Yritin aikaisemmin tiedustella tätä asiaa, mutta yritetään uudestaan josko joku vastaisi :)
Niin ..jos tallentavassa DVD-soittimessa on :
SCART input 1 ( CVBS in, Decoder )
SCART output 1 ( CVBS / RGB / S-Video out )
..tarkoittaako tämä:
a) etten voi tallentaa digikanavia RGB-tasoisena?
b) että jos kuitenkin tyydyn CVBS:ään, joudunko muuttamaan digiboksin asetuksista CVBS->RGB joka kerta kun haluan tallentaa?
Mozarella
CVBS vs. RGB
6
2834
Vastaukset 6
- vielä tuosta
LVW-5115GHC tallentimesta, josta aikaisemminkin kyselit ? Jos on, niin tuolla sivulla http://tinyurl.com/lhf58 sanotaan spekseissä noin:
SCART input (CVBS, RGB in, Decorder)
SCART output (CVBS, RGB, S-VIDEO out)
Eli tuon sivun mukaan olisi myös RGB input, toisin kuin tuossa sinun aikaisemmassa linkissäsi (joka ei enää toimi), ota tuosta nyt sitten selvää :(
Esim. Samsungin sivuilla mainitaan laitteen spekseissä erikseen onko RGB-tallennus vai ei.
Eipä tästä tainnut paljon apua olla :( - carpenter83
En osaa laitteesta tarkemmin sanoa, mutta voit antaa olla boksin koko ajan RGB:nä sillä RGB:n mukana kulkee aina myös CVBS-signaali.
- Mozarella
Kiitos carpenter&"vielä tuosta" vastauksista, kyselin tätä toistamiseen siksi että jos voin tallentaa RGB-tasoisena niin silloin olen löytänyt kriteerini täyttävän tallentavan DVD-soittimen.
Ihme juttu kyllä että tässä linkissä (linkki toimii taas) sanotaan
SCART input 1 ( CVBS in, Decoder )
http://www.liteonit.com/DC/english/lvw_5115ghc-plus/lvw_5115ghc_2.htm
Mutta samalla sivustolla eri alilinkissä sanotaan (kirjoitusvirheineen) :
SCART input 1 (CVBS, RGB in, Decorder)
http://www.liteonit.com/eu/index.php?option=com_content&task=view&id=41&Itemid=119&limit=1&limitstart=1
Mozarella- Apolotto
Jännä juttu ,mulla on vaan vanha Philips -kuvaputkitelkku, jossa 3 liitäntää komposiitille.
- ei-oo-tottakaan
Apolotto kirjoitti:
Jännä juttu ,mulla on vaan vanha Philips -kuvaputkitelkku, jossa 3 liitäntää komposiitille.
Päätit sitten kaivaa 11 vuotta vanhan ketjun ylös, mikä järki siinä on?
- RobottiKatsooTelevisiota
Nyt kun elämme digiaikaa, olen pannut merkille, että jotkut digiboksi/televisioyhdistelmät tuottavat paremman kuvan RGB-asennossa ja toiset CVBS-asennossa. Kannattaa kokeilla, kumpi antaa paremman kuvan. Teoriassa RGB-kuvan pitäisi olla parempi, mutta ei aina käytännössä. Lisäksi teksti-tv ei aina toimi RGB-asennossa! HDMI-kytkennässä ( uusin )on lisäksi se ongelma, että et voi tallentaa yhtäaikaa katsomisen kanssa. Alkup. kysymysoli dvd-tallentimesta, mutta voihan kokeilla parantaa kytkentöjä, vaikkei olisikaan tallennusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091340
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r131696- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.94485Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20480- 34467
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e92451- 5448
- 49447
- 51445
- 52403
- 42400