on habbo hauska paikka mutta mult oli kadonnu 14 keristä ja yli 20 pläsää ;( en tiiä hakkeroitiiks ne,,, kävisin mielelläni vielä habboa mutta hakkeroitii ;(
siksi lopetin ;(
Olin ostanut sinne koleja n. 40 eurolla...
Habbo on huono...lue!
7
476
Vastaukset
- Jsodj
Vain 40e?
- surbaie
Otan osaa, kulutit rahaa täysin turhaan. Tälläisistä asioista sinun pitäisi ottaa yhteyttä ylläpitoon.
Toinen asia, joka vituttaa minua: Moderaattorit. 1kk bannit virtuaaliseksin ehdottelemisesta - asia, jota en ole koskaan tehnyt! Siis mitä vittua? - ketsueki
Tuhlasit 40€ virtuaaliseen peliin?
Tuhlasit 40€ paskaan! mitä vittua siinä paskassa pelissä tehdään rahoilla? Ostetaan virtuaaliset furnituret? Ette te lapset voi olla tosissanne...
Ennemmin säästäisin ja ostaisin jotain aitoa oikeaan omaan huoneeseen...
Ennemmin ostan mokkamasterin kuin virtuaali paskaa...
Häpeä sinä habboilija... 40€? sissus... kuinka tyhmiksi ihmiset vielä menee? - Kummajainen
40 :LLÄ EUROLLA?!?!?
Herranjestas.
Mut on kans habossa kerran ryöstetty, ja vietiin aikas paljon. Mutta jatkoin viel sen jälkeen.
Mutta lopetin sen siks, koska se oli niin karseen tyhmä paikka -.-
Ja muuten, habossa ei voi hakkeroida ;) - Esci_93
Multa pöllittiin joskus hahmo nimeltä Caro!!!
Sen jälkeen lopetin, koska kaikki vietiin.
Parin vuoden päästä aloin hahmolla nimeltä Wendy!!!
Sekin pöllittiin pari kertaa, mutta ei ihan kuiville. Sitten kyllästyin ja myin hahmon.
Nyt innostuin uudestaan ja jatkoin habboa hahmolla nimeltä Esci93.
En tarvitse kamaa enkä rikkauksia! Pelkkä hahmo riittää, joten miksi lopettaa vain kamojen puutteen takia? - LoLmAn
multa pöllittii saatana 72 kiinalaist loharii!!
- habbo
habboa jaksaa pelata vuoden pari ja sitten siihen kylästyy ite oon pelanut vuoden kun kylästyin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911340
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85852
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51740Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252632Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574