älä valita tai kysele koirankuolasta.


      • koiruus
        JOO kirjoitti:

        Siis kunnollinen koiraihminen ei pelkää koirankuolaa! "Iik, taas tippui kuolaa!". Jos haluat ison rodun, opi sietämään sen tapoja, älä valita tai kysele koirankuolasta.

        jessus että voitkin olla tyhmä!!!kamalaa jos kysyn että kuolaavat paljon.. äkkiä haukut niskaan! pysy poissa!!kukaan ei kaipaa SINUN neuvojasi!!!!


      • Määryskä
        JOO kirjoitti:

        Siis kunnollinen koiraihminen ei pelkää koirankuolaa! "Iik, taas tippui kuolaa!". Jos haluat ison rodun, opi sietämään sen tapoja, älä valita tai kysele koirankuolasta.

        Sinäpä se nokkelana taas faktamääritelmän tempasit siitä, mikä on "kunnon koiraihminen". Kyllä kuolaus on aika iso ja oleellinen juttu. Kun esim. tanskandogin kuola helposti lentää katonrajaan asti niin kyllä sekin on hyvä huomioida koiraa ottaessa. Ja ehkä sen takia on koirarotuja olemassa reilusti yli kolmesataa jotta niistä voipi ittelleen mieleisensä valita. Kuolalla tai ilman.

        Kyllä koiraihminenkin saa kuolaa pelätä. Itse en kyllä sitä pelkää, mutta esim. pikkuräpsypuudeleita kylläkin... =) eli en itselleni sellaista ottaista. Makuja on monia, rakas ystäväni.


      • jos en viärin muista
        JOO kirjoitti:

        Siis kunnollinen koiraihminen ei pelkää koirankuolaa! "Iik, taas tippui kuolaa!". Jos haluat ison rodun, opi sietämään sen tapoja, älä valita tai kysele koirankuolasta.

        NIIN EIKS IRLIS OO


      • tanskandoggi
        koiruus kirjoitti:

        Millainen irlanninsusikoira on kasvattaa??kuinka itsepäinen?itsenäinen? itselläni tällähetkellä saksanp.enkä sitä rotua valitse enää ikinä!! että kun tuosta aika jättää, niin irlanninsusukoiraa olen harkinnut..saa nyt nähdä. kuolaako ne??haukkuuko paljon??entä tanskandoggi?kuolaako?

        kuolaaminenki riippuu ihan koirasta, toinen oma doggi ei kuolaa, muut taas sitte senki edestä. yleensä kuitenki vaa sen jälkeen ku on just juonu mut muuten ei yleensä mitää kaameit kuola jojoi pahemmin roiku, ainakaa meillä :)


    • ole maailman suurin..

      Riippuu tietysti mistä näkökulmasta katsoo, mutta... Esimerkiksi pyreneittenmastiffi uroksen säkä tulisi olla yli 81 cm ja painoa näille kertyy 70-90 kg, siis noin keskimäärin... Käyppä lukemassa netistä tarina pystiffistä nimeltään Pontus (löytyy varmaan googlesta), löysin vahingossa sen jutun.. Pontus on 140 kiloinen koiruus :) Aika hurjan näköinen!

    • 4 irkkua ollut

      mul on ollut 4jä irkkua ja kaksi niistä urosta joista ensimmäinen painoi 89kg säkä 86cm ja oli ihan masiivinen tai sanotaan et lihaksikas, toinen uros oli jo kaksivuotiaana 96cm säkä ja painoi paut 92kg jos olisi elänyt niin olisin veikannut et elopaino olisi kohonnut yli sadan. mut onko sillä väliä kumpi on mittasuhteiltaan isompi,vaan se mistä itse pitää

      • Irskipirski

      • Irliksen ostoa harkitseva

        sulla kun on ollut neljä irkkua, ni ajattelin käyttää tilaisuuden hyväkseni ja kysyä muutamaa juttua,kun olen itsekin sellaisen ostoa harkitsemassa.Koirakirjat on varmaan kaikki luettuna netin tiedot päälle, mutta ois mukava kuulla ihan käytännön kokemuksia. Onko kokemuksia pärjäävätkö ne hyvin lasten kanssa? entä miten tottelevaiseksi irkun saa koulutettua? eihän se vissiin mikään toko koira ole,mutta noin muuten onnistuuko helposti? Ja tietysti kiinnostaa se karvanlähtökin,että onko se miten runsasta? Itselläni on tällä hetkellä rottweiler sekoitus narttu, ja toinen koirani Bernharndilainen siirtyi koirien taivaaseen vuosi sitten,joten olen miettimässä kaveria tälle vanhemmalle koirarouvalle. =)

        p.s. Mun kahdessa koirakirjassa mainitaan Irlanninsusikoira maailman suurimpana koirarotuna.Mastiffi painavimpana.


      • 2+2-4 DOGGIA.1 IRKKU + 1 IRKKU

        MUSTA OIS IHANAA OMISTAA 4 DOGGIA JA 2 IRLANNINSUSIKOIRAA < JOISTA DOGGIT 65 KILOA JA 83 KILOA JA SITTEN IRLANNINSUSIKOIRAT 70 KILOA JA 85 KILOA


      • teeeeeeeeeeeeee

        1. dokki vai irkku ? Haloo SE ON Doggi (ei dokki, niinkuin "irkku" )
        2.Millainen on Lihaksikas irkku ?? :D. Näyttäkää kuva :D.


    • late_24

      tanskandoggi on suurin koirarotu mut maailman suurin koira on suomessa oleva Veikko Järven järkälemäinen pyreneittenmastiffi http://www.karjalanmaa.fi/tarkennus.php?lehti=128&id=624
      mutta tietääkö kukaan kuinka iso on suomen suurin tanskandoggi? mulla on 1.3v doggi jonka säkä on 94cm ja painoa reilu 75kg.

      • minä vaan...

        Ei muuten ole doggi/irlis maailman suurimpia rotuja! ENglanninmastiffi on maailman suurin koirarotu, painoa aikuisena 80-120 kiloa...


    • Tietää vähän paremmin

      Maailman suurin koirarotu ei todellakaan ole tanskandoggi tai Irlanninsusikoira! Se on Bully Kutta intialainen/pakistanilainen molossikoiriin kuuluva mastiffi rotu. Uroksien paino vaihtelee 80-100kg JA SÄKÄ (josta suuruus roduissa katsotaan niille jotka luuli että se on painon mukaan!)91,4–106,7 cm. Nartuilla paino on noin 75-90kg ja säkä 76,2–91,4 cm. Että voitte tarkastaa tämän tiedon ihan mistä haluatte ja jos jostain rodusta löytyy suurempi yksilö se ei merkitse rodun olevan maailman suurin, vaan sitä että koira on kasvanut yli rotunsa suositusten. Suurin rotu katsotaan siitä mikä on rodun keskikorkeus.

      • chip munk

        tanskandogin ja iriksen koolla erolla ei ole oikeastaan mitään eroa se riippuu ruokinnasta, sukupuolesta jne.


      • jep jep

        Bully kutta ei ole virallinen rotu, ja sen jalostuksessa käytetään tanskandoggia. Tämä "bully kutta" voi näyttää monelta ja olla monen kokoinen, eli juuri niiltä roduilta mitä siihen on käytetty. Sekarotuinen.


    • ihana 1

      Meillä oli berhardinkoira uros jonka säkä mitattiin näyttelyssä ja se oli 94 cm. Painoa koiralla oli n. 90 kg.
      Koiran lonkat oli A. ja luonne lepsu. Kyllähän näitä isoja koiria on monessa rodussa. Molosseissa varmaan suurin osa

    • nro 1

      ..tanskis

      • hups vaan

        Itellä oli doggi ja inhosin sitä kuolaa, soli ällöä kun sitä oli lattiat ja vaatteet ja sohvat täynä.
        Hyi helekutti !
        olen henkeen ja vereen koiraihminen kuitenkin, tällä hetkelläkin kaksi koiraa, tosin vähemmän kuolaavia ;)


    • Katso tietoa wikipediasta,googlesta,tai etsi tietoa kirjaston kirjahyllyistä!

    • YOLO

      Vanha topikki, mutta sanotaas nyt sit nykytilanne. Se on se Irlis kun on maailman suurin koirarotu. Bully Kuttastakin olen näin kuullut, mutta harva bully yksilö kasvaa kuulemma yli sen 90-95cm säkän. Moni irlis (uros varsinkin) hivelee helposti sataa senttiä. Näyttelyissä melkein järjestäin tulee lähelle sadan sentin irkkupoikia vastaan.

    • irkun&dogin omistaja

      Irlanninsusikoirat. MUTTA syystä että, Irkut ovat ylisesti ottaen korkeita ja tanskandogeista taasen löytyy pienempiäkin.. Vaikka suurimmilla dogeilla onkin huomattavasti isompi massa & korkeempi säkä on irlanninsusikoirat KESKIMÄÄRÄISESTI suurempia. Eli irkut on nimetty keskimääräsesti isoimmaksi koiraroduksi vaikka yksilöiltään löytyy suurempia tanskandogeja.. :D Tämä on ns nyrkkisääntö siihen miksi irkut on '' maailman suurin koirarotu ''. Oma doggini on irkkuani suurempi vaikka molemmat samaa sukupuolta :)

    • ...

      Mikä on korkein elänyt tai elossa oleva irlanninsusikoira narttu?

    • M

      Mielestäni irlanninsusukoira ovat suurempia. Minulla itselläni on irlis uros puolentoista vuoden ikäinen ja korkeutta pojalla oli viime mittauksessa 4kk sitten 78cm ja paino lähentelee 80 kiloa.
      Aivan ihana rotu ja kiltti kuin mikä. En kadu valintaani että otin irkun.

      • -------

        rotumääritelmien mukaan tanskandoggi on suurempi, mutta totuuden nimissä irlikset menee pääsääntöisesti heittämällä ohi korkeudessa, ainakin ne jotka minä olen nähnyt.


      • Td

        Njääh,mulla on td narttu,joka on 83 cm säkä...


    • ....

      irkku on kyl isompi

    • -i-

      Irlanninsusikoirat ovat yleisesti korkeampia ku td:t, mutta YKSI tanskandoggi on ollut maailman korkein, eli kyse on vain yksilöstä! Eli irlanninsusikoirat ovat isompia keskimääräisesti isompia, vaikka isompia td yksilöitäkin löytyy, sekä myös pienempiä irkkuja. JA VAIKKA bully kutta ei olekaan vielä minkään rotujärjestön hyväksymä rotu, se silti on maailman suurin koirarotu ja se on jo jalostettu aika puhtaaksi. tietoa löytyy tuosta rodusta paljon.

    • irlisirliisirlis

      tansks ihmiset isoja ja älyttömän kovia pas..njauhajia, ilkeitä. Irlanninsusikoira isompi kaikin tavoin.

    • irkku

      korkein on irlanninsusikoira

    • teeeeeeeeeeeeeee

      Se että tanskiksen omistajat joutuu kasvattamaan paksun nahan (kehän laidalla) ja muualla, ei tee heistä pas.kan jauhajia. He ovat erittäin sydämellistä väkeä, tutustuppa paremmin. Ihmiset ei ymmärrä, nähtiin tässäkin ketjussa, edes kuolan päälle ihmiset ei ymmärrä pas.kan vertaa :)))). Mitä se kuola on ? Ne jojot ? No ne on.. TURVAA,KUN NIITÄ ROIKKUU KEITTIÖN KAAPIN KAHVOISTA,Voit jättää etu oven auki.-> Kuolat hihassa, merkkaa sitä et saat kesällä kulkea rauhassa lasten kanssa känniläisiltä sössöttäjiltä. Se kuola merkkaa, merkkaa sitä et sulla on bodyguard. Joka on tilannetajuinen ja voit luottaa siihen vaikka silmät kiinni. Se merkkaa toisinaan sitä et voit siivota katosta ja sieltä 180cm korkeudesta ne kuolat vekkaa. Mun tapauksessa se merkkaa sitä et mun 9v tyttö saa isä puoleltaan nukkua rauhassa, kun tuomari ja poliisit ei rauhallisia unia pystyneet meille takaamaan oikeudenmääräyksistä, sakoista ja monen tonnin korvauksista huolimatta. Kun tää Neiti kuolaaja tuli taloon ,johan tuli hiljaista. Tän neiti kuolaajan äiti (käyttökoira) veti 6 luotia nahassaan ovella mieheltä kaulavaltimon auki. Jos poliisilla menee 2minuuttia, se on liikaa. En nukkuis ilman koiraani silmällistäkään.

      http://www.youtube.com/watch?v=GC5E8ie2pdM

    • teeeeeeeeeeeee
    • teeeeeeeeeeee

      Mitä sössötät siellä ? Bully kutasta et on sekarotuinen :))). Voi hyvänen aika sentään kun meidän koiramaailman Apollo on sekarotuinen myös.

      Löytyykö sekarotuisempaa ja kunnioitutempaa koiraa saavutuksiltaan.

      Kuninkaita suojeli jo aikojen alusta asti ja jalostettiin siihen. Katsoppa omistajia. Kuninkaallista sukua :)). Ota sukuluettelo:))). Siinä on Vanh.Eng.Buldoggia, (taisteluun) ,Siinä on eri mastiffeja käytetty massiivivuuteen, siinä on metsästys koiria, suur riistan metsästykseen. Siinä on vinttikoiria ketteryyteen ja nopeuteen. Pihakoiraa vartiointitehtäviin. Apollo on kaikkea. Sen nimeä et voi muuttaa. Koiramaailmassa.

      • teeeeeeeeeeeeee

        Se on ja tulee olemaan Koira Maailman Apollo. Koiramaailmassa.

        pitääkö se vielä kerran laittaa :)) Hevosta kehiin.

        http://www.youtube.com/watch?v=GC5E8ie2pdM

        Jees Cesar Millan sanoo et se on Koira Maailman Apollo !!! Hän tietää. (Vaikka on tekemisissä pittpullien kanssa) Toiset ei älyä pas.kan vertaa. Mikä aarre heillä on käsissään. Dogi on inhimillisyyden tasolla tilannetajussaan.


    • Rock my dog -88

      Meillä musta doggi poika on n. 1 1/2 vuotias, säkää on reilut 90cm ja painoa viimeksi rokotusten aikaan nyt kesäkuussa oli 75kg. Sehän riippuu ihan geeneistä tuo kasvu asia, jotkin dogit voi hyvinkin erota toisistaan koon puolesta.

    • teeeeeeeee

      Suurempien koirarotujen rotumääritelmissä mainitaan aina et " tanskandogin ja irlanninsusikoiran OHELLA ", Maailman suurimpiin koirarotuihin kuuluva....(Mainittakoon esim. pakistanindoggi ja Bully kutta.) Et eiköhän tämä asia ole niinkuin edellä oleva todistaa yksilöllään :D.

    • teeeeeeeee

      Olisko Doggi Apollo jos se ei olis sitä :D ?! Jos se ei olis; niin sit Irlis olis koira, maailman Irlpallo ?? Irllallo ? Mikä ??!!!

    • jassut

      Laumanvartijaroduista löytyy myös todella isoja yksilöitä. Youtubesta vaikka, haulla kangal.
      Meillä on keskiaasiankoira säkäkorkeus 90 cm. Yleensä ko koirarodun korkeus on uroksilla jossain 80 cm kahtapuolta.

    • teeeeeeee

      Irlanninsusikoiran määritelm fyysiseltä rakenteelta on kevyempi kuin tanskandogin. Jokainen osaa googlettaa irlanninsusikoiran,ja lukea sanat " se ei ole yhtä raskasrakenteinen,massiivinen ja lihaksikas kuin tanskandoggi.."

      Näkeehän tuon jo kuvistakin. Vaikka laittais pienen doggi nartun, 87/ 70, suurempi irlis on keveempi käsissä :D.

    • teeeeeeeee

      Väitelläänkö luuntiheydestä seuraavaks :D ??

    • teeeeeeeeeee

      Kuka edes kehtaa jotain laumanvartijoita sekoittaa tähän ketjuun : D ?? 80cm kahta puolta :D ?? Ja 90cm :D ?? Annoin tässä esimerkiksi toisen pienemmän Doggi narttuni (:D) joka on todella pieni nartuksi 89cm /70kg. Venäjän linjaa. Motto kuuluu; "se mitä -koossa hävitään ->mielentilassa voitetaan" :D.

      Russian roulet is not same without the gun..

      http://www.greatdane.ru/eng/dogs/4414/

      Laumanvartija ei edelleenkään lähde taisteluun.
      :D.

      Russian R offyan Mustat :D.

    • teeeeeeeeee

      Mitä ? Muuttaaks ne pystyt korvat jotenkin asiaa VAAIIIII ????

    • Ballooo

      Tanskandoggi on kolmanneksi suurin koirarotu maailmassa ja irlanninsusikoira neljänneksi suurin

      Suurin on Bully kutta säkä reilusti yli 100 cm
      toiseksi suurin taas bakistaninbuldoggi myös säkä yli 100cm

      • teeeeeeeeeeee

        Eipä vaan ole : D. Ja nauran.. Mihin perustelet moisen :D ?? Säkäänkö :D ?


    • teeeeeeeeeee

      Jees !!! Love ya, Balloooo !!!

      • teeeeeeeee

        yahuuuuuu !!! There is some one ?! :D


      • teeeeeeeeeee
        teeeeeeeee kirjoitti:

        yahuuuuuu !!! There is some one ?! :D

        Puhun edelleen fyysisistä ominaisuuksista. EN Mielentilan :D.


    • teeeeeeeeeee

      FYYSISIIN PUUTUTTAESSA; Edellisillä "dogeilla" ei ole sitä, mielentilaa, EIKÄ VARSINKAAN YOUTUBESSA KUVATTUNA , Mitä Dogeilla on. SUOJELUKYNNYS. Ei puhuta koirista koirien silmissä. :D. Koirat on ihan peace of :D..... KAKKU..

    • irlanninsusikoira

      Olen kuullut että irlanninsusikoira on korkein koirarotu, mutta en ole varma. Sedälläni on irlanninsusikoira jonka säkäkorkeus on jotain 90cm pintaan Ja paino muistaakseni sadan kilon pintaan.

    • teeeeeeeeeee

      Hah ha. Niin on tossa Doggikin joka ON eikä "muistaakseni" ole :).
      . Ravaa tuossa ees taas ET KENET LÄHETÄÄN RÖKITTÄÄN kun havaitsi emännän ÄRSYYNTYMISEN :D. RUSSIAN ROULET.

    • Apollo122

      Tanskandoggi on suurempi luin irlanninsusikoira mutta oikeasti maailman suurin koirarotu on Bully kutta jonka säkä korkeus ylittyy reilusti yli 100cm

    • teeeeeeeeeee

      Bully Kutta on Dogin alla. Siihen riittää rotuominaisuus. Bully Kuttaa ja muita molossi rotuja käytettiin Dogin rotuominaisuuksien saavutuksiin. Niskan yliotteeseen. BKutta ei ikinä kerkeä päälle :D. Sitä ei jalostettu niskan herkimpään kohtaan :).

      • teeeeeeeeeeee

        Hei rakkaat ihmiset ! Meillä oli deuche dogge. Tanskandoggi. "lempeä doggi" :D (hitsi saa nauraa) Ja nyt taannoin tuli Deutche BANDOGGE. :D !!


    • Teeeeeeeeeeeeeee

      Siis nauran "lempeälle tanskikselle" :). Jolle ei todella passaa nauraa. Ihana otus aistissa :). Suojeluspyhimys.

      Ja Deuche Dog Dee Bandog joka ansaitsi nimensä :).

      Ero on selvä irlikseen :D.( Molemmissa tanskiksen roduissa. Saksalaiset osaa :). )

      Saati pakistanin doggiin,

      Bully kuttaan tms. Mielentilan taholta.

      Doggi, ei ole enää taistelukoira !!! Vaikka se mielentilallaan pakottaa muut väistymään/käyttäytymään. Ja tarvittaesa ravistelee voimallaan hengen pois.

      Tietysti jos koiraltaan odottaa vain taistelua toisia koiria vastaan niin okei :) ? Pidä pystis :). Pakistanin doggi ?

      TanskanDogin voit lukea pois siitä saavutuksesta.

      YLLÄMME PAREMPAAN. Tuo on pakistanin Deen ja Bully Kuttan ns. saavutuksia , jotka ei edelleeenkään liity Tanskan Doggiin millään tavalla. Rotunne oli "melkein" raiskaus koko rodullemme !

      "EMME taistele, koska meidän ei tarvitse :) " Otto Van.. Deutche Doggit :).

      Kun "koirasi" suojelee, lapsiasi ilman koulutusta aistissa.. Mitä se on ?? :D. Se on Doggi.

      Kun se laittaa alttiiksi henkensä perheen puolesta..

      Mikä se on ? Se on TANSKAN Doggi.

      Kun se on valmis taistelemaan, 6 luotia nahoissaan perheensä puolesta. Se on Doggi. TanskanDoggi.

      Joka kasvattaa pennuistaan TanskanDoggeja. Apolloja.

    • ?+=A

      Tämä Teeeeeee Teija puhuu koko koirarodun puolesta?

      Kannattaisi sulkea korkki. Viestit lähetetty yöllä,
      Mä väitän, ettei kyseisellä henkilöllä tai sen papalla ole edes ikinä ollut koiraa :D

      • teeeeeeeeeeeeeee

        Ei niin, meillä oli hamstereita ja sammakoita :). Ääh. POKKA PETTÄÄ :) .....


      • teeeeeeeeeeee
        teeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        Ei niin, meillä oli hamstereita ja sammakoita :). Ääh. POKKA PETTÄÄ :) .....

        Meillä oli 11 hamsteria SUOMESSA nimellä RU. GREAT DANES.( RUS. )


    • teeeeeeeeeeeee

      Sieltä ne löytyy :). Marsuja ja tarantula olis myynnissä jos kiinnostais ? Tarantula lähtee VAIN kokeneelle ihmiselle. Se ei leiki niinkuin minä :).

    • teeeeeeeeeeeeeeeeee

      Se tarantella on oikeesti vähän äksy.. ISO Terraario tulee mukaan ja kaikki kamppeet mitä löytyy, se bittch on aika veemäinen..Siihen ei passaa vieraan koskea. (:D).

      Terv hengissä oleva minä :)

    • teeeeeeeeeeeeeee

      Doggi vai irlis ? Veikkaan Tarantulaa. Eli Tarantellaa. Karvasta ja äkästä sellaista :D.

    • teeeeeeeeeeee

      Taran Tella Duetto Dee. EI IKINÄ olis ollu myynnissä :). Lepää ikuisessa levossa nyt. Takapää ja sydän petti. Kunnialla lähti

    • teeeeeeeeeeeeee
      • teeeeeeeeeeeeee

        1. dokki vai irkku ? Haloo !? SE ON Doggi (ei dokki, niinkuin "irkku" :) )

        2.Millainen on Lihaksikas irKKu ?? :D.


      • teeeeeeeeeeeeee
        teeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        1. dokki vai irkku ? Haloo !? SE ON Doggi (ei dokki, niinkuin "irkku" :) )

        2.Millainen on Lihaksikas irKKu ?? :D.

        Mieti rauhassa :). Vastaan sit kun kehität jotain typerää :). Tai ehkä laitan kuvan :D.

        Nyt äkkiä kehitä jotaiiinn !!!


    • Tuijaloo

      Irlis ON Mammankoipi ! Se ei tosissaan ole kuin Doggi, Irlis on puolustanut monesti tanskista, mutta siitä ei ole samankaltaiseen taisteluun.

      Tanskis on aina tullut ja pelastanut tilanteen.

    • teeeeeeeeeeeee

      Kiitos, olet rakas TJ

    • teeeeeeeeeeeee

      Koska oltiin saman katon alla. Love ya !!

    • teeeeeeeeeeeeeee

      Vaikka Dee pieksi Veen,(ei yllätys)
      D tulee ennen Veetä (vivaldiko se oli :) ??)
      "pärjääkö DOGGI sudelle ?"
      Ja Doggi vai Irlis ?
      Apua ??
      Mites olis uusinta ????


      Uusinta :)

      • Tuijaloo

        Papan taholta EN haluis uusintaa.


    • teeeeeeeeeeee

      Ei uusintaa. TJ oot rakas..

      • teeeeeeeeeeee

        Oon pahoillani. Tosi pahoillani :(. Vaihtehtoja ei ollut.


      • teeeeeeeeee
        teeeeeeeeeeee kirjoitti:

        Oon pahoillani. Tosi pahoillani :(. Vaihtehtoja ei ollut.

        Oon tosi pahoillani. Otan osaa menetyksiisi. Pappa opetti ja that's it. Tiedät kyllä. Oon pahoillani:(.


      • Tuijaloo
        teeeeeeeeee kirjoitti:

        Oon tosi pahoillani. Otan osaa menetyksiisi. Pappa opetti ja that's it. Tiedät kyllä. Oon pahoillani:(.

        Paskat ! Nautit siitä kun sun Doggis kävi kiinni ja ei päästäny irti !! Vaikka lähin en koskaan jättäny teitä !!


    • teeeeeeeeeeee

      Pappa sanoi et jätit meidät kun jätit koiras. Piste.

      Haista sinä vittu paska !!!!

      Sinä et koskaan arvostanut koirias. Motivoinut niitä. Sait rodun edustajan näyttämään tyhjältä !

      • Tuijaloo TJ

        Cdee Irlis ei ollut tarkoitettu taistelemaan, tai puolustamaan minua, koirias se kyllä puolusti. Tiesin sen jo edellisenä iltana..


    • teeeeeeeeeeee

      Että tulee susia vai ? :) senkö tiesit :).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe