turvavyöpakko?

tuleeko

nyt kuun vaihtees turvavyöpakko?

17

1579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä

      ootte siitä?

      • ainaki

        käytän vaikka ei ole pakko. tuolla esim pääsiäis liikenteessä en pysty olemaan ilma vöitä ku kaikenlaisia kamikazeja tulee omalla kaistalla vastaan ku ohitteleevat toisiaan letkassa.


      • Rekka ali

        Varmaan kymmenen vuoden ajan tottunut Ruotsin liikenteessä käyttämään,siellä se on ollut pakollinen! Ei sitä Suomen puolellakaan voinut olla käyttämättä,siitä tuli semmonen automaattinen liike.


      • opeteltava
        Rekka ali kirjoitti:

        Varmaan kymmenen vuoden ajan tottunut Ruotsin liikenteessä käyttämään,siellä se on ollut pakollinen! Ei sitä Suomen puolellakaan voinut olla käyttämättä,siitä tuli semmonen automaattinen liike.

        käyttää vapusta se alkaa, on vaan tullut siitäkin lintsattua, nyt opeteltava. hyvä tapa.


      • FHxXx

        poliiseilla on järki päässä, kun sitä ratsataan.
        Eli jakoajossa esim. on kyllä täysin mahdotonta heittaa vyötä kokoajan kiinni. Eli toisinsanoen taajama-ajossa. Sitten kun lähdetään Valtateille niin pakko on ihan OK.

        Minä oon jo käyttäny monta vuotta.


      • juttu...
        FHxXx kirjoitti:

        poliiseilla on järki päässä, kun sitä ratsataan.
        Eli jakoajossa esim. on kyllä täysin mahdotonta heittaa vyötä kokoajan kiinni. Eli toisinsanoen taajama-ajossa. Sitten kun lähdetään Valtateille niin pakko on ihan OK.

        Minä oon jo käyttäny monta vuotta.

        Mikähän siinä jakoajossa estää vyön käytön?


      • Juise
        juttu... kirjoitti:

        Mikähän siinä jakoajossa estää vyön käytön?

        se varsinaisesti estä vaan kun sitä saa kokoajan olla vetämässä ja aukomassa.
        Ei tuo pakko minun elämään isommin vaikuta, aina oon pitemmille väleillä vetäny kiinni


      • ovenki
        Juise kirjoitti:

        se varsinaisesti estä vaan kun sitä saa kokoajan olla vetämässä ja aukomassa.
        Ei tuo pakko minun elämään isommin vaikuta, aina oon pitemmille väleillä vetäny kiinni

        joka kerta avaamaan.jos sen tallille jättäs ni jouduttashan se .


      • Juise
        ovenki kirjoitti:

        joka kerta avaamaan.jos sen tallille jättäs ni jouduttashan se .

        en jäänykkää jakokuskis, kunnioitus niillekki


    • juu

      • Lopenkyllästynyt

        juu,juu no mitenkäs ex.pakettiautomaatti suunnittelee uuden taktiikan YTK:n kanssa kun hallitus meni lyhentämään ansiosidonnaisen päivärahan 300 päivään alle 3 vuoden työsuhteissa. Sinulla kun nuo työsuhteet ovat yleensä 3 päivää. Meiltähän tämä käy sanoi aikoinaan Legenda Pekka Puupää (Esa Pakarinen)Hieno mies ja koomikko. Bussissa mies kun olet jo elävä legenda ja osaat hommat eli "meiltähän tämä käy" miten jatkossa vetäiset kunnon tilit YTK:n avulla tekemällä 10-20 tuntia osa-aikatöitä viikossa.Ilmeisesti olet pyörittänyt tätä rulettia jo viimeiset 5-6 vuotta mallikkaasti. Kerro nyt salat myös meille muille laiskoille jotka ei vielä osata.Please!!!


      • Lopenkyllästynyt kirjoitti:

        juu,juu no mitenkäs ex.pakettiautomaatti suunnittelee uuden taktiikan YTK:n kanssa kun hallitus meni lyhentämään ansiosidonnaisen päivärahan 300 päivään alle 3 vuoden työsuhteissa. Sinulla kun nuo työsuhteet ovat yleensä 3 päivää. Meiltähän tämä käy sanoi aikoinaan Legenda Pekka Puupää (Esa Pakarinen)Hieno mies ja koomikko. Bussissa mies kun olet jo elävä legenda ja osaat hommat eli "meiltähän tämä käy" miten jatkossa vetäiset kunnon tilit YTK:n avulla tekemällä 10-20 tuntia osa-aikatöitä viikossa.Ilmeisesti olet pyörittänyt tätä rulettia jo viimeiset 5-6 vuotta mallikkaasti. Kerro nyt salat myös meille muille laiskoille jotka ei vielä osata.Please!!!

        Kateus se on kuljetusalan pahin homma... Oletko ehkä jopa maitokuski kun hommat pännii noin paljon??


      • PaperikuskiJämsä
        Bussissa kirjoitti:

        Kateus se on kuljetusalan pahin homma... Oletko ehkä jopa maitokuski kun hommat pännii noin paljon??

        No kuule poitsu. Voiko joku olla kateellinen jos joku sälli käyttää hyväksi surutta avustuksia mitkä on oikeasti tarkoitettu todelliseen hätään. Työt loppuu ,lapset huutaa ruokaa,asuntolainat kaatuu päälle.Talon rakennushommat uhkaa loppua ja keskeneräinen talo uhkaa mennä pankille ja vasaran alle.Tuskin kukaan tosi kuski tuosta voi olla kateellinen. Sietäisit hävetä kolli.


      • PaperikuskiJämsä kirjoitti:

        No kuule poitsu. Voiko joku olla kateellinen jos joku sälli käyttää hyväksi surutta avustuksia mitkä on oikeasti tarkoitettu todelliseen hätään. Työt loppuu ,lapset huutaa ruokaa,asuntolainat kaatuu päälle.Talon rakennushommat uhkaa loppua ja keskeneräinen talo uhkaa mennä pankille ja vasaran alle.Tuskin kukaan tosi kuski tuosta voi olla kateellinen. Sietäisit hävetä kolli.

        Ai ei kukaan ole kateellinen siitä että saa 50% työmäärällä sen minkä toinen 100% työmäärällä...

        Kuljetusalalla kateus on kaikista pahinta... Jopa yksi maitoskuski kateellinen mulle kun mulla on niin kevyt työ...

        Ja toisaalta taasen itse pyrin häiritsemään roskakuskien ja lehtikueskien hommaa koska niillä parempi työ kuin mulla... Mutta ei kenekään ole pakko ajella niitä sanomalehtiä tai jäteautoa. Joten jos ei siedä alan realiteetteja, niin voi voi

        Missäs muuten viipyi "eläkekortti" :D


    • Käkriäinen

      Bussissa ex pankkiautomaatti ex pakettiautomaatti mikä milloinkin . En tiedä mitä sanoisin ,mutta jonkin sortin mielisairaus on sinulla rasitteena. Olet osa tätä yhteiskuntaa ja oletuksena on,että sinun pitäisi elää niin kuin muutkin kansalaiset eli pitää koko homma kasassa ja olla osa Suomea ja Suomen menestystä antamalla oma panoksesi jotta meillä kaikilla menisi hyvin. Jostain syystä sinä et halua sitä. Miksi??Miksi joku maitokuski tai jätekuski olisi kateellinen sinulle? Eivät he ole koska tekevät työtä josta nauttivat. Eivät he edes ajattele tällaisia asioita. Heille on tärkeintä ,että he saavat elantonsa jolla elättävät lapsensa ja pääsevät elämässä eteenpäin.Mitään eläkekortteja ei tarvitse vetää esiin sillä maito-ja jätekuski saa ne ihan automaattisesti kun sen aika koittaa. Sanoin tuossa aiemmin etten kommentoi enää
      paketrtiautomaatin idioottimaisa väitteitä. Olkoon tämä Käkriäisen testamentti. Voi pakettiautomaatti poloista mies ei tiedä mihin suohon joutuu.

      • Vaseljef

        Hyvin sanottu.Olen ihan samaa mieltä!


      • Kuljetusalalla kateus on törkeän kovaa...

        Kuten huomattu. Maitokuskit kateellisia minulle.

        Minä taas niin kateellinen roskakuskeille koska heillä on parempi homma että pyrin hankaloittamaan heidän työtään jne jne...

        millään muulla alalla ei ole yhtä pahaa kateutta... Tai no ehkä aikoinaan oli Postilla sanomalehtien jakelussa. Jos samalta pysäkiltä joku toinen haki lehdet Postin autolla ja toinen fillarilla, niin sai se autokuski pelätä että on silmä mustana joku yö


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe