Millä laivalla kannattaisi 5-6-henkisen perheen lähteä Tallinnaan? Viking, Silja, Eckerö vai joku muu? Etsin lähinnä edullisinta vaihtoehtoa mutta tietty myös laivan viihtyisyys, palvelut ym. ovat tärkeitä, erityisesti tax free-kaupat, niiden valikoima ja edullisuus.. ruualla ei niin ole väliä, sillä tuskin syömme laivan ravintoloissa tai kahviloissa...
Millä laivalla Tallinnaan?
10
17245
Vastaukset
- Gilda
Eckerö on ollut ihan mukava. Ystävällinen pääosin suomalainen henkilökunta, hyvä taxfree. Käsittääkseni siitä edullisemmasta päästä. Siljallahan ei ole muuta kuin SuperSeacatit. Vikingin Rosella ei kovin viihtyisä. Kannattaa katsoa laivayhtiöiden kotisivuilta onko tarjolla jotain perhepaketteja tms. Tallinkin hinnat saa parhaiten puhelimitse tai .ee sivuilta, koska en muista koska viimeksi .fi nettisivut olisivat toimineet.
- Line
aloittaa liikennöinnin 27.4. Kantosiipialus on lapsille jännä kokemus eivätkä ehdi kyllästyä kun matka on niin nopeasti ohi runsaassa tunnissa.
- Tepi
Etteivät paiskoudu pitkin laivaa lapset, sen verran kiikkerää menoa jos on hiemankin tuulta, tai tulee toisen laivan aallot vastaan tai kun ks-modesta tiputaan alas....
- on edullisin ja nopein
Tepi kirjoitti:
Etteivät paiskoudu pitkin laivaa lapset, sen verran kiikkerää menoa jos on hiemankin tuulta, tai tulee toisen laivan aallot vastaan tai kun ks-modesta tiputaan alas....
Ruoste-Rosella on edullisin ja nopein isoista laivoista. Lapset alle 12v ilmaiseksi.
- migf
TEE osoitteessa www.vikingline.fi(viking club) klubikortti ilmaiseksi, ja henkilölippu vain 10e, auto 12e, lapset -12 ilmaiseksi. EHDOTTOMASTI HALVIN JA PARAS VAIHTOEHTO TÄLLÄ HINNALLA. Sieltä löytyy myös autopaketti, 40e(auto 4-5 matkustajaa)
- VikingLine
Suosittelen VikingLinen uutta XPRS alusta(riippuu tietenkin milloin olette lähdössä) sillä itse vertailin juuri hintoja ja Vikingillä todella edulliset hinnat muihin verrattuna!Vikingillä esim alle 12v lapset eivät maksa mitään kansipaikoilla kun taas muilla on vain 50%ale!XPRS taitaa tulla liikenteeseen toukokuussa(muistaakseni>kannattaa tarkistaa heidän kotisivuilta tieto).Alus menee Tallinnaan 2.5tunnissa.
- vauhtimatkaaja
Mä olen Lindaline fani. Se on nopein ja pääsee nopeasti laivasta kaupungille... Eikä tule merikipeäksikään, kun ottaa etukäteen huomioon säät ja varustautuu tuuliin, vaikka inkivääripillerillä.
- kova seilaamaan
Sehän vaikuttaa valintaan, mitä matkalta ja matkustamisesta haluaa. Haluaako viihtyä laivalla? Haluaako mennä tiettynä viikon tai vuorokauden aikana? Esimerkiksi mä oon myös Lindalinen fani, mutta jos haluaa laivalla jotakin tehdä tai erityisesti viihtyä, niin ehkä sitten voi valita muutakin. Kaikissa isoissa laivoissa on aikalailla hyvät taxfree kauppojen valikoimat. Jos on pienempiä lapsia, ehkä skidit viihtyy paremmin laivassa, jossa on vaihteluksi erilaisia paikkoja ja leikkihuone. Kaikissa suurissa laivoissa on jonkinlainen leikkihuone. Itse mä - jos en pääse Lindalla, niin - sitten menen suurimmalla oikealla risteilylaivalla - nykyisin Baltic Princess Silja-tallinkilta. Siellä on ainakin monipuolinen ohjelma tarjonta. Jos tykkää "musiikista", niin sieltä löytyy karaokesta alkaen - laivan tasokkaasta omasta bändistä, joka minun makuun hyvä ja on pianisti tunnelmoimassa ja myös trubaduuri kitaroi ja laulaa- on usein lapsillekin jotaki nohjelmaa. Minä käyn usein sillä laivalla saunassakin - on ihan ok sauna ja uima-allas. Kestää matka kauemmin, mutta minä viihdyn ja on edullisempi kuin ne 2-tunnin vihreät sen firman laiva-poloiset - vähän tunnelmattomat, kun ovat. No tässäpä pari ajatusta. Minun makuun siis Linda tai Baltis princess.
- voi vitjake
valitse mieluummin Tukholma tai käännähdys Ahvenanmaalla, Sto-reitit on parhaita
- Siellä oltiin
Tervemenoa vain XPRS:lle 5-metrisille aalloille. Varsinkin jos istut laivan keskellä kahvilassa, niin tiedän vain yhden joka pystyi syömään. Hänellä sattui olemaan tyhjä vatsa. Ruoka hyvää, siistit tilat, palvelu hyvää.
Kovalla myrskyllä pärjää jos istuu laivan perässä.
Erikoinen liikekuvio myrskyllä johtuen siitä, että se on puoliksi katamaraani.
Hytti kannattaa ottaa keskeltä tai keulasta, takahytit ovat meluisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170