silmätulehdus

kissajengi

Moikka!

Ensin pitää sanoa että kyllä kissat on niin makeita tyyppejä.. en oo pitkään aikaan käynyt täälä palstalla lukemassa ja nyt kävin ja kyllä naurattaa monien kissojen itsepäiset toilailut.
Mutta siihen terveyteen, meidän nuorimmainen vajaa yksi vuotias poitsu heräs äsken päikkäreiltään ja huomasin et oli silmä ihan turvoksissa ja rääppää tuli paljon. Putsasin lämpösellä vedellä heti, vaikkei kisu siitä oikeen ilahtunut ollut. Varaan kyllä lääkärille ajan,mut kun ei sitä kuitenkaan heti huomiseks saa niin aattelin kysyä et mitä toimivia kotikonsteja on helpottaa kisun oloa. Ei se kyllä valita, se on sellanen maailman positiivisin tyyppi, mut aattelin silti kysyä et mitä ootte tehnyt vastaavissa tilanteissa. Halauksia kaikille ihanille kisuleille =)

3

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipinä

Mun kissalla oli silmätulehdus muutama viikko sitten. Puhdistelin myös minä silmää vedellä ennen lääkäriaikaa. Lääkäri antoi Akvakol-tippoja tulehduksseen ja kipupiikin koska sanoi kissan olevan tosi kipeä silmätulehduksen kanssa vaikkei sitä ulospäin näytäkään.
      En oikein usko että voit kotikonstein silmälle mitään tehdä.. nopsaan vaan lääkäriaika että saat lääkettä.

• kissajengi

Kiitos vastauksesta. Tuli oikeen paha mieli kun aattelin et kisulla paha olla vaikkei sitä näytäkkään. Semmosiahan nuo ovat. Jokatapauksessa käytiin vielä eilen illalla ostaas apteekista kissalle tarkotettua silmävettä ja sillä pyyhin sitten illalla vielä silmän ja tänään oli yllättäin jo tosi paljon parempi. Oon sitä tänäänkin putsannu vielä. Katon nyt huomiseen asti jos paranis ilman lääkärikäyntiä.

• kokemusta on
        kissajengi kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Tuli oikeen paha mieli kun aattelin et kisulla paha olla vaikkei sitä näytäkkään. Semmosiahan nuo ovat. Jokatapauksessa käytiin vielä eilen illalla ostaas apteekista kissalle tarkotettua silmävettä ja sillä pyyhin sitten illalla vielä silmän ja tänään oli yllättäin jo tosi paljon parempi. Oon sitä tänäänkin putsannu vielä. Katon nyt huomiseen asti jos paranis ilman lääkärikäyntiä.

Kyllä kannattaa viedä lääkäriin, jotta tuo tulehdus lähtisi pois. Silmätulehdus ei itsestään parane pahenee vaan hoitamattomana. Pelkillä silmä puhdistusvesillä ei tulehdus lähde silmästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3644
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1981
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1323
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1196
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1063
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1045
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1010
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe